LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 23:06

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 mar 2006 18:56 
Ok, deze wil ik jullie gewoon niet onthouden :lol:

Een paar nachten geleden droomde ik dat ik onder op de zetel sliep.
Alles was in mijn droom exact zoals de kamer er ook in 't echt uitziet, alleen was het dag in mijn droom en ...
tsja, ik droomde dat ik mijn broek vol gekakt had ... en nog niet zo 'n klein beetje ... echt een hele grote hoop! hahaha

Gelukkig heb ik dat dan niet in 't echt gedaan want 't zou me nogal een ... zicht? zijn geweest.

Voilá

Warme knuffels
(dat krijgt nu wel een raar geurtje, die 'warme' knuffels, hehehe)
Namasté



Patrick :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 18 mar 2006 11:40 
:shock:

niemand die hier wat aan wil toevoegen :lol:
ach ja, ik vond het een schitterende droom 8)

Warme knuffels
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Dromen zijn bedrog
BerichtGeplaatst: za 18 mar 2006 11:46 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Dromen zijn bedrog,
maar als je 'savonds in je broek poe...
is het er s'morgens nog.
Zeiden wij vroeger :wink:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 18 mar 2006 14:01 
Dromen zijn bedrog?
:shock:

Nou, in mijn droom voelde het best lekker om zo een volle broek bij mekaar gekakt te hebben. Echt bevrijdend! ... en lekker warm :lol:
Ik voelde me zelfs fier op wat ik gepresteerd had :P , én voldaan en keek iedereen die rond me zat met van die natte glunderoogjes aan :D

Warme knufels
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 18 mar 2006 21:01 
Dromen laten jou zien dat je de macht hebt een wereld te maken zoals jij die graag wilt,en dat je die ziet omdat je de verlangt.En terwijl je die ziet twijfel je er niet aan dat ze werkelijk is.Niettemin is hier een wereld, duidelijk binnenin je denkgeest, die toch buiten je lijkt te zijn. Je reageert er niet op alsof jij die gemaakt hebt, en evenmin zie je in dat de emoties die de droom oproept,wel van jou afkomstig moeten zijn. Het zijn de figuren in de droom en wat zij doen die de droom lijken te maken.
Je beseft niet dat jij degene bent die ervoor zorgt dat zij iets voor jou uitleven,want deed je dat wel dan zou de schuld niet bij hen liggen en zou de illusie van bevrediging verdwenen zijn. In de droom zijn deze elementen niet versluierd.Je lijkt te ontwaken en de droom is voorbij.Maar wat je niet inziet is dat wat de droom veroorzaakt heeft,daarmee niet is verdwenen.Jouw wens een andere wereld te maken die niet werkelijk is,blijft bij je. En waartoe jij lijkt te ontwaken is niets dan een andere vorm van diezelfde wereld die je ziet in de droom.Al jouw tijd wordt doorgebracht met dromen.Je slaadromen en je waakdromen hebben verschillende vormen, meer niet.Hun inhoud is hetzelfde.Ze vormen jouw protest tegen de werkelijkheid,en jouw waanzinnige idee-fixe dat je die kunt veranderen.In je waakdromen neemt de speciale relatie is jouw vastbeslotenheid om je greep op de onwerkelijkheid te behouden,en jezelf het ontwaken te beletten.En zolang jij meer waarde ziet in slapen dan in waken,zul je dat niet loslaten.
even iets om over te dromen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 mar 2006 16:42 
Dag lieve Merlijn,

nou, hetgeen je hier schreef roept bij mij meteen zoiets op van: "Huh? Voor wie schrijft Merlijn dit?"
want je gebruikt het woordje 'je' en 'jou' en 'jouw' zovaak
en dan denk ik: "Tsja, dromen; weze dit slaap-dromen of waakdromen, zijn voor mij toch weer heel wat anders."
Noch beter, noch slechter, noch reëeler, nog on-reëeler ... gewoon anders.

