LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 15:35

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2007 06:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Noot

Lieve mede-shaumbra,

hierbij de vertaling van de eerste shoud in de nieuwe reeks en tevens de laatste voor de kwantum sprong. Ik heb begrepen dat sommige shaumbra dit een zware shoud vonden en de toon van Tobias niet zo waardeerden. Ik vond hem mooi. Kijk maar zelf wat jij (of Jij) ervan vindt.
Veel plezier ermee.
Met warme groet en op naar 18 september.
Jan Buijse



THE TOBIAS MATERIALS
De Kwantum Sprong Reeks:
SHOUD 1: "Het zijn jouw demonen" – met Tobias, gechanneld door Geoffrey Hoppe
Gepresenteerd aan de Crimson Circle
4 Augustus 2007
http://www.crimsoncircle.com/nl

En zo is het … zo’n genoegen hier met ieder en elk van jullie te zijn aan het begin van deze nieuwe reeks. Ik neem een ogenblik om echt in deze ruimte te komen, zo dicht bij ieder van jullie te komen als jullie me nu toestaan. Misschien naast je te zitten of achter je te staan. Misschien helemaal in dat fysieke lijf te komen met jou.

We zijn samen door vele, vele lange jaren gegaan en vele, vele levens. We zitten hier tezamen als de Familie van de Rots; de familie van de stabiliteit, de familie van de balans en nu als de familie van bewustzijn inspireren op aarde. Ik neem dit moment om elke en ieder van jullie te voelen, te ruiken en waar te nemen. Of je nu hier vandaag op de top van de berg zit of dat je in een ander deel van de wereld bent, we kunnen allemaal onze energieën samen brengen vandaag.

We gaan vandaag een stevig onderwerp behandelen. We gaan door weer een ander niveau of laag heen die blokkades heeft veroorzaakt; een ander niveau of laag die het bewustzijn toestaat door te gaan met expanderen. Jullie zijn – zoals ik al eerder heb gezegd – de pioniers van Nieuw Bewustzijn. Ik zeg dat niet om jullie te vleien. Ik vertel het jullie omdat het overal te zien is. Het staat geschreven op je voorhoofd, bijna een tatoeage: “Pionier van Nieuw Bewustzijn”. Dus vandaag gaan we door weer een andere bewustzijnslaag, die heel, heel erg dik is. Erg, erg zwaar. Een deel neem je zelf aan. Een heleboel is gewoonweg massabewustzijn, menselijk bewustzijn. Maar het is er klaar voor om dit nieuwe niveau op te schonen.

Voorbereiding op de gast van vandaag
Als we vandaag beginnen, zullen we langzaam de energie van onze gast binnenbrengen. We vragen je de energieën te voelen, maar probeer niet te raden. Voel alleen. Dat is een belangrijk verschil. Raden gebeurt in de mind en het probeert een soort van paranormale detective te spelen. De mind heeft sowieso niet het vermogen om paranormaal te zijn. Het doet alleen maar alsof. Het is je essentie, je goddelijkheid, die werkelijk paranormaal is – en dat betekent dat je kunt waarnemen en gewaar worden. Je kunt je bewust worden van energieën in vele verschillende niveaus en lagen, niet slechts in de lineaire derde dimensie waarin je je bevindt.
Nu we ons voorbereiden op deze dag, nodig ik je nogmaals uit om diep adem te halen, de diepe ademhaling die alles van Jou bij elkaar brengt. Want we spraken over ‘jou’ in de laatste shoud – al je verschillende aspecten, alle stukjes en delen; de stukken die je kent en de vele delen die je allang vergeten bent – ze zijn allemaal stukken van Jou. Ze bevatten allemaal een gezamenlijk kenmerk, een component die voor allemaal gelijk is. Dat gedeelde kenmerk is Jij, je essentie, je wezen.

Jij
Het interessante is dat jouw wezen, jouw essentie niet ergens met een harp op een wolk zit. Het dwaalt niet doelloos door de ethers, hoewel je dat in het verleden wel gedaan hebt. Het zit zelfs niet in een goeroe-houding op de top van een of andere berg te mediteren over wat er gaat komen. Het is hier – ja, wel op een berg natuurlijk – maar jij bent hier in het NU. Jij bent Jij. Wat een eenvoudige, veelzeggende uitspraak. Het klinkt misschien een beetje simplistisch als je het tegen anderen zou zeggen. Jij bent Jij. Het klinkt volkomen vanzelfsprekend. Maar toch bevat het vele lagen van betekenis.
Wat is Jij? Wie ben jij? Het gaat helemaal terug naar een paar van die centrale vragen. “Wie ben je?” Je hebt deze vraag onderzocht sinds je van Thuis bent vertrokken. Saint Germain behandelt dat in de Dreamwalker Ascentie School – de zoektocht naar de vraag “wie ben ik?”. Maar nu, nu is het tijd te beseffen: “Jij bent Jij”. Jij bent Jij. Jij bent al die onderdelen, al die aspecten, al die vorige levens; al je fantasieën en zwerftochten en dagdromen zijn Jij.
Sommige van jullie worstelen met de vraag “Maar wat is ‘mij’? Wat is mijn waarheid?” Om te beginnen is het al het voorgaande. Al het voorgaande. Jij bent elk van die aspecten, elk van die creaties. Je bent zo’n goede schepper dat je hier op dit moment en op deze plaats kunt zitten en je kunt voorstellen – gewoon voor een moment, alleen maar een spelletje spelen – dat je vreselijk slecht, verachtelijk, oneerlijk en corrupt bent. Voor sommige is het niet eens zo moeilijk je dat voor te stellen! Stel je dat eens even voor. Wees niet bang, beeld je dat in. En zie hoe het werkelijk ontstaat, want het is een deel van jou. Het is de vraag van binnenuit die zegt “Ik vraag me af hoe het is om totaal verachtelijk te zijn, door en door slecht. Hoe zou dat zijn?”
Ik kan dit spel met jullie spelen, omdat jullie het allemaal al eerder gespeeld hebben. Ergens in al die vele, vele levens, hebt je je dit afgevraagd. Sommigen hebben het uitgespeeld in deze fysieke werkelijkheid, anderen hebben het alleen uitgespeeld in de andere sferen. Sommigen van jullie gaan naar dat grootse podium in het fysieke universum dat we de Arcturians noemen. Het is een groep planeten. Het is erg interessant om daar naar toe te gaan. Het is een etherisch of engelen podium om zaken met grote intensiteit en veel drama uit te spelen. Er is een energetisch punt, een soort van energetische poort, waardoor je naar dit etherisch podium kunt gaan om zaken uit te spelen, alleen of samen met anderen.
Sommigen van jullie kunnen het altijd en overal uitspelen. Je zoekt een plekje in de niet-fysieke sferen uit en speelt je gedachten en verlangens op dat niveau uit. Vele van jullie spelen het hier in dit menselijk lichaam uit, in deze realiteit. Het heeft andere consequenties dan om het ergens anders uit te spelen, verschillende implicaties en zeker een verschillende energie. Het is een type energie waar het heel echt voelt. Zo reëel dat het Jou kan overnemen. Dat één invloed, één creatie de neiging kan hebben om binnen te komen en alles wat je bent over te nemen. Maar toch zijn al die stukken en delen gewoon Jij. Ze zijn allemaal onderdeel van jouw waarheid. Geen enkelen van hen is onwaarheid.
Van sommige houd je misschien minder dan van andere. Enkele van deze aspecten zijn werkelijk afschuwelijk voor de Menselijke Jij, die maar een deel is van Jij. De Menselijk Jij is niet gek op sommige aspecten, omdat ze afbreuk doen aan het geluk, het plezier, de overvloed en al die andere dingen van de Menselijke Jij. Dus één van die andere aspecten van Jij die je creëert hebt, probeert de Kleine Mens die alleen zekerheid en gemak wilt, aan de kant te drukken, verdomme. Kleine Menselijk Jij wil alleen maar …. oh, we horen dat de hele tijd: “Ik wil alleen maar gelukkig zijn”. We horen dat voordurend en wij verklappen een geheimpje: ik lach niet als ik jullie dat hoor zeggen, maar Saint Germain wel.
Dat is de Kleine Jij. Wat de Kleine Jij eigenlijk doet is zeggen “Ik ben bang van deze grote slechte wereld. Ik ben een slachtoffer van deze 3-D werkelijkheid. Ik heb nergens grip op. Ik wil alleen maar gelukkig zijn. Dat is alles. Lieve God, ik wil alleen maar blij zijn.” De Kleine Mens is hier aan het jammeren. Het grote goddelijke wezen dat je bent, heeft geen gelukkig-zijn of blijheid nodig. Gooi dat uit het raam. Het is een sowieso een vals begrip. Het is een beladen begrip.
‘Gelukkig zijn’ – als je de menselijk energie daaromheen voelt – het is in feite enorm beladen. Want het is voorwaardelijk, heel erg voorwaardelijk. “Ik ben gelukkig als ….” en dan loop je de lijst door van dingen die je gelukkig zouden maken. Aan die lijst is in wezen niet te voldoen. De lijst is niet eens realistisch, zelfs niet voor de Kleine Menselijke Zelf. En gelukkig zijn heeft de neiging op dit punt aan zo veel voorwaarden te moeten voldoen, dat het nooit zichzelf zal vervullen, zie je.
De Goddelijke Mens die jij bent – en een deel van je Kleine Mens is daar ook een onderdeel van – de Goddelijke Mens heeft het niet nodig om gelukkig te zijn. De Goddelijke Mens die hier nu in de stoel zit, ‘is’ gewoon. ‘Is’ gewoon. De Kleine Mens roept nu “Wat is dat? Definieer het. Breek het op in stukken.” Het is gewoon! Het is totale tevredenheid. Volledig toestaan. Denk terug aan één van de allereerste channels die we hadden: accepteer alle dingen zoals ze zijn.
De Goddelijke Mens begrijpt de ‘Is’-heid, de acceptatie. Kleine Mens zegt tegen Goddelijke Mens: “Maar dat klinkt erg saai. Het klinkt alsof je alleen maar zit te zitten.” Goddelijke Mens kijkt naar Kleine Mens en zegt: “Je begrijpt het echt niet. Je bent zo gevangen in het drama, in de dualiteit; je bent zo gevangen in je strijd en gevechten dat je denkt die te moeten overleven.” Goddelijke Mens – Jij – begrijpt dat Hij [of Zij] Is. Begrijpt dat Hij vervulling is. Hij is voltooiing. Hij is alle dingen. Hij neemt volledig verantwoordelijkheid voor jezelf.
We zouden opnieuw een spel met semantiek en woorden kunnen spelen en Kleine Mens gaat door met pogingen zich te verzetten, ontkennen, zoals een klein kind zijn ouders lastig valt met vragen en vragen. Op een gegeven moment is het alleen nog maar: “Kun jij je ‘Is’-heid ervaren?” Alles van jou, alle delen van jou, die terugkomen in deze prachtige reünie die we het Nu-moment noemen. De goddelijke integratie, waarin elk deel in volle acceptatie terugkomt, maar geen enkele gaat jou controleren, overheersen of je weghouden van jouw waarheid.
Precies nu, in deze periode waarin de Oude Energie afneemt, is wat een Shaumbra als eerste doet, is het kijken naar jouw waarheid. Wat is jouw waarheid? Jullie zijn daar allemaal mee geconfronteerd – gedurende vele jaren – maar in het bijzonder de laatste 30 dagen; de kwestie van de waarheid. Wie ben je? Je bent niet wie je dacht dat je was, want je bent veel meer. Dus wie ben je dan?
Je bent op zoek gegaan naar het fundament van de waarheid; iets waarop je kon bouwen; iets waarvan je kon zeggen: “Dit is mijn waarheid. Dit is wie ik ben. En vanuit dit fundament ga ik vooruit de Nieuwe Energie in”. En raad eens wat er gebeurt? Je kunt dat fundament niet vinden. En je hebt in de afgelopen weken naar je waarheid gezocht. Wie is Jij? Waar sta je? Wat is goed en fout? Je kunt het niet vinden. En je zult het ook niet vinden, onder andere omdat je het zoekt met de ogen van de Oude Energie en met de oordelen van de Oude Energie. Maar ook omdat je tot het besef bent gekomen dat er niet één Waarheid is. Er is niet één waarheid ten aanzien van Jou. Je bent vele, vele, vele, vele waarheden. En zelfs de misleidingen van jezelf zijn van zichzelf uit waarheid.
Mogelijk, als er één waarheid zou zijn, gaat het terug naar de ‘Is’-heid, het IK BEN. Het gaat terug naar iets heel basaals, iets dat je al duizenden jaren hebt gehoord: “Het zit al het in je.” Wat je ook nodig hebt, bevindt zich in jou. Genezing? Zit al in je. Kennis? Oneindig, ver voorbij de mind. Inzicht? Het is een integraal deel van je intuïtie. Het is er. Je hoeft het alleen maar te gebruiken. Werken met energie? Je bent een natuurtalent daarin. Je doet het al sinds je Thuis verlaten hebt. Je bent een expert in het werken met en bewegen van energie; maar soms vind je het leuk dat te ontkennen. Je houdt ervan om je in te houden. Alles – Jeshua heeft het zo vaak gezegd –, alles zit al binnen in je.
Als we voorwaarts gaan, de Nieuwe Energie binnen, is dit een kwestie die steeds opnieuw zal opspelen, zolang je het toestaat je tegen te houden. Je hebt het in je. Het is er al. Zo, laten we samen een keer diep ademhalen op deze dag.

