LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 23 apr 2024 11:02

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Shoud 2 Vragen en Antwoorden.
BerichtGeplaatst: za 15 dec 2007 20:07 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
THE TOBIAS MATERIALS

De Kwantum Sprong Reeks:
Shoud 2: “Jij, jij, jij” met Kuthumi lal Singh, gechanneld door Geoffrey Hoppe.
Vragen en Antwoorden.

Gepresenteerd aan de Crimson Cirkel
6 oktober 2007
http://www.crimsoncircle.com
Namasté [het publiek antwoordt: “Namasté”] We gaan verder met onze mooie bijeenkomst met deze groep Shaumbra op deze geweldige dag. En ik wil graag een antwoord op een vraag geven, nog voordat het werkelijk is gesteld: Nee! [het publiek en Kuthumi lachen]
En de volgende vraag is: Vertel ons iets meer over wat er gaande is met de Nieuwe Aarde en de Oude….[Linda slaat met een stapel papieren met vragen op haar handen en zegt: “Die is goed!”]….Oude Aarde. [Kuthumi lacht en Linda herhaalt, “Die is werkelijk goed. Ik ben onder de indruk”] Gooi die maar weg! [Linda zegt: “Oh wauw.”]
Ik probeer het heel simpel te maken. Er is een zeer grote energie achter ons allemaal, maar laten we zeggen dat de Nieuwe Aarde en de Oude Aarde verkering hadden [wat gelach], en ze kregen wat ruzie over welke richting ze zouden gaan, hoe ze hun relatie zouden zien. En de Oude Aarde zei tegen de Nieuwe Aarde : “Ga met je luie reet hier vandaan!”[gelach], zoals men soms in een relatie zegt. “Ik heb je niet meer nodig en wil je niet meer.” En dus, uit kompassie en respect, zei de Nieuwe Aarde: “Ja, we zullen hier weggaan. Je kiest te doen wat je kiest te doen en wij zullen dat eren. We zijn het er niet per se mee eens, maar we zullen het eren.”
Dus gingen de Oude Aarde en de Nieuwe Aarde uit elkaar. Maar de Oude Aarde voelde zich erg verdrietig en alleen, had niet het gevoel dat ze die andere energie had om haar te helpen in balans te houden en te begeleiden. En de Oude Aarde ging erop uit en deed wat stomme dingen -kwam ’s nachts laat thuis, feestte te veel, ging met de verkeerde mensen om, een paar moorden, een paar andere gewelddadige daden- en, aan het eind van de dag, zei de Oude Aarde: “Er was iets aan de Nieuwe Aarde waar ik werkelijk van hield. De Nieuwe Aarde had iets zo relaxed over zich. De Nieuwe Aarde was de manifest van vreugde. De Nieuwe Aarde leek met zichzelf in vrede te zijn en ik vind mezelf helemaal niet leuk. Misschien is het tijd dat we weer samenkomen.”
Dus, op 18 september, kwam de Oude Aarde op haar knieën terugkruipen naar de Nieuwe Aarde en zei: “Ik smeek je om vergiffenis.” [Op dat moment valt er iets met een plof op de grond en veroorzaakt veel gelach bij het publiek en Kuthumi]. En de Nieuwe Aarde zei: “Er valt niets te vergeven.” En de Oude Aarde zei: “Laten we weer samenkomen.” En de Nieuwe Aarde zei: “Niet zoals je zou willen, want zie je, op de oude manier stal je van me. Op de oude manier gebruikte je mij om jezelf te verwaarlozen. Dus als we weer samenkomen, Oude Aarde, dan moet je binnenin jezelf kijken. Je moet leren hoe je van jezelf kunt houden. Je moet heel en compleet zijn, want ik kan je niet compleet maken. Ik kan je niet gelukkig maken. Ik kan je problemen niet oplossen, en ik kan niet al die zeer domme, voortdurende en non stop vragen van jou beantwoorden. Dat moet je zelf doen. En als je daartoe bereid bent, dan kunnen we opnieuw verkering hebben. Maar laten we het niet direct over trouwen hebben.” [gelach]
Dus dat is het verhaal van de Oude Aarde en de Nieuwe Aarde. Ze ontwikkelen een nieuwe relatie met elkaar. En vanuit ons perspectief zeggen we dat de Oude Aarde erg afhankelijk werd van de Nieuwe Aarde. De Oude Aarde probeerde ook om de Nieuwe Aarde zo te laten worden. Zij had er moeite mee om deze soort balans te accepteren, deze soort glans die de Nieuwe Aarde had, en zij wilde, welnu, overheersen en de Nieuwe Aarde onder controle houden. Maar de Nieuwe Aarde, die veel zelfkennis had over zichzelf en haar eigen wezen en de compleetheid van haar wezen, stond niet toe dat dit gebeurde.
