LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 01:26

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Surreality by Lisa Renee
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2007 19:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hier stond de engelse versie, maar Kim heeft zojuist de nederlandse geplaatst, dus hup deze is dan overbodig.

:wink:

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Laatst gewijzigd door Amanna op ma 05 nov 2007 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2007 20:59 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Nederlands:

ES Nieuws - Binnenste Cirkel november 2007: Surrealisme / Bovenverstandelijke werkelijkheid

Lisa Renee


--------------------------------------------------------------------------------

DE NADERENDE FASE tot in het volgende jaar, heeft verscheidene kruispunten die belangrijke ramen van mogelijkheid creëren die zich naar buiten toe kunnen gaan manifesteren op het wereldpodium. We bewegen ons zeker naar het meest verbijsterende avontuur van ons leven! De huidige energie barometer staat zo dat alles op ieder moment kan gebeuren. Afhankelijk van je niveau van aanpassingsvermogen en overgave, zal dit je of opbeuren of je ongerust maken.

Tussen Werelden van Tijd in

Terwijl de tijdlijnen (dwz. dimensionale ruimtes) ineenstorten worden we ons meer bewust van de ervaringswerkelijkheid en van mogelijkheden die binnen de spiraal van gelijktijdigheid bestaan. In deze fase ( en speciaal voor hen die op dit moment het ascentiewerk voor de Licht Code belichamen) zal onze uiterlijke werkelijkheid steeds surrealistischer worden. Dit "Surrealisme" zal enige tijd het thema voor ons zijn om onze werkelijkheidservaring te beschrijven. We zitten in een overgangsfase tussen twee werelden in. Doordat die lagen van dimensie zich scheiden (de tijdslijnen zijn aan het instorten), zullen we helder de holografische droom beginnen te zien waarvan we eens dachten dat die werkelijkheid was. Tegelijk wordt ons onthuld dat we onszelf eigenlijk als avatar zien spelen in een videospel. De matrix (matrijsvorm) die onze bewuste blauwdruk vasthield zal uiteindelijk worden doorzien. De laatste toename van de frequentieschaal is absoluut niets ontziend in zijn invloed om ons lichaam en geest te ontdoen van alles wat er niet bij hoort. Het is nu kristalhelder dat er absoluut geen ruimte is voor alles behalve wat op een lijn staat met wat je ziel wil. Van de vele zaken die verschijnen (als uit het niets) en dan ook direct weer kunnen verdwijnen, is het verrassend wat feitelijk toch blijft hangen! Wat momenteel een korte verbinding lijkt te zijn voor ons, laat ons voelen alsof we even een stap terugzetten. De laatste tijd werd velen van ons gevraagd om zich even gedekt te houden. Er leek geen reden te zijn voor sommige omstandigheden die opdoemden vanuit een lineair perspectief. We zien ons vaak ons aanpassen en veranderen in elke milliseconde in de overvloedigheid van mensen en dingen die in een dag opduiken. In deze voortdurende veranderende energieën is de poging om je vast te leggen op een datum verderop (of zelfs morgen!) kan iemand zich niet op zijn gemak en zich ook in allerlei bochten gewrongen voelen. Alles verandert zo ongelooflijk snel! Maar, midden in deze uiteenvallende structuren kan een samenhang worden gevoeld als je gewoon helemaal gefocust in het moment staat. De uitdaging van gefocust zijn terwijl je lichaam zich voortdurend staat te herstellen van vermoeidheid, is kortgeleden toegenomen. Het is niet gemakkelijk als je laser gefocust wilt blijven en toch gewoon even wilt gaan liggen en een snelle dut wilt doen.

Op dit moment voelen velen zich in de war gebracht door het gebrek aan oriëntatie op tijd en ruimte, en alleen gelaten wat duidelijk is voor onze directe toekomst. De laatste planetaire inwijding heeft de ruimtelijkheid van hoe we de tijdgang beleven drastisch veranderd. En dat komt nog bovenop al die surrealistische effecten. Het enige wat heel duidelijk is, is dat we onze aanpassing en flexibiliteit moeten handhaven om iets te veranderen of in de tijd te zijn. We wringen ons in bochten om de toegenomen stuwkracht van grote magnetische krachten te huisvesten die hun weg banen in onze lichamen om onze cellen alchemistisch te transformeren in iets wat onze geest nog niet kan bevatten of doorgronden.


Reactie of Schepping? Kies Nu.

De recente verschuiving naar een nieuw energetisch terrein heeft velen van ons zich doen afvragen op welk zendstation we zijn afgestemd. Wat verdorie voor station is DIT?? Dit nieuwe zendstation heeft enige statische werking (terwijl we tussen stations in zitten) die onze helderheid schijnt te verzwakken om de toekomstige richting aan te voelen. Velen van ons hebben het gevoel dat ze in een doolhof van spiralende werkelijkheden zijn gevallen die vele poorten heeft om er tussendoor te gaan. Energetisch wordt dit gevoeld alsof "Alles aan het Gebeuren is" en dat toch tegelijkertijd "Niets aan het Gebeuren is". Het is een staat die zeer disoriënterend is. We kunnen ons eigen Galactisch Centrum (stilte punt) naar buiten voelen spiralen en die zoekt naar zijn nieuwe multidimensionale doorgang om zich "bij aan te sluiten". Dit lijkt heel erg op hoe Galactische Centra van alle Universele stelsels zich samen verbinden ( bij een Ascentie Cyclus is dat elke 26.556 jaar) en er geleidelijk bij aansluiten en dat brengt een heldere multidimensionale doorgang met zich mee.