Vele facetten
Het is een interessante dynamiek, de energie vandaag. Het is niets bijzonders vanuit numerologisch oogpunt. Hoewel… we beginnen de nieuwe reeks met elkaar. Dit een dag van het begin. We gebruiken een werktitel voor deze reeks – we leggen dat later nog uit – voor de hand liggend: de Kwantum Sprong Reeks. Wij hebben een ander voorstel, maar daar komen we zo op terug. Werktitel: de Kwantum Sprong Reeks.
Dus het is een begin. Maar het is interessant en ook bijzonder toepasselijk, dat deze shoud, die het begint vormt van de nieuwe reeks, ook de laatste shoud in de Oude Energie is. Het is een begin en tegelijk een einde. Het is de start en het is de finish. Het is erg kenmerkend voor wat je zult blijven zien na de datum van 18 september, die er nu erg snel aankomt.
We willen dit gebruiken om één van de belangrijkste onderwerpen vandaag in deze shoud te illustreren: alles heeft vele kanten of facetten. Nogmaals: het lijkt erg eenvoudig. Maar het is heel erg belangrijk om te onthouden als we de Nieuwe Energie binnengaan, want er heerst nu de illusie op aarde dat alles maar één kant heeft.
Je kijkt naar een boom. Het is een boom. Dat is een facet. Stel je eens even een spar of een pijnboom voor. Toch zijn er vele, vele facetten. De meeste mensen nemen voor lief wat ze met hun ogen zien. Ze zien een boom uit de grond komen. Wat ze niet zien, maar evengoed een integraal deel van dit multi-facetten object is, zijn de wortels. De wortels die voeden, verzorgen en de dorst lessen van alles boven de oppervlakte. Wat de ogen niet zien, gaat binnenin de boom, via de stam naar de takken en de naalden. Het is er allemaal. Het is veelzijdig [vele facetten]. Er zijn andere delen van dezelfde boom die buiten de fysieke werkelijkheid bestaan. Je zou kunnen zeggen dat er duizenden subcomponenten zijn, die je niet eens kunt aanraken, zien of voelen, omdat ze bestaan in een soort energetische corridor of ei die de boom omhult. Ze zijn echt, het zijn allemaal componenten, maar de meeste mensen zullen nooit verder gaan dan te kijken naar de boom en heel af en toe hem aan te raken of te ruiken.
Dit is een heel belangrijk punt als we de Nieuwe Energie binnengaan. Alles heeft vele facetten. We moedigen iedereen hier aan om niet alleen alles wat aan de oppervlakte verschijnt te observeren, maar ook al het andere. Kryon zegt altijd: “De dingen zijn niet altijd wat ze lijken te zijn”. Dat betekent dat soms het schilletje van de werkelijkheid dat jij waarneemt, niet het hele verhaal is. Net zoals je aanneemt dat je hier in de stoel zit en langzaam in slaap zakt, je afvragend wanneer ik tot de kern kom, denkend hoe warm het hierbinnen is – en dat is alleen nog maar Cauldre. Dat ben jij niet eens. Je neemt maar één aspect waar en misschien is dat aspect het Kleine Mens aspect, wat een integraal deel is van Jou, maar niet de gehele Jij.
Als de Nieuwe Energie werkelijkheid wordt, zul je in staat zijn delen ervan en de manifestatie van de delen waar te nemen met de oude menselijke waarneming – de ogen, de oren, de hersenen; de manier waarop je gewend bent gegevens binnen te brengen, ze te bewegen en dingen te interpreteren. Maar wat in het bijzonder zal veranderen in de Nieuwe Energie is de multi-facetten dimensie, vooral voor dingen die na 18 september in deze werkelijkheid binnenkomen. Kinderen die na die datum geboren worden. Een nieuwe boom die na die datum groeit. Iets dat in een fabriek gemaakt is na die datum. Ze beginnen de componenten van de Nieuwe Energie te dragen. En terwijl de meeste mensen het Oude Energie facet of één van de dimensionale eigenschappen zullen zien, kunnen jullie als shaumbra de multi-dimensionale facetten beginnen te zien. Je kunt verder dan alleen de oppervlakte gaan kijken. Je gaat waarnemen vanonder, ver van boven, van alle mogelijke kanten en richtingen.
Je doet dit eenvoudigweg door de keuze te maken en door te erkennen dat alles veelzijdig is. Alles heeft vele, vele lagen of facetten. En binnen al de verschillende facetten krijg je een meer compleet beeld van de aard van de gehele realiteit. En het zal je in het bijzonder een veel beter begrip geven van Jou, van al jouw facetten.
Als je de multi-facetten aard van alles gaat onderzoeken, sta jezelf bewust toe niet alleen naar de vloer te kijken als een vloer. Er is iets onder de vloer. Er is ook iets aan de zijkant van de vloer. Deze vloer bestaat in de derde dimensie, maar het zou niet kunnen bestaan als het niet tegelijkertijd zou bestaan in 900 andere dimensies. Dimensies zijn overigens niet lineair. Ze gaan niet van 1 naar 2 naar 3 naar 4 naar 5. Dimensies draaien, wentelen, bewegen en veranderen de hele tijd. Soms zijn ze gelijk aan elkaar en toch zijn het verschillende dimensies voordat ze opspitsen en hun eigen weg gaan.
Als je begint erg, erg opmerkzaam te worden ten aanzien van de multi-dimensionale aard … we hebben het niet over zweverig worden over dingen; we hebben het over de Nieuwe Energie Natuurkunde. Als je de keus maakt je bewust te worden van de multi-dimensionale facetten, om buiten het normale te gaan, begin je de aspecten van jezelf, die nu ook naar huis komen, te zien, waar we het in de vorige shoud over hadden. Je zult jezelf niet langer gaan zien als alleen de Kleine Mens met de Kleine Menselijke behoeften en de Kleine Mensen drama’s en de behoefte om gelukkig te zijn – wat alleen maar inhoudt te overleven zonder pijn. Je begint te zien wie je werkelijk bent en dat is in de Nieuwe Energie zoals een prachtige bloem die bloeit, open gaat en zich realiseert – zoals Kuthumi zou zeggen – hoe dwaas je bent geweest omdat je alleen oog had voor het facet van de Kleine Mens en dat deze de enige was met de mogelijkheid de werkelijkheid te creëren die je waarneemt. Je gaat zien hoe geweldig goed je bent met creaties waarin je niet hoeft te strijden, waarin je niet hoeft te lijden met je creaties. Dat hoeft helemaal geen langdradig verhaal te zijn. Het kan heel soepel en sprekend gedaan worden.
Maar je zult ook bij een heel interessante vraag in jezelf komen en dat is waar je de Raad [engels: council] van Jezelf – alles van Jou – bij elkaar brengt. Niet slechts Kleine Mens, dat is een slechte Raad. Al jouw aspecten, inclusief de aspecten van vorige levens. Zij bezitten een enorme wijsheid, zoals je weet. Tijd om hen terug te halen en te kijken naar: wat is nu voor jou belangrijk? Kleine Mens heeft jouw behoeften en verlangens nagejaagd, je lijsten van wat het gelukkig maakt. Maar realiseerde jij je dat wat Kleine Mens gelukkig maakte, niet noodzakelijk Ziel gelukkig maakte? Weet je, zo vaak maakt Kleine Mens zijn planning en zijn Kleine Mens doelen en lijstjes en bepaalt hoe elk moment van de dag van Kleine Mens eruit moet zien. En dan gebeurt het niet. En dan schiet de Kleine Mens in de stress en vraagt zich af wat er fout ging.
Dat is wanneer de Kleine Mens terug valt op zijn “Goed, ik ben maar een Klein Mens. Ik ga bidden naar de Grote God die daar ergens is, maar geen deel van mij is.” Kleine Mens begint te onderhandelen met Grote God en zelfs dat lijkt niet goed te werken. En nu wordt Kleine Mens echt depressief. Hij voelt niet dat hij een ziel heeft. Ziel lijkt niet te luisteren. Hij weet niet echt zeker of hij in een Grote God gelooft, maar hij is verdorie bang genoeg om te denken dat hij een beetje in Grote God moet geloven. Maar eigenlijk is Kleine Mens teleurgesteld in Grote God. Grote God luistert niet. Grote God was Kleine Mens niet goed gezind vandaag. Misschien dat Kleine Mens het morgen nog maar eens probeert. Maar naar verloop van tijd krijgt Kleine Mens genoeg van dit spelletje. Kleine mens begint aardig gekke en gestoorde dingen te doen om de aandacht te trekken van Grote God of ieder ander die wil luisteren – ouders, vrienden, bazen, de overheid, politiefunctionarissen, militairen. Alles om maar aandacht te krijgen. Want Kleine Mens voelt zich niet veilig. Kleine Mens is niet gelukkig.
Om eerlijk te zijn, Grote Ziel van Kleine Mens is behoorlijk geïrriteerd en verontrust over al de manipulaties en controlemaatregelen van Kleine Mens. Grote god bestaat sowieso niet, dus hoe zou het hem iets kunnen schelen … Grote God in termen van hoe je nu denkt over God. Grote God is Grote Ziel. Hij is er al, het is al een deel van jou. Maar Kleine Mens vraagt te veel tijd en aandacht. Hij eist dat alles gericht is op het verkrijgen van aandacht voor zijn facet, maar het is slechts één facet. Het is niet Jij – wel een deel van Jou – maar niet Jij.
Als je in de Nieuwe Energie gaat, ga je kijken naar wat belangrijk is voor Jou, niet voor de Kleine Jij. Je zult behoorlijk geïrriteerd raken zodra jij je realiseert hoeveel problemen en stress Kleine Jij heeft veroorzaakt voor Alles van Jou.
Cauldre vraagt zich af, hij zegt; “Dit is als een slecht optreden van George Carlin. Wij channelen ook, weet je.
Begin te beseffen, shaumbra, als je in de Nieuwe Energie gaat: alles heeft vele facetten, inclusief Jij. Begin je te openen voor enkele van de andere facetten van jou als zij naar huis beginnen te komen in het Nu-moment, in deze prachtige, prachtige tijd van nieuw bewustzijn. Begin de ziel-jij te observeren, de vorig-leven-jij, de spirituele-jij, de niet-spirituele-jij. Al deze delen van Jou. En als je plezier begint te krijgen en er mee gaat spelen en je realiseer dat je zo veel meer bent dan alleen maar de Kleine Jij, ga je beseffen hoe werkelijk fantastisch je bent. Je gaat beseffen dat wij hier de laatste acht jaar niet alleen bezig zijn geweest jou te voeden met woorden om je voor een paar uur gelukkig te maken. We hebben naar Jou, de edelsteen, de diamand gekeken die zo vele facetten heeft, zo veel aspecten.
Je komt in de Nieuwe Energie in het bijzonder tot die hele vraag: “Nu, wat is belangrijk?” Kleine Jij overigens, die de Nieuwe Energie ingaat, doet twee dingen. Aan de ene kant verzet hij zich. Hij vindt dit niet leuk, omdat het verandering inhoudt. Kleine Jij heeft een hekel aan verandering omdat Kleine Jij wel begrijpt dat elke verandering betekent dat Kleine Jij niet meer als een snotaap kan schreeuwen, als een tiran van de Oude Energie. Dus Kleine Jij verzet zich tegen verandering omdat hij als een klein kind is die met zijn voeten stampt; een woedeaanval krijgt.
Kleine Jij houdt helemaal niet van de verandering die eraan komt. Maar als jij je ontvouwt in de Nieuwe Energie, ga je kijken naar “Wat is belangrijk?” En zoals je al ervaren hebt, het eerste wat gebeurt is dat niets meer zo belangrijk lijkt. Niets. Je praat over het verlies van je passie, omdat passie echt alleen maar over de verlangens van Kleine Jij ging. Dat was helemaal geen passie, maar alleen Kleine Jij die zijn kleine koninkrijkje probeerde te behouden. Het is werkelijk vreselijk moeilijk om echt bewust gepassioneerd te zijn wanneer het zich beperkt tot de lijst van gelukskenmerken van Kleine Jij.
Als je aan de slag gaat met de vraag “Dus wat wil ik gaan doen? Wat kies ik?”, zul je merken dat het een tijdje leeg en stil lijkt te zijn. Totdat je gaat beseffen wie je bent, de potenties die je hebt, het feit dat je geen beschutting hoeft te zoeken … of dat je niet naar alles wat Kleine Jij zegt hoeft te luisteren. Je primaire motivatie in het leven hier op aarde zijn niet langer eten, kleding en beschutting. Het kan zich nu gaan richten op veel, veel grootsere dingen.
Weet je, in aanvulling op de basale zaken – eten, kleding en beschutting –, vergaten ze er één: bewustzijn. Bewustzijn. Mensen beschouwen dat niet als voorwaarde om te overleven, maar dat is het absoluut wel. Bewustzijn is als ademen. Als je niet ademt, als je ophoudt met ademen, houd je op met leven. Als je bewustzijn stopt – de stroom, de natuurlijke stroom van bewustzijn – stopt het leven. Het stopt de stroom van jouw natuurlijke Jij-Energieën door het kanaal dat je leven op aarde in menselijk vorm noemt.
Terug naar ons onderwerp – alles heeft vele facetten, inclusief Jij. Wanneer je dat beseft, als je nu kijkt naar de Nieuwe Energie van wat je zou moeten doen, wat belangrijk is, is het eerste dat je opmerkt wat niet belangrijk is. We weten dat vele van jullie dat recentelijk hebben meegemaakt. Dingen in je leven, patronen die je steeds weer en weer doet; je herhaalt ze. Heb je er ooit bij stil gestaan dat als je een slecht patroon steeds opnieuw en opnieuw blijft herhalen, dat het dan niet persé goed komt? Wat doet je geloven dat er iets goeds voorkomt uit het herhalen van een oud patroon? Zoals in de draaimolen. Je gaat alleen maar rond en rond en rond. Het is wanneer je de keuze maakt om uit de draaimolen te stappen, om buiten het bewustzijn van de Kleine Jij te gaan, om een verandering aan te gaan, om een nieuwe passie te voelen; dat is wanneer alles in beweging komt.
En we weten dat je het gedaan hebt, shaumbra. Deze boodschap, gedeeltelijk voor jullie, dit deel van de boodschap dat je vertrekt op weg naar nieuw bewustzijn, naar de toegang tot de Nieuwe Energie, voor iedereen die later dit pad loopt en zich afvragen hoe ze in hemelsnaam hier gekomen zijn. Een deel van de shoud van vandaag plant deze prachtige, eenvoudige boodschap voor hen, voor degenen die verdwaald zijn geraakt in hun Kleine Menselijkheid. Voor degenen die lijden. Voor degenen die zoeken. Voor degenen die met één voet in het verlangen staan om vooruit te gaan naar nieuw bewustzijn in hun leven en met één voet vastgeroest staan in de Oude Energie, bang, bang om door te gaan.
Dus jullie, shaumbra, schrijven vandaag een briefje aan hen. Als ze ooit op die punt aankomen, als ze vastlopen hier, zoals vele doen – vele van jullie hebben meegemaakt hoe dat is – en het briefje zegt: “Alles heeft vele facetten. Wat je op dit moment ervaart is niet alles wat er op dit moment is. Er is zoveel meer. Wat je op een erg lineaire manier waarneemt, zijn je angsten. Maar die zijn helemaal niet wat ze lijken te zijn. Je bent ook god. Je kunt kiezen en creëren wat je maar wilt. Wij hebben niet gezegd dat jij Kleine Mens bent. We zeiden dat je God bent. Jij bent Jij.”