Dus nu hebben ze weer verkering. Ze hebben samen weer lol. Ze bespreken dingen van gezamenlijke interesse. De energieën komen weer samen. Maar de Nieuwe Aarde is erg voorzichtig met tegen de Oude Aarde zeggen: “Je moet het zelf doen.” Hoe dan ook, de Nieuwe Aarde gaat evolueren of wat jullie zouden noemen ascenderen. De Nieuwe Aarde zal het magnificente voorbeeld of Standaard zijn, niet alleen voor de mensen die voorlopig op de Oude Aarde achterblijven, maar ook voor alle engelenwezens van alle dimensies, die vragen; “Hoe is het om terug te keren naar soevereiniteit maar dan op een nieuwe manier? Hoe is het om de ervaring te ondergaan van belichaming op Aarde, met alle moeilijkheden en uitdagingen, en nog steeds altijd uitkomen als de: “Ik Ben.”
Laten we een paar vragen nemen, nu dat achter de rug is.
LINDA: Ik merkte ook dat er een karakter was, die met je stem werd geassocieerd en via Cauldre werd geprojecteerd. Die karakter is weg.
KUTHUMI LAL SINGH: Integratie.
LINDA: Ooh. Heel goed. Heel goed.
KUTHUMI LAL SINGH: Integratie. Als er een soort van – jullie zouden het weerstand noemen- is, dat vergroot bepaalde kenmerken. Bijvoorbeeld, als je een entiteit zou channelen -laten we zeggen: Cleopatra- dan zullen de kenmerken van die entiteit in eerste instantie meer overdreven worden als ze via jou doorkomen, maar als je meer vertrouwd en op je gemak raakt met die energie, dan belichaamt het letterlijk in jou. Het smelt met je samen en daarom zijn de verschillen niet meer zo duidelijk als in het begin. Net zoals toen Cauldre voor het eerst met Tobias of Saint-Germain begon te werken, toen werden de verschillen meer overdreven. Maar ik zou terug kunnen gaan naar hoe ik het eerder deed! [gelach]
VRAAG VAN SHAUMBRA 1 (een vrouw bij de microfoon): Oké, ik heb geen vraag. Ik dacht dat ik een mededeling had, maar ik besef dat ik een uitroep heb. Sinds de Kwantum Sprong, voor het eerst in mijn leven……kwam ik diverse aantal malen dichtbij de dood maar voor het eerst in mijn leven wilde ik werkelijk sterven, omdat ik dacht dat ik het niet langer meer aankon en dat ik gewoon klaar was. En gisteren, voor het eerst, zag ik een glimp van mijn oude magnifieke zelf en mijn nieuwe magnifieke zelf, en vandaag wil ik gewoon uitroepen dat ik zo blij ben dat ik meer van de “jij” heb gevonden die ik ben. En ik wil je daarvoor gewoon bedanken. [het publiek klapt]
KUTHUMI LAL SINGH: Het brengt een uitstekend punt naar boven voor alle Shaumbra, en één van de redenen dat ik het in deze Shoud had over “Dus waarom ben je nu op Aarde?” Je bent een erg belangrijke mijlpijl overgegaan op 18 september. Sommigen van jullie hielden zich, letterlijk, vast aan een draad in je leven om dat punt te bereiken. Je deed wat nodig was om gewoon die mijlpaal te bereiken. En je stak over.

Nu wordt de vraag: “Wat ga ik doen? Waarom ben ik hier op Aarde? Waarom zou ik dit doorstaan? “ Ons antwoord daarop is…..eigenlijk, de dood is heel snel. Je komt terug naar onze kant, dat is niet alle drama en trauma waar mensen het mee associëren. Dus het is heel gemakkelijk om hier terug te komen. Lieve Paula –Paula Sunray (een Shaumbra die op 18 september overging) is vandaag hier bij ons, en ze zal jullie vertellen dat het net is als het lopen over een draad in het zand. Maar we hebben het ook gehad over: “Waarom ben je hier?” De reden is dat mensen erom vragen.
Zoals we zeiden, er waren al zeer lange tijd geen nieuwe antwoorden, nieuwe gedachten, een nieuw bewustzijn op Aarde. Dus: jij hoorde die roep en je ging ermee akkoord om te blijven. Misschien….denk daar even over na. We hebben er ook over gehad dat jij nu hier op Aarde bent, in plaats van terug te komen naar onze kant, om nu jouw Meesterstuk te creëren. Jouw Meesterstuk. Dat iets dat je voor eeuwig en altijd zult herinneren, als je voorbij de Aardse gebieden stijgt. Zou er nu een correlatie kunnen zijn tussen deze roep om nieuwe antwoorden, om nieuwe gedachten op Aarde, en jouw creatie van jouw Meesterstuk? Dat zou mogelijk zijn.
VRAAG VAN SHAUMBRA 2 (uitgesproken door Linda): Er zijn verschillende vragen die met slaap hebben te maken, en ik weet dat dat eerder als een Shaumbra symptoom is verklaard, maar het gaat om mensen die zich bewust zijn van de Shaumbra symptomen en die nog steeds wat geïrriteerd raken door hun slaapproblemen. Zou je daarop in kunnen gaan?