Net als Alice in Wonderland het konijnenhol ingaan, heeft dit veel mogelijke werkelijkheden geschapen in nieuwe multidimensionale doorgangen. Wat er zich op collectief planetair niveau waar de massa's heel erg in slaap zijn, op de wereld zal gaan manifesteren is God's eigen privé mysterie. Nu, terwijl we nog stilstaan voor de doorgang (en ingeschreven staan bij de manifestatie school) worden we constant bewust gemaakt van onze mogelijkheid om op elk moment te kiezen tussen onze reactie of ons antwoord. Zullen we reageren of zullen we er op antwoorden? We kunnen er voor kiezen om te antwoorden en onze intenties op ieder nu-moment herscheppen. Dit is een laatste stap en ons belangrijkst instrument om ziel meesterschap te bereiken terwijl we de 3D wereld van "Reactie" verlaten en in de hogere dimensionale werelden stappen van zuivere "Schepping". We hebben die nodig voor een relatieve vaardigheid om ons antwoord te focussen om zuiver te scheppen om vervolgens gladjes in onze bestemming te trekken.

Sterrenzaden, Bereid je Voor op 2008

Sedert de vorige zomer worden de Starseed rassen drastisch ingewijd om stoffelijk te incarneren en zich energetisch voor te bereiden op de nieuwe cycli die beginnen in de tijdslijnen van 2008. In 2008 liggen enkele kritieke mijlpalen besloten in tijdslijnen van mogelijkheid die tot de meest transformationele omwentelingen en verandering zullen oproepen die we tot nu toe gezien hebben. Dit is het proces van alchemie dat we nodig hebben en dat ons voert naar radicale verschuivingen van hoger bewustzijn. Dus is het belangrijk je te herinneren dat dit een natuurlijk deel is van ons huidige transformatie proces en onze rol zal zijn om gecentreerd te blijven en altijd verbonden te zijn met de God Bron als onze ultieme gids. Deze groep(allen die dit lezen) werd rigoureus getraind en teruggetrokken sedert ongeveer midden juli. Velen van ons hebben de staat van neutrale verbinding gecompleteerd en hebben afstandelijkheid op zich genomen in een hoge druk soort van triage (crisis management) training.

Een kleine groep van ons begint de codering te belichamen voor een nieuw biologisch sjabloon van Sterrenzaad dat buiten het menselijk programma en hologram ligt. Dit is een andere codering dan wat ik eerder noemde als het bewustzijn van de Kosmische Christus en de "Drie-eenheids Vorm". Alle mensen zijn ontworpen om de Kosmische Christus te belichamen en dat is het uiteindelijk ontwerp van de soorten maar ook dat het de planetaire evolutionaire bedoeling vervult. Het lijkt er het meest op dat het nieuwe Sterrenzaad sjabloon verbonden is met de Ziel Dynastieke afkomst die van oorsprong van buiten deze Universele Tijd Matrix is. Het schijnt een crisis tussenkomst maatregel te zijn waarin eventualiteiten gevormd worden voor de komende "Ascentie Projecten". Het werd ook ontworpen als een ondersteunend stelsel voor degenen die een Galactisch Afgezantschap hebben of andere hoge risico contracten hebben om minder zichtbaar te zijn terwijl ze werken binnen de menselijke holografische matrix. Het is de 3D holografische matrix die ingesloten zit tussen verscheidene tot slaaf makende programma's die veel niveaus van de menselijke biologie en de mogelijkheid haar eigen DNA te activeren, verstoren. Deze programma's zijn agressief gebruikt om de wezens die hier zijn met op een Galactisch Niveau Ascentie contracten, te beheersen of te onderdrukken. In de volgende twaalf maanden zullen zij die met die nieuwe activeringen belichaamd zijn beginnen meer buitenaards of supermens te schijnen. Voor velen heeft dit de bedoeling om meer stoffelijke Galactische communicaties te helpen met hun Sterren Afkomst waarbij velen gevraagd zullen worden om hun overeenkomst van Afgezant te activeren. De Galactische Afgezanten die hier zijn om tussen mens en buitenaardse rassen, die de menselijke ascentie en bevrijding ondersteunen, om als tussen persoon te fungeren. Deze groep is een taakgroep die geïncarneerd is om de communicatie verbindingen open te houden door energie hubs/veiligheidszones open te houden en door interdimensionale portaal stelsels te openen. De meeste van hen hebben "walk in" contracten en worden beschouwd als "slapers" totdat ze hun walk in evenement hebben. Een slaper is een wezen dat geboren is met een zielovereenkomst die een energetische signatuur heeft van een 3D mens totaan hun "walk in" zijn of hun ontwakingsgebeuren. Na de walk in is het 3D contract onmiddellijk verwijderd en is het nieuwe energie contract effectief. Dit dient om de ziel veilig te stellen voor ontdekking en dan bestookt te worden als het biologisch nog erg jong is. Als het lichaam jong is heeft de ziel een moeilijker tijd om zijn energiegrenzen te beschermen. Meer volwassen "slapers" komen in deze tijd tot de ware onthulling van hun hogere identiteit en hun weten, om voor hun ascentie missie geactiveerd te worden.

Andromeda Galaxy

De antieke Galactische portaal die verbonden is aan Giza gaf ooit doorgang door Sirius B en dan door de Andromeda Galaxy. Andromeda heeft een Galactische Kern die in de Ascentie cyclus spiraalt en zich verbindt met onze Melk Weg Galactische Kern. In deze tijd is er een geweldige hoeveelheid activiteit onderweg in het gebied rond Giza op Aarde en Andromeda Energieën. Het Giza portaal is de locatie van het hart chakra op Aarde, en het correspondeert met de 4de Poort en de 4de Dimensie. Dit portaal is ook onderling verbonden met de locatie van de Hall of Records (Akasha kronieken.w.) die de Universele herinnering loslaat in de planetaire herinneringbanken (en de morfogenetische velden), als eenmaal de Sphinx, de Grote Pyramide en de Aarde Kern zich openen. Dit maakt de herinnering van de planeet en de herinnering van de zielen incarnatie beschikbaar voor mensen die een minimum aan 4de DNA streng activeringen hebben. Meerderen van ons zullen deze informatie beginnen waar te nemen terwijl we mediteren en ons inkeren in het Verenigd Veld.

