LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 05:19

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 18:05 
Gegroet!

We zijn op dit moment bezig met het "gaan door de tunnel" naar "de andere kant" in het midden van het geboorte kanaal, of in een massieve overgang, hoe je het zelf ook definieert.

Deze fase van het proces is van vitaal belang, maar is ook een belangrijke bevestiging dat we inderdaad klaar staan om zeer binnenkort een hele nieuwe wereld en werkelijkheid binnen te gaan.

Net als baby's die het geboortekanaal binnengaan, of individuen die de "tunnel" ervaren hebben in een bijna dood ervaring, zijn we er zeker van dat wij door hetzelfde gaan.

We verlaten een werkelijkheid, nadat onze rol van het transmuteren van de dichtere energieën nu afgelopen is voor deze laatste ronde (en het was een lange ronde!), en we zitten als het ware nu in een tussenstadium. We leven niet meer in de werkelijkheid van de oude wereld, met een complete afscheiding ervan, voelt het soms of we niet meer hier zijn en ook niet daar. Maar toch hebben we dat gevoel dat we een heel nieuw begin gaan krijgen, voelen we de opwinding in de lucht, en het is aan de nabije horizon.

Velen van ons zijn op andere plaatsen in deze tunnel of overgang. Sommigen zijn al compleet geland en zijn klaar met de overgang en uit de tunnel, en anderen zijn nog midden in de overgang, zoekend naar duidelijkheid en een gevoel van ruimte.

Symptomen van het reizen door de tunnel? Intense spierpijnen, hoofdpijn en last van de holtes, diepe lichaamspijn, ruisende oren, duizeligheid, onrust, hoesten en druk op de borst, gevoel van druk en giffen in het lichaam, slapeloosheid, een gevoel nergens thuis te horen, en een afvragen wat er nu weer aan gaat komen, met geen plaats meer om naar terug te gaan, en nergens meer "passen".

We laten inderdaad de intense uitdagende ervaringen van afvoeren en transmuteren van de dichtere energieën los die iedereen zo belichaamde in bijna heel 2007, en het kan nog even duren voor we daarmee klaar zijn. Maar voordat we weer een andere hogere laag van de werkelijkheid ingaan, moeten we inderdaad vrij zijn van alle bagage en overgebleven energieën van het lange proces wat we in 2007 doorgemaakt hebben.

We hebben zo succesvol de dichtere energieën van het verleden getransmuteerd, dat er veel is bereikt. Veel, veel meer van de lager vibrerende energieën zijn gedurende 2007 gevangen. Dus veel meer van de planeet werd aangeraakt en vooruit gedragen. Het was een werkelijk adembenemende en monumentale ervaring.

En nu, zijn we dicht bij het zetten van onze voeten op nieuw land. De maand Januari is een goede tijd om losse eindjes aan elkaar te knopen, en om oude zaken af te ronden waar we nog geen tijd voor hadden om te doen, en voor al die laatste details af te maken die nodig zijn om ons voorwaarts te bewegen in een nieuwe werkelijkheid. En met Mercurius retrograde vanaf 28 Januari, zal dat proces zelfs verder ondersteund worden tot in Februari, zelfs als we in deze tijd ook de mogelijkheid krijgen om onze nieuwe levens te gaan leiden.


Als jij iemand bent die spierpijn, nek en schouder stijfheid en pijn ervaart, hoofdpijn en veel van de andere symptomen die ik eerder noemde, weet dan dat als jij door deze tunnel gegaan bent, deze symptomen gewoon zullen verdwijnen en je zult je beter voelen dan ooit tevoren. Een lichtheid zal over je komen, en je zult je voelen alsof je alle lasten die je ooit gedragen hebt bent kwijtgeraakt, alsof je losgemaakt bent van een oude werkelijkheid van worstelen en pijn, en opeens in een werkelijkheid valt van licht en plezier, een diepe tevredenheid, en een weten dat in al je behoeftes voorzien wordt zonder enige moeite van jouw kant.

Het discomfort is een deel van het laatste loslaat proces. Net als een individu al zijn overblijfselen van zijn/haar menselijke ervaring in één zwaai loslaat als zij door het stervensproces gaan in de oude 3D werkelijkheid, zullen we nu één groot loslaten ervaren als we in de hogere dimensie binnengaan. Alleen met het ascensie proces, gaan we dood terwijl we leven, dus gaat dit proces in kleinere stapjes. Niettemin, de stap die we nu ervaren is een hele grote stap.

Er zijn vele dimensie portalen in het gebied waar ik op dit moment leef in New Mexico. En de toegang ertoe is op een hele interessante manier geregeld. De meest duidelijke toegang tot de belangrijke portalen trekt alle soorten van energie aan, omdat verschillende vormen aangetrokken worden door deze opening en schijnbaar naar binnen willen. Er is ook nog veel duisternis daar, en al deze energieën worden samengeperst in de openingen als ze naar binnen willen. Bovendien wordt veel afgeweerd, omdat de duisternis dient om te ontmoedigen en ieder die erdoor wil af te weren.