Bezoek aan het Shaumbra Service Centrum
En daarmee, shaumbra, laten we nu als een groep, laten we vandaag samen naar het Shaumbra Service Centrum gaan. Ieder van jullie die hier verzameld is; ieder van jullie die over de hele wereld met elkaar samengekomen zijn; degene die dit later lezen; ieder die op dit punt op hun spirituele pad zijn aangekomen – kom naar dit punt – vergezel ons. Misschien kom je hier pas over twee jaar aan. Misschien over 50 jaar, of na 5 levens. Maar ga met ons mee vandaag. We gaan een paar nieuwe sferen verkennen.
Het Shaumbra Service Centrum is een plek die gecreëerd is … een erg multidimensionale plek gecreëerd door de oorspronkelijke shaumbra. Zij hebben het gebouwd. Zij hebben het samengesteld uit energie, uit liefde en pure passie. Het was een plaats waar ze voor de Nieuwe Energie neerstreken als ze gewond waren, wanneer ze revitalisering en healing nodig hadden. Deze moedige groep pioniers creëerde deze plek die het Shaumbra Service centrum heet en we nodigen jullie allemaal uit om je nu bij ons te voegen.
Sommige van jullie zijn hier eerder geweest. Sommige van jullie hebben geholpen deze ongelooflijke multidimensionale plek te creëren. Misschien valt het je op als we hier vandaag naar toe reizen … en tussen twee haakjes, je komt hier door een bewuste keuze te maken. Haal diep adem, maak een bewuste keuze, zo makkelijk is het. Maak het niet moeilijker. Maak geen lijst van aanwijzingen en regels hoe hier te komen. Het hoeft niet op een speciale dag, of na een dieet of na een periode van vasten; je maakt gewoon de keuze. Zo eenvoudig is het in de Nieuwe Energie. Dus we komen allemaal samen – verleden, heden en zij die in de potentiële toekomst komen – op deze plaats die het Shaumbra Service Centrum heet. Het is was jij kiest dat het is. Het kan groot zijn, het kan klein zijn. Het kan op het ene moment in de open lucht zijn en het volgende moment omringd door het meest prachtige glaswerk dat je ooit gezien hebt, dat de energie binnen helpt te houden. Op z’n minst voor de tijd die we met elkaar delen. Het kan de elementen water bevatten, en voor vele van jullie het transmuterende element vuur, het element aarde en het element ether. Het kan ze allemaal bevatten, alles wat je maar kiest.
Het Shaumbra Service Centrum is magisch, omdat het jouw plek is. Het is ook de plek van andere Shaumbra. Maar hier we hebben geen regels. Je hoeft niet je schoenen bij de deur uit te doen. Je kunt hier roken, want niemand heeft er last van. Je kunt eten, drinken, mediteren. We laten je zelfs bidden als je dat zou willen. Het is alles wat jij kiest dat het is.
En een interessant aspect zal je opvallen aan dit Shaumbra Service Centrum. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je iemand anders in de weg zit. Je kunt hier met vele, vele anderen zijn – zoals nu – en in het bijzonder in de Nieuwe Energie, verstoort het niet de creaties of keuzes van anderen om je heen. Verbazingwekkend hoe dat gaat. Heel anders dan het leven op aarde. Daar moet je je constant bewust zijn van anderen, of je hen in de weg zit – of wat waarschijnlijk meer opvalt – wanneer zij jou in de weg zitten. Of zij rare snurkende geluiden maken, onaangenaam ruiken of wat dan ook. Daar zijn al die storende zaken; maar niet hier in het Shaumbra Service Centrum.
Zo komen we in dit prachtige Nu-moment in het Shaumbra Service Centrum tezamen als een groep shaumbra. Het zou voor ons zeer gepast zijn – als je daarvoor kiest – om gezamenlijk een keer diep adem te halen en de veilige en geweide energieën te voelen.
Hier in het Shaumbra Service Centrum kan jij jij zijn. Je Kleine Mens hoeft niet voor te schrijven wat het nodig heeft – het feit dat het honger kan hebben, het feit dat het naar het toilet moet, het feit dat het slaap nodig heeft of meer geld – of welke van de voortdurende dingetjes van de Kleine Mens dan ook. Hier in het Shaumbra Service Centrum kun je alles van Jou zijn. Veilig, zonder regels, kun je Jij zijn. Dat is waarom deze plek zo bijzonder is. Daarom heeft het zulke revitaliserende energieën. Dat is waarom een paar momenten in het Shaumbra Service Centrum een paar jaren of een paar van je levens kan veranderen.

