LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 20:29

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ladder met 3 treden
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 18:30 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
Hello iedereen,

Vannacht had ik een rare droom, die ik niet geinterpreteerd krijg.

Ik sta voor een ladder die naar beneden gaat, maar met slechts 3 treden. De ladder heeft 2 sporten, een opening (van waar normaal 2 sporten zouden moeten zitten) en verder nog een sport. Heelhuids met wat klauterwerk geraak ik beneden, maar de mensen die bij me waren riskeerden het niet om daarlangs naar beneden te komen!

Nu kan ik dit zien als een stap terug die ik moet zetten, maar de 3 sporten?? Ik geraak er heelhuids door, maar wil dit zeggen dat anderen mij niet vertrouwen omdat zij de ladder niet afdalen??

Iemand die mij uitleg kan geven??

Groetjes,
Bientje :wink:

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 18:40 
Of moet je soms door iets moeilijks heen en dat je er heelhuids doorkomt, ondanks dat het niet makkelijk is, maar dat je het helemaal zelf moet doen, zonder hulp?
Misschien zoiets? :D Het is maar een idee....

Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 20:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Hoi Bientje ,

Ik laat maar even mijn gedachten gaan over je droom en zet even neer wat er in me op komt of wat ik er bij voel. Misschien kun je er iets mee , misschien ook niet , gooi maar lekker weg dan.

Een ladder die naar beneden gaat waar je voor staat. Het verleden waar je voor staat en wat je wil onderzoeken , want je klautert naar beneden , je gaat dus terug in plaats van verder. Er is iets in het verleden dat je te weten wilt komen (omdat je het misschien vergeten bent) om verder te kunnen gaan in je evolutie.

De ladder heeft maar drie sporten van de vijf , want er ontbreken er twee. Wat je zegt over een stapje terug zetten voelt voor mij dat je in de goede richting zit. Maar ik zie het niet als terugzetten in de zin van degradatie , eerder als iets weer bekijken waar je aan voorbij bent gegaan , of wat je over het hoofd hebt gezien. Je puzzel is nog niet compleet , er ontbreken nog twee stukjes. Er was een mogelijkheid waar je aan voorbij bent gegaan , of die je niet benut hebt , iets wat nog niet ingevuld is geweest.

Je geraakt heelhuids beneden , dus de fundering is goed , maar er ontbreekt nog iets aan , want je klautert om die twee ontbrekende sporten te overbruggen. Toch overwin je die moeilijkheden , want je kunt het , je geraakt immers beneden. Het zou nog veel gemakkelijker gaan , moesten die twee ontbrekende sporten er terug in geplaats worden. Er is iets dat voor jou moeilijk is , terwijl het veel gemakkelijker zou kunnen.

De mensen die bij jou waren riskeerden het niet om met je mee te gaan. Misschien hebben ze de kracht en moed niet of zijn ze bang om met jou mee te gaan , omdat ze het niet begrijpen of aandurven die ladder af te gaan. Ze kunnen of willen de weg die jij hebt afgelegd niet af leggen want het is jouw weg en niet die van hen , wat maakt dat je het alleen moet doen. Je hebt de hulp van anderen niet nodig , alles wat je nodig hebt is reeds aanwezig in jezelf. Je zult de ontbrekende stukjes op eigen kracht vinden in het juiste moment op de juiste plaats. En eens de ladder compleet is , zullen de mensen misschien wel mee gaan.

Zoiets?

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2007 20:59 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Bientje, hier nog een duitje.

Prachtig schat, een ladder.
Nee niet terug, er is nooit een terug, want het gaat altijd vooruit.
Net wat Helmut ook zegt: terug zie ik je niet gaan.
Want naar beneden wil niet automatisch zeggen terug.

Wel is het een moedige actie om te durven af dalen in je onderbewuste.(want zo zie ik het).
En inderdaad, wellicht als je deze missie achter de rug hebt, de anderen belangstellend komen kijken.
De ontbrekende sporten is misschien het "niet-weten".
En on-wetende daal je toch af.
Applaus dus. 8)

1harten1

Maar nu ben ik eigenlijk benieuwd wat daar onder aan de ladder is/was?
Kun je je daar iets bij voorstellen?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 12 mei 2007 18:28 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
Dankjewel om me bij te staan met jullie inzicht. :D

@ Ruthazel Kan me met de beste wil niet herinneren wat beneden de ladder is of was, zelfs niet waarom ik daar naar beneden ben gegaan, Sorry hé :oops:

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2007 21:22 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nee joh, mooi toch juist?
Dat je zoiets durft.
Ik vind dat keicool! 8)


1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2007 22:51 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve bientje

je hoeft ook niet te weten wat er beneden was .dit is een reis in e onderbewustzijn een reis naar jezelf . niet altijd makkelijk maar als ik naar de ontbrekende sporten kijk maar hoeveel opstakels je ook tegenkomt ,je klauterd er langzaam aan wel doorheen.
tijdens dit proces gaan de anderen niet met je mee ,maar zullen je aanmoedigen vanaf de zijlijn.

dikke engelenknuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 18:34 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Bientje,

Ik ben het met iedereen eens. Jij gaat je onderbewuste in en de mensen die bij je zijn, die nemen dat risico niet. Terwijl ik het las had ik het gevoel dat ze niet zo ver met je mee kunnen gaan, dus dat je eigenlijk niemand hebt om je "reisjes" mee te bepraten. Omdat je vrienden er (nog) niet bij kunnen. Klopt dat?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 15 mei 2007 19:16 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
@ Vick dat zou wel kunnen kloppen, de meeste van mijn vrienden kunnen niet volgen, maar mijn lunchgenoot wel, gelukkig maar.
Dikke knuffel voor iedereen :wink:

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.