LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 28 apr 2024 15:05

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Channelen en Bescherming
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 17:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Lieve lichtjes in dit wondermooi bestaan ,

Ik las onderstaande op het net en misschien kan iemand er iets mee.

Liefs , Helmut.


Channelen en Bescherming

Met het soort channeling waar we het hier over hebben, niet trance channeling, zullen de gidsen nooit iets tegen een persoon zijn vrije wil doen. Dat is en blijft het belangrijkste element van de manier waarop de creatie werkt

Er is een jonge vrouw die ik ken die zegt dat haar gids totale controle over haar rechter hersenhelft heeft en dat binnenkort haar hele hersenen worden overgenomen en ze op dat moment haar gids zal worden. Ze zegt ook dat ze Marie Magdalena was in de tijd van Jezus, en dat Jezus haar tweeling broer was. Ze zegt dat er een speciaal plan gereserveerd is voor haar en een kleine groep van haar vrienden inclusief haar broer, ook al zegt de broer dat hij denkt dat ze gek is... haar woorden niet de mijne. Mijn vraag is, liggen er gevaren in het channelen? Wat voor voorzorgsmaatregelen moet iemand nemen? Zal een gids ooit iemands hersenen ´overnemen´? Hoe kunnen we de waarheid in dit soort situaties vaststellen? – Deborah

Met het soort channeling waar we het hier over hebben, niet trance channeling, zullen de gidsen nooit iets tegen een persoon zijn vrije wil doen. Dat is en blijft het belangrijkste element van de manier waarop de creatie werkt. Op de hoogste niveaus van het spirituele werk zijn we nooit minder dan medewerkers met andere energien. Natuurlijk hangt het één en ander af van het niveau van toewijding die je hebt en de mate waarin je jezelf overgeeft. Desondanks, als het niet redelijk klinkt, zoals de situatie boven beschreven, dan is het dat ook waarschijnlijk niet. Caveat emptor – let the buyer beware.

Helaas horen veel mensen zulke verhalen, daarbij weinig afwetend van de werkelijke spirituele werelden, en zijn vervolgens bang om op te staan en iets te doen wat zo natuurlijk, makkelijk en zo noodzakelijk is.

Het geheim tot dit alles is intentie. Eis altijd dat alleen jouw hoogste gidsen met je communiceren of iemand die door hun is aangewezen. Het is JOUW spirituele VERANTWOORDELIJKHEID te begrijpen wat er werkelijk aan de hand is en niet zomaar de New Age leugens te accepteren die zo onjuist over de vaak makkelijk en gewillig te manipuleren groepen mensen zijn verspreid. Als je niet werkelijk geeft om werkelijke spiritualiteit dan zal je jouw huiswerk niet doen en ZAL je de lessen krijgen zoals de hierboven beschreven dame haar lessen krijgt. Ik zou niet kunnen vertellen hoeveel mensen waarmee ik heb gewerkt al voor 10 duizenden levens in gecontroleerde situaties gevangen zitten, simpelweg omdat ze vast kwamen te zitten in een situatie waarin ZIJ iets anders toestemming hebben gegeven om hun energie te gebruiken.

Maak verbinding en wees je bewust van je intentie. Maak duidelijke en krachtige eisen tot wat je wilt wat er gebeurt. Doe je huiswerk. Rijk uit naar het hoogste. En blijf dan in die vibratie en laat nooit iets of iemand je daar vandaan halen, dan word je de bestuurder van je eigen bus, en niemand anders zal jou nog besturen.

Angst haalt alle bescherming naar beneden omdat het in feite grote gaten in onze aura opent waardoor alles en iedereen naar binnen kan komen, in je energieveld, om zo controle uitoefenen, te manipuleren of iets te beschadigen dat de betreffende entiteit of energie wil beschadigen. De beste bescherming ligt in het hebben van een sterke intentie om voor het hoogste te werken en te weten met wie en wat je verbonden bent en zo in die wetenschap te leven. Ik heb de ergste dingen van de creatie voor me gehad en ´overleefde´simpelweg omdat ik wist waarmee ik verbonden was en dat het hun kracht was waarmee ik werkte, niet mijn eigen kracht, dat niets hoger dan dat was en dat ze konden omgaan met elke situatie waar ze me op afstuurden.

Al heel vroeg vertelde ze me, “Peter, jij doet het werk, wij nemen de bescherming voor onze rekening.”

Diegenen die nog op het hek zitten, spiritueel passief, wat voor velen van jullie geld, worden gebruikt door krachten van beide zijden. Het is alleen wanneer je van het hek afstapt en zegt dit is wat ik wil, dat dan je intentie sterk word en je toekomst en missie zich beginnen vorm te geven naar hetgeen dat in je intentie besloten ligt.