Omdat een nieuwe instroom van die gegevens doorgegeven wordt in de cel herinnering van de planetaire velden, is er een instroom geweest van 4 Dimensionale inplantingen om de ontvangst van informatie te onderdrukken. In groepsituaties ben ik getuige geweest van het nog meer inspuiten van 4 dimensionale inplantingen die bestaan in de hart, de borst, en achterhoofd gebieden. Dit is bedoeld om chaos en mentale verwarring te scheppen en om het moeilijk te maken je te focussen of te concentreren, laat alleen die belangrijke informatie binnenkomen. Wees je alsjeblieft bewust zodat je de 12 D schild technieken gebruikt en wees waakzaam met je spirituele huisreiniging. (ga naar mijn website voor een gratis downloading van het 12 D schild) http://www.energeticsynthesis.com/

De Sterrenzaden die verbonden zijn aan Andromeda Activeringen worden voorbereid voor het niveau leiding te geven aan die frequenties of portaal werk. Veel vroeger dan verwacht schijnt het dat we zullen worden voorbereid voor de Andromeda Activeringen terwijl ons Galactische Centrum en de Andromeda Galactische kern zich zullen gaan kruisen. Een andere wijze van zeggen is dat we eindelijk ons gaan kruisen met de Oorspronkelijke Kern van onze Schepping, het Centrum punt van Alle Eenheid. Bovendien werken enkelen van ons om de beweging te begrijpen van de toroïdale Verenigde Velden in relatie tot de sterrepoort mechanieken. Dit is aardig opwindend omdat het lijkt op wat we dachten dat Science Fiction is en dit zal eigenlijk spoediger worden gerealiseerd dan we dachten dat mogelijk was! Dit is een heel groot gebeuren voor onze planetaire Ascentie en schijnt het voorteken te zijn van een mogelijke stoffelijke ontmoeting tussen meer mensen en de Sterren Familie rassen.

Het Grote Angst Syndroom van de Dichtheid.

Velen van ons die nog wonen in drukke metropool gebieden voelen de intense druk van de dichtheid toenemen die ons overweldigd laat voelen. Deze zo traag als "snot" beweging om in te navigeren heeft ons in de laatste dagen laten voelen dat deze manier van leven nauwelijks te tolereren valt. Ik heb mezelf een paar keer afgevraagd of ik in een derde wereld land woonde omdat ik me opeens omgeven voelde door onbeschaafde barbaren. Het gaan naar de supermarkt, rekeningen betalen en benzine tanken heeft me zoveel moeite gekost zoals ik me nooit eerder gevoeld heb. Het voelt allemaal zo verlopen en zelfs op sommige dagen gemeen. Waar komt dit zo plotseling vandaan??

De kortgeleden toegenomen frequentie heeft ons absoluut naar een nieuw niveau van uitbreiding van polariteit gevoerd. De dichtheid voelt nu zo dicht. Het zal tijd worden voor velen van ons om te worden verplaatst naar een meer ondersteunende en harmonieuze omgeving die onze lichamen en het niveau van energiewerk wat we doen ondersteunen. Het schijnt dat een nieuwe manier van leven door velen van ons creatief wordt teweeg gebracht die op de zelfde manier voelen. Velen van ons praten over duurzame of alternatieve manieren om een gemeenschap te scheppen als het huidige paradigma ons welzijn niet ondersteunt. Het zal interessant zijn om er getuige van te zijn hoe die veranderingen evolueren om onze Ascentie gemeenschap te ondersteunen! De volgende februari en maart schijnen mijlpalen te zijn voor grootse woon verplaatsingen.

Kali is Hier

Die intensiteit begint voor ons nu in november en wordt helder gesymboliseerd in de archetypische belichaming van de energie van de Godin "Kali". Terwijl ik dit artikel schrijf voel ik groot ontzag voor de realisering van de directe verwikkeling van haar naar het thema van de vorige maand "Patriarchaal exorcisme". Nogal duidelijk is die overeenstemming te zien met de ontknopende en aankomende gebeurtenissen.

Kali is een van de meer extreme vormen van de vrouwelijke energie en vertegenwoordigt het creatieve principe van Gods kracht (meer over Kali aan het eind van het artikel) . Kali heeft de overladen creatieve energie gesymboliseerd die uit haar authentieke uitdrukking werd verdrongen. In haar ijver de wereld te ontdoen van het kwaad, neemt ze een nogal angstwekkende verschijning aan. Haar prachtige vorm is woest gemaakt door overdekt te zijn met bloed terwijl ze in de modder zit van een hete strijd. Traditioneel zien de toegewijden van Kali dit als een daad van een over beschermende moeder, die de kwade krachten afslacht bij het kleinste verschijnsel dat die haar geliefde kinderen zouden beschadigen. Deze geïnspireerde passie en de onversneden kracht van de vrouwelijke energie wordt gezien in verscheidene vormen die gepresenteerd worden in de Oosterse religies. Nu zullen wij in de westerse beschaving getuige zijn van onze eigen vorm van "kali" energie die gebruikt wordt om de overblijfselen die er niet bij horen uit de weg te ruimen en de uiteindelijke dood van het paradigma van het opgeblazen menselijk ego teweeg te brengen.