KUTHUMI LAL SINGH: Je lichaam gaat niet….Laten we even samenvatten. Je verstand heeft slaap nodig, niet je lichaam. Je verstand verandert nu enorm en je kunt er minder op vertrouwen. Je voelt je ongemakkelijk want, welnu, het gebeurt niet in je verstand, maar je weet dat er iets gebeurt –een goddelijke intelligentie, de volheid van jou- waar je niet je verstand taxeert. Dus je hebt bij lange na niet die slaap nodig die je eerder nodig had. Eigenlijk is het nu meer je lichaam die wat slaap nodig heeft, maar je verstand heeft niet die buitensporige hoeveelheid nodig zoals het eerder nodig had. Je leert dit in balans brengen, maar een deel van jou gelooft nog steeds dat je een bepaald slaapritme moet hebben. En dat is niet zo.
Er is een eerste verandering. Bijvoorbeeld: als je slechts één of twee uren per nacht slaapt, is er nog steeds de registratie van het lichaam/verstand/geest die jou doet geloven dat je de volgende dag moe zult zijn, dus zul je dat ook zijn. Maar dat zal snel verdwijnen en je beseft dat je behoefte aan slaap heel anders zal zijn. Nu kunnen er misschien andere momenten zijn waar je dagen achtereen kunt slapen en daarom zeggen we dat het belangrijk is om uiteindelijk voor jezelf te werken.! [gelach]….of een werkgever die echt begrijpt dat flexibiliteit belangrijk is. Maar je slaappatronen zullen absoluut gaan veranderen. Het is één van de maatregelen die we zullen bespreken in “What’s Missing?”, de video.
VRAAG VAN SHAUMBRA 3 (een vrouw bij de microfoon): Hoi Kuthumi. Ik ben het, en deze vraag is voor mij.
KUTHUMI LAL SINGH: Jij?
SHAUMBRA 3: Ja, ik ben het.
KUTHUMI LAL SINGH:Jij.
SHAUMBRA 3: Ja. [Iemand in de zaal roept “De magnifieke jij!’”] Natuurlijk ben ik magnifiek. [gelach] Al een tijdje had ik ademhalingsproblemen, het, weet je, gewoon, ik probeerde te ademen zoals Norma zegt….
KUTHUMI LAL SINGH: Een leefprobleem?
SHAUMBRA 3: Ik wist dat je dat zou gaan zeggen!
KUTHUMI LAL SINGH: Leefprobleem?
SHAUMBRA 3: Nee! Een ademhalingsprobleem. Ik heb de Standaard Technologie en ik begin dat te gebruiken. Dus ik zou graag een erg snelle kuur van 15 seconden willen hebben [gelach] zodat ik verder kan gaan met mijn leven.
KUTHUMI LAL SINGH: Hmm! Ik ga terug naar mijn mededeling: een leefprobleem. En het staat rechtstreeks in verband met het ademen, je vraagt je af of je nu werkelijk hier wilt zijn, waarom je hier was. Daarom manifesteerde het zichzelf in het ademen en zodra jij een zeer bewust besluit neemt dat jij hier blij en relaxed zult zijn, dan zal je ademhaling ook blij en relaxed zijn. En het is weg.
SHAUMBRA 3: Dat heb ik gedaan en het is niet weg. Ha ha! [gelach] Daar gaat ie- kijk naar die blik!
KUTHUMI LAL SINGH: Ik ben het graag niet met je eens.[gelach]. Je bent banger om te sterven dan dat je kiest voor het leven. Met andere woorden: je weet niet zeker van wat er echt staat te gebeuren, maar je weet niet zeker of je hier echt wil zijn. Het is zeer simpele energie.
Ik kijk naar je niveau van passie en meet deze. Er is maar een beetje. Je was aan het worstelen om een passie of een reden of een vreugde te creëren, maar eerlijk gezegd is je passiemeter zo goed als “leeg”. Overal om je heen is passie, ik zie het in je buitenste energievelden. Passies om veel verschillende dingen te doen, sommige die je zeker Oude Energie zou noemen, maar sommige die nu tevoorschijn komen of nu ontspruiten als een passie in de Nieuwe Energie, niet per se geassocieerd met enige bepaalde menselijke activiteit. Maar je hebt dit niet toegestaan om door te komen. Nogmaals, er is een bepaalde beperking of weerstand, een bepaalde oude programmering die je had en wat jou niet toeliet om voorwaarts te schieten. Deze passie is er en hij is van jou en je kunt het in je leven uitnodigen, zonder reserve, zonder te moeten weten wat het is.
Zie je, voor jullie –voor jullie allemaal- is de Nieuwe Energie Passie niet per se rechtstreeks gerelateerd aan menselijke activiteiten. Bijvoorbeeld, stel dat een passie schilderen of dansen of reizen is. De Nieuwe Energie passie gaat verder dan de menselijke behoeftes en zelfs het menselijk begrip. Dus zou ik jullie willen uitnodigen om werkelijk in deze passie te voelen. Het is van jou. Het zit daar -op dit moment niet definieerbaar- maar kun je het je leven in laten stromen? Je zult er achter komen dat het ademen, zoals je al is verteld maar wat je niet wilde horen, gewoonweg een manifestatie van andere dingen is. Noem het leven, noem het passie, maar wanneer je voorbij je verstand gaat in het rationaliseren waarom je hier op Aarde wilt blijven, en je die passiemeter toestaat om weer te worden opgevuld, dan zal ademen geen enkel probleem zijn. Dank je.