In service, Peter

Bron:Aquariusage.com

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 17:39 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
:idea: :idea: :idea:

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 13:06 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Wijs gezegd. Alsof ik weer tegen een spiegel aanloop omdat ik er druk mee bezig ben om mijn rechterhersenhelft te genezen en dat alle energie-en moeten opzouten ! Ik heb mij door zo ontzettend veel energie-en heen moeten baggeren om mijn eigen plek in mijn lijf weer op te kunnen eisen. Alleen de genezende energie-en die zorg dragen voor mijzelf en mijn integratie in mijn fysieke lichaam laat ik toe. En verder geen gezeik !

Ik krijg altijd de griebels van die mensen die zeggen dat ze aangestuurd worden door entiteiten, Christus en Magdalena en die bla bla bla ! Dat houdt in dat je niet vanuit je eigen levenkracht vertrouwt en ook niet op de levenskracht van andere mensen. Je hebt altijd het eigen beheer over jezelf en je eigen energie.

Ik treedt ook niet naar buiten toe met mijn genezende gaven en weten omdat ik gewoon weet dat ik (nog) niet volledig zuiver ben en eerst helemaal in rust / wachtstand ben hier op aarde alvorens ik mijn eigen stappen verder ga vervolgen. Bah, ik baal enorm van die wachtruimte waar ik nu in zit. En dan nog ben ik gewoon mens. Een ander was met mijn gaven al lang naar buiten toe gegaan. Nou, ik mooi niet. Ik ben een angstig wezeltje in een hoekje nog dat op krachten aan het komen is en zich afvraagt hoe ze zich hier moet redden op aarde met alles !

Pfff, het is en blijft pittig om in een volwassen lichaam te incarneren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 13:25 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077

wezeltje word mooie zwaan vandaar...

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 16:36 
Kim, je kan jezelf die rust gunnen, maar ook vertrouwen hebben en misschien zijn er wel mensen die nu al iets aan je gaven kunnen hebben?

1hart1 Er is geen angst meer nodig! 1hart1

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:53 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik bijvoorbeeld.
Hé Kim, hoe is het met die lijnen die je bij mij zag :D ?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 19:37 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Leugen - waarheid
Hoogste gidsen - laagste gidsen

Dit verdelen van de werkelijkheid bestaat alleen in de logica. Het is of dit of dat. Logica is een denksysteem waarbij uitgesloten wordt. Dit is waar of dit is niet waar.

Wat is waarheid?

Dat wat je geloven wilt.

Wat is leugen?

Dat wat je niet geloven wilt.

Misschien geloofde je vroeger wel aan een oude man met een lange baard, die vanaf zijn wolk naar jou keek, of je alles wel goed deed.
Dat was toen jouw waarheid.

Misschien geloof je daar nu niet meer in.
Misschien geloof je nu dat we allemaal op weg zijn naar de vijfde dimensie en dat een heleboel spirituele wezens ons daarbij helpen.

In de logica is het ene geloof waar, en het andere geloof niet.

In de werkelijkheid bestaan er geen goede of slechte spiritulele assistenten. Alleen maar assistenten - als dit bij je huidige geloof hoort.

Waarom zou die jezus of magdalena ervaring slecht zijn. Die is zoals ie is. Als jij die ervaring meemaakt dat je lichaam overgenomen wordt, zodat jij niet meer uit vrije wil je dingen doen die je wilt doen, dan ervaar je wat onvrijheid is. Meer niet. Pas als deze ervaring achter de rug is,weet je wat onvrijheid is en kun je vrijheid op waarde gaan schatten.

Zijn meesters of gidsen beter als wij?

Volgens mij niet, ze doen gewoon ander werk op dit moment.

Ik vergelijk dit graag met iets heel aards.

We hebben hier een project. Dat heet aarde naar 5D brengen.
daar zijn medewerkers voor nodig die dit project uitvoeren. Die staan in de werkplaats, die bouwen het geheel in elkaar.
Er zijn ook medewerkers die zich met de planning bezig houden, boekhouders, persooneelzaken, schoonmaakploeg, medewerkers die hele afdelingen coordineren, raad van commisarissen enz. Net als in een bedrijf.


Is een directeur beter omdat hij directeur is?
Is de chefboekhouder beter als de machinebankwerker?

Moet ik als poetsvrouw de hoofdcommisaris ophemelen omdat hij hoofdcommisaris is, en ik maar poetsvrouw?

Adrian


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 20:48 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ach Adrian,

En ik vind het zo moeilijk om schoonmaakster te zijn, terwijl ik weet dat ik een leraar/genezeres ben.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 20:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
mooi Adrian!

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 22:34 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
?

[quote]Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.