Ons tijdelijke huurhuis is bij de ingang van dit portaal. Het gebeurt regelmatig dat auto's onze straat inrijden en dan weer omdraaien, dus de energieën zorgen hiervoor op alle niveaus. Elke keer dat ik een wandeling in dit gebied wil maken, wordt ik ernstig gewaarschuwd om het gebied te verlaten en weer om te draaien, omdat dit gebied volgepakt is met duistere energieën die hier vast zitten en naar binnen willen.

Maar dit is een groot plan en alles is bewust zo geregeld. Deze ingangsgebieden naar hogere dimensies zijn bewust gecreëerd om zo lelijk en duister te lijken, zodat de meesten afgestoten worden en weer omdraaien. En als iemand probeert de hogere dimensie binnen te gaan door dit portaal puur gedreven door een sterke wil of door kracht, dan krijgen ze zeker een onplezierige ervaring.

Maar eenmaal aan de andere kant, is het een heel ander verhaal en kan het moeilijk zijn ooit weer terug te gaan als je er eenmaal bent. Het is een werkelijkheid en energie die zo verwijderd is van de oude wereld en alledaagse scheppingen, dat je werkelijk denkt dat je in de hemel op aarde aangekomen bent. Ik vertel je dit omdat dit erg lijkt op wat wij de laatste tijd ervaren hebben. We moeten door de duisternis gaan om in de hemel aan te komen, maar we gaan op een manier die niet geforceerd is, bewust of vanuit je ego.

We komen aan door toestaan, transmuteren, onze arrogantie los te laten, en deze ervaring te hebben die schijnbaar niet eens ons eigen idee is. We komen door een zachte acceptatie, een wil om alles te laten gaan waar we toe aangemoedigd worden, en een diep vertrouwen dat we geleid worden naar een perfecte plaats en de perfecte omstandigheden voor ons volgende niveau van bestaan, zelfs als we niet bewust weten wat dat zal zijn.

Ik denk hierbij even aan mijn favoriete liedje van Carrie Underwood, All-American Girl:

Sinds de dag dat hij trouwde,
Bid hij al voor een klein baby jongetje
Iemand die hij mee kan nemen met vissen of voetbal
En zijn grootste trots en plezier zou zijn
Hij kon hem al zien,
Met de beker van zijn team in de hand,
Maar toen de verpleegster kwam met een klein roze bundeltje,
Veranderde al zijn dromen en...
Nu is hij om haar vinger gewonden,
Is zij het centrum van zijn wereld,
En heeft hij zijn hart geschonken aan dat lieve kleine
Prachtige perfecte geheel-amerikaanse Meisje


Toen Oprah Winfrey werd benaderd voor een televisie talkshow, was ze niet echt geïnteresseerd. Het was niet haar plan. Zij weigerde. Maar uiteindelijk dook ze er toch in, en zij zegt nu dat het doen net voelt als "ademhalen".

Van tijd tot tijd lijkt onze Bron, of Ziel meer te weten dan wij bewust doen met betrekking tot wat er voor ons ligt. En als we aankomen in deze hele nieuwe plaats, zijn we in het begin misschien nog niet op ons gemak, omdat het zo nieuw is. Dit is omdat we zoveel van het oude moeten laten gaan, en een hele nieuwe kans is er voor ons aangekomen. Maar als we weten en accepteren dat dit nieuwe huis zo perfect is voor ons als het maar kan zijn, en perfect past bij onze nieuwe werkelijkheid, en als we erop vertrouwen dat het op den duur inderdaad perfect voor ons is, dan kunnen we meer plezier liefde en extase ervaren dan we ooit gekend hebben.

Het vertrouwde is weg. We zijn er bovenuit gestegen. Onze oude comfort zones bestaan niet meer. Bereid zijn om onze oude gewoontes en veiligheden op te geven kan ons dienen om ons door de poorten van deze hele nieuwe werkelijkheid te helpen.

Er zijn diegenen die zich al heel lang voorbereid hebben op hun grootste wensen. Zij hebben gewacht op de juiste tijd, zelfs als ze zich daar niet bewust van zijn. Zij hebben misschien al valse starten meegemaakt, sputterend en nergens toe leidend, omdat hun wensen zo groot en diep waren, en al zolang gekoesterd waren dat ze maar niet begrepen waarom ze maar niet gingen manifesteren. "Tenslotte, was dat niet mijn levensdoel hier?"

Er zijn er ook wiens wildste dromen maar niet wilden manifesteren, maar na veel loslaten van verkeerde overtuigingen en wensen van het ego tijdens het proces van de laatste jaren, kunnen deze dromen misschien veranderd zijn of duidelijker geworden zijn.

