LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 16:13

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 nov 2007 17:30 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
In een Leegte Persen

Karen Bishop, 17 november 2007


--------------------------------------------------------------------------------

Gegroet!

Op 5 Mei 2000 ervaarden we een fenomenale planeet afstemming, toen de zon de maan en vijf planeten allemaal in hetzelfde deel van de hemel op een rij stonden. Ik herinner me dit nog goed, omdat velen ongeduldig wachtten om te zien wat deze afstemming zou opleveren, hoe het zou voelen, en wat het allemaal betekende.

Voor mij, was het een hele verassing. In mijn kleine 3D geest nam ik natuurlijk aan dat alles glorieus zou voelen, dat we als door een katapult in een staat van hemelse zaligheid geschoten zouden worden, en dat we eindelijk op een ongelofelijke plaats zouden aankomen.

In plaats daarvan ervaarde ik gevoelens van grote druk en ongelofelijk samenpersen. "Is dit hoe afstemming voelt?" vroeg ik me af. "Ugh! Dat is niet echt plezierig!" En wat we op dit moment ervaren is ongeveer hetzelfde.

We worden zeker helemaal samengeperst. En dit samenpersen is ontworpen om alles eruit te persen dat niet meer vibreert in afstemming met de hogere gebieden. Gevoelens van ergens midden in gevallen te zijn, omgeven door veel te veel energie en activiteit, een duwen, duwen en druk van boven en beneden, het gevoel overladen en overspoeld, en je afvragen waar je nog heen kan gaan voor de broodnodige rust en bevrijding van het samenpersende fenomeen. We voelen ons overal ingekapseld, zonder goede oplossing of iets wat maar een beetje goed voelt.

Als jij iemand bent die een druk ervaart in je leven schijnbaar zonder enige reden, ben jij waarschijnlijk een gevoelig persoon die gemakkelijk energie oppikt en bemerkt. Maar weet wel, dat de energie‰n ook fysieke manifestaties kunnen geven in ons leven die een gevoel geven om ergens middenin terecht gekomen te zijn met grote druk, zonder dat je kan ademhalen.


Toen de planetaire afstemming in 2000 plaatsvond, deed het me denken aan een ruggegraat die totaal afgestemd was, en alles eruit perste dat niet paste, waar niet langer ruimte voor was. Onze engelenvleugels spreiden zich nu. Vandaar dat samenpersen. Dus dit is de manier waarop we een hogere vibratie bereiken. De meeste dingen die niet langer nodig zijn, zullen naar buiten geperst of geduwd worden. Zijn er nog andere manifestaties van dit fenomeen?

Als je dingen "gedeeltelijk oplost" maar niet helemaal. Niet echt goed kan afsluiten. Lager vibrerende aspecten van onszelf raken ons recht in ons gezicht. We moeten nu dingen oplossen die we nog niet eerder opgelost hebben. Afstemmingen maken en werkelijk op de plaat stappen. Als we willen en klaar zijn om de noodzakelijke afstemmingen te maken, dan betekent dit dat de gebieden die naar buiten geperst moeten worden naar buiten geperst worden, en nadat we afstemmen en veranderen, laten we veel gaan wat niet meer de hoogste intentie en vibratie heeft, dingen gaan makkelijker worden.

Als we de hogere gebieden bereiken moeten we werkelijk op de plaat stappen. Leven in gemeenschap betekent dat zelfs als we inderdaad weten wat onze speciale gave en bijdrage is, we het goed moeten doen. We moeten het zijn, uitdrukken en de verantwoording overal voor nemen op allerlei manieren. We moeten onze bijdrage serieus nemen, omdat als we dat niet doen, we de boel verstoren.

Met deze laatste verschuiving naar boven en in een andere vibrerende ruimte, beginnen we opnieuw op de laagste trede. We beginnen opnieuw, in principe, omdat we zover zijn gegaan als waar we eerder waren, in elke spirituele hi‰rarchie. Als we promoveren naar een hoger vibrerende gemeenschap, is iedereen gelijk om het zo te zeggen. Er zijn geen leiders. Ieder individu heeft een vitale en belangrijke bijdrage te maken, en ieder individu moet dan zijn gave uitdrukken met de hoogste verantwoording en intentie. Het is veel serieuzer dan ik me voor kon stellen, maar zo is het goed. Dus zullen we naar voren geroepen worden en nederig gemaakt worden en op onze plaats gezet worden zodat we makkelijker en juister dienen en bijdragen waar we dat moeten. Allemaal deel van het samenpersen. Eruit persen van de energie‰n en dingen die geen plaats meer hebben.