Sprekend over Kali, terwijl ik de vorige week uit de vuren van Malibu werd geëvacueerd, vind ik dat een groot voorbeeld van de huidige Kali energie aan het werk. Terwijl ik met de nasleep zit en de verkoolde en zwarte landschappen overzie, is er een vreemde stilte en iets dat "resoluut" is van bedoeling. Dit is een geweldige machtige kracht die onverzettelijk is en heel scherp van doelstelling. Het was ongelooflijk verdeemoedigend om getuige van dit gebeuren te zijn. Een grote zuivering werd voltooid in de Westerse roosters van de Californische kust. De Guardians (Bewakers) noemden verscheidene zaken, een, dat veel van het retrovirus dat in november 2004 in de kustroosters werd in geplant, (zie artikel genetisch pad afsnijder van sept. 2005) werd weggebrand. Ze beschrijven hoe vuur en koorts op eenzelfde manier werken om DNA verstoringen weg te ruimen uit de genetische patronen, niet alleen in onze menselijke lichamen maar ook in het planetaire lichaam. Vuur is een groot zuiverend element en verwant aan de zelfde koortsige vuren van onze persoonlijke kundalini kracht terwijl het onevenwichtigheden van onze lichamelijke energie wegbrandt om ons hoger lichtlichaam te activeren.

En dan, het recente symbool dat met de Malibu vuren aan de oppervlakte kwam, was nogal griezelig. Terwijl er 4500 acres verbrandden, waren de twee voornaamste structuren die verwoest werden alleen de lokale "Kerk" en een woon estate die gebouwd was om op een enorm "kasteel" te lijken. Die structuren schenen de vernietiging te vertegenwoordigen van het Oude Energie Voorbeeld van "Kerk en de Staat" en in deze context werden ze heel merkwaardig in het kort samengevat. Kerk en Staat concepten werden historisch misbruikt door de macht van de elite om de massa's te beteugelen door afscheiding te scheppen door middel van angst, verdeling en beheersing. Het is best interessant om symbolisch te zien dat die structuren nu afstraffing onder ogen moeten zien en om beproefd te worden door Kali! Ouch! (Ze zeiden dat vergelding een rotwijf is! Wie wist dat dit in de vorm van Kali is!) Tot de volgende keer, blijf in het licht van je Hart en Ziele Pad!

We zijn hier als Een!

Lisa Renee




--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2007 21:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hee Kim, das handig.

Zal ik de engelse maar weghalen.

Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2007 21:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
:cry: Ik heb zo ontzettend sterk het gevoel soms.dat ik "iets te doen heb", maar ik"kan er "niet bij komen"t..En wordt er soms zo verdrietig van....
Door het lezen van Lisa. Ik las het in het engels al, maar toen begreep ik het nog niet helemaal. Werd dit gevoel weer zo wakker.

Het hangt zo in de lucht en inderdaad voel ik me soms zeer surreal...alsof het leven zich steeds meer op 2 lagen afspeeld.
En daar waar ik mijn communicatie wens een eind verop ligt.
Terwijl ik ook hier moet zijn...
Zucht..
http://nl.youtube.com/watch?v=HHv2Ks2BmIc

Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2007 07:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hee Lieverd,

Bij mezelf is het oh zo herkenbaar ook.
Ik heb kort na het overlijden van mijn moeder gezien dat
we echt in de ilussie leven, ik liep op straat en dat was zo
rare gewaarwording om het op je netvlies te zien.
Snel ben ik naar huis gegaan met het idee, zo das veilig
daar is mijn wereld even zo als ik het ken.
Maar door de tijd heen ben ik ook meer en meer aan
het voelen welke kant ik op mag of kan, mijn taak zogezegd.
Een stuk ligt er!
Maar toch voel ik ook zo heel sterk dat het dat niet alleen is.
En zo heb ik ook heel sterk het gevoel dat het hier, waar ik woon,
niet meer de plek is.
En toch kan ik er ook allemaal mijn vinger niet opleggen.
Het geeft mij ook een gevoel van 'verdriet' hoewel het geen
verdriet is, maar meer een radeloosheid zo van
'wat, waarheen en waarom'?
En als ik dat dan iedere keer weer voel opborrelen ga ik met
aardse dingen aan de slag, zo van opruimen, schoonmaken en
ordenen in huis, pffff ik verzet hier wat werk.
En waarom?
Het rare is ook dat ik toch het vertrouwen heb dat het zich aan
me zal ontvouwen, maar soms ben ik ongeduldig en dan zou ik
graag het plaatje voor me willen zien en ja dat is dan weer
mijn ego.
Dusse lieverd, laten we met elkaar vertrouwen dat de veranderingen
die op ons pad komen ons leiden naar daar waar onze 'taak', 'passie'en onze ziel wil en mag zijn.

Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2007 09:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nou Moon, Amanna, wat jullie hier zeggen herken ik in dit stukje o.a.

Citeer:
....Velen van ons die nog wonen in drukke metropool gebieden voelen de intense druk van de dichtheid toenemen die ons overweldigd laat voelen. Deze zo traag als "snot" beweging om in te navigeren heeft ons in de laatste dagen laten voelen dat deze manier van leven nauwelijks te tolereren valt. Ik heb mezelf een paar keer afgevraagd of ik in een derde wereld land woonde omdat ik me opeens omgeven voelde door onbeschaafde barbaren. Het gaan naar de supermarkt, rekeningen betalen en benzine tanken heeft me zoveel moeite gekost zoals ik me nooit eerder gevoeld heb. Het voelt allemaal zo verlopen en zelfs op sommige dagen gemeen. Waar komt dit zo plotseling vandaan?? ...


Maar ik voelde nog iets van wat jij zegt Moon.
Kali.

En ergens interpreteer ik dat als....jongens hou je gedekt want Kali komt eraan.
Nou ga dan maar opzij want een boze moeder (leeuwin) die haar kinderen beschermt is gevaarlijk.


Afbeelding

kweetnie of het sence maakt maar ik voel wel heel sterk dat we enorm beschermt worden door juist alle ontplooingen volkomen stil te leggen.
Ly low so to speak...want er komt weer een F-16 Fighting Falcon aan...


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2007 11:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Zo fijn dat jullie reageren, en het gevoel ook herkennen.
Ja het voelt met tijden zeer heftig op het moment...en zo moeilijk met het hoofd te begrijpen ook..
En dan kiezen om regelmatig in stilte zijn, in gebed te gaan .En gewoon het gevoel doorvoelen helpt en doet weer loslaten.
En een hoop Aarde maken ook inderdaad. in de actie zijn met het lichaam..
De zon voelen buiten.