SHAUMBRA 3: Dank je.
VRAAG VAN SHAUMBRA 4 (van het internet, voorgelezen door Linda): Gegroet. Leg alsjeblieft uit wat het Christus Zaad en het Christus Bewustzijn is. In Saint-Germain’s boek noemt hij dat de energie van het Christus Zaad nu op Aarde opbloeit. Ik raak verstrikt in wat religie over Christus onderwijst en zou graag willen weten wat jouw definitie is van het Christus Zaad en het Christus Bewustzijn.
P.S.: Ik ben vandaag aan het spelen in plaats van deze Shoud bij te wonen en zou graag willen weten of je mij mist. [gelach]
KUTHUMI LAL SINGH: Fysiek ben je niet hier. Energetisch was je zeer aanwezig. Dus, nee, we hebben je niet gemist. Je wordt niet gemist!
In termen van Christus Zaad/Christus Bewustzijn, nogmaals, we hebben te maken met al die verschillende definities, maar het komt van de kernenergie “kristal”of “Christos”, “helder” of “nieuw”. Het is niet dat het te maken heeft met Jezus Christus, zoals het was, of de Christus waarover je in je heilige geschriften leest. Het gaat om de helderheid of de nieuwheid. Dus toen werd gerefereerd aan dat het Christus Zaad was geplant, het Christus Bewustzijn hier is, dat betekent het nieuwe. In principe, Nieuwe Energie.
2000 jaar geleden waren zovelen van jullie hier op Aarde, in dat algemene tijdsera om de zaden te planeten van het nieuwe bewustzijn dat nu tevoorschijn komt. Jullie zijn teruggekomen om diegenen te zijn die datgene dat als het nieuwe bewustzijn binnenkomt, te oogsten, zodat jullie het kunnen delen met anderen in de wereld. Dat is het nieuwe bewustzijn. Ik heb daar eerder over gesproken.
VRAAG VAN SHAUMBRA 5 (een man bij de microfoon): Hoi Kuthumi. De laatste tijd is er een grote nadruk bij je maten in de Crimson Cirkel over het binnenbrengen van meer vrouwelijke energie, en het klinkt alsof dat belangrijk is, vooral in de Nieuwe Energie. En het is niet ongebruikelijk voor anderen, bijvoorbeeld voor vrouwelijke channelers, om mannelijke entiteiten binnen te brengen, maar mij lijkt het dat de Crimson Cirkel meer naar het mannelijke neigt. Is er een reden dat we niet enige….toegegeven, we hebben bijdrages van vrouwelijk energieën, maar niet echte channels van vrouwelijk entiteiten.
LINDA: Krijg je dat niet van Kuthumi? [het publiek en Kuthumi lachen]
SHAUMBRA 5: Ik zie daarvan wel wat in Kuthumi!
KUTHUMI LAL SINGH: We hebben het eerder getest en aan onze zijde van de sluier voelden we dat het erg ongebruikelijk zou klinken als Cauldre bijvoorbeeld Maria zou channelen. Er zou geen enkele geloofwaardigheid zijn in zijn stem, die is afgestemd om bepaalde energieën te dragen, het vrouwelijke te dragen. Maar het gaat er niet om of er een bepaalde entiteit aan onze kant is die een vrouwelijke naam heeft. De entiteit Tobias, Saint-Germain en vooral ik, Kuthumi, hebben de mannelijke en de vrouwelijke energie geïntegreerd. Word dus niet misleid door de naam waarmee we op menselijk niveau associëren, dat we slechts mannelijk zijn want we zijn in beide hiervan zeer gebalanceerd.
SHAUMBRA 5: Dank je.
KUTHUMI LAL SINGH: En wat je ons eigenlijk vraagt gaat om je eigen balans van het mannelijke en het vrouwelijke en waar jij hierin staat. Dus…Je worstelt er te veel mee. Je analyseert het teveel. Het is een uitnodiging van jezelf aan elk aspect van jou, mannelijk of vrouwelijk. Je kunt het niet beheersen. Je kunt het niet -en dat wil je ook niet- proberen te reguleren. Het gaat om jouw mannelijke en vrouwelijk uit te nodigen om samen te smelten. Het uitnodigen van jouw licht en donker, waar je in het verleden mee hebt gespeeld en waar je –hoe zeg je dat- je vingers aan hebt gebrand dus nam je er afstand van. Ga vanavond naar huis en nodig je licht en donker uit om weer samen te komen. Nodig al die dualiteitsdelen van jezelf uit. Ik zie jou nu daarmee worstelen, dat je niet zeker bent hoe het met je gaat. Haal diep adem en nodig al die delen weer samen uit. Dank je.