Adrian


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 09:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Citeer:
En ik vind het zo moeilijk om schoonmaakster te zijn, terwijl ik weet dat ik een leraar/genezeres ben.

liefs Vick


en als je nu eens kijkt als alles helder is en je er doorheen kan kijken?
en als alles schittert in je omgeving?

Allemaal gedaan door de poetsvrouw, is zij niet zuiverend dan?

Ja mooi Adrian, want ieder is een schakeltje in de ketting, zonder alle schakeltjes geen ketting.


Liefs amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 10:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hmmm ben er ook nog even.

Weet je het verhaal zoals neergeschreven, is iets wat me toch verder aan het denken zette.

Een hele tijd terug heb ik laten channelen naar mijn gidsen en weet je ik kwam er achter dat dat allemaal delen van mezelf zijn, ik ben mijn eigen gids en ik mag energieen oppakken zo ik wil.
Alles kan ik scheppen in mijn werkelijkheid.
Die vrouw die zegd dat zij Maria Magdalena is geweest en zo zijn er vele, waaronder ik zelf ook het gevoel heb dat ik een stuk van die energie in me heb, is helemaal niet gek, waarom misschien zijn de anderen wel gek omdat ze niet kunnen geloven dat we allemaal een deel van het grote geheel zijn.
Weet je het is weer een dualiteit verhaal eigenlijk en het heeft mij weer aan het denken gezet.
Dus lieve Helmut bedankt, zo kom ik dieper in mezelf en mijn ziel.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 13:04 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Nou, met gidsen moet je alert zijn en blijven. Tuurlijk alles is een deel / reflectie van jezelf. Ik herinner mij de tijd zeer goed dat toen ik mijn lichaam begon te naderen en door onwijs veel ranzige energielagen heen moest baggeren om er weer in te kunnen en dat het een gekwetter van jewelste was ! ! ! In de zin van: "daar is er weer een. We moeten haar tegenhouden dat ze niet op aarde komt." "Let op, ze is nu door die laag heen. Blijf jij daar, blijf ik hier." "Terug de hoek in, ze heeft ons in de gaten, ze mag ons niet horen." "Terug de hoek in." Het was echt gekkenwerk hoe erg ik door allerlei entiteiten geblokkeerd werd. En ook gidsen met allerlei adviezen van hier tot aan Tokio en ik mijn lijf maar niet in kunnen. Ik was zo compleet uitgeput van het gevecht om mijn lichaam. Zowat alles is geprobeerd dat ik niet meer kon terugkomen, ik heb er heel wat uit moeten gooien uit mijn systeem dat absoluut niet van mij was, maar ook van buitenaardse entiteiten en implantaten en stoorzenders in mijn meridianen. Het is ook logisch dat dit gebeurde met mij want als je een lijf binnen wilt komen kom je toch erecht in een kraakpand.

Nu ik dus toch langzaam maar zeker in mijn eigen kern terechtkom en verder indaal in mijn fysieke rust trekken zij zich ook helemaal terug omdat ze geen invloed meer hebben. Ik weet donders goed dat er nog een clubje aanwezig is op afstand. Maar ik laat ze niet meer toe. Ook bij een vriendin van mij die spiritueel geneest neem ik consequent negatieve gidsen waar. Het blokt ook de kracht van haar in spirituele sessies. Gelukkig kan ik het rustig zeggen en luistert zij er naar omdat zij ook voelt dat het klopt. Het is een leerproces voor haar en een stuk afwikkeling van karma. En maar blaten die gidsen met de woorden van: helpen, helpen, helpen, mensen helpen, aarde helpen. Totdat de persoon in kwestie er zelf helemaal door heen zit. Vooral ook het ophemelen dat gidsen kunnen doen. Wees daar ook alert op! Want een gids hemelt je niet huizenhoog op. Die geeft je wel een complimentje of iets dergelijks. Maar gaat echt niet zitten slijmen of iets dergelijks. Ook hier zitten negatieve oude draden met gidsen. Maar goed, wat is negatief als het toch een leerproces betreft?

Wat ik er mee zeggen wil:

"Het is en blijft wel degelijk opletten geblazen waarmee je communiceert."

Ik denk dat ieder mens zijn eigen beste gids is. En dat mensen gidsen niet op een te hoog voetstuk moet plaatsen in het kader van dat het zo spiritueel / bijzonder is. Ergens kan ik het allemaal ook wel begrijpen, maar het is voor mij de wereld, daar waar ik vandaan kom en daar waar ik heb geleefd. En het is in de energetische wereld niet zo heel veel anders dan hier hoor ! Zelfs daar heb je jaloezie en boosheid en weet ik veel wat allemaal. Alles wat hier op aarde wordt uitgeleefd wordt daar ook uitgeleefd - inclusief knokpartijen tussen gidsen - ! En dan heb je de keuze te maken voor je eigen innerlijk licht en je eigen lichtgidsen.