De gast van vandaag
In het Shaumbra Service Centrum gaan we vandaag onze gast binnenbrengen. We gaan elk en ieder van jullie vragen om de energieën te voelen als we onze gast binnenbrengen: Lucifer. Voel nu de energie. Zelfs als we het woord ‘Lucifer’ uitspreken. We doen dit niet om te shockeren. We doen dit omdat het tijd is door wat energie heen te bewegen.
Voel de energie van dat wezen die zo vele van jullie vanaf de vroegste dagen hebben gekend. Lucifer, de duivel. Het kwade. De gevallen engel. Interessant. Gevallen engel. Hmm, ik vraag me af jullie je kunnen identificeren met de Lucifer energie, want op één of ander moment, voelde jij je een gevallen engel.
Er zijn zo veel mythes rondom Lucifer. Laten we beginnen met de naam. De naam ‘Lucifer’ komt uit het Latijn. De Latijnse term – die ik hier niet zal uitspreken – betekent ‘de drager of de brenger van het licht.’ In de bijbel komen nagenoeg geen verwijzingen naar Lucifer voor. Ga maar na, jullie geleerden, tel maar na: bijna geen. Maar toch is de energie van Lucifer, de duivel, het kwade, de bedrieger, zo sterk aanwezig in het huidige menselijk bewustzijn. Het is een symbolische voorstelling van de demon.
Eén van de families van de Orde van de Arc is de Orde van Luceffa. Dat betekent ‘van het licht, gebracht in multidimensionale aspecten.’ Met andere woorden, het licht, de wijsheid die nu in de vorm van jou op aarde aanwezig is. En dat is voortgekomen uit het kwade of negatieve of het gevallene. Zo vele van jullie zijn in de val getrapt, in de val van geloven dat dit wezen rondloopt die probeert jouw ziel te pakken te krijgen, je energie te stelen. Maar in essentie betekent Lucifer de Drager van het Licht, of – in Nieuwe Energie termen – de Expansie van Bewustzijn. Het is een integraal deel van ieder van jullie geweest en er is niets om bang voor te zijn.
Ik moet even iets interessants vertellen. Ik, Tobias, tezamen met vooral Saint Germain, Kuthumi, en Kwan Yin, wilde deze reeks graag de Lucifer Reeks noemen. Ik ben eerder vandaag even met Cauldre gaan zitten … hij verwijst naar Linda, natuurlijk; hij zei dat zij dit nooit zou accepteren; maar wij weten wie zich echt zorgen maakte. Hij bracht een goed en interessant menselijk argument naar voren, waar wij niet bij hadden stilgestaan. Nou ja, wij kijken niet zo naar menselijk standpunten. Het feit dat als wij het de Lucifer Reeks, de Drager van het Licht Reeks zouden noemen, er een reële kans zou bestaan op lichamelijke of materiële schade bij de mensen die hiermee persoonlijk of met de Crimson Circle worden geassocieerd. Dat respecteren wij en we zullen dit noemen de algemene “Kwantum Sprong Reeks”.
(Linda zegt: “Dank je wel”.)
Maar het punt was, ons punt, dat het tijd is om een paar mensen die helemaal vast zitten eens wakker te schudden. En dit zou een manier geweest zijn om dat te doen. Ze zitten zo vast op hun manier, hun angsten, hun demonen. Zij houden trouwens van hun demonen. En dat doen jullie ook, dat is waarom we hier vandaag zijn. Ze houden van hun demonen. Hun demonen zijn hun goden, want ze regeren over hen. Ze regeren over de mensen. Dus dachten wij dat het interessant zou zijn – hoe zeg je dat – dynamisch, om dit de Lucifer Reeks te noemen, omdat het mensen ertoe zou kunnen brengen om stil te staan, om op te letten. Degene die dit pad gaan lopen en op dit punt aankomen en een groot bord zien waarop staat “Je betreedt nu de Lucifer Reeks van de Crimson Circle”, het zou ze op z’n minst uit hun trance halen. Het gaat hen voor een moment halt laten houden.
Maar wat betekent dat – Drager van het Licht, Expandeerder van Bewustzijn? Er bestaat geen Lucifer. Er bestaat geen Lucifer, in ieder geval niet zoals voorgesteld door de kerken, die het gebruiken als een controlemiddel over mensen. De enige Lucifer of Satan die er is, is degene die in bewustzijn is gecreeërd door organisaties of kerken of zij die erin willen geloven. Dus, ja, het schept een – wat wij noemen – groepsaspect, net zoals de energie van Jezus. Overigens, lang geleden was er … als je het over de term Jezus of Jeshua hebt … Lucifer en Jezus waren termen die onderling uitwisselbaar waren. Voel even. Ik ga twee woorden uitspreken en voel hun energie:
Christus
Lucifer
Het is dezelfde energie. Drager van het Licht. Brenger van Nieuw Bewustzijn.
Hoe dan ook, we noemen dit de Kwantum Spring Reeks. Maar we weten allemaal dat we proberen te zeggen “Het is tijd om je demonen achter je te laten. Het is. Daarom zijn we in het Shaumbra Service Centrum vandaag met Lucifer als onze gast. Het is tijd om je demonen te overwinnen.”
Laten we daar even over praten. De energie die jullie Lucifer noemen, bestaat niet echt. Het is een aspect van groepsbewustzijn, van hen die er voor kiezen om te geloven in dit almachtige kwade wezen die je ziel gaat opeten. Maar het bestaat niet echt. Het is er niet. Satan … Satan – een afleiding van een oud Hebreeuws woord dat ‘tegenstander, iemand die tegenover je staat’ betekent. Er bestaat geen Satan die in de hel of ergens anders woont, maar dit zijn allemaal demonen waarover jullie het eens zijn. Vele van jullie hebben ze laten gaan, maar je hebt nog steeds demonen van deze of gene aard binnenin je.
Laten we vandaag in het Shaumbra Service Centrum eens naar de demonen kijken. Laten we eens kijken naar wat ze doen, waarom ze hier zijn, waarom je hen hebt meegedragen.