Het voelt soms zo..alleen staande..in dat stuk van open gaan tot..allen op onze eigen bergtopje..uitreikende naar wat komen mag.
En ergens voel ik er zovelen ook....zovelen.
Ik word weer regelmatig huilend wakker, van de intensiteit die ik blijkbaar in mijn slaaptijd doorleef...

En de 3D woorden om dit intense gevoel uit te kunnen drukken, zeggen het steeds minder en minder voor mij.....liefs Simone


Kalem Toom Kalem....



http://nl.youtube.com/watch?v=zqpZITYexNQ


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 06 nov 2007 13:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
nan valin omentien le nilmen, Á quetë!

* Afbeelding *

ik voel me vereerd met onze vriendschap spreekt indien ge dat wenst!

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2007 20:20 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Het is een enorm sterke doorgang ervaar ik zelf ook. Ik wil telkens van alles en nog wat maar op de een of andere manier moet ik constant terug naar een diep rustpunt in mijzelf. Het heeft ook te maken met dat nieuwe kristalenergielichaam dat ik integreer. Mijn linker en rechterhelft van mijn lichaam zoeken een balans, maar dan overheerst de linkerhelft weer en dan de rechterhelft weer. Alsof ze een soort van over en weer botsing maken.

Alsof je naar de aarde toe MOET. Geen weg meer terug. Maar hier zijn. Alsof ge-eist wordt dat we in onze eigen kracht gaan staan. En echt haast een letterlijk eisen...

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2007 21:15 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Wat ik momenteel ervaar is het niet onder woorden kunnen brengen van....
De vraag die ik mijzelf heb gesteld is Ben ik klaar voor het moment en dat brengt mij bij totale overgave en vertrouwen dat ik ben waar ik ben en dat het juist is. In de verschillende verhaaltjes waarin ik een rol heb gespeeld is gespeeld!
Ik ben er nog wel en deel van iemand anders zijn verhaal misschien maar ik blijf liever daar tussenin in het "NU" en door niet in het verhaal te zijn kan ik mijn focus van mijn kleine IK verleggen naar het onnoemelijke ik kan het gewoon niet beschijven.
Mijn IK is nog steeds onderdeel van een verhaal maar mijn Zelf is in bewustzijn zoiets.
Ik vind het goed zo en hier bedoel ik mee, Ik ben Klaar :!:
Mijn ikje is Klaar en dat voelt zo bevrijdend.
Ik heb vrede met mijzelf en mijn omgeving en probeer dat te zijn en uit te dragen wat ik in wezen Ben.
En of dat nu hier is of daar of ergens tussenin, in welke rol of verhaal en op elk willekeurig tijdstip in elke tijdslijn het is allemaal okee.
Ik hou van jou, en ik hou van mij.
Alles is èèn, en èèn is alles, en zo is het :idea: :idea: :idea:
Volgens mij hoort dit bij het dankbaarheidstopic maar Lieve Simone ik voel wat je bedoelt en blijf vooral schrijven want je word wel gehoord hoor :!:

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2007 14:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
ik sluit me aan bij jullie
ik heb nog nooit van deze vrouw gehoord en nog nooit iets van haar gelezen. Dit is de eerste keer en ineens krijg ik een soort herkenning en valt er een kwartje. Wat en op welke plaats weet ik niet hoor maar wat zij schrijft over dat alles zo'n moeite ineens kost, herkenbaar zeg :!:
Citeer:
Het Grote Angst Syndroom van de Dichtheid.

Velen van ons die nog wonen in drukke metropool gebieden voelen de intense druk van de dichtheid toenemen die ons overweldigd laat voelen. Deze zo traag als "snot" beweging om in te navigeren heeft ons in de laatste dagen laten voelen dat deze manier van leven nauwelijks te tolereren valt. Ik heb mezelf een paar keer afgevraagd of ik in een derde wereld land woonde omdat ik me opeens omgeven voelde door onbeschaafde barbaren. Het gaan naar de supermarkt, rekeningen betalen en benzine tanken heeft me zoveel moeite gekost zoals ik me nooit eerder gevoeld heb. Het voelt allemaal zo verlopen en zelfs op sommige dagen gemeen. Waar komt dit zo plotseling vandaan??


Ik snap van het grootste deel wat in de tekst geschreven staat helemaal niets omdat ik niet bekend ben met de materie. Wat ik wel heb is dit en op de een of andere manier voel ik een verband met deze tekst. Lezen jullie het eens en vertel me eens wat jullie erbij voelen want ik weet het niet meer nu even. :cry:

2-11
Na de werkdag zit ik s'avond voor de tv. Ineens zie ik iemand naast mij zitten. Het is een man met lange haren, een beetje gegolfd en de kleur is donker met grijs doorwoven. Hij heeft dikke zwarte wenkbrauwen en mooie bruine ogen. Ik denk wie is dit nu weer? Ik ken hem wel ergens van maar waarvan dan? dan is zijn beeld even verdwenen. Meteen komt hij weer tevoorschijn en ik kan hem goed bekijken. De persoon raakt mij aan en ik voel heel duidelijk zijn vingers over mijn gezicht gaan aan beide slapen. Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een enorme bol van energie aan mijn hoofd en nek gekleefd zit en ik word daar een beetje nerveus van. Wat is dit denk ik , ik heb dit wel eerder meegemaakt denk ik. Opeens beginnen er allemaal flarden van tekst die ooit heb gelezen over enge duistere figuren die aan je nek kleven en je willen overnemen in mijn hoofd te komen en ik doe mijn uiterste best mij te beheersen en niet in paniek te raken. ik beweeg voorzichtig mijn hoofd van links naar rechts en voel de zwaarte van de energie. ondanks dat de man een bijzonder sympathiek voorkomen heeft besluit ik onmiddelijk in te grijpen en verzoek hem om door een deur naar het licht te gaan. Ik wijs naar de deur en de ruimte erachter en zie ineens een prachtig geklede vrouw ( pastelkleuren) en met een enorm hoofddeksel op in deze enorme lichte ruimte staan.Op de een of andere krankzinnige manier was zij bekend . ik zeg tegen de man, ga daar maar naar toe, kijk eens wat een mooie vrouw. De man glimlacht en zweeft door de deur naar het licht. De bol is van mijn hoofd af.
Op de een of andere manier denk ik steeds dat ik er verkeerd aan heb gedaan deze man weg te sturen en dat het een belangrijk iemand voor me was.