SHAUMBRA 5: Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 5 (van het internet, voorgelezen door Linda): Er is een website die Second Life heet en een virtuele realiteitswereld is. Daarin creëert iemand een elektronisch persoon die een Avatar heet, die elke eigenschap, die zijn schepper wenst, kan zijn en kan hebben. In deze wereld heeft de schepper controle over de Avatar om te doen, kopen, verkopen, maken, worden wat je je maar voor kan stellen. Ik zie wel hoe een dergelijk soort spel zowel constructief als destructief kan zijn voor degene, die het speelt. Als een schepper behoorlijk bedreven raakt in deze virtuele wereld en zijn of haar Avatar, creëert die persoon dan werkelijk een aspect van hem of haarzelf, die dan in de echte wereld ingaat en ervaringen verzamelt voor het doel, waartoe de Avatar was gecreëerd? Zo ja, hoe beinvloedt dit die persoon /schepper?
KUTHUMI LAL SINGH: Wat je hier doet met de creatie van deze spellen is in principe het nabootsen wat je vanuit een veel hoger niveau van creatie doet. Je kunt jezelf voorstellen als de speler, op een zeer hoog niveau, terwijl je al die aspecten van jezelf creëert, die je levens noemt. Het creëren van verschillende soorten kenmerken en identiteiten, sommige goed en sommige slecht, maar alles ten behoeve van meer over jezelf ontdekken. Dus met deze elektronische spellen boots je dezelfde activiteit na. Het heeft zijn waarde en dan helpt het anderen….het helpt mensen begrijpen dat je werkelijk aspecten creëert en dat deze aspecten hun eigen leven hebben, in zekere zin. Of ze nu slechts spelen in de beperkingen van de Second World of dat ze werkelijk naar de dimensies gaan, ze zijn echt en ze bestaan.
Er is een enorme hoeveelheid bewustzijn en energie, dat nu in deze Avatars wordt gestort tot het punt dat, met iemand die erg bedreven is, het werkelijk zou kunnen dat die Avatar tot leven komt, niet als een bezield wezen maar als een biologisch wezen. Er zijn sommigen die hier echt heel dichtbij zijn gekomen, en velen hebben zo’n dynamiek achter deze Avatars gebouwd, dat de Avatars door andere mensen met hun menselijke ogen wordt gezien. Hoewel ze een soort spookverschijning zijn of niet werkelijk in fysieke vorm, heel even kan het lijken of ze in fysieke vorm zijn.
Het mooie hiervan is dat de mensen uiteindelijk zullen begrijpen wat voor ongelooflijke scheppers ze zijn. Ze zullen begrijpen hoe ze dynamische aspecten of Avatars van zichzelf kunnen creëren. Maar ze zullen ook gaan begrijpen dat dat een manier is om jezelf te fragmenteren, om tijdelijk verdwaald te raken in deze verschillende aspecten, en vroeg of laat zullen ze hun Avatars weer naar huis willen roepen.
VRAAG VAN SHAUMBRA 7 (een man bij de microfoon): Hallo Kuthumi. Ten eerste, dank je dat je een paar dagen bij me was. Mijn vraag gaat over mijn vader, hij stierf 10 maanden geleden. En de tweede vraag gaat over een vreemde reis die ik maakte. Een paar dagen voordat ik naar Amerika vloog moest ik voor mijn werk naar Jeruzalem, naar de oude stad, en daar ben ik geweest. Ik zie al die oude patronen en we leven in een zeer nerveus land. Verbazingwekkend. Zeer nerveus. En ik kijk er nu naar, ik zie dat verschil van hieruit, na mijn zuivering en mijn loslaten, en wat kun jij hierover zeggen? Dank je.

KUTHUMI LAL SINGH: Ten eerste, aangaande je vader: hij is aan de andere kant in een kibboets want hij voelde zich al langer erg prettig bij die energie. Het was zijn thuis, zijn zekerheid. En, zoals je weet van de Saint-Germain scholen, er zijn aan de andere kant van de sluier zeer veel niveaus, vele dimensies, en zovaak worden diegenen, die de menselijke wereld verlaten, zeer aangetrokken door wat ze daar op Aarde deden. Nu doen ze dat zonder fysiek lichaam maar toch met de fysieke kwaliteiten of een bepaald soort bewustzijn.
Hij is dus erg actief in die kibboets in de nabije Aardse sferen, hij helpt anderen en werkt erg hard omdat hij altijd vond dat hard werken je beloning, je toegang, naar de hemel is. Hij vindt het fijn om andere mensen te onderwijzen en te vertellen wat ze moeten doen [wat gelach] en je zou kunnen zeggen dat dat in zekere zin zijn eigen kibboets is, maar hij heeft zich ook vermengd met anderen die dezelfde soort behoeften hebben. Jouw vraag is: Is hij gelukkig? Nee, maar dat was hij eerder ook niet. [gelach] En dit is zijn….laten we zeggen dat hij zich op zijn gemak voelt. Hij is op zijn gemak. Hij wacht nog steeds…wacht op een bepaalde oproep of een bepaalde tijd dat zijn ziel eeuwigheid heeft, dat hij naar het begin wordt teruggeroepen. En daar wacht hij op, maar momenteel gaat het gewoon goed. Erg op zijn gemak.