Demonen
Er is een grote verscheidenheid aan demonen, inderdaad. Jullie geven ze verschillende namen of verschillende relaties ten opzichte van je aspecten of je facetten, maar het zijn allemaal demonen. We gaan jullie vragen ze vandaag onder ogen te zien, oftewel ze te erkennen en te begrijpen waarom je ze tot demonen hebt gemaakt; te begrijpen dat ze van jou zijn.
Mensen hebben de neiging hun eigen demonen te ontkennen. Ze wijzen naar iemand anders. Ze zeggen: “Dit is niet mijn demon. Dit is Lucifer, de gevallen engel.” Lucifer heeft zijn eigen club. Lucifer, Satan, hoe je hem ook wilt noemen. Dus ze geven namen aan de demonen en plaatsen ze buiten zichzelf. Maar de werkelijkheid is, dat ze van jou zijn. Het is jouw demon. De eerste les in demonologie is dat ze van jou zijn. Je begrijpt ook dat er andere namen zijn. Wij spreken over Lucifer en Satan, maar er zijn allerlei terminologieën. Uiteindelijk zijn ze van jou. Het zijn jouw demonen.
Op het moment dat je zegt “Maar dat komt van een plek die de hel heet”, waar de demonen een soort onstoffelijke wezens zijn die zichzelf aan jou hebben vastgeklampt en jouw energie opzuigen; op het moment dat je zegt dat het een buitenaardse demon is, op het moment dat je het de kans geeft groter te worden en meer te ‘zijn’ dan jezelf, heeft de demon de touwtjes in handen. Het is een deel van jou zelf, maar het is toch de baas over je. Het gaat zelfs voorbij het Kleine Menselijk Aspect. Het laat dat aspect van Kleine Mens niet meer alle aandacht krijgen. Het neemt zelf de aandacht.
Het zijn jouw demonen. En we vragen je vandaag op deze plek, op de drempel van de Nieuwe Energie, om te erkennen dat ze van jou zijn. Ze behoren niemand anders toe. Er is geen grote spirit, geen negatieve kwade geest, die bezit van je neemt. Er zijn geen groepen meer die demonische controle over je hebben. Er is geen regering die radio of lichtfrequenties manipuleert en die de externe demon is en jou kraanwater laat drinken. Elke demon is van jezelf. Er is geen financieel systeem meer dat jou gevangen houdt. Elke demon is van jou.
Weet je, zodra je het buiten jezelf plaatst, geef je het een ongelooflijke hoeveelheid macht. Het is in feite nog steeds binnenin je, maar je hebt het buiten je geplaatst, omdat Kleine Mens neigt te denken dat buiten groter is dan binnen; buiten heeft meer macht. Elke demon is van jou.
Laten we eens kijken naar een paar andere die je gecreëerd hebt. De demon van de dood, dat is een goede. Dat is waarschijnlijk een van de meest gangbare en beangstigende, omdat er zo weinig echte informatie over de dood is. De dood is een groot zwart gat, dus wordt die demon erg angstaanjagend. Hoeveel jaren van je leven heb je besteed aan het weglopen voor de dood – de demon van de dood? Proberen het te vermijden, proberen het te slim af te zijn, proberen je te verbergen voor de onverbiddelijke zeis, proberen geen fysieke kwalen te hebben, proberen niet onder een auto te komen. Hoeveel weggegooide uren in je leven heb je geprobeerd de demon van de dood te vermijden? Die demon is van jou. Het is jouw angst voor wat erna komt. Het is de Kleine Mens die geen verandering wil. De Kleine Mens die voor altijd en eeuwig wil doorgaan.
Jij hebt de groter-dan-het-leven demon van de dood gecreëerd. Het is tijd daar eens naar te kijken. Het is van jou. Er is geen dood. Er zijn de overgang en de evolutie, maar er is geen dood. Dus waar ben je bang voor? Ik weet waar je bang voor bent. Ik neem eerst een slok water voordat ik het je vertel … precies waarom je de demon van de dood hebt gecreëerd en waarom je bang bent: omdat je bang bent voor een oordeel. Je hebt je laten wijsmaken dat als je doodgaat er over je geoordeeld wordt door Grote God of Grote Jezus of misschien wel door jezelf. Maar hoe dan ook: je wordt beoordeeld. Dus dat creëert die hele demon van de dood en het is van jou. Het is tijd daar overheen stappen.
Je hebt de demonen van het tekort gecreëerd. We hebben daar eerder over gesproken: gebrek aan overvloed, gebrek aan relaties, tekort aan alles. Je hebt geprobeerd dit te ontkennen. Je hebt zo goed je best gedaan om te proberen die demon van het tekort een halve stap voor te blijven. Het is een monster. Ik weet dat het zo is.
Je bent er bang voor in de nacht, wanneer je gaat slapen. Het presenteert zich als een onbetaalde rekening. Hij verschijnt als een belastingsinspecteur. Het verschijnt als een grote, verdorven financiële instelling die alles bij je komt weghalen. En je plaats het buiten jezelf, deze demon van het tekort, je doet net alsof het niet van jou is en je geeft het ongelooflijk veel macht, tot aan het punt dat het je leven beheerst. Tot aan het punt dat het een constante strijd is, een constante achtervolging tussen Kleine Jij en de demon van het tekort. Hoe veel tijd heb je besteed, verspild aan deze demon?
Je hebt demonen van eenzaamheid, angst om alleen te zijn, angst dat deze demon je wegvaagt en dat je verloren bent in een soort diepe, donkere afgrond, voor eeuwig alleen met je jezelf. Het klinkt behoorlijk angstaanjagend, maar het is de demon die jijzelf daarbuiten hebt neergezet, omdat je het moeilijk vindt met jezelf te zijn. Je bent eenzaam. Je bent eenzaam, niet vanwege de mensen buiten, maar je bent eenzaam van binnen met jezelf.
Kleine Mens dwaalt eenzaam rond in een poging vrienden te vinden, iemand die van hem houdt. Hij gaat naar buiten, buiten zichzelf en probeert zich aan anderen te voeden. Kleine Mens zou deze demon helemaal niet hebben als Kleine Mens en Alles van Jou zich met elkaar zouden herenigen, samen thuis zouden komen in dit Nu-moment.
Je hebt demonen van gek worden – vele demonen van gek worden – bang dat je krankzinnig gaat worden. En ik kan je zeggen: dat ben je. Want gek is gerelateerd aan hoe je mind werkt. Dus deze demon is in zekere zin gecreëerd als een tegenhanger van de mind, zelfs als een uitbreiding van de mind. En je vraagt je af of je gek wordt en besteed ontelbare uren aan het jezelf vertellen dat je niet gek bent, wegrennend van deze demon. En vroeger of later zul je uit je mind moeten gaan, want de mind kan de God die jij bent niet begrijpen. De mind kan de grootsheid die jij bent niet bevatten. Dus ja, vroeg of laat gaat het erom die controle los te laten, om jezelf gek te laten worden.
De demon van het gek worden is degene die het vertrouwen van je weghoudt. Het scheidt jou, Kleine Mens, van het vertrouwen in Jou. De demon van gek worden maakt dat jij niet vertrouwt wie je bent. Het laat jou twijfelen aan jezelf. Het laat je nadenken over juiste beslissingen, foute beslissingen, goede beslissingen, geen beslissingen. Het houdt je tegen van echt op jezelf te vertrouwen.
Je hebt overal demonen van. Demonen van andere mensen die jou belachelijk maken. Dus jij creëert deze demon, plaatst het buiten je, geeft andere mensen macht, in feite om zijn energie te gebruiken, omdat je bang bent belachelijk gemaakt te worden. Omdat, in de kern, Kleine Mens zijn identiteit ontleent aan externe wezens, aan andere mensen. Dus Kleine Mens probeert het bewustzijn van zelf te ontwikkelen via de buitenwereld, via de reacties van andere mensen, via de relaties met andere mensen. En zo creëert hij deze hele demon van belachelijk gemaakt te worden, uitgelachen, geminacht, bespot. Het is een demon, maar hij is van jou. Houd op met iedereen buiten jezelf de schuld te geven.
De lijst van demonen gaat maar door en door en door, maar ze zijn allemaal van jou. Er is helemaal niets buiten jezelf, dat je kan schaden. Er zijn geen demonen buiten je. Andere mensen hebben hun demonen, maar ze gaan niet jouw demonen verslinden. Het zijn jouw demonen.

De demonen onder ogen zien
Het wordt tijd daar naar te kijken. Het is tijd de energie te voelen. Het is tijd om ze uit te nodigen, nu, hier in het Shaumbra Service Centrum waar wij zitten. Wat zijn jouw demonen? Waar ben je bang voor? Ben je bang voor fysieke pijn? De demon van de pijn. Je denkt dat pijn van buiten jou komt. Dat pijn door iemand anders kan worden toegebracht. Dus je rent er van weg. Maar hoeveel ontelbare uren en dagen en jaren hebt je gebruikt om van pijn weg te rennen? En dat is tussen haakjes, een illusie. Pijn zelf is een illusie.
Wat zijn jouw demonen? Kun je ze hier uitnodigen, terwijl je in de veilige ruimte zit, zoals we Lucifer hebben uitgenodigd?
Het is grappig, in mijn dagen had deze negatieve, externe spirit een naam: Beëlzebub. Nou hoe geloofwaardige is dat voor een smerige, gemene spirit? Bub! Beëlzebub. Wat een naam. Natuurlijk, het moest veranderd worden. Misschien is Lucifer een betere naam. Satan. Maar in ieder geval geen Beëlzebub. Wat een beginnelingennaam voor iets dat verondersteld wordt zo’n vreselijke demon te zijn.
Wat zijn jullie demonen, shaumbra? Wat zijn ze? Maak je lijstje nu. Ze zijn allemaal hier, je kunt ze voelen. Is het gezondheid? Waar ben je bang voor?
Een heleboel van jullie hebben die bijna ongrijpbare demon dat is iets je gaat opeten – iets van buiten – en dat het gaat gewoon komen om jou op te schrokken. De kerken schilderen dit af in de vorm van Satan of Lucifer als een wezen die jouw ziel voor eeuwig komt pakken.
Geen enkele ziel kan een andere ziel pakken. Het werkt niet. Het werkt gewoon niet. Ja, voor een zekere tijd kun je die illusie creëren, maar uiteindelijk kan niemand je ziel voor eeuwig hebben. Niemand wil hem voor eeuwig. Wat zou je moeten doen met al die zielen? Een stom zielenfeest houden?
Het goede nieuwe is, shaumbra, dat we hier in het Service Centrum kunnen zitten om over kwaad, demonen, Lucifer en Satan te praten en erom kunnen lachen. Besef je hoever we zijn gekomen? Besef je dat je maar een paar jaar geleden nog steeds van deze wezens aan het wegrennen was, wegrennen van deze demonen en je leven verspillen? We kunnen nu hier zitten en zeggen: “Hé, dat zijn mijn demonen. Prachtige creaties waren het.” Maar weet je, het is als de lucht laten lopen uit een grote, lelijke opblaaspop. En dat is wat we nu aan het doen zijn. Die demonen die zo groot, zo eng, zo beangstigend waren dat ze je ziel voor eeuwig zouden komen stelen, zijn niets meer dan een grote luchtballon. En wij kunnen nu de lucht eruit laten lopen. Om dat te kunnen doen, is het belangrijk te erkennen dat ze van jou zijn. Wanneer je aan komt zetten met samenzweringen, buitenaardse wezens … wanneer je me komt vertellen dat er een slecht wezen in jouw gekropen is, dat groeit op jou, dat je overal volgt … dan moet ik mijn hoofd schudden. Ik moet dan zeggen: “Maar dat ben jij gewoon. Het is gewoon jij – een deel waar je een hekel aan hebt, een deel waar je grote macht aan hebt gegeven – maar het is gewoon jij.”
Als je begint te beweren: “Er moet een groep uit het verleden zijn die mijn leven nu beheerst, wat het onmogelijk voor me maakt om creatief en succesvol te zijn.”, dan moet ik zeggen: “Maar het is jouw demon. Jij bent het.” O, het was waarschijn iets uit een vorig leven. Misschien een slechte ervaring die je had ergens onderweg – je geld verliezen of er iets stoms mee doen, het vergokken, het weggeven of een hele slechte investering doen – maar het is van jou.
Zodra je die vorm van macht en controle aan een entiteit van buiten – die we nu een demon noemen – geeft, ben je in zijn macht. Op het moment dat Kleine Mens, in zijn angst en verlangen om te overleven, de demon van buiten toestaat werkelijkheid te worden in zijn leven, is het werkelijkheid. Je zult worden achtervolgd. Al die dramatische samenzweringsdingen zullen in je leven gebeuren.
Maar op het moment dat je stilstaat, nu op dit moment in het Shaumbra Service Centrum, omringd door mijzelf, Kwan Yin en Shaumbra – en ook Lucifer – en onderkent dat deze demonen van jou zijn, tot aan de allerlaatste, is er geen invloed van buiten. Hoe erg je het ook zou willen geloven, er is geen invloed van buiten die de macht over jou heeft. Er is de perceptie van controle over jouw Kleine Mens, maar dat is alleen maar een perceptie.

