LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 22:44

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Tja, hoe zal ik het noemen?
BerichtGeplaatst: di 28 mar 2006 19:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Als kind heb ik in een natuurbad op een lipje van frisdrankblikje getrapt en daar heb ik een litteken op mijn voet aan over gehouden. Dit is waar gebeurt en afhankelijk hoe het weer nuiten is, trekt mijn litteken soms weleens samen niets schokends verder.

Nu liet ik vannacht dit plekje aan Ruth zien en Annemiek stond er ook bij. Oh zegt Ruth wacht maar even en toverde een scalpel of ander scherp instrument tevoorschijn en wilde mijn litteken openmaken. Nee zei ik dat doet zeer joh, nee hoor vertrouw me maar straalde ze uit zonder dat ze dit uitsprak, en ik liet haar begaan. En ze sneed het een klein beetje open en het verbaaste me dat het haast geen pijn deed, was gewoon lichtelijk gevoelig. Toen pakte Ruth een soort van schilderpalet en begon mijn voet te sminken. Waar het wondje zat maakte ze een mondje van en twee oogjes erop en de onderkant van mijn voet was helemaal wit net een clowntje heel grappig. En ik zat even later op een soort van metalen step die in plaats van vertikaal een beetje ovalig was, een skatestep zou ik het noemen wel gaaf. En toen lachte Annemiek naar mij en ik vertelde Ruth dat ik dit had gekregen van Annemiek in een andere droom ofzo. Dit alles speelde zich buiten af.

Wat ik ook nog weet is dat er een ruimte was waar nog meer leden van het forum waren die ik niet allemaal kende overigens en die waren aan het vechten om kledingstukken leek het. Het was een strijd wie welke trui mocht enzo echt bizar. En voor mij lag er een truitje netjes opgevouwen op bed die heel zacht was soort van velours ofzo met een col eraan en in de kleur goud. Heel maffe droom maar vond het wel leuk om hier te plaatsen en misschien kunnen jullie meehelpen ontcijferen.

Liefs van Hilda, oh ja en Ruth bedankt voor de operatie en Annemiek vvor de skatestep!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 28 mar 2006 20:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Lieverd, ik zie op dit moment maar 1 ding heel duidelijk afsteken in je droom (heb ook ff m`n heldere bril niet op zo te zeggen :oops: ) en dat is dit:

Citeer:
..En voor mij lag er een truitje netjes opgevouwen op bed die heel zacht was soort van velours ofzo met een col eraan en in de kleur goud..


Dit zijn jouw herteogen grote lieverd.
Ik zie hoe ze stralen.
En de trui is voor jou en niemand hoeft er om te vechten.
Omdat het jou toebehoort.



Afbeelding


Afbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.