Israel is….[pauze] Ik moet hier even ter rade gaan….ik ga die vraag overslaan en het zal in februari meer gedetailleerd worden beantwoord, maar er is wat zorg dat we door het nu te beantwoorden wat nervositeit zullen veroorzaken, en dus wachten we.
LINDA: Nervositeit bij wie?
KUTHUMI LAL SINGH: Bij jou. Jou! [gelach]
LINDA: Nog twee vragen.
KUTHUMI LAL SINGH: Vier.
LINDA: Oh man! Prima.
VRAAG VAN SHAUMBRA 8 (vraag van internet, voorgelezen door Linda): Mijn centrale vraag was en is nog steeds: Ben ik onderdeel van de Shaumbra familie? Ik las en luisterde de laatste jaren naar alle Shouds, maar voel nog steeds geen veranderingen binnenin me of in mijn omgeving, die me een hint geven of ik nu word geacht om mee te doen aan de Kwantum Sprong in dit leven of niet. De laatste maanden verontrust dit me nogal en ik vraag me af of ik van jullie kant wat antwoorden kan krijgen?
KUTHUMI LAL SINGH: Werkelijk een persoonlijk keuze. Het is aan jou. Kies het; kies het niet. Dat is niet iets wat wij hier bepalen. We lopen niet de lijst langs en kiezen wie er wel of niet Shaumbra is. Shaumbra is bewustzijn/ Het is geen club of een broederschap. Shaumbra is een bewustzijn en het is energie waarmee jij je compatibel voelt of niet. Dus, het is een gift die jij jezelf schenkt. Niemand anders, van Tobias tot Cauldre of Andra of An, kan het je geven. Jij geeft het aan jezelf.
VRAAG VAN SHAUMBRA 9 (een man bij de microfoon): Hoi Kuthumi, hoe gaat het met jou? Het eerste wat ik je wil vragen is waarom ik nu het gevoel heb alsof ik een hartaanval krijg? [gelach van Kuthumi en het publiek] En ook, dat is één van de vragen die ik me ook al jaren afvroeg, de laatste vraag die werd gesteld. Maar ik koos….toen ik in de stoel zat wilde ik me bijna verstoppen omdat ik zoveel emoties heb om hier te zijn. Ik wil hier zijn. Ik wilde hier al zes jaar zijn, ik was zo bang om hier te komen.
LINDA: Bij de bijeenkomst?
SHAUMBRA 9: Ja, en ik gewoon…ik weet….
KUTHUMI LAL SINGH: Het eten is hier slecht maar niet zo slecht! [veel gelach]
SHAUMBRA 9: Ik was hier in mei en ik dreef Linda….Ik stelde vragen en ik wauwelde en ik gewoon….Mijn vrouw staat daarbuiten en ze zei: “Ik geef je tekstkaarten om te vragen”, weet je. Ik wil niet hedonistisch zijn en een vraag stellen over, weet je, wie ben ik? Waarom ben ik hier? Maar….

LINDA: Waarom niet?
KUTHUMI LAL SINGH: Maar….maar….
SHAUMBRA 9: Ik wilde vragen…
KUTHUMI LAL SINGH: Zeg het maar. [Kuthumi grinnikt]
SHAUMBRA 9: Soms word ik bang, omdat ik het gevoel heb dat ik een geschiedenis met Shaumbra had en ik heb niet altijd het idee dat dit positief was. En ik word dan wat bang, want….Wil je de waarheid weten? Ik zal zo direct naar mijn vraag gaan…
KUTHUMI LAL SINGH: Oh, ik ken de waarheid! [meer gelach]
SHAUMBRA 9: Ik ben bang dat ik hier niet welkom word geheten, en ik weet dat dit aan mij ligt. Ik heb me hier door iedereen zo welkom gevoeld, maar ik denk dan bijvoorbeeld dat Linda me de microfoon niet overhandigt of zegt, weet je: “We zijn klaar met de vragen.” [het publiek lacht en Linda zegt op de achtergrond : “Ahhhh”en “Nee”.] Maar ik ga nu stoppen want ik ben aan het wauwelen en Maureen staat daar en zegt, weet je…
KUTHUMI LAL SINGH: Welnu, laten we hiermee beginnen. Zoals je al weet, ben je zeer sensitief, vooral voor emoties en gevoelens van anderen, En je leert om meer bewust of afgestemd te raken op jouw eigen emoties, wat de grootste uitdaging van je leven was -hoe je met je eigen gevoelens en emoties om moet gaan. Dus dat doe je door dingen van anderen op te pikken, van de buitenkant, maar je bent in een transitiefase en leert om veel meer op je gemak te raken met je eigen gevoelens en emoties. De beste manier om te zeggen is dat je je waarheid al kent en dat je nu jezelf dat laat hebben.
