LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 14:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Nieuwjaarsboodschap Oth
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 08:26 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Nieuwjaarsboodschap 2007-2008

Lieve bewoners van de planeet Aarde. Groot is de support van vele meesters en vele lichtwezens en vele gidsen.

Zoveel mensen zijn het afgelopen jaar in lijn gekomen met hun intuïtie en met hun hogere leiding. Dit is jullie navigatiesysteem en groot zal de dankbaarheid zijn gedurende het komende jaar, want er komt steeds meer contact tussen de onzichtbare wereld en de planeet Aarde en het zal steeds normaler worden. Velen voelden zich anders, velen wisten niet hoe ermee om te gaan. Maar het komende jaar zullen jullie je bevoorrecht voelen vanwege het contact. De dankbaarheid zal groot zijn als je ziet dat je precies op het goede moment op de juiste plaats bent. Soms in een bijrol als figurant, soms in een hoofdrol, maar altijd zullen jullie de perfecte rol spelen in het grote plan.

Er is veel beroering in het Universum. Stromingen zijn aan het veranderen en andere staan op een keerpunt.

Jullie zullen ontdekken dat er planeten zijn die veranderen in hun omloop. De tijden komen voor jullie begrippen in de war. Sommige planeten zullen sneller gaan, andere zullen vertragen. Dit alles heeft grote gevolgen voor jullie menszijn.

Het wordt het jaar van het oogsten. Alles leek in een versnelling te zijn gegaan, maar lieve mensen, dat was nog maar het begin. Het kan nog sneller. Zo zul je merken dat creaties zeer snel tot stand kunnen komen. Ben dus zeer alert op wat je wenst. Er kunnen komend jaar vele wensen uitkomen waarvan je vergeten was dat je ze ooit gewenst had. Maar alles wordt bijgehouden in een soort databank en het komende jaar is het jaar van het oogsten. Helaas, diegenen die in golven van haat denken, zullen haat oogsten en iedereen die wenst en creëert dat hij een hogere verbinding heeft en vanuit een hoger plan op Aarde rondwandelt, zal zich bevoorrecht voelen. Je zal steeds meer bevestigd krijgen door personen, door situaties, door onverwachte gebeurtenissen, dat je bevoorrecht bent door deze connectie. Het wordt een heftig jaar en tegelijkertijd een zeer intens jaar: intens gelukkig zijn of je intens afgesloten voelen.

Wij zouden iedereen aanraden: houd verbinding met jouw unieke leiding. Dat is je grootste bescherming en je beste kompas om gedurende het komende jaar, laten we zeggen 80% gelukkig te zijn en laat die 20% dan half ongelukkig zijn.


Vele mensen streven naar vrede. Maar lieve mensen, vrede is niet te creëren, want wat voor de een vrede is, is voor de ander onvrede. Er zijn zoveel verschillende wensen. Voel de vrede in jezelf en er zijn zoveel gradaties van vrede. Alleen zijn kan verdrietig zijn maar kan ook vrede zijn. Voel de intensiteit van vrede en rust tijdens het moment dat jij in lijn bent met je hogere leiding. Probeer ruim te denken, probeer niet te oordelen en weet dat iedereen – maar dan ook iedereen – zijn of haar rol speelt. Ben dankbaar dat je geen rol moet spelen die weggelegd is voor een ander. Speel je eigen rol en vraag je ‘s avonds af of je jouw rol van die dag goed gespeeld hebt. En wij kunnen jullie melden dat je altijd op het juiste moment op de juiste plaats aanwezig bent, niet alleen voor jezelf maar meestal voor anderen. Probeer zoveel mogelijk dankbaarheid te voelen voor al hetgeen wat je hebt. Doordat jij geworden bent wie jij bent, kun jij je rol spelen en daar waren alle figuranten en alle medespelers voor nodig om te worden wie je nu bent. Besef dat je perfect bent, perfect zoals je bent. En als je niet tevreden bent met je rol, kies een andere rol, maar ga er dan voor.

Vele mensen hebben zeer veel opgeruimd het afgelopen jaar. De boodschappen dwarrelden van het Universum naar beneden. Vele meesters en lichtwezens hebben contact met de Aarde en er wordt steeds meer liefde gepredikt, liefde en verdraagzaamheid die niets maar dan ook niets te maken hebben met welke cultuur of welke godsdienst dan ook. Deze broederschap en zusterschap stijgen uit boven geloof en cultuur. De mensheid heeft zich vermengd. Culturen en godsdiensten hebben zich vermengd en zo zal er een nieuwe eenheid ontstaan.