De demonen accepteren en vrijlaten
Nu ga ik je vragen vandaag een grote stap te nemen, als je daarvoor kiest; en het is natuurlijk allemaal uit vrije keuze. Erken de demonen en laat ze vrij zijn. Laat ze gaan. Laat ze gaan. Het zijn alleen maar facetten van Jou die een ongelooflijk complex spel of creatie uitspelen. Een creatie die zo groot is geworden, zo complex en zo echt, dat je het gelooft. Je gelooft dat het hét facet is, maar denk eraan dat alles vele facetten heeft. Draai de multi-facetten wereld van realiteit voor een moment om. Houd op met naar slechts één facet te staren. Draai het om. Bekijk het van elk perspectief, zie je. Dan begrijp je, zoals Kryon zegt: “Dingen zijn niet altijd wat ze lijken te zijn.”
Er zijn geen demonen. Er zijn geen duivelse samenzweringen die jou verteren. Tenzij je wilt dat dat gebeurt. Deze demonen zijn van jou. Voordat we de Nieuwe Energie kunnen binnenlopen, is het belangrijk dat te erkennen. Niet slechts een paar, niet een hoop, maar allemaal. Elke demon is van jou.
Nou, ik kan de tegenwerpingen horen. “Maar Tobias … maar Tobias …”. Wie is er aan het woord? Kleine Mens die deze dingen wilt geloven. Kleine Mens die in feite veel plezier heeft met en bevrediging haalt uit deze hele zaak van demonen en monsters. Weet je, eigenlijk, met dit hele concept van demonen, eigenlijk geeft het geloofwaardigheid aan Kleine Mens. Het maakt het leven van Kleine Mens meer reëel, meer bedwelmd, meer dramatisch en het zuigt een hoop energie op. Kleine Mens zuigt energie op: “De demonen komen me halen.” Iedereen moet Kleine Mens komen helpen. Het probeert al de andere aspecten en facetten van Jou in die trip, in dat hele verhaal te laten geloven. Jouw verhalen: vele van hen, zijn ook jouw demonen. Jullie hebben allemaal verhalen. Niemand heeft zulke grote als Saint Germain, maar ieder van jullie heeft verhalen. Verhalen over vorige levens. Verhalen uit de tijd vóór de aarde. Verhalen uit dit leven. De verhalen zijn onderdeel van je grondslag van je ervaringen. Niet alleen heb jij – Kleine Mens – verhalen, maar elk van je aspecten en facetten heeft verhalen. Kleine Mens in het bijzonder, is buitengewoon goed in het verhalen aannemen – vroegere ervaringen en deze in demonen omzetten; de verhalen uit de hand laten lopen; dat aspect van Jou zo dominant laten worden dat het jou onder de voet loopt, of dat het in feite – wat ik zou zeggen – Jou verstikt, Jij in dit leven. Je wordt nu zo geleefd door je verhalen, dat je hen met recht je demonen kunt noemen. Verhalen die te groot zijn geworden, uit de hand zijn gelopen; te verleidelijk, te veel vastgelopen in de Oude Energie, dat je denkt dat je die verhalen moet blijven leven. Het is een demon. Het is van jou. Misschien is het tijd dat ook te laten gaan.
Als we poorten van de Nieuwe Energie binnengaan, is het tijd deze dingen te laten vallen. Als je dat doet, zul je ontdekken dat het net zoiets is als de kikker kussen. Je ontdekt dat het uiteindelijk niet echt smerig was. Het had geen andere macht over je, dan die je zelf gaf. Je zult zien dat elk van je demonen, elk verhaal, in feite een parel van de Nieuwe Energie bevat. Een zegening die binnenin verborgen lag en die je pas kunt zien, als je de demonen het hoofd biedt als van jezelf.
Alles waar je ’s nacht van wegvluchtte in je dromen, wanneer je in het donker van de nacht wakker was; de angsten die je had over iemand die je achterna zat, je achtervolgde. De demonen die je had, het is nu tijd voor Jou – niet de Kleine Mens, maar Jij, Goddelijke Mens die hier in de stoel zit – om diep adem te halen. Metaforisch, als je ervoor kiest, stel je voor, haal het slot van die energie. Het is oude, vastzittende energie. Het was niet de demon die de sleutel had. Jij had de sleutel al die tijd. Je zou het hebben kunnen openen, op elke gewenst moment. Een deel van Jou – Kleine Mens – had te veel plezier in het spel.
Om door deze poort in de Nieuwe Energie te gaan, is het belangrijk het spel te laten varen, de oude vastzittende energie van je demonen te laten gaan. Wanneer je die vastzittende energie van je demonen opent, wanneer je de verhalen laat gaan, worden het geen grotere demonen, worden het geen zwaardere verhalen. Zij keren terug naar Jou, terug naar jouw pure energie op een manier dat zij jou niet langer leeg zuigen of je angst inboezemen, je beheersen, maar juist terug keren naar de pure energie die hier is om jou te dienen. Het zal je dienen op een Nieuwe Energie manier.
We hebben het eerder vermeld in deze shoud. We zeiden dat dingen die geboren, gecreëerd, verbeeld of ontwikkeld worden, in het bijzonder na 18 september, een Nieuwe Energie component of potentie hebben. Dat omvat ook alles wat je doet. Elke gedachte, elke droom in de nacht, alles wat je creëert met je handen of je stem, zelfs alles wat je schept in je mind, zal allemaal Nieuwe Energie componenten hebben.
Wanneer je vrij bent van je demonen, wanneer je ze erkent, wanneer je ze confronteert en ze dan vrij laat, neem je ze in eigendom. Wanneer je beseft dat je hen gecreëerd hebt, kun je ze ook ontcreëren. Dat maakt een enorme hoeveelheid energie vrij, die je op zeer creatieve wijze kunt gebruiken. Je zou er vandaag mee kunnen beginnen, maar je begint pas echt te zien hoe het werkt in een paar weken.

En laten we daarmee, shaumbra, hier in het Service Centrum, tezamen diep ademhalen. Houd de adem even vast en als je je adem laat gaan, doe het zo dat het is als het leeg laten lopen van de ballonnen van de demonen die je creëerde. Laat ze gaan. Laat de energie gaan. Er zijn geen demonen; er is alleen Alles van Jou.
Laten we hier voor een kort moment alleen maar samen zijn in dit Service Centrum.

Jullie, shaumbra, hebben geholpen om dit te creëren. Vele, vele anderen zullen langs deze weg gaan. Ze zullen het misschien niet het Shaumbra Service Centrum noemen, maar ze zullen weten dat dit een veilige ruimte is. Een erg veilige ruimte. Een ruimte waar zij zichzelf kunnen zijn. Een veilige ruimte op dit erg lange en soms erg uitdagende pad van nieuw bewustzijn.
Laten we diep ademhalen.

Laat de demonen gaan.

… en als je er klaar voor bent, zeg hen en Lucifer vaarwel.

En laten we nu onze energie opnieuw focussen op de plaats waar we begonnen. Terug in de stoelen, terug in dit Nu-moment. En ja, je kunt de energie van het Shaumbra Service Centrum met je mee terug naar hier brengen.

En zo is het, in de eerste shoud van de Kwantum Sprong Reeks.


Eindhoven, 16 augustus 2007.
Vertaling door Jan Buijse

Het staat een ieder vrij deze vertaling te verspreiden, mits integraal overgenomen.
Bij overnemen, kopiëren en verspreiden van deze teksten het vriendelijke verzoek om de onderstaande referenties ook op te nemen.

Tobias van de Crimson Council wordt gepresenteerd door Geoffrey Hoppe, ook wel bekend als ”Cauldre”, in Golden, Colorado. Het verhaal van Tobias, uit het apocriefe boek Tobit, is te vinden op de website van de Crimson Circle: http://www.crimsoncircle.com. Het Tobias materiaal wordt sinds augustus 1999 gratis verspreid onder alle lichtwerkers en Shaumbra over de hele wereld. Vanaf deze tijd, vertelt Tobias, is de mens voorbij gegaan aan de mogelijkheid van totale vernietiging en is de Nieuwe Energie in gegaan.
De Crimson Circle is een wereldwijd netwerk van menselijke engelen die zich onder de eersten bevinden die de overgang maken in de Nieuwe Energie. Terwijl zij de vreugde en de uitdagingen meemaken van ascensie, helpen zij andere mensen op hun reis, door delen, zorgen en begeleiden. Meer dan 50.000 bezoekers bezoeken de website van de Crimson Circle iedere maand om het laatste materiaal te lezen en te discussiëren over hun eigen ervaringen.
De Crimson Circle komt iedere maand bij elkaar in Denver, Colorado, waar Tobias de nieuwste informatie geeft via Geoffrey Hoppe. Tobias stelt dat hij en de anderen van de hemelse Crimson Council in werkelijkheid de mensen channelen. Volgens Tobias lezen zij onze energie en geven ons onze eigen informatie terug zodat we het van buitenaf kunnen waarnemen, terwijl we het van binnen voelen. De “Shoud” is het deel van de channeling waarin Geoffrey Hoppe opzij stapt en Tobias de energieën van de mensen direct doorgeeft.
Bijeenkomsten van de Crimson Circle staan open voor publiek. De Crimson Circle ontvangt haar overvloed door de liefde en giften van Shaumbra over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van de Crimson Circle is te dienen als menselijke gidsen en leraren voor degenen die hun pad lopen van spiritueel ontwaken. Dit is geen evangelische missie. In plaats daarvan zal het innerlijk licht mensen naar jullie voordeur brengen op zoek naar jouw compassie en zorg. Je zal in dat moment weten wat je moet doen en onderwijzen, wanneer die unieke en dierbare mens, die op het punt staat om de reis te beginnen over de Brug van Zwaarden, naar je toekomt.
Wanneer je dit leest en dit voelt voor jou als de waarheid en je voelt verbinding hiermee, dan ben je inderdaad Shaumbra. Je bent een leraar en een menselijke gids. Sta toe dat het zaad van Goddelijkheid in je kan ontkiemen, nu en voor altijd. Je bent nooit alleen, want er is familie over de hele wereld aanwezig en er zijn engelen in de sferen om ons heen.
Verspreid deze teksten alsjeblieft op niet commerciële basis, zonder er kosten voor te rekenen. We vragen je deze informatie ook toe te voegen aan je teksten, tezamen met de voetnoten. Als je op een andere manier gebruik wilt maken dan moet je daarvoor schriftelijke toestemming hebben van Geoffrey Hoppe, Golden, Colorado.