Eén van de dingen die….trouwens, in het verleden met Shaumbra: Shaumbra komen van verschillende hemelse families -engelenfamilies- en Shaumbra hebben zeer veel levens op Aarde doorgebracht, meer dan enig andere groep. Shaumbra hebben elkaar vermoord en van elkaar gestolen en met elkaar oorlog gevoerd -en dat is het goede nieuws! [veel gelach] Omdat ze van zo verschillende afkomsten kwamen en in het verleden zoveel conflicten hadden, zeiden ze ook: “Dit leidt nergens naartoe. Laten we ons verzamelen in deze energie van dat iets dat we de Crimson Raad en de Crimson Cirkel noemen, en laten we werken aan een manier op het bewustzijn te helpen evolueren, niet alleen voor onszelf en tussen onszelf, maar voor de mensheid als het dit kiezen te accepteren. Laten we een manier vinden om van verschillende achtergronden te komen en samen te zijn.”
En Shaumbra zijn er achtergekomen dat de beste manier om samen te zijn is eerst “jij”te zijn, zie je. Ik weet dat ik hier vandaag op heb gehamerd, maar wanneer jij “jij”bent, geheel compleet met jezelf, met geen behoefte aan wat dan ook van iemand anders, welnu dan is het gemakkelijk om met iedereen op te schieten. Dus via dit hele proces van families en afkomst en groepen, heb jij geleerd om individuelen te worden.
Dus jullie hebben -oh, je was nogal een krijger zoals je weet, nogal een krijger- je hebt een commitment met jezelf gemaakt om deel van deze groep te zijn, en niet alleen een deel van deze groep maar helaas ook een leider in deze groep! [gelach] En dit zorgt ervoor dat je hart trilt en wiebelt en vibreert, en wat ervoor voor zo’n transpiratie en al die andere dingen zorgt, want je hebt erom gevraagd; je hebt jezelf hiervoor getraind; je weet dat het imminent is; je weet dat je niet kunt verstoppen; en je weet nu terwijl we hier spreken, één op één, dat het werkelijk heel gemakkelijk is. Je doet het al. Je bent hier al, en er is niets om bang voor te zijn voor Shaumbra, voor Tobias, een slechts een beetje voor Saint-Germain! [veel gelach] Dus het is tijd om naar voren te stappen….
SHAUMBRA 9: Dank je.
KUTHUMI LAL SINGH: ….en dan zal het hart rustiger worden.
VRAAG VAN SHAUMBRA 10 (vraag van internet, voorgelezen door Linda): Ik zou graag willen weten wanneer en of koude fusie een krachtbron zal worden.
KUTHUMI LAL SINGH: Die vraag kan beter door Saint-Germain worden beantwoord, maar ik zal bij zijn afwezigheid een poging doen. Het is een opstapje, het zal niet het uiteindelijke resultaat zijn. Het heeft potentieel, maar eigenlijk leidt het tot ontdekkingen van een zelfs meer efficiënte en veiliger vorm van energie.
Ik zal iets toevoegen aan wat er is gezegd tijdens de Kwantum sprong. Er zullen verschillende nieuwe energie bronnen zijn die naar de voorgrond zullen komen. Als dit gebeurt, zal het de wereld opschudden –op een goede en uitdagende manier- want de ondernemingen van de Aarde zijn nu letterlijk gebouwd op de Oude Energie of de fossiele brandstoffen. Alles van de economie, levensstijl tot aan de distributiesystemen, al deze dingen zijn gebouwd op die Oude Energie manieren. Er zal dus weerstand zijn om te veranderen maar de verandering komt eraan.
We zullen gaan bespreken… en ik moet dit even controleren….er zullen meer discussies zijn over energiebronnen, waarschijnlijk in de aankomende “Vraag Tobias”, maar laten we zeggen dat de koude fusie een opstapje is.
We gaan hier nog een observatie toelichten, indirect betrokken bij deze vraag, maar het voert terug naar de discussie van de Oude Aarde en de Nieuwe Aarde. Ik zal iets meedelen aan jullie waar we meer over zullen spreken, maar één van de grootste linken en één van de grootste ….ik zal het een portaal noemen. Jullie zijn allemaal bekend met portalen. Portalen zijn openingen, portalen zijn wegen om energie te verplaatsen en te verschuiven. En in mijn bescheiden mening is het portaal, dat de Oude en de Nieuwe Energie zal toestaan om opnieuw te verbinden op de grootste manier, dat zal het zakenleven zijn. Het zakenleven op Aarde – de Oude Energie Aarde.
Via dat portal zullen veel concepten van hoog bewustzijn, die van de Nieuwe Aarde komen en van jou komen, zichzelf manifesteren op de Oude Aarde. We hebben bijvoorbeeld gezien hoe de energieën van religie verandering zal blokkeren –opzettelijk. Religie is een zeer statisch of een zeer onbeweeglijke energie. Regeringen, hun energieën draaien om zichzelf. Het expandeert niet verder, dus is het een zeer moeilijk portaal om verandering te veroorzaken. Nu zouden we het hele lijstje van alle verschillende dingen kunnen afgaan. Het portaal van keuze tussen de Oude Aarde en de Nieuwe om concepten van hoger bewustzijn binnen te brengen, en uiteindelijk de “Ik Ben”principe naar de mensen op Aarde te brengen, is via het zakendoen.
