LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 13:15

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Voorspellingen 2008
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 19:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Voorspellingen voor 2008
door Jennifer Hoffman - 31 december 2007

Ook al maak ik over het algemeen geen voorspellingen voor het nieuwe jaar, dit jaar werd ik geleid om informatie met jullie te delen die degenen van jullie zal helpen die zich afvragen of dit jaar eindelijk een ontknoping zal brengen voor de vele kwesties waaraan jullie een hele poos gewerkt hebben. De meesten onder ons hebben de laatste 5 jaar en meer lessen, energieën, verschuivingen en transformaties verwerkt en we zijn moe. 2008 zal enkele interessante veranderingen en verrassingen met zich mee brengen.

Eén van de dingen die we op energetisch niveau zullen opmerken is het vrijgeven van heel wat energie, wat betekent dat veel dingen die vastzaten of die we gewoon niet opgestart kregen zullen beginnen bewegen, soms heel snel. Of het een zaak is die je wou opstarten, of cursussen die je wou volgen, een verhuis die je probeerde te creëren of een verandering van werk of carrière, de energie zal ten vroegste midden januari tot vroeg in februari beginnen te bewegen. Wees je ervan bewust dat dit redelijk snel kan gebeuren, dus wees niet verrast als je een overlast van klanten krijgt, een nieuwe job of een nieuw huis binnen korte tijd. Blijf je focussen op wat je wenst te creëren. We stappen allen naar onmiddellijke manifestatie.

Nog een grote verandering in 2008 zal rond maart beginnen, het is wat mijn begeleiders de 'dimensionele splitsing' noemen. Rond deze tijd zullen we ons beginnen bewust te worden van wie die de afgelopen jaren hun werk gedaan hebben, en wie niet. Degenen die hun werk gedaan hebben zullen zien dat hun leven opeens veel makkelijker wordt, de dingen zullen stromen en ze zullen naar onmiddellijke manifestatie stappen en zich verbinden met hun wondercreërende vermogens. Wie dit niet heeft gedaan zal problemen beginnen te krijgen die lijken op deze die vele Lichtwerkers de afgelopen 5 tot 10 jaar gehad hebben, op een veel moeilijker niveau. Wie zijn werk heeft gedaan zal de hogere dimensies ervaren – al de anderen zullen zich in de derde bevinden en het verschil zal duidelijk zijn.

2008 zal een tijd zijn waar we datgene dat we geleerd hebben, zullen delen met degenen die klaar zijn om de verschuiving te maken. Vele leraren en healers zullen een toename van hun cliënteel zien; wie eraan gedacht heeft dat pad in te slaan zal in die richting beginnen werken. Ik geloof dat er een groot verlangen naar informatie, healing en transformatie zal zijn wanneer veel mensen geleid zullen worden om leraren en healers te vinden om hen op hun pad te helpen. Voor ons is het een gelegenheid om onze 'woorden in daden' om te zetten en ons door het Universum te laten leiden naar het volgende pad om onze eigen reis te vervullen – het werk doen waarvoor we hier kwamen. Volg je hart, doe wat je geleid wordt te doen, blijf om leiding vragen en volg elke gelegenheid die op je pad komt. Dit kan een wonderbaarlijk, magisch jaar voor iedereen zijn. Ik stuur elk van jullie zegeningen voor het nieuwe jaar en bidt dat je je hartsverlangen voor je leven kunt creëren.

Copyright (c) 2004-2008 by Jennifer Hoffman. All rights reserved. Uriel Heals is managed by Strategix Group.

- Vertaling : Ulla Mertens -


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 19:42 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:) Fijn om te lezen BrightEyes.
Ik voel ook zoiets.
En het geeft me vertrouwen om mijn gevoel even bevestigd te zien.

thnx.
1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 19:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
1hart1

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.