9-11
Ik lig in mijn bed en word heel vroeg wakker om half zes. Op dat moment ervaar ik dit:
ik kreeg ineens het gevoel dat ik uit mijn ego stapte en vanaf een afstand mijn egobewustzijn stond te bekijken. Ik realiseerde mij sterk dat ik een heel ander persoon ben als dat egobewustzijn. Haarscherp kon ik zien wat dat egobewust allemaal verkeerd deed en ik begon tips te geven hoe het wel moet. Vooral de zelfvernietigende kritiek van dat ego pakte ik stevig aan. Af en toe kon kon ik switchen en werd gewaar dat het egopersoon eveneens zich bewust was van mij. ik bleef maar tips geven en zeggen hoe het allemaal wel moet en wat dat egobewustzijn allemaal verkeerd deed. Opeens zag ik een gestalte, een slanke gestalte en wat ik zag was een gedeelte van het jasje en de twee benen gekleed in een broek en het geheel was bordeaux rood. Het was dus iemand in een bordeauxrood kostuum waar ik de helft van kon zien, geen armen, alleen benen en die had schoenen aan. Van die enorme clownsschoenen, niet met van die lange neuzen maar van die bolle schoenen, die waren zilverkleurig beiden alleen 1 had een dikkere zool dan de ander en had roze sterren erop. Die twee enorme schoenen waren op de aarde aan het stampen. Nie hard gewoon stapvoets op de plaats. Ik wist meteen ook wat dit betekent, het is ik die daar op de aarde staat te stampen. Ik besta uit twee delen maar allebei zijn wij zilver, alleen de ene is wat anders dan de ander. Toen verscheen uit het niets van rechts ineens een arm met een vel papier en bood mij dat aan. Het was een wit vel met blauwe golven erop en rechts onderaan een lelijke rode krabbel. wederom begreep ik meteen wat het was, het witte vel was de zuivere ik , de blauwe golfjes het gevoel en dat akelige rode ding mijn aardse ego. En dit alles terwijl ik hartstikke wakker ben. Alleen mijn ogen waren dus dicht.Ik was mij volkomen bewust dat ik mijn bed lag steeds. Het lukte me ook niet meer om in te slapen en ik stond maar op.



Kan 1 van jullie mij eens vertellen wat dit is geweest? op gevoel.


thank you bij voorbaat very much

liefs van Wikvaya die het hartstikke zwaar heeft momenteel.

1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2007 15:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Het eerste wat in me opkwam is dat die man staat voor de verleider.
Jij stuurt het naar het licht en je ziet een heel mooie lichtdame daar staan, je geeft het uit handen aan het licht

Het allereerste wat ik dacht was THOTH, maar niet zozeer de persoon of egypte, maar de symbolen

want

Thoth is Magiër, Verleider en God, hermes trigimestus.

Ik zie bij je volgende ontmoeting tussen slapen en waken, dat je jezelf ziet in het ego, je krijgt een beeld, je staat met je beide benen op de grond, hoewel de een wat verder van de grond, gezien de verhoogde zool, maar de sterretjes en het zilverkleurige geven de magiër of de
tovenaar aan die voeten op de aarde wil zetten.

Heb je zelf het gevoel dat je een drie eenheid hierin hebt ervaren of gevoeld?

Lieverd ik weet wel dat jij aan jezelf in de slaap waak toestand veel aan jezelf laat zien en dat het soms heel verwarrend kan zijn.
Zou het komen doordat je Seth leest en zo deze voor jezelf moeilijke opdrachten voorlegt aan jezelf?
Ik weet wel dat de boodschap van sur realisme ons laat zien dat de onwerkelijke dingen ook bestaansrecht hebben.
Maar soms oh zo moeilijk om er doorheen te ploeteren, zo voel ik het zelf wel op het moment.
Er is zoveel te doen en tussendoor is het zo'n hangen en wachten op?
Ik weet het ook niet, maar het voelt wel zo.

Knuf lieverd en laat allemaal anders lekker los en geniet van het stormachtige weer.
De wind neemt de oude energie mee.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2007 17:48 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Als ik dit lees, dan zie ik een bepaalde groei in de bewustwording.. je mag het bekijken, voelen en zien.

Ook dat ik het wennen aan...
Denk dat je dit soort ervaringen krijgt om er van te leren.. en ook je eigen te maken.. zodat het dadelijke automatisme wordt.. om anderen te kunnen helpen. Het is denk ik een leerproces wat je doorloopt.

Wat denk jijzelf?

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 10 nov 2007 20:33 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve Wikvaya

Gevoelsmatig kwam er bij mij op "Jij bent hetzelf" het zijn bepaalde aspecten die op deze manier aan jou verschijnen en waarvan alleen jij de boodschap kunt ontrafelen. En verder vind ik wat Amanna en Cygnus hebben gezegt ook een eye-opener. By the way ik vind het wel prachtig om te lezen in hoeverre je voor jouzelf de boodschap al voor een gedeeltje hebt weten te ontcijferen :idea: :idea: :idea:

Uit eigen ervaring gesproken

Ik heb veel mee mogen maken op verschillende bewustzijnsnivo`s en ben ook vaak bezocht, en vaak overleden en pas later soms veel later kwam het besef. En nu pas krijg ik steeds meer het idee of gevoel alsof ik voorbereid ben op iets wat nog niet helemaal zichtbaar is maar wel al voelbaar.