Nu krimpen velen van jullie ineen als ik dat zeg en je denkt dat het zakenleven iets “nemends” is, het zakendoen als iets dat erg op zichzelf is gericht. Je verwijt het zakenleven dat deze de Aarde en die andere dingen heeft beschadigd, en tot op zekere hoogte is dat zo waar. Hoe dan ook, er zijn nu op Aarde genoeg verlichte wezens, die inzien dat energie zich in het zakendoen verplaatst. In het zakenleven is er de constante behoefte om te groeien en te ontwikkelen -soms obsessief- maar er is tenminste altijd de behoefte om te groeien en te ontwikkelen. Soms is die behoefte alleen gericht op de winst van het bedrijf, maar er is tenminste beweging in het zakenleven.
Verlichte wezens over de hele wereld raken nu betrokken bij het bedrijfsleven, en ze gebruiken het als een portaal om concepten van hoger bewustzijn binnen te brengen van al die dingen, waar we het de laatste jaren over hadden, binnen te brengen want het kan werkelijk via het zakendoen worden geïmplementeerd. Je zou een groep als Greenpeace kunnen nemen, die een bepaalde graad van effectiviteit heeft bij het brengen van het bewustzijn over het milieu en alle dingen, die nu worden gedaan. Het gaat zelfs niet over de Aarde maar hoe het milieu zich tot mensen verhoudt. Maar zelfs een organisatie als Greenpeace kan maar tot een bepaalde plaats gaan, dus onthul ik iets dat misschien niet zou moeten worden onthuld, maar ze zijn in zaken gegaan. Stilletjes –heel stilletjes- raken ze betrokken bij of kopen ze bedrijven over de hele wereld. En dit zullen bewuste bedrijven zijn, en “groene” bedrijven, en bedrijven die andere mensen respecteren en de Aarde respecteren. Er zijn personen die in zaken gaan en weten dat ze de voordelen van deze bedrijven gaan gebruiken om dingen te ondersteunen die bewustzijn, vrede en nieuwe scholen zullen brengen. Bedrijven zullen nieuwe scholen op Aarde brengen, niet regeringen.
Dus lieve Shaumbra, haal diep adem. Kijk naar je oude opvattingen over zakendoen. Het is een portaal om energie te verplaatsen en om daadwerkelijk de Oude Aarde en de Nieuwe Aarde samen te brengen. Het bedrijfsleven zal niet langer grote oorlogen toestaan. Op een bepaald moment deden ze dat wel, ze moedigden oorlogen aan. Maar nu heeft het bedrijfsleven overal op de wereld geïnvesteerd en kan zich geen oorlogen meer veroorloven. Dus via datgene, dat het bedrijfsleven heet, kan ook de Oude en de Nieuwe Aarde samen worden gebracht. Dank je.
LINDA: Dat was jouw bescheiden mening. Wat was je dan grootse mening? [gelach]
KUTHUMI LAL SINGH: [grinnikt]. Het is al klaar!
LINDA: Oh, dat mag ik wel! Laatste vraag.
VRAAG VAN SHAUMBRA 11 (een vrouw bij de microfoon): Ik begrijp dat ademen een keuze om te leven is, en de stukken over de geboortetransities hielpen me begrijpen waarom bepaalde personen met ziektes worden geboren. Mijn vraag is: ik heb een nichtje dat ter wereld kwam met een ademprobleem en ik zou jouw mening willen weten over de ziekenhuisapparatuur, die haar in leven houdt.
KUTHUMI LAL SINGH: [pauze] Als ik naar haar energie kijk….Ik zou graag willen dat jij en Cauldre straks even gaan praten, als je het niet erg vindt. Het zou gepaster zijn in zo’n zeer persoonlijke zaak.
Dus, aan jullie allemaal die vandaag bijeenkwamen, en aan Tobias die nog steeds aan huis is gekluisterd [gelach], nog steeds huisarrest heeft en nog steeds heel boos is….ik moet zeggen dat het grappig is om een verlicht wezen als Tobias te zien, die in zijn energetische staat op ons niveau bestaat, hoe hij om moet gaan met de menselijkheid van zichzelf als Sam en de frustratie en de woede, die Sam nu voelt over dit alles. En aan Saint-Germain en alle anderen, we danken jullie voor deelname aan deze Shoud en dat je me toestond in deze Nieuwe Energie te modereren.
Namasté.

Tobias of the Crimson Council is presented by Geoffrey Hoppe, aka "Cauldre," in Golden, Colorado. The story of Tobias, from the biblical Book of Tobit, can be found on the Crimson Circle web site at http://www.crimsoncircle.com. The Tobias Materials have been offered free of charge since August 1999, the time when Tobias said humanity moved past the potential of destruction and into the New Energy.
The Crimson Circle is a global network of human angels who are among the first to transition into the New Energy. As they experience the joys and challenges of the ascension status, they help other humans on their journeys through sharing, caring and guiding. Over 100,000 visitors

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.