LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 23:02

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Prachtige droom
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2006 15:13 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik droomde dat ik bij mijn moeder op bezoek ging. Ik zag haar staan in haar nieuwe appartement, toen ze plotseling de lamellen of de luxaflex of wat het ook was van de achterramen open deed of verwijderde.
Ik kreeg een prachtig uitzicht op een schitterende waterval, die daar in prachtig licht lag.
Ik stond op straat tussen allemaal toeristen en iedereen riep òòòòòh en àààààh.

Toen was ik plotseling achter het appartement met een klein jongetje. Achter het appartement vormde het water uit de waterval een mooie plas met grote platte stenen erin waar je over kon lopen of op kon zitten.
Tot mijn verwondering was het water lekker warm. Ik wilde wel gaan zwemmen, wat jammer dat ik mijn zwempak niet bij mij had. Ik zou wel in mijn bh en mijn onderbroek samen met het jongetje in het water kunnen gaan spelen. Ik keek eens naar binnen, waar mijn moeder was, want ik was enigszins bezorgd over haar commentaar daarop.

Toen was ik in het appartement. Het was een enorm groot appartement. Ik vond dat mijn moeder daar behoorlijk op vooruit gegaan was, door haar huis weg te doen en dit appartement te nemen. Er stond ook een King Size bed in. (ook alles licht en wit) Ik lag samen met mijn zus op het bed. Mijn zuster speelde een beetje irritant spelletje, door zich langzaam naar de onderkant van het bed te bewegen.

Dat was het einde van de droom. Maar gaat dit nu over mij of over mijn moeder?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2006 17:26 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieve Vick,

Over jou en hoe je je moeder zag, een soort opwaardering in gevoel van hoe je er eerst naar keek.

(mijn mening)
Liefde, licht en kracht,
Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2006 18:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve Vick, het eerste wat er bij opkwam was niet zozeer om jou of je moeder. Maar meer de relatie tussen jou en je moeder.

Ik keek eens naar binnen, waar mijn moeder was, want ik was enigszins bezorgd over haar commentaar daarop.

Viel dit zinnetje jou ook op?

Je wilt graag maar wat zal moeder denken. Lievert toe maar gewoon het jongetje spoort je aan met hem te spelen dat stukje in jou wat graag gezien en erkend wil worden. Luister naar je hart, en zie wat een schoonheid er om je heen is. Dit kwam eruit gefloept. Een warme groet van mij.

Liefs van Hilda :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Vick's droom
BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2006 15:03 
Geef je bloot, lieve Vick....stap af van de stenen over het warme water heen...de bedenkingen van opvoeding enz...laat je zakken in het Heerlijke Warme Water...Gevoel voor jezelf...in de warme liefde voor en van Jezelf,

dit is wat ik er als eerste eruit lees....
Hartegroet Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2006 21:44 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Karel en Hilde,

Ik zit met mijn moeder in wakkere toestand nog steeds in hetzelfde brouillesementje hoor. We zijn weer een klein beetje in gesprek, maar dat is alles.

Hilde ik zie ineens dat jij schrijft; "het jongetje (.......) dat stukje in jou dat graag gezien en erkend wil worden." Dat is grappig. Is dat waar dat jongetje voor staat? Is dat je kennis of je intuïtie?
Ik moet dat eens diep in mijzelf laten bezinken, want ik kan niet één, twee, drie zeggen of voelen waar dat aanslaat. Maar ik houd het in mijn bewustzijn.

Ja Piroska,

Je hebt helemaal gelijk. Als ik dat toch eens kon.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2006 18:29 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hallo Vick. Ja ik schreef dat jongetje en dacht zelf ook van jongetje? Komt dit nu omdat ze over een jongetje droomde maar dat voelde niet zo. Hoefde ik verder niet over na te gaan denken want dat mag jij doen. Dus intuitie, dit was het hetgeen wat ik erbij kreeg.

Liefs van Hilda :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2006 09:52 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Voor mijn gevoel staat dit voor de ontwikkeling waar jullie allebei inzitten.
Getuige het nieuwe appartement van je moeder.

Ontwikkeling niet zozeer op dit niveau, gezien jouw reactie dat het nog steeds in hetzelfde brouillesement zit, maar op een iets "hoger" niveau zie ik dat toch wel.

Enfin, als je begrijpt wat ik nu weer met "hoger" bedoel? :? :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.