LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 15:58

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 15:46 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
De Diamanten Doorgang heeft zich Geopend: Ben je er klaar voor om er door te gaan?
Aartsengel Michaël door Celia Fenn

Vertaling: Olga Abbing
Afbeelding
image by Peter Chastikov of Estonia

En nu is het zover, geliefde Lichtwerkers, dat jullie op de drempel staan van de Diamanten doorgang. Jullie staan op het punt in het Diamanten Licht van Onvoorwaardelijke Liefde te stappen. Zijn jullie er klaar voor? Je hebt wellicht het gevoel van niet – maar wij zeggen je: Ja je bent er klaar voor! De hele mensheid heeft er collectief voor gekozen, dus nu begint het proces.
Geliefde Lichtwerkers- jullie zijn de pioneers, jullie nemen de eerste stappen in bewustzijn, opdat iedereen jullie kan volgen. En daarom is het dat jullie nu moedig de veranderingen in lichaam, geest en emoties ondergaan, terwijl je integreert met je “Ik ben aanwezigheid”, om de Menselijke Engel te worden die je bent. Terwijl je over de drempel stapt, geef je ruimte aan de manifestatie van jouw Zijn dat de afgelopen jaren probeerde te verschijnen tijdens dit transformatie proces.
En we zeggen jullie, onze Geliefden, dat jullie nu niet slechts hier terugkomen om een missend deel van jezelf op te eisen. Dat werk hebben jullie al gedaan. Jullie zetten nu een stap voorwaarts naar het bewustzijn van het oneindige heden, het Nu, waarin verleden, heden en toekomst samensmelten als één. En dan zul je het “worden”moment ervaren, terwijl je een nieuwe creatie wordt, iets wat de Aarde nog nooit eerder heeft gezien. Dit is het ontvouwen van alle potentiëel uit het verleden en het heden, naar het volledig zijn van wie je nu bent. En wij zien julie op die manier.
Je bent niet meer alleen maar een 3-dimensionaal fysiek wezen. Jullie zijn een prachtig multidimensioneel wezen van schitterend licht. Jullie zijn niet meer een minder en zondig wezen dat is afgescheiden van God, maar je bent een Vonk van de Goddelijke Vlam van God/Bron in een menselijk lichaam.
Geliefden, zien jullie hoe jullie bewustzijn vergroot is om te kunnen omhelzen wie jullie werkelijk zijn? Jullie hebben duizenden jaren in de overtuiging geleefd, dat jullie gescheiden waren van de Bron of Creatiekracht, waarmee jullie deze scheiding gecreëerd hebben. Bovendien hebben jullie ook afscheiding van de planeet en van anderen gecreëerd en in de verwarring van jullie glorierijke licht hebben jullie veel geweld gecreëerd, wat resulteerde in een diep verdriet en smart in het hart van de planeet.
Terwijl velen van jullie terugkeren in het nu naar vol Gods- of Bronbewustzijn, voelen jullie het verdriet en de smart van de langdurige scheiding. De gehele mensheid rouwt om deze afscheiding en hun gebroken hart! Weet, Geliefden, dat jullie nooit buiten het paradijs gesloten waren, behalve door jullie eigen wil. Want de Bron, de God-liefde, leeft in iedereen en zal je nooit buitensluiten en verlaten. Het was inderdaad jullie keuze om deze ervaring te creëren en nu is het jullie keuze om deze illusie te beëindigen en weer terug te keren naar een volledig bewustzijn van jullie God-zelf.
Wat hebben jullie gewonnen door deze keuze? Wij zien dat jullie een individueel geestelijk en emotioneel bewustzijn hebben ontwikkeld en dat het individuele bewustzijn afgestemd kan worden met het groter bewustzijn van wie je bent. Is dit niet waarlijk iets om te vieren. Jullie zijn, in de ogen van de Geest, een ontelbaar aantal perfecte Kristallen wezens, iedereen een reflectie van de schittering van de Bron, iedereen gemaakt in God’s beeld van perfectie, en een ieder met een bewustzijn van zichzelf en zijn/haar schoonheid.
En dus, als deze nieuwe creatie, een menselijk Engelenwezen, zich bewust van de God/Bron in zichzelf en bewust van zichzelf als een individueel zelf-bewustzijn, ben je inderdaad een “nieuwe creatie”. Geliefden, het is pas wanneer jullie volledig je kracht als Creator omhelzen en wanneer je de verantwoordelijkheden als co-creator, samen met de Geest en anderen op deze planeet omhelst, dat jullie volledig in je zijn als Menselijke Engel zult stappen.
Wij vragen jullie – Wat zullen jullie creëren in jullie nieuwe staat van zijn? Zullen jullie alleen maar persoonlijke rijkdom en liefde zoeken, of zullen jullie dieper in jullie Hoger Hart zoeken en een begin maken om samen te werken om overvloed voor iedereen en het bewustzijn van onvoorwaardelijke liefde voor iedereen te creëren? Want laat ons jullie zeggen, geliefden, dat overvloed er is voor iedereen en dat Liefde er altijd is. Deze zijn namelijk de grondstoffen van bestaan en creatie. De omvang waarin je deze persoonlijk waarneemt, maar ook als groep is afhankelijk van je vermogen om jezelf toe te staan, je bewustzijn te openen voor de zegeningen van liefde die je ieder moment van iedere dag om je heen hebt.
In jullie nieuwe staat van Multidimensioneel Bewustzijn, mogen jullie kiezen wat je wilt zien en wat je wilt creëren. Want, de meest belangrijke vaardigheid van een Mensenlijke Engel is het uitoefenen van KEUZE, in dienst van het Licht. Je krijgt die keuzes op ieder moment, en datgene wat je kiest bepaald de kwaliteit van je creaties en hoe je ze ervaart. Als je over de drempel stapt van de Diamanten Deur naar een Multi-dimensioneel bewustzijn, dan stem je ermee in dat je alleen vanuit Liefde creëert. Je keuzes zullen geënt zijn op en gemaakt worden in Liefde.
Dit betekent geliefde zielen, dat jullie je levens op een andere creatieve manier zullen leven. Jullie zullen je keuzes op een nieuwe manier maken. Jullie zullen jezelf, misschien, de volgende vragen stellen wanneer je creëert:
Creëer ik vanuit en voor Onvoorwaardelijke Liefde voor mezelf en anderen?
Zal mijn creatie het hoogste goed brengen voor mezelf, anderen en deze planeet?
Reageer ik nu op anderen en hun creaties van individuele en persoonlijke emotionele of mentale patronen, of reageer ik als kanaal voor de Liefde van de Bron?
Ben ik bereid me over te geven aan de stroom van Liefde van de Geest en vertrouw ik er op dat mijn creatie zich in perfectie zal manifesteren op het juiste moment?
Creëer ik vanuit mijn hart op een gebalanceerde en liefdevolle manier?
Geliefden, als jullie jezelf deze vragen blijven stellen terwijl je over de drempel stapt in het Diamanten licht, zullen jullie je beginnen te onstpannen in deze nieuwe energie en zullen jullie de stroom van creatieve vreugde beginnen te vinden in jullie nieuwe Multidimensionele Wezen.
En dus, zeggen wij jullie, dat de sleutel naar dit process van je verplaatsen door deze doorgang, het hart is. Als je de energie in je hart kunt bewaren op een gebalanceerde en liefdevolle manier, zul je geen moeite ondervinden in het bewegen naar je volle potentiëel als Creator.
Want, jullie Hart is de creatieve matrix voor de Nieuwe Aarde. Het is vanuit en door je Hart dat jullie zullen creëren. Het is in samenwerking met alle andere Harten verbonden met het rooster van Liefde dat jullie samen, alles wat jullie wensen zullen creëren.
Dus wij vragen jullie je 2 dingen te onthouden. Allereerst, dat in deze nieuwe plaats van het hart, jullie je bewust zijn dat Alles is verbonden en onderling verbonden is. Jullie zullen waarlijk voelen en begrijpen dat jullie allen Een zijn in de Onvoorwaardelijke Creatieve Liefde van de Bron. Jullie zullen anderen zien als manifestaties van jezelf, van jullie dromen en wensen en jullie zullen werkelijk begrijpen hoe jullie samen creëren. Jullie zullen leren in de Spiegel te kijken van jullie creaties en hier met vreugde en dankbaarheid op te reageren, omdat alles wat jullie creëren in balans zal zijn en jullie harten zal vervullen met Vreugde en Dankbaarheid. En terwijl jullie de nieuwe Aarde samen creëren, zullen jullie ongelooflijke Vreugde en Dankbaarheid voelen voor de Creatieve Kracht die zich in het Geliefde Hart van ieder van jullie bevindt.