© Copyright 2007 Geoffrey Hoppe, P.O. Box 7328, Golden, CO, USA

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2007 13:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
De Kwantum Sprong Serie

Shoud 1 “De demonen zijn van jou” Vragen en Antwoorden

4 augustus 2007

En zo is het Shaumbra, we komen terug naar deze vreugdevolle, bewegende en stromende bijeenkomst. We merken hierbij op dat dit de laatste gelegenheid is voor vragen en antwoorden in de Oude energie.

Veel van jullie hebben al gevraagd, en enkelen van jullie zullen wellicht vragen: “Wat gaat er nu gebeuren in deze tanende ogenblikken van de Oude Energie?” In je eigen persoonlijke leven zul je ontdekken dat er een verschuiving, een heroriëntatie van energie is. Vaak, zie je, heb je patronen in je leven en er zijn gelegenheden waar dingen langskomen om die patronen te veranderen en te verschuiven. En dit kan gemakkelijk en zachtjes gaan, soms is het moeilijk en hortend, en zoals velen van jullie weten van de afgelopen acht jaar, veel perioden zijn erg, heel erg moeilijk zijn geweest.

Maar in de komende paar weken voor de kwantum verschuiving, zullen er veel veranderingen op veel verschillende niveaus in je leven plaatsvinden. Sommigen zul je niet zo duidelijk opmerken. Ze zullen niet zo opmerkelijk zijn. Anderen zullen gebeuren op een heel ander niveau van bewustzijn. Het is een opnieuw opstellen, of herverschuiving van energieën die je voorbereiden op je keuze om in de Nieuwe Energie te gaan.

Er zullen in deze komende paar weken weer perioden zijn, dat je je voelt alsof je nogal de kluts kwijt bent, heel erg niet je oude zelf, omdat energieën verschuiven om plaats te maken voor een Nieuwe Energie JIJ, een meer bewuste Jij.

Dus in plaats van in paniek te raken, in plaats van je af te vragen of je iets verkeerd deed, adem met het proces en begrijp dat je werkelijk deel uitmaakt van het faciliteren van een heel erg grote en belangrijke verandering. Begrijp dat je aan het veranderen bent op elk niveau - biologisch, mentaal, spiritueel. Je bewustzijn is aan het veranderen. Het hoeft niet moeilijk te zijn. Het hoeft niet traumatisch te zijn. Het kan met gratie en gemak gedaan worden, met name met het ademen.

Dus, laten we hiermee met de vragen beginnen.

Vraag van SHAUMBRA 1 (via internet, gelezen door LINDA): Dank je voor het delen van je prachtige leringen, in het bijzonder de Seksuele Energie School. De vraag is: Ik ben gewend goed gezond te zijn en een sterk lichaam te hebben.., maar sinds een aantal jaar verlies ik zoveel bloed, dat mijn lichaam het verlies niet kan bijhouden en ik heb nauwelijks net genoeg kracht om mijn gewone dingen te doen. Ik weet van het seksuele energie virus en ik weet ook dat dit mijn laatste leven hier is, omdat ik daarvoor kies en ik kies ervoor om van dit leven te genieten. Waarom is er een aspect van mij dat er voor kiest om alleen maar te overleven? Deel alsjeblieft je inzichten hierover met mij.

TOBIAS: Inderdaad. Het is een deel van een erg diepgaand verjonging- of reinigingsproces. Soms zal je lichaam door aanpassingen gaan en lijkt het alsof er iets mis is, maar toch weet je lichaam werkelijk hoe zich te reinigen. Hier hebben we een geval waar het erg diep oude energieën uit een vorig leven reinigt op een manier die niet catastrofaal hoeft te zijn, die niet dit leven hoeft te beëindigen. Het doet het op een manier, het weet hoe deze onjuiste onevenwichtige energieën te verzamelen en ze te bevrijden.

Dus deel ervan is feitelijk je lichaam zegenen in deze tijd in plaats van je af te vragen wat het verkeerd doet of door je in de eerste plaats af te vragen wat het doet, maar het proces te zegenen. Terwijl je dit doet, natuurlijk, zoals je hier al hebt verklaard, kies je voor het leven. Wanneer je voor het leven kiest, verandert dit alle dynamieken in je lichaam, verstand en spirit. Het staat toe dat de dingen die jou niet langer dienen, weggespoeld of losgelaten worden, en het zal eindigen met als resultaat een lichaam dat opnieuw in evenwicht is

Het gaat niet alleen om het seksuele energie virus. Het betreft een opeenhoping van - teruggaand naar onze Shoud van vandaag - een opeenhoping van demonen, opeenhoping van angsten en een opeenhoping van duistere - wat jij zou noemen duistere - of onjuiste energieën die nu vrij gelaten moeten worden. Dus ga je lichaam zegenen in plaats van het uit te schelden.

Vraag van SHAUMBRA 2 ( een man bij de microfoon): Hallo Tobias. Ik had een vraag voor je opgeschreven, maar ik ben hem kwijt, dus denk ik dat ik het hier vleugels moet geven. Misschien omdat ik ten noorden van de 49ste graad geboren ben, ben ik niet onderworpen aan dezelfde sterke religieuze energieën als de mensen die hier leven, dus vergeef me mijn vraag. Maar ik vind de naam “de Lucifer Series” echt leuk, werkelijk. Ook al omdat mijn naam erin verborgen zit.

TOBIAS: Inderdaad, de Licht reeks.

SHAUMBRA 2. Ten tweede: het is nogal wat wanneer we vooruit kijken naar wat er de komende paar jaar staat te gebeuren. Drie: weet je, Satan bestaat niet. Dus is eigenlijk mijn vraag: compromitteert de Crimson Council zichzelf eigenlijk niet? En als dit zo is, waar is het bang voor?

TOBIAS: inderdaad. Luc het Licht ( refererend naar de vraagsteller) voor ons doet het er niet toe. De energie is al in deze reeks, of het nu vibrationeel gekend wordt als de Kwantum Sprong of als de Lucifer reeks. Maar er zijn enkelen, maar er zijn gelegenheden waar we ons moeten voegen naar een paar Shaumbra’s die deze organisatie helpen te leiden. We begrijpen dat er sommigen zijn, die feitelijk fanatisch zouden worden bij het gebruik van deze naam, sommigen die sterk in oppositie zouden komen. En inderdaad, wat zij doen is zich voeden aan het drama ervan en dat is totaal niet de bedoeling. De bedoeling is de zegening of het licht te tonen, het bevrijden van oude demonen en energieën.

Maar als we in het bijzonder naar Cauldre, Linda, Norma, Garret en enkele anderen kijken, die hierin meer zichtbaar zijn, begrijpen we dat dit niet passend zou kunnen zijn. Nog eens, van onze kant uit is het niet zo belangrijk. We hebben geen groepen fanatieke religieuze types, de zeloten die bij ons tussen beide komen., maar dan, de rest van jullie zijn in de menselijk vorm en jullie moeten ermee strijden.

LINDA: Dank je.

SHAUMBRA 2: Ik had ook niet gedacht dat het de Crimson Council iets zou uitmaken, maar ik dacht ik vraag het toch. Dank je.

TOBIAS: Dank je.

Vraag van SHAUMBRA 3 ( gelezen door Linda): Hi Tobias. Bij de integratie van mijn masculiene en feminiene aspecten, heb ik ontdekt dat ik een erg sterke feminiene energie heb. Ik heb gekozen in deze incarnatie mannelijk te zijn, en ik weet dat ik in mijn onmiddellijk hieraan voorafgaande leven, een sterke en succesvolle vrouw ben geweest die van mijn leven hield. Ik heb ook ontdekt, hoewel ik geen homo ben, dat ik een transseksueel individu ben trachtend mijn masculiene en feminiene aspecten te vermengen en te integreren. Ik voel ook dat ik eventueel de rest van dit leven als een vrouw wil leven. Is er hier iets verkeerd aan? En wat voor commentaar of suggesties je ook hebt, ze worden heel erg op prijs gesteld. Dank je.

TOBIAS: Inderdaad. Het hangt allemaal af van de energiebalans. Er zijn veel, die door wat jullie een verandering in sekse of transformatie proces noemen, gaan en zich richten op de fysieke attributen van dat biologische wezen, hetzij mannelijk, hetzij vrouwelijk. Veel die deze keus maken, maken deze keuze in wat wij zien als verwarring, soms angst en soms een erg onjuiste… oh een soort onjuist verlangen. Maar het is eerder gebaseerd onevenwichtigheid, dan werkelijk in evenwicht.

Er zijn anderen, misschien jijzelf en alleen jij kunt die keuze maken, die het baseren op een echt verlangen naar evenwicht in masculien/feminien. Echter, we kunnen je nu al vertellen dat een sekse veranderingsoperatie niet noodzakelijkerwijs dat evenwicht terugbrengt. Het evenwicht voltrekt zich van binnen, zonder zich te bekommeren om je biologie. Je kunt in een masculiene biologie zijn en je kunt een enorme hoeveelheid feminiene energie meedragen. Uiteindelijk gaat het niet om de biologische aspecten. Het gaat er niet om een man of een vrouw te zijn, het gaat om te reïntegratie van de masculiene en feminiene energieën.