Citeer:
Mijn IK is nog steeds onderdeel van een verhaal maar mijn Zelf is in bewustzijn zoiets.
Ik vind het goed zo en hier bedoel ik mee, Ik ben Klaar
Mijn ikje is Klaar en dat voelt zo bevrijdend.


En dit is heel mooi natuurlijk maar nu is de kunst om dit op of in een volgende laag ook weer te kunnen toepassen. En zo ervaar ik mijn ervaringen soms kom je ergens en denk je Hee hier was ik toch al geweest? Dit had ik toch al gehad maar dan is het net vanuit another point of vieuw, en dat is het eigenlijk voor mij en ik schrijf dit hier neer omdat jij er mischien iets aan hebt.

Oh ja over die man waarvan jij het gevoel hebt dat je hem misschien niet weg had moeten sturen omdat hij misschien belangrijk voor jou zou kunnen zijn, mijn gevoel zegt me dat je je hier geen zorgen over hoeft te maken want als hij belangrijk voor je is dan kom je ook dat te weten of misschien komt hij dan wel terug. Er is nog wel meer maar dat is meer herkenning
Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 14:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Heb je zelf het gevoel dat je een drie eenheid hierin hebt ervaren of gevoeld?

Lieverd ik weet wel dat jij aan jezelf in de slaap waak toestand veel aan jezelf laat zien en dat het soms heel verwarrend kan zijn.
Zou het komen doordat je Seth leest en zo deze voor jezelf moeilijke opdrachten voorlegt


Ik heb geen idee. Ik heb wel gelezen dat het lezen van de materie in het boek bepaalde processen activeert omdat je gaat nadenken over het wezen van de persoonlijke werkelijkheid en dat je eigen wezen je daarop de antwoorden probeert te geven en die zijn inderdaad vaak verwarrend. Misschien zijn ze niet verwarrend maar vat het egobewustijn het als verwarrend op, net als dromen verwarrend op je kunnen overkomen.
De Seth materie is een fylosofisch stelsel. Het probeert je jezelf als een multidimensionaal lichaam te kunne voorstellen wat in dezelfde tijd in verschillende werkelijkheden bestaat en in deze werkelijkheden verschillend optreedt, zodat wij een glimp kunnen opvangen van wat er speelt. Er zijn mensen die zeer tevreden zij met hun lot en zij kennen de hele sethmaterie niet. Zij kennen zichzelf. Zij zijn zich bewust van de vitaliteit van hun wezen en hebben Seth niet nodig om hun te vertellen dat zij belangrijk zijn. Zij luisteren naar de wind, zij kijken naar het gedrag van de seizoenen en ze luisteren naar hun hart. Zij hoeven deze boeken niet te lezen, zij zouden deze boeken geschreven kunnen hebben als zij zouden kunnen schrijven. Seth spreekt tot diegenen die de waarde van hun wezen niet kennen. Zij die haar wel kennen hebben hem niet nodig.
Er zijn mensen die de auitorteit van hun eigen psyche kennen als die in hun persoonlijke ervaring tot hen spreekt en ze hoeven de term "paranormale ervaring" niet eens te kennen. Ikzelf heb wel deze boeken nodig om de aard van mijn wezen te leren begrijpen want ik begrijp mijn wezen niet, snap je.



Citeer:
En dit is heel mooi natuurlijk maar nu is de kunst om dit op of in een volgende laag ook weer te kunnen toepassen. En zo ervaar ik mijn ervaringen soms kom je ergens en denk je Hee hier was ik toch al geweest? Dit had ik toch al gehad maar dan is het net vanuit another point of vieuw, en dat is het eigenlijk voor mij en ik schrijf dit hier neer omdat jij er mischien iets aan hebt.


Ja Brighteyes, dit is heel duidelijk voor mij. Dank je wel.

dank jullie wel

liefs Wikvaya
1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 15:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Wikvaya

Sorry hoor, maar ik snap er werkelijk allemaal niks van wat je probeert te zeggen.
Je haalt seth aan, maar wat voel jij dan was mijn vraag ook eigenlijk.
Weet je lieverd je kan lezen en lezen, maar het belangrijkste is dat jij jezelf kent en alles wat je voelt en ervaart uit jezelf komt.
Seth kan je misschien helpen om dingen te laten zien, maar of het dan werkelijk zo is dat jij dit bent is dan toch maar de vraag.
Wens je in ieder geval rust toe in jezelf.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 16:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Amanna, ik weet niet wat een drie-eenheid is?
Wat is dat dan?

Citeer:
THOTH, maar niet zozeer de persoon of egypte, maar de symbolen


ik heb hier nog nooit van gehoord.


Citeer:
Ik weet wel dat de boodschap van sur realisme ons laat zien dat de onwerkelijke dingen ook bestaansrecht hebben.


er bestaat geen onwerkelijkheid, alleen werkelijkheid.

Wat ik probeer te zeggen is ,dat in antwoord op jouw vraag of mijn wezen mij moeilijke opdrachten geeftkomt doordat ik mij teveel in de Sethmaterie verdiep kan ik niet antwoorden. Ik legde alleen maar uit wat de Sethmaterie voor mij betekent. Met hetzelfde gevoel voor waarheid lees ik het topic van bigbear over de Toltekenwijsheid begrijp je.
De een zoekt in oude Egyptische wijsheden en de ander probeert iets te zoeken bij de druides bv. In wezen is dat niet belangrijk. De een spreekt dit aan de ander dat. Dat is juist zo boeiend vind ik.
In feite komt alles gewoon op hetzelfde neer. Je bent niet wie je denkt die je bent maar wie ben je dan wel en wat ben je dan wel?. En de 1 zoekt zijn antwoorden hierin en de ander daarin. Maar wij zijn allemaal zoekende. De 1 wat heftiger dan de ander. Er zijn heel veel miljarden die niet zoeken. Ook goed.