De grootste vooruitgang het afgelopen jaar was het bewustzijn rond de planeet Aarde. Waar de ozonlaag, de gaten in de ozonlaag al niet goed voor waren. Daardoor is een eenheid van streven gekomen, los van cultuur, los van landen en los van geloof.

Lieve mensen, ben trots en ben dankbaar voor dit soort eenheid. Als er een eenheid komt omtrent het milieu, zal er een eenheid komen omtrent mensheid en alles wat daarbij hoort. De Aarde bevrijdt zich van haat. Via de poriën stroomt het naar buiten. En wij vragen alle mensen die sjamanistische kwaliteiten hebben, alle healers en iedereen die met wat voor technieken dan ook werkt, om deze haat die via de poriën van de Aarde naar buiten stroomt en opstijgt, te neutraliseren en te transformeren naar liefde; liefde en eenheid. En zo kan de Aarde zich zuiveren van al die energie haat waaronder de Aarde al zo lang te lijden heeft. Draag bij om alle haat wat je hoort via allerlei kanalen, te kanaliseren en te neutraliseren en terug te sturen naar het Universum. Want wij hebben altijd gezegd: er bestaat geen slechte energie, er bestaat alleen maar energie die slecht gebruikt wordt. Stuur dus alle energie die jullie met jullie bewustzijn haat noemen of waar je een negatief oordeel over hebt of een negatieve emotie over hebt, op jouw manier, via jouw technieken terug naar het Universum. Dan kan die geneutraliseerd opnieuw gebruikt worden. Misschien voor andere doeleinden. Er is dus werk aan de winkel. Probeer het zo vaak mogelijk te doen en jullie kunnen niet beseffen wat een verlichting dat zal zijn voor de planeet Aarde.


Voel je mens, voel je geleid en voel je begeleid en weet dat je nooit alleen staat, dat elk van jullie z’n eigen unieke taak te vervullen heeft en elke taak is in het geheel belangrijk. Denk ruim en vergeef.

Vergeef ergernissen, vergeef dingen die je aangedaan zijn, want de grootste kracht om te neutraliseren, is wat jullie vergeving noemen. Zo kom je terug bij rust en bij vrede. En zolang jullie niet in staat zijn om te vergeven, zal er haat en gespletenheid blijven bestaan op de planeet Aarde. Oordeel niet te snel over anderen. Onderzoek jezelf of er nog gebeurtenissen zijn of personen uit het verleden die jij nog maar een klein beetje vergeven hebt. Ga dus aan de slag en stop met oordelen. Blijf bij jezelf, onderzoek jezelf en ga vergeven, alles wat nog te vergeven is en ga alle energie waar oordelen op zitten, neutraliseren en teruggeven aan het oneindige Universum en dan zal er steeds meer echte broederschap en zusterschap komen.

Zoals jullie ervaren hebben, ontmoet je steeds meer gelijkgestemde mensen die je nog nooit gezien hebt en waar je als vanzelf een intense band mee ervaart. Laat dit groeien en laat dit zich verspreiden.

Lieve mensen, geniet van het komende jaar en steun elkaar als een van jullie bekenden het moeilijk heeft. Zoek gelijkgestemde mensen, houd je antennes hoog en dan zul je weten wanneer een van je teamgenoten in nood is. Het is dan genoeg om dit op te vangen en liefde en kracht te sturen. En zo zal de verbondenheid onder elkaar steeds groter worden en de telefoon steeds meer overbodig.

Laat je niet meedrijven met de golven van angst die steeds sterker verspreid zullen worden. Ga er niet in mee, blijf bij jezelf en blijf vertrouwen in jouw unieke leiding, wat jij op dat moment als leiding ervaart.

Voel de grote liefde van Oth en de Zijnen.

Nieuwjaarsboodschap 2007-2008 - Oth-channeling door Ellen Rauh
29 december 2007, Almere, Nederland
http://oth-channeling.com


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2008 22:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
JA hier kan ik wel wat mee. Dank je wel lieve Brighteyes.

liefs en een kussie 1hug1
Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2008 20:39 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Wouwwww, die is mooi.
Daar ben ik blij mee.
Dank je wel Brighteyes.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2008 19:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
hmmm dat stuk over vergeven raakt me hier...

Maar hoe doe je dat...

Liefs,
Waterdruppel

p.s. Ik hoor nu "Where is the love?" van Black Eyed Peas op de radio.
Is liefde het antwoord op vergeving?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2008 20:26 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Graag gedaan Wikvaya en Vick, het koste mij totaal geen moeite om te plaatsen :wink: Met liefde.

Hi Waterdruppel

Geloof jij in toeval?

Ik namelijk niet, het valt je toe :wink:

Citeer:
Is liefde het antwoord op vergeving?