Ons advies is om de reïntegratie van je masculiene en feminiene toe te staan te laten gebeuren door ervoor te kiezen en om het op een natuurlijke manier te laten gebeuren. Zij willen naar elkaar terugkeren. Je hoeft daar voor geen delen af te snijden of toe te voegen om dat te laten gebeuren. Je kunt het masculiene en feminiene toestaan samen terug te komen door de ademhaling, door de keuze ervoor en door het simpel weg toe te staan. Jij om met al je aspecten weer samen te trouwen. Wanneer dat is gedaan, wanneer je je erg op je gemak voelt omdat je het proces eerder hebt toegestaan dan het proces hebt geforceerd, dan is het de tijd om de vraag nog eens te bekijken om enig fysieke operatie of werk te doen. Maar nu, laat het natuurlijke proces van integratie toe om voor je te werken. Dank je.

SHAUMBRA 3: Dank je .

Vraag van SHAUMBRA 4: ( vrouw bij de microfoon) Hi Tobias. Ik weet zeker dat je dit weet. Wij hebben drie schitterende jongens - Tyler, Kirby en Jared - en tien dagen geleden heeft mijn jongste Jared 15, gekozen om dit rijk te verlaten en bij jou aan die kant te zijn. Hij was een erg meevoelende, liefdevolle, grote spirit en ook al begrijp ik het hele concept van leven en dood, het is werkelijk moeilijk nu zijn energie en zijn essentie weg zijn. En ik blijf enkel vragen waarom, ook al weet ik waarom. Ik zei altijd tegen mijn moeder toen ik jong was - zij maakte zich zorgen over me wanneer ik in de storm uitging om te dansen - en ik zei: “Mam, wanneer het mijn tijd is, is het mijn tijd” En ik weet dat het zijn tijd was, en als je me alleen maar kunt laten weten waar hij is en hoe het met hem gaat.

TOBIAS: Inderdaad. Jij toont een grote moed om hier te staan, in het bijzonder na alle uitdagingen en moeilijkheden, zelfs vóór Jared zijn fysieke lichaam verliet en vooral deze laatste tien dagen sinds zijn vertrek, om in staat te zijn dit zo open en zo liefdevol met alle Shaumbra te delen. Meer dan iets anders de moed te hebben om hier op dit Nu moment te zijn met Jared. Zijn energie is net zo aanwezig als die van iemand van de anderen. Hij hoopte op dit moment.

Wetend dat deze laatste anderhalve week gevuld waren met diepe emoties, verdriet, verlies, boosheid, jij en je partner zich beide afvragend wat je anders gedaan zou kunnen hebben, hoe je het op een andere manier gedaan zou kunnen hebben. Dus allereerst, begrijp dat wij en Jared je willen bedanken voor je eer en je moed.

Het is wellicht de meest moeilijke van welke menselijke ervaring ook om je kind te verliezen. Je hebt zulke gevoelens van liefde, van ouder zijn, van bezorgdheid en compassie. Het is moeilijker een kind te verliezen dan het is om een echtgenoot of partner te verliezen of een ouder of enig ander familielid. Je gaat nu op dit moment door de meest moeilijke, traumatische en uitdagende van welke menselijke ervaring dan ook. Je mind en wat je spiritueel hebt geleerd, zegt dat het juist is, zegt dat er een keuze was. Maar je hart doet pijn, het verlangt, het wil de aanwezigheid voelen van dat wezen wiens aanwezigheid je in je leven 15 jaar lang hebt gevoeld. Het wil weten dat goed met Jared gaat. En het wil weten dat je alles hebt gedaan wat goed en mogelijk was.

We willen hierbij niet in veel wat je noemt gemeenplaatsen blijven steken. We willen je niet vertellen dat Jared het goed doet. Dat doet hij. We willen niet een lang verhaal vertellen over hoe het spirituele pad dat jij en je partner voor je gezin hadden uitgesneden, het heel erg gemakkelijk voor hem maakten om over te steken naar deze kant, wat zo was. In feite maakte het dit heel erg tot een bewuste keuze, wat het ook was. Het betrof geen ongeluk, hoe je ook kijkt naar de opeenvolging van gebeurtenissen die plaatsvonden en hiertoe leiden. Het was totaal geen ongeluk. Het was een keuze. Misschien een keuze die jullie, het gezin boos maakt, je afvragend waarom het op deze manier werd gedaan. Maar hier geldt weer voor jullie om absolute compassie te hebben.

Je hebt spiritualiteit, religie, metafysica bestudeerd gedurende tientallen levens. Maar nu, geconfronteerd met de meest moeilijke van alle situaties, daagt het je op een ander niveau uit. Niet alleen maar wat je met je verstand hebt geleerd, of in de boeken, maar het daagt je uit door wellicht een van de moeilijkste dingen die je ooit zult tegenkomen.

Het is niet alleen het overlijden, het oversteken van Jared, met wie het goed gaat, het gaat over compassie. Het gaat over het zó eren van zijn keuzes. Zijn keuze, wetend dat de Nieuwe Energie er bijna was, wetend dat hij veel issues had meegebracht uit vorige levens, veel issues die hij wilde aanpakken, en wat hij op zo veel verschillende manieren deed. Maar hij voelde dat het gemakkelijker was, nadat hij deze issues aangepakt had - hij voelde de oplossing van binnen - dat het gemakkelijker was om weer terug te komen in de Nieuwe Energie, als een Nieuw Energie kind. Als iemand die vrij is van alle oude lasten, alle oude karma: een schone start had; en de keus makend, zoals hij al gedaan heeft, om terug te komen binnen de familie lijn: wetend dat hij zal zien - dat hij weer bij ieder en elk van jullie zal zijn.

Het is een enorme uitdaging voor jullie beiden - jullie alledrie. Kunnen jullie nu de compassie hebben om te begrijpen dat dit zijn keuze was, dat het geen vergissing was, dat Jared koos om weg te gaan, dat hij jullie van tevoren signalen heeft gegeven? Het was er allemaal. Het was klaar gelegd. Hij heeft geprobeerd zo goed hij kon, zo goed als zijn ziel kon, jullie te laten weten dat hij zou gaan.

Dus de echte vraag is nu, te midden van alle bedroefdheid, kunnen jullie ook compassie hebben? Ik vraag jullie niet om de droefenis te laten gaan, het is een belangrijk deel van het hele proces, maar ook om compassie te hebben, te weten dat deze keuze op zielsniveau door Jared is gemaakt.

Hij staat nu naast jullie beiden. Zijn energie is volledig aanwezig. Hij zou het heerlijk vinden voor jullie, om hem, ten overstaan van deze groep Shaumbra, te erkennen als levend, te erkennen als een levende ziel, als een levend wezen. Misschien niet in menselijke lichaam, jullie horen wellicht niet het geluid van zijn stem, maar je kunt het geluid van zijn spirit horen. Hij zou het fijn vinden die compassie en aanvaarding te voelen. Hiermee, met dit meest mooie voorbeeld, kan hij doorgaan, wat hij nu wil doen. Hij heeft veel te doen. Dus kun je dit kostbare moment dat we delen, gebruiken om hem te huggen en een zoen te geven.

Partner van SHAUMBRA 4: Wel, het enige wat klopt, is hem een ‘Jared’ sandwich te geven, wat we altijd deden - we zetten hem tussen ons in - en hielden ons samen vast. En we willen alle Shaumbra bedanken voor hun liefde en steun. Het hield ons op de been en overeind. En we weten dat Jared er zal zijn om ons naar de Nieuwe Energie te brengen.

TOBIAS: En nu op dit moment is hij hier.

Partnes van SHAUMBRA 4: We houden van je zoon.

TOBIAS Hij wil graag op een heel erg diep niveau energie met jullie, jullie laten weten dat het goed met hem gaat. Maar hij heeft plannen, plannen om terug te komen, zoals velen van ons doen.

SHAUMBRA 4: Dank je.

Vraag van SHAUMBRA 5 ( gelezen door Linda): Bij mij is kanker gediagnosticeerd na de Standard Technology workshop. Ik voelde me gezond bij de workshop en daarna, en rekende mijzelf niet tot de groep van wie jij zei dat ze een potentieel voor kanker hadden. Wat een verrassing. Heeft mijn Ziel Zelf dit gekozen? Op dit moment ben ik nijdig en klaar om alle zielskeuzes te dumpen. Ik ben groots genoeg om dit te doen en alleen te kiezen vanuit mijn menselijk perspectief, wat jullie beperkt noemen, omdat ik voel dat de rest van mijn lichaam gezond is, omdat mijn menselijk zelf dit heeft gekozen. De enige keer wanneer ik me echt beperkt voel als een mens, is wanneer jullie me vertellen dat ik beperkt ben. Is Saint-Germain uit het kristal gekomen met enig hulp van zijn zielezelf of was het enkel verlichting van zijn menselijk zelf dat dit veroorzaakt heeft? Bedankt.

TOBIAS: Saint-Germain kwam uit het kristal na pure frustraties en boosheid, brieven sturend naar de Crimson Council, waarin hij claimde dat hij echt niet beperkt was enz. enz. Maar serieus, er was een erg diepe onevenwichtigheid in je lichaam vóór de Standaard Technologie en het was al werkzaam. Het was werkzaam als een variëteit van verschillende ziekten, alles vanaf verschillende soorten kanker. Het goede nieuws is als je ernaar kijkt, dat je deze kanker in een vroeg stadium kon ontdekken. Terwijl, als je je zelf niet had toegestaan door deze energie en opheldering van je lichaam te gaan, zou het onontdekt zijn gebleven tot het punt waarop het uiteindelijk fataal voor je zou zijn geweest.

Dus is dit een belangrijke periode om werkelijk je zegeningen te tellen want het werkt voor je. De oude onevenwichtige energie komt naar de oppervlakte. Het hoeft niet het einde te betekenen. Het hoeft niet te betekenen dat je gestraft wordt, of dat je iets verkeerd hebt gedaan. Alles heeft meerdere facetten. Je kijkt naar je kanker als iets slechts. Ik kijk naar de andere kant van dit mooie facet en zeg: “maar het kwam naar boven. Het werd ontdekt en nu kan het genezen worden.”

Het kan genezen worden door je lichaam toe te staan te doen wat het weet hoe te doen - zichzelf genezen. En als je het nodig hebt - en de verantwoordelijk voor je genezing nu zelf neemt - nu, als je naar een arts gaat, als je geopereerd wordt, wat voor therapie je ook krijgt, het vergroot de persoonlijke genezing die je voor jezelf doet.

Dus nodigen we ieder van jullie uit, ieder van jullie die een kwaal heeft, ieder van jullie die een situatie in zijn leven heeft, of het fysiek, financieel, emotioneel of wat ook maar is, kijk alsjeblieft naar de andere facetten van deze ervaring in je leven. