LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 26 apr 2024 16:26

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Smoking
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 19:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hay Lieverts.

Even een vraagje.

Droomde vannacht dat ik me ging verkleden als Pipo de clown Ja errug lachwekkend. Oefende zelfs al op het woordje sapperdeflap.. Ik moest alleen nog gesminkt worden en dan was ik klaar om clowntje te zijn. Het gekke was ineens zie ik mijn zoontje staan. Hij is 4 jaar en stond daar in smoking helemaal in een zwart kostuumpje en zo`n lange slipjas tot bijna op de grond alleen het hoedje miste nog. Volgens mij deed hij niet mee met het verkleedparteitje maar hij was er gewoon opeens en zijn uitdrukking was neutraal zeg maar. Heb hier een raar gevoel bij kan het niet plaatsen of weet niet wat dit beeld mij wil zeggen. kan er ook niets over vinden ofzo vandaar dat ik het hier plaats in de hoop dat iemand van jullie mij misschien wat kan aanreiken, zoniet dan komt het vast nog wel op een andere keer.

In ieder geval bedankt.

Liefs van Hilda :? :?:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 19:55 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Oh ja nog wat anders hoorde voor het in slaap vallen een fluitinstrument wat maar èèn toon liet horen heel duidelijk en vond zonet toch iets over een kostuum

Een droom waarin jij of iemand anders een kostuum draagt, betekent een buitengewone gebeurtinis of verbazingwekkend nieuws.

Ja er is iets en ik kan er niet de vinger opleggen weet je zo`n gevoel is het...

Rarara....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 06:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Hmmmmm dat kostuumpje van je zoontje doet mij een beetje denken aan een illusionist of tovenaar of zo.

misschien een ideetje om daar eens naar te kijken en jij vermomd achter een masker met veel humor?

Knuf Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 07:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Voor mij zegt die slipjas bij een kind, dat hij een heel bijzonder kind is, met gave's en wijsheid vanuit vorige levens, een wijs manneke zogezegd.
En jou clownskostuum over de luchtigheid die gewenst is voor die schat.
Maak er geen Golden Child van, laat hem gewoon ook kind zijn, die voetbald, zijn knieën stukvalt en zijn ouders soms tot wanhoop drijft.
Gelukkig kunnen jullie omgaan met de bijzondere krachten, die hij heeft.
Mijn idee hoor.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 19:56 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Magda en Annemiek

Ja, daar had ik nog niet aan gedacht aan een tovernaartje :) En ik was juist niet verstopt achter een masker omdat ik nog niet gesminkt was en weet ook niet of dit weleens ging gebeuren trouwens maar dat ik nu lekker luchtig leef en met veel humor dat is wel waar ja. Annemiek wat je zegt over mijn zoontje is waar en we behandelen hem ook absoluut niet als een Golden Child maar wel heel mooi dat je dit aanhaald over de luchtigheid waarmee hij misschien behandeld wilt worden. Dit is heel grappig want zat vanochtend op het werk nog wat na te puzzelen hierover en kreeg ook zoiets van of zou het misschien betekenen dat hij juist samen met mij de clown uit wil hangen ofzo, want heb hem al een paar keer afgewezen omdat ik het te druk had met schoonmaken toen hij mij vroeg om te voetballen met hem, maar daarvoor in de plaats ging ik eergisteren met ze naar de speeltuin dus ja dat was het toch ook niet echt maar vind wel dat ik soms best streng kan zijn en dat mag best wel wat luchtiger moet ik toegeven en daar werk ik ook aan NU nog bewuster!!! Heel erg bedankt lieverts voor jullie reactie, en een fijn weekend nog!

Liefs van Hilda en zoontje :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 20:02 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Gelukkig kunnen jullie omgaan met de bijzondere krachten, die hij heeft.

Annemiek dankjewel voor dit grote compliment nog! En ja doet me meteen weer denken al alle dingen die wij al met hem hebben meegemaakt en dat was inderdaad niet niks best heftig allemaal maar vraagd het aardse meer aandacht blijkbaar :) Net als zijn moeder hahaha nog steeds bezig met het kanaaltje open houden i.p.v. alleen het bovenste stukkie. Ach ja al doende leert men is een wijs spreekwoord vind ik nou nu echt tot laterrrrrrrrrrrr


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2006 07:35 
Clowns zijn vaak zeer ernstige, intelligente mensen met veel droefenis van binnen. Vaak zijn het grote kunstenaars, die het leven ernstig observeren. Maar 's avonds gaat hun clownscostuum aan dan laten ze de wereld genieten van hun luchtige grappen en grollen, die juist uit hun ernst geboren werden.

Jouw zoontje kijkt geheel neutraal, waardig vanuit zijn eigen smoking. Hij kent die clownskant van jou immers, zoals hij ook jouw andere kanten kent. Hij heeft daar geen oordeel over. Hij kent jou heel diep en hij houdt van jou.

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2006 10:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hallo Vick.

Heb je deze beschijving ergens gevonden of komt hij van jouzelf? Want herken mijzelf er wel in. En wat je zegt over mijn zoontje...Dankjewel je raakt me d`r wel mee.

Mijn zonnevlecht word heel warm nu, liefs van Hilda :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2006 12:30 
Nee hoor, niks gelezen, dat was wat er in me opkwam toen ik jouw droom las. En dat is meestal een combinatie van kennis (wat ik weet van clowns en zo) en mijn intuïtie.

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Smoking
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2008 21:23 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
Iets voor carnaval? zxv

Laugh&Light
Tree-Fairy

_________________
http://nl.youtube.com/watch?v=9cgAegw0ORM
Follow The White Rabbit...
http://nl.youtube.com/watch?v=w7RWb-8Izv0


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.