Zo zie ik mijn dromen anders dan 'mijn protest tegen de werkelijkheid en mijn waanzinnige idee-fixe dat ik die kan veranderen.'
Er is niets zo veranderlijk dan 'de werkelijkheid', althans in mijn leef-wereld dus yup, die kan ik best veranderen hoor.
Verander ik dan verandert de hele werkelijkheid zomaar mee :P

Of dromen 'duidelijk' binnenin mijn 'denkwereld' zijn weet ik nog zo niet.
Is, voor mij, ook niet zo belangrijk :wink:

Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 mar 2006 22:08 
Dit had ik al eens op een andere forum geschreven , maar het gaat niet om je jij jou jouw maar om het gehele woord en betekenis van dromen
Dus neem het niet te persoonlijk, zo is het niet bedoeld.


greetz merlijn


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 23 mar 2006 19:25 
Hmm, dit draadje voelt al een tijdje zo stokstil staan, alsof er een blok op is gezet, zoiets als een blok wat de politie soms wel eens aan de wielen van een auto hangen
en yup, dat zegt dan weer wat over mezelf en hoe ik het ervaar :P

Nee hoor, lieve Merlijn. Ik neem het niet te persoonlijk :wink:
Ik vond het alleen moeilijk om jouw post te linken met mijn droom, of misschien deze hele thread
maar aan de andere kant zit je post wel boordevol schatten en waarheden die ik ook als waarheden aanneem.
Zo zie ik 'de cast', 'de deelnemers' in mijn dromen ook vaak als facetten van mezelf, mezelf geprojecteerd als 'anderen' die dan een rol invullen
en voor veel van mijn dromen is dat bij mij eigenlijk wel zo

maar er zijn ook die andere 'dromen' die geen dromen lijken te zijn, die zich precies op een heel ander 'gebied' bevinden.
Het zijn die 'dromen' die zo anders voelen, waar 'dromen' reizen is, waar 'dromen' ontmoetingen zijn tussen mij en anderen.
Dit soort dromen bestempelen als 'mijn protest tegen de werkelijkheid ... ', iets in me zegt dat het dan niet helemaal meer klopt ... tot op bepaalde hoogte natuurlijk :D

Hmm, misschien een leuk idee om een apart draadje te maken over 'wat zijn dromen', ofzoiets.

Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 24 mar 2006 21:48 
Okè patrick even wat leven in blazen.
Zo maar.


De zielen ontvangen de gegevens van de engelen en geven deze door aan de mensen in de vorm van een droom.
De droom wordt daarom door de kabbalisten van Goddelijke aard geacht. Zij zie de droom als het zestigste deel van profetie en baseren dit op de passage uit Numeri 12:6:

Nu kunnen we weer verder hihi

greetz merlijn


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 mar 2006 14:32 
Om maar even over het ontlasten weer te beginnen :lol: :lol: dit kan natuurlijk ook letterlijk gezien worden,als een bevrijding,je hebt je letterlijk ontdaan van een hoop shit,ballast wat niet nodig meer was,en je voelt je bevrijd,ja haast baldadig,vandaar die glunderoogjes :wink:
knuffffffffff Karnayna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2006 22:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Ik heb ook een keer gedroomd, dat ik mijn broek volscheet en ook moest braken.
De dag erna ging ik duiken en op de boot ernaar toe deed ik allebij. :oops:
Was meer dan een beetje ziek van de camembert, het heftige schommelen van de boot, het zoute water en de geur van diesel . :?
Het duiken ging niet geweldig...... en toen moesten we ook weer terug op die boot :cry:

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 14 apr 2006 12:02 
Ik had vorig jaar een droom over dat ik in m'n broek zeek:

Citeer:
6 9 2005
Vannacht voelde het 'beneden' warm; het voelde écht alsof ik in m'n broek aan het plassen, want dat droomde ik namelijk wel;
stond ik op, bleek het helemaal droog! Was een hele prettige warme energie precies rond die plek, maf jôh! En nu overdags tintelen plekken onder m'n voeten, op m'n kuiten en onder m'n tong ?! Volgens mij zijn 'ze' weer met me bezig hihi.
Al die Aquariusinitiaties en dergelijke.

Sanne hep 'r sin in..


Liefs, Sanne


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.