Maar nu zijn we klaar om onze diepste wensen te manifesteren. Eindelijk, eindelijk is de tijd gekomen. Het is tijd voor alles wat we ooit gewild hebben om nu voor ons te manifesteren. Het is tijd dat onze dromen uitkomen. We hoeven niet langer dat gevoel te belichamen dat we proberen ergens te komen, op ons doel te komen, iedereen aan boord te krijgen door healen en lesgeven, en dat soort dingen. Die dagen zijn voorbij (alhoewel deze methodes nog steeds gebruikt zullen worden om sommigen te assisteren in de overgang die op andere niveaus zijn).

We zijn nu inderdaad op een heel nieuw plateau in een heel nieuwe werkelijkheid op planeet Aarde. We zijn een nieuwe speeltuin van ervaring binnengegaan. We mogen nu creëren, spelen met energie, en manifesteren wat we maar willen zonder storing.

Sommigen zijn misschien zo gewend om orders te krijgen, dat deze nieuwe vrijheid niet comfortabel aanvoelt. Als een hond die zijn hele leven aan de ketting geleefd heeft, nu de vrijheid krijgt om alles te onderzoeken wat hij wenst, deze vrijheid teveel kan zijn en een schok kan veroorzaken. Voor deze individuen kan het een zaak zijn om hun eigen ware kracht terug te eisen. Maar voor diegenen die al op het punt gekomen zijn dat ze hun ware kracht kennen, is dit een ongelofelijke tijd.

Veel nieuwe baby's worden er nu geboren. Zij komen om de nieuwe planeet Aarde te ervaren. Zij weten dat de kust nu veilig is. Zij arriveren massaal. Zij komen met grote kracht, giechelend, en ongelofelijke dromen voor het creëren en onderhouden van een nieuwe werkelijkheid. Zij willen dienen om de verschuiving te versterken en deze hogere energieën te belichamen. Zij zijn een deel van het nieuwe. Zij zijn een hele nieuwe soort. Wij zijn nu over een grote drempel van de evolutie, en deze nieuwe kleintjes zullen ervoor zorgen dat dit nieuwe plateau stabiel en intact blijft. Zij zijn heel bewust en weten precies wat ze doen.

Zij eisen een nieuwe werkelijkheid, en accepteren niets minder. Zij zijn heel zeker. Zij zullen dienen als de stichters van een fase die er nu aankomt. Zij stellen de nieuwe golf voor. En het is een grote. Zij verkiezen om geboren te worden tijdens het nieuwe begin, omdat deze tijd een hele nieuwe energie draagt waar zij mee resoneren, en dit is de straal of niveau van vibratie die zij gemakkelijk kunnen benaderen.

Terwijl deze nieuwe kleintjes en onze andere kinderen het nieuwe creëren, zullen veel van ons babyboomers geleidelijk ons terugtrekken, en gewoon de pleziertjes van een nieuwe speeltuin van creatie ervaren. We kunnen rusten, voor ons laten zorgen, het leven van onze dromen creëren, en de beloning opstrijken van het grote plan wat we bereikt hebben.

Wat is jouw diepste wens, jouw grootste droom, jouw hemel op Aarde? Welk plezier zul jij kiezen om te ervaren? Welke verantwoordelijkheden zul je eindelijk laten gaan? Wat voor vrede zal jij kennen? Hoe ziet dat eruit? Zul jij klaar zijn om de grote verandering te ervaren?

Ik wens je de hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden....

Tot de volgende keer,

Karen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 20:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Bedankt voor het plaatsen van de nederlandse vertaling Gast...

Heel herkenbaar momenteel :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 21:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
ja dat gevoel heb ik ook echt Brighteyes, herkenbaar.
En het bemoedigt mij ook weer.

Geeft weer vertrouwen.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 21:24 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Ja Ruth, voelt alsof ik met 1 been al over drempel ben en er een beetje tegenaan loop te hikken.

Citeer:
Maar uiteindelijk dook ze er toch in, en zij zegt nu dat het doen net voelt als "ademhalen".


Dit is waar ik tegenaan hik, ik wil wel graag maar mag eerst nog ....ja ik weet niet wat. Eergisteren ook een droom gehad waarin ik in een bloemenwinkel stond om een wit boeket uit te zoeken. Ik kende de energie die bij mij was niet en weet ook niet voor wie of wat het bedoelt was maar wel een raar iets, zo`n gevoel van een sterfgeval. Overgang?

Dag lievert :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 22:59 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D hihi lieverd, dat je er nu juist deze uithaalt.

Ja duidelijk, er tegenaan hikken.
Ik voel het precies zo.
Er zijn al nieuwe dingen (welke dan? :?: ) maar als ik naar mijn gewone leven kijk is alles nog steeds gewoon.
En toch ook weer niet.

Alsof het huis waar ik straks ga wonen gebouwd wordt.
Net zo als het forum momenteel.
Er wordt aan gewerkt, we merken er eigenlijk niks van maar toch hangt er een soort opgewondenheid...wat zal het worden?
Zal het opeens allemaal anders zijn?
Hoe ziet het er strax uit?


Wonderlijk witte bloemen.
Wit staat voor zuiverheid?
En ja.....misschien het sterven/afscheid van het oude.
Op weg naar het nieuwe zuivere?

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.