Maar ik weet niet precies wie of wat ik ben begrijp je. Ik probeer er achter te komen. En er staan onzichtbare wezens naast mij die mij daarin blijkbaar graag willen helpen. Die reiken af en toe wat aan. Gidsen heten ze heb ik twee jaar geleden gelezen.

Ik heb geen idee waarom ik op de aarde ben en om je de waarheid te zeggen, ik vind het ook niet leuk hier. Met de beste wil van de wereld krijg ik het niet voor elkaar om het leuk te vinden. Ik doe mijn uiterste best maar het wil me niet lukken. Ik heb zelfs twee jaar geleden enorme hulp toegewezen gekregen uit de geesteswereld maar nog weet ik het niet. Ik ga er dus maar vanuit dat het belangrijk is dat ik er ben. Want waarom zouden deze wezens deze moeite voor mij nemen als het niet belangrijk zou zijn. Dus ben ik een zoektocht gestart. Wat doe ik hier, waarom ben ik hier?. En op de 1 of andere manier sprak deze channel mij wel aan. Maar ik kan niet zeggen waarom.

De paranormale gebeurtenissen die ik ervaar zijn voor mij ook hokuspokus eerlijk gezegd. Af en toe begrijp ik wel wat maar niet altijd. Dus ben ik in die Sethmaterie gedoken omdat dit mij wel aanspreekt. Ik dacht misschien vind ik een antwoord.
Maar die Toltekenwijsheid spreekt mij ook wel aan. Maar ik doe liever 1 ding tegelijk en ik ben pas twee jaar met dit spirituele bezig. Voorheen was ik alleen maar bezig me te vervelen en een beetje wijn drinken en een beetje kleren kopen en beetje rondneuzelen en winkelen en een beetje tuinieren en allemaal van dat soort dingen. Ik heb nog nooit eerder stilgestaan bij de vraag, wat doe ik hier en wie ben ik eigenlijk? Dus op mijn zoektocht kom ik allemaal openbaringen tegen. Dat vind ik geweldig.

Ik vind het ook heel erg leuk om van jullie ervaringen iets te leren. Zowiezo is het al prijzenswaardig dat mensen bezig zijn zichzelf te ontdekken , vind je niet?

ik hoop dat ik het zo een beetje aan je heb uitgelegd. Ik geniet altijd veel van je berichtjes en ik vind je website ook heel mooi Amanna.

Dank je wel voor het reageren.

Liefs en nog een prettige avond.
Wikvaya 1hart1







liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 16:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Oh Lieverd,

Ja joh neem me niet kwalijk, maar ik ben gewoon nietthuis in de seth materie, heb ik wel een boek van en zal binnenkort als ik het andere boek wat ik nog heb liggen, uit heb, seth gaan lezen.
Ik weet wel dat ik allemaal toendertijd heel ingewikkeld vondt, maar ja misschien begrijp ik het nu beter.
Ik snap je zoektocht naar jezelf en datis misschien ook waarin ik het niet snap, want ik zoek niet meer naar dingen, maar heb dingen doorleefd en doorleef het nog.

Oh de drie eenheid is zoals de Vader de Zoon en de Heilige Geest,
en zelf zijn we ook opgebouwd, ons licht lichaam uit drie eenheid,
kijk hier maar eens:

http://home.hetnet.nl/~jack-hearts/scie ... %ABder.htm


staat het een en ander, maar als je dit weer gaat lezen wordt het ook weer heel veel. :wink:


En lieverd ik probeer ook juist door te vragen meer zicht te krijgen in wat iemand bedoelt en ik ben geinteresseerd in jouw zoektocht naar je wezen, want door jouw groei, groei ik namelijk ook.
En niet leuk om hier te leven, pffff heb ook best momenten dat ik me afvraag wat ik hier doe, wat mijn taak is en waarvoor en waarheen.
Weet je wel mieke telkamp, met Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?

En ik vertrouw er ook op dat de weg zich ontvouwt aan me.

Lieverd weet je ik stuur je een lichtje en 1harten1 om jou te laten zien wie je wezen is en waarvoor, waarheen en waarom je hier bent.

Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 17:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
oooh dank je voor je lichtje.

Ik heb wel die link gelezen en inderdaad dat is interessant. Op discovery heb ik ook eental programma's gezien over de piramides in Egypte en dat was ook buitengewoon boeiend en heel leerzaam.

Er is nog veel te ontdekken, vind je ook niet?

ik heb een piramiedetje van rozekwarts naast mijn bed staan. Van mijn zuster gekregen. Die is erg Egyptofiel. Ze was in de zevende hemel toen haar dochter met een Egyptenaar trouwde. Leuk he? Mijn zuster bv heeft heel veel met Egypte. Ik moet zeggen dat ik het ook wel boeiend vind hoor. Die Egyptische wijsheid. Maar ja, ik heb een drukke baan en weinig vrije tijd. Ik moet eerst die Sethmaterie tot het einde brengen. Ik heb nog 4 boeken te gaan. Dan heb ik er 14 gelezen. Dat is wel genoeg vind ik. Ik heb trouwens heel veel met indianen. ook leuk hoor?



liefs van Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 18:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Ja er valt nog zoveel te ontdekken in vanalles en nog wat.
En ja Egypte daar ben ik dan helemaal aan verknocht en zeker
de dingen die Thoth zegde of schreef, maar ja ook daar ligt
nog veel.

Indiananen, dan zal je zeker dit stukje van de rozekwarts leuk vinden
om te lezen

http://home.planet.nl/~casperma/gemma/erozekwarts.htm

En hee nog maar 4 boeken van Seth, pff 14, ik heb er hier een
Schep je eigen werkelijkheid, maar wie weet wat ik er nog verder over ga lezen.
Eerst maar bij een beginnen dan.

Lieverd rustig aan er is maar een jij.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.