Ten tweede vragen wij jullie je te herinneren dat jullie Oneindig en Eeuwig zijn. Jullie zijn Engelenwezens van Licht en jullie zullen nooit sterven. Jullie zullen eeuwig doorgaan in een proces van “wording”. Alles wordend wat jullie “Ik Ben” kan zijn in een proces van jezelf uiten in jullie volle potentiëel als een Wezen van Licht en Liefde.
Dus we vragen nogmaals: Wat zul je creëren? Want het is slechts door je creaties dat je jezelf zult leren kennen. En terwijl je ziet wat je gecreëerd hebt, zowel individueel als met anderen, kunnen jullie nieuwe keuzes maken zodat je creaties rijker, mooier, dynamischer en meer vervuld met de schitterende schoonheid van het Diamanten Licht van de Geest.

En zo zullen jullie ervaring verzamelen en vaardigheid als Creator. Waardoor jullie nog schitterender en mooier dan ooit zullen worden en steeds meer een reflectie van het Goddelijke Licht van de Bron op fysiek niveau.
En nu verlaten we jullie op deze speciale dag en wensen jullie liefde en schoonheid op jullie creatieve avontuur.


© 2007-8 Celia Fenn and Peter Chastikov

This work is licensed under a Creative Commons License.


You are free to copy, distribute, display, and perform the work under the following conditions: You must give the author credit, you may not use this for commercial purposes, and you may not alter, transform or build upon this work. For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work. Any of these conditions can be waived if you get permission from the copyright holder. Any other purpose of use must be granted permission by author.

Afbeelding

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 19:31 
Dank je wel Annemiek! 1hart1
Grappig want ik ben vanmiddag in een meditatie door een deur gegaan....waar ikdoorheen werd gebracht door en werd opgewacht door geliefden.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 20:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ik vind dit heel erg mooi om t elezen.. dank je wel voor het delen..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.