LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 13:26

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2007 07:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Aardelog September 2007
van Celia Fenn
vertaling van Helen Maijenburg


20 september: De Aanhoudende Energieën .... en een Nieuw Avontuur en voor Ons Allemaal: De energieën blijven nogal turbulent en moeilijk. Veel mensen hebben me verteld en geschreven dat ze deze periode uitzonderlijk moeilijk vinden. Ik begrijp dat omdat dit een moment is van een grote overgang en verandering op de Innerlijke niveaus en voor sommige mensen er lijkt niet veel te “bewegen” op de buitenste niveaus. Voor diegenen die het gewend zijn om hun leven “beweeglijk” te maken zullen deze periode nogal zorgelijk vinden daar ze geleerd hebben te wachten en geduldig te zijn terwijl de innerlijke veranderingen plaatsvinden. Ook de fysieke reacties die velen momenteel ondervinden, lijken extreem te zijn en ik zal de redenen verklaren waarom verder op in deze log.

Goed, laat me beginnen met het avontuurlijke deel en daarna zal ik wat uitleggen over de redenen waarom we momenteel het gevoel hebben zo onder druk te staan. Het leven is bedoeld om een opgewekt avontuur te zijn, vol ervaring en ontwikkeling. Er zullen rustige tijden zijn van integratie en actieve momenten van verkenning. Er zullen ook tijden zijn om in balans te komen. Wanneer we nu a.s. zondag de Equinox bereiken, zullen de energieën een punt van balans bereiken zodat alles wat makkelijker voor ons gemaakt wordt. Ik ben deze week aan mijn eigen avontuur begonnen. De laatste dagen heb ik de halve aardbol afgereisd en nu ben ik in Nederland. Ik hou van dit land … Natuurlijk ben ik in de eerste plaats hier om te werken maar ook ga ik verder met mijn eigen avontuur – een onderzoek van de “Magdalena Matrix of Raster”. Dit Raster is een van de redenen waarom de energie momenteel zo turbulent is.

Ik zal het uitleggen. Een paar maanden geleden droomde ik dat ik in me in een huis bevond. Het was mijn huis en ik was bezig een deel ervan te openen dat al lange tijd afgesloten was geweest. De kamers waren stoffig, de ramen dichtgetimmerd met planken en de meubels waren gebroken. Maar ik zat in een verwerkingsproces om die kamer weer licht en mooi te maken. Pas nu begrijp ik die droom. Want wat er momenteel gebeurd is dat wij “een kamer” opnieuw openen om de volledige stroom van Goddelijke Vrouwelijke Zonne-energie ofwel de Magdalena energie in onze harten te huisvesten. En om dit te doen moeten we ons zelf opnieuw “bedraden” op het niveau van het Licht Lichaam en nieuwe kanalen en meridianen openen. Deze kanalen en licht meridianen zijn wel meer dan 1000 jaar gesloten geweest en nu zitten we opnieuw in het openingsproces.

Ik kan bevestigen dat het een lichamelijk zwaar proces is geweest. Er heeft een grote zuivering en activering plaatsgevonden aan de linkerkant van het lichaam en in het Hart/Borstkas gebied als we deze nieuwe “Hartkamer” openen.

Waarom is dit zo pijnlijk? Wel, ik begin te begrijpen dat ze zogenaamde “Ascentie Symptomen” worden veroorzaakt door onze diepe weerstand en angst voor de veranderingen in onze lichamen en in ons DNA. Dit gebeurt ook omdat het proces de terugkeer met zich meebrengt van de Goddelijke Vrouwelijke energie en de activering van de Magdalena Codes en de Magdalena Matrix binnen in ons. Nu is dit een angstig proces omdat zo’n 1000 jaar geleden een gebeurtenis plaatsvond die de Albigenzische Kruistocht genoemd werd waarin de Katholieke kerk een groep mensen vernietigde die bekend staan als de Katharen. Zij waren een groep die het Goddelijke Vrouwelijke, de Magdalena energie en haar rol op Aarde eerde. Nadat ze eindelijk vernietigd waren op de Montsegur in Frankrijk, was de weg geopend voor de dominantie van de patriarchale Mannelijke energie en vele jaren van vervolging en marteling van diegenen die het Goddelijke Vrouwelijke in hun lijf en leven omarmden. Het Magdalena Raster werd “gesloten” en vernietigd omdat dat “raster” in de Aarde bestaat en in onze lichamen bestaat. Dus door al diegenen te doden die dat “raster” in zich droegen, werd het raster vernietigd. Dit zat in het menselijke DNA gecodeerd en sinds die tijd dragen we een diep onderbewuste overlevingsangst rond het Magdalena raster energie in ons lichaam.

Maar nu is de tijd gekomen om het Magdalena raster in ons lichaam en op deze Planeet te heropenen. Het Goddelijke Vrouwelijke energie stroomt opnieuw en we activeren geleidelijk aan die codes binnen in ons die ons toestaan om de Creatieve Vreugde and Lichtheid - de Kosmische Scheppende Vrouwelijke energieën opnieuw te omarmen.

Als onderdeel van dit avontuur zal ik niet alleen naar Frankrijk gaan om Montsegur te bezoeken, maar ook naar alle andere locaties die geassocieerd zijn met de energie van Maria Magdalena in Frankrijk. En natuurlijk zal ik dit met jullie delen op de Earth Logs aangezien we allemaal dit avontuur ondergaan van het heropenen van een “kamer” in ons Hoge Hart ten behoeve van het stromen van de Magdalena energie en in ons Licht Lichaam ten behoeve van de schoonheid van de Magdalena Matrix. Na de Equinox gaan we eerst naar Mont St. Michel om daar de “etherische huizen” op de planeet te bezoeken van de Aartsengel Michael. En ook dit avontuur zal ik met jullie delen. En zo kunnen we gezamenlijk de terugkeer van de Magdalena Matrix eren.

Om terug te komen op de gevoelens en ervaringen van dit moment, kan ik slechts zeggen ontspan je, wees geduldig en sta toe dat dit proces van “her-bedrading” en “her-opening” plaatsvindt zowel op het Planetaire Collectief als wel in elk van jullie lichaam. Probeer niet te veel verstrikt te raken in de wilde en fantastische verhalen die blijven komen wanneer mensen proberen een verklaring te vinden voor de onbekende energieën en angsten. De wereld eindigt niet en er komen geen rampen. Het enige wat er gebeurd is dat je DNA de gevoelens van ongerustheid, angst en pijn herkend en associeert met de vernietiging van de Magdalena Matrix en het reageert door te doen wat het heeft geleerd te doen: je waarschuwen dat er “gevaar” dreigt. Maar in werkelijkheid klopt dat niet meer. De Heksen verbrandingen zijn voorbij en we zijn nu vrij om onze Goddelijke Vrouwelijke Creativiteit tot uitdrukking te laten komen. We hoeven niet te ontsnappen naar een andere planeet; we hoeven ons niet te verstoppen en angstig te zijn. We hebben toestemming gekregen om nu de Creatieve Vreugde en Zaligheid te beleven op Planeet Aarde. Het zal alleen even duren voordat we echt geloven dat we veilig zijn en dat we onze angst kunnen laten varen en kunnen beginnen met het tot leven laten komen van onze dromen en vreugdes en een realiteit kunnen creëren die we maar wensen.

Wanneer ik dan door Frankrijk reis hoop ik dat ik op kleine schaal kan bijdragen in het reactiveren van het Magdalena raster, zowel voor de Aarde en voor ieder van ons.

Ik nodig je uit me te vergezellen op dit avontuur op de Earth Logs. Wanneer je in Nederland woont, kun je de workshop bijwonen van mij en mijn vriend Janosh die we in Almere-Muziekwijk geven. Het zal allemaal om het Magdalena Raster gaan en ook zal het mooie werk van Janosh dat hij maakte met de Graal Codes en de Magdalena energie een belangrijke plaats innemen.


© 2007-8 Celia Fenn and Starchild Global/Nederland

This work is licensed under a Creative Commons License.

You are free to copy, distribute, display, and perform the work under the following conditions: You must give the author credit, you may not use this for commercial purposes, and you may not alter, transform or build upon this work. For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work. Any of these conditions can be waived if you get permission from the copyright holder. Any other purpose of use must be granted permission by author.

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.