Het spijt me, ik kan je hier geen helder antwoord op geven omdat ik het gevoel heb dat mijn woorden of mijn taal absuluut niet verstaanbaar zijn :roll: het kost mij teveel woorden om de essentie ervan weer te geven zeg maar. Ik heb het gedaan maar ook niet in 1 keer, in vele keren (over and over again) totdat ik me besefte dat er niets meer te vergeven viel :idea: :idea: :idea:

Een dikke knuffel voor jou! Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2008 21:18 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Volgens mij lieve Waterdruppel hebben we het afgelopen half jaar één of twee keer een topic over vergeving gehad.

Zóóóó moeilijk :lol:
Net als Brighteyes zegt, iedere keer opnieuw proberen.

1hug1 liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 05 jan 2008 22:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
http://nl.youtube.com/watch?v=3OVUSCQwCX8


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 10:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Lieve Brighteyes,

Ik geloof idd niet in toeval. :wink: Die vraag was ook eigenlijk meer een vraag aan mezelf, sorry. Had ik dat er even bijgezet, hoefde je je niet te verontschuldigen voor het feit dat je mijn vraag niet beantwoordde.

Lieve Vick,

Vick schreef:
Volgens mij lieve Waterdruppel hebben we het afgelopen half jaar één of twee keer een topic over vergeving gehad.


Nadat ik mijn berichtje had geplaatst, bedacht ik me dat ik eens moet gaan zoeken hier op het forum. Ik meende me ook te herinneren dat er al over gesproken is.

Bedankt voor de reminder in ieder geval.

Dan ga ik weer eens opnieuw beginnen met vergeven.

Waterdruppel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 11:18 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Vergeving Waterdruppel, dit is wat ik gevonden heb:

Deze http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php? ... =vergeving

en deze: http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php? ... =vergeving

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 14:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Ahh wat lieffffffffffff Ruth dat je dat voor mij hebt opgezocht!!!
Had niet gehoeven, heel erg bedankt! :thanks:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 21:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 21 nov 2007 12:25
Berichten: 85
Hey lichtjes,

Het wordt zo'n mooi liefdevol jaar 2008, ik hebe er heeeeeeeeeeel veel zin in ! Vanavond al mijn eerste liefdevolle les gehad die al heeft geleid tot een stukje extra heling.

Mijn lieve dochter Inanna was jarig (ze werd 2) en ze zat in een kring met mensen omringd door liefde haar kado's open te scheuren. Op dat moment besluit een jongetje genaamd Hugo (ook 2 jaar) haar van achteren aan haar haren op de grond te gooien. Toen ze op de grond lag bleef hij maar doortrekken aan haar haren......

Mijn eerste reactie was er eentje van 100% agressie: ik deed 2 stappen naar dat mannetje en wilde zelfs zijn blondje hoofdje een enorme trap verkopen. Maar gelukkig herinnerde ik me dat dit een combinatie was van vaderlijk instinct (wie doet mijn lieve roodharige meisje wat) en een oud patroon uit mijn eigen jeugd (ik heb me tijden minderwaardig gevoeld).

Ik heb vervolgens alles samen met zijn vader kunnen oplossen en 1 minuut later waren beide kindjes weer vredig aan het spelen. Vele uren later was mijn adrenaline ook weer gedaald ;)

Hierbij dank ik Inanna en Hugo voor een wijze les en voor het oplossen van een oud patroon in pappie's hoofd. Jullie zijn mijn ware leermeesters.

Greetingz & Love, LW.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 22:14 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hey Lightwarrior

Citeer:
Het wordt zo'n mooi liefdevol jaar 2008, ik hebe er heeeeeeeeeeel veel zin in


Go for it!

Citeer:
Vele uren later was mijn adrenaline ook weer gedaald


hihihi gelukkig maar :wink:

p.s. Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens :oops:

Ik had het met mijn vader, hij is opgenomen in het ziekenhuis met longontsteking, en ik was ook best wel boos op hem omdat hij altijd tot het uiterste gaat! Ken je die reclame van FA how FA will you go? nou, zoiets dus. En daar stond ik te kijken in mijn eigen spiegeltje :roll:
Mijn eigenste stukje waar ik tegenaan liep, dus ja ik heb ook nog wel iets recht te zetten. Zo blijf je bezig met het herstellen van allerlei stukjes waardoor je getriggert wordt. Maar ik ben blij dat ik nu in staat ben om dit op te pakken i.pv. een ommetje te nemen :wink: En net te doen alsof het me niet raakt. Dan nog voel ik me dankbaar en weet het is goed zoals het IS :!: :idea: :idea: :idea:

Het gaat voor mij ook een Geweldig, Verrassend, en Liefdevol jaar worden daar ga ik voor :wink:

Sweet dreams voor straks, Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.