De hogere gebieden van de gemeenschap gaan niet over in de wolken lopen, de hele dag rusten en chocolade eten, zoals ik misschien gehoopt had. Kunnen we ooit uitrusten? Ik moet zeggen dat ik helemaal niet voorbereid was op deze nieuwe ervaringen, en aarzelde ik een beetje om dit te vertellen, omdat het zo hard overkomt. En dit nieuwe verblijf brengt wat andere manifestaties mee.

Velen hebben hun perfecte "baan" of verantwoordelijkheid gekregen. Het gebied waar we over gedroomd hebben, precies voor ons, is nu voor velen beschikbaar. En hierover moeten we opnieuw klaar zijn om op de plaat te stappen. Ben jij klaar om jouw verantwoordelijkheid serieus te nemen? Zijn er genoeg van jouw lager vibrerende problemen of overtuigingen uit de weg geruimd zodat jij in je meest pure vorm kan handelen en daarbij iedereen om je heen het meest optimaal kan dienen? Heb jij uiteindelijk die ruimte bereikt waar jij dingen niet meer persoonlijk neemt?

Voor diegenen die al klaar zijn om naar hun volgende niveau te gaan, zullen er nog steeds mogelijkheden voor afstemming en nederigheid komen, en zelfs mogelijkheden om "terug" te gaan tot een nieuwe mogelijkheid arriveert als ieder individu klaargestoomd wordt om bij hun gekozen gebied te passen of bij hun ruimte of bijdrage aan de gehele planeet.

Wat betekent dit allemaal? Voor velen is het wachten voorbij. Het is tijd om het stokje door te geven aan de scheppers van de Nieuwe Planeet Aarde. Velen krijgen dus een palet, en gaan gewoon wachten op hun eigen individuele blauwdruk om op te manifesteren. Het is dan dat onze individuele dromen en visioenen over hoe dingen zouden kunnen zijn, nu in de vorm gebracht kunnen worden.

Maar deze nieuwe creaties worden niet gemakkelijk in de oude wereld gecre‰erd, omdat die absoluut in een snel tempo aan het instorten en vervallen is. Deel van onze rollen en verantwoordelijkheden gaan over het transformeren van duisternis en lager en dichter vibrerende energie. Dit is waarom zovelen van ons geboren waren in situaties van misbruik en lijden, met veel duisternis. Het was onze taak om die energie‰n te transformeren door onszelf. En dit is dan ons toegangsbewijs voor de hogere gebieden. Als jij iemand bent die plichtsgetrouw en bewust gewerkt heeft aan het transformeren van jouw eigen duisternis (dat de duisternis van het geheel is die we afgesproken hebben te belichamen), dan is jou toegang tot de volgende hi‰rarchie verleend. Feitelijk moeten we de toegang tot de hogere gebieden "verdienen". Dus zal het cre‰ren van onze nieuwe ruimte ver weg van het oude onze redding zijn.

De energie‰n zijn behoorlijk intens nu. Zij doen hun werk om het oude eruit te duwen. Navigeren in deze voortdurende stormen en achtbaanritten zal de komende maanden het belangrijkste zijn. Het kan heel moeilijk zijn om in ons centrum te blijven, maar met de hulp van de gemeenschap en onze broeders en zusters zal het een beetje rustiger zijn. De schoonheid van rampen is dat het individuen bij elkaar brengt. Er zal meer van dat de komende tijd plaatsvinden. Niet meer verstoppen achter gesloten deuren. We gaan nu navigeren naar anderen met dezelfde vibratie en doel. En men zal ons om hulp vragen.

Ja, diep gerommel is steeds aanwezig, en dat reflecteert beweging op de diepste niveaus, zelfs als er nog niet veel van manifesteert. Het lijkt op een vreemde manier heel rustig, maar er gebeurt veel op andere niveaus. De schijnbare stilte is hier om ons tijd te geven om ons klaar te maken voor ons vestigen in Januari. Veel zal dan klaar zijn, en we vinden onszelf dan terug in onze hele nieuwe ruimte.

Ik wens je de Hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden.

Tot de volgende keer,

Karen


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.