Je hebt je leven hier op aarde te leven als een hopelijk aangename, vriendelijke persoonlijkheid waarbij je er toe in staat bent mensen om je heen in het verleden en het heden te vergeven, bitterheid los te laten, woede los te laten. En vanuit deze stukken de band richting je eigen hart te maken / herstellen, de band naar eigenliefde te maken / herstellen en daarmee de liefde voor de aarde en je omgeving te herstellen.

Vanuit dat stuk mag je leren leven als een gids hier op aarde die zichzelf heelt vanuit de ware bron.

Dat is mijn visie op ware spiritualiteit.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 14:36 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Mooi Kim.

Je hebt gelijk Amana,

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 19:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hm...ik voeg er nog iets aan toe als ik zo vrij mag zijn.

Volgnes mij heeft het ook te maken op welke frequentie je afgestemd bent wat gidsen betreft.

Ik lees vaak over negatieve (?) gidsen en ja, ik heb ze zeker ontmoet.
vooral op aarde :wink:
Maar het moet me wel van het hart dat als je in een hogere "sfeer" zit (om het zo maar t ezeggen) er echt niet meer geknokt wordt en jaloezie en angst of disrespect eens niet meer bestaat.
En als je daar vertoeft heb je zelf ook geen jaloezie/angst of disrespect.

Het is maar op welke zender de tv staat geloof ik.
RTL4 of National Geographic.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 22:53 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dat klopt Ruthazel. Misschien dat alles dan weer heel saai wordt. Maar ik kwam van zo'n hoge dimensie af dat ik dwars door zoveel ranzigheid heen moest dat ik dacht van: bereik nooit van mijn leven meer mijn lichaam. Ik moest mij door mega veel lagen heen knokken. Dat zit nog akelig vers in mijn geheugen hoe heftig die strijd wel niet is geweest. Terwijl een baby die geboren wordt ingeleid wordt door gidsen en (als het goed is) verzorgd wordt door ouders. En ik zit nu in mijn volwassen lijf nog krachteloos te zijn. Maar ik heb wel mijn lichaam bereikt en ik ga er nu toch wel mooi mee slapen. :P

Trusten !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 08:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
good morning dear :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 12:03 
het komt op mij over alsof iedereen de gidsen nog heel erg buiten zichzelf ziet (ik ook vaak hoor), terwijl alles in je zit en je dus zelf goede of slechte ervaringen creeert, volgens mij.

Dus in die zin ligt het er inderdaad aan hoe je "zender"staat, want die zit in je....of zoiets.

Ik zie heel goed dat ik nu lieve gidsen heb, maar als ik soms bang ben, omdat ik denk dat er slechte entiteiten om me heen zijn, weet ik ook dat dat weer voorbij kan gaan, als ik maar weet dat ik ze zelf schep. Soms kan ik echter niet bij die "wetenschap" voor eventjes en dan is er angst.

Ook vraag ik mij af of dit soort dingen nu opgeroepen worden door collectieve angst die nu de kop opsteekt, zodat wij allemaal gaan denken dat er slechte wezens zijn.....?

Ik geloofde nooit in slechte gidsen of zo, maar nu ik dit van jullie las, ging ik er ook meer over nadenken. Ik wil me echt niet bang laten maken.

Ze bestaan niet buiten ons, dus kan ook niets jou iets doen, je bent altijd veilig!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 14:16 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Mooie topic..

Ik denk/voel, dat er momenteel nogal wat Battles worden uit gevochten >>>in andere lagen ook <<<
Ik loop in rust net in de stad met mijn knul, en voel om me heen..alsof er een Battle plaats vind...ergens in een laag...en ik denk...het zal nodig zijn, voor het Licht.
Begrijpen doe ik het niet, maar iets neem ik waar?


Zucht..Simone

En er is ook iets met een schild (ROOD), dat gevormd wordt momenteel.

Onzin, gaat mijn hoofd met me op een loopje ?
Ik weet het niet, maar het voelt heeeeeeel sterk.
En daarom uit ik het maar...



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 15:16 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Klopt Simone. Er worden enorme battles tussen verschillende rassen uitgevochten op dit moment. Ik zat er 4 jaar geleden nog middenin.

Misschien is dit ook wel de innerlijke strijd die in mensen plaatsvindt om te kiezen voor het licht. Ik neem het ook nog wel eens waar maar plaats het zo veel mogelijk buiten mijzelf.

Ik ben helemaal munt thuisgekomen van mijn loopbaanbegeleiding vandaag. Ik weet van doffe ellende nog niet waar ik het zoeken moet hier op aarde en hoe ik mij moet gedragen. Alsof mijn hersenen nog consequent in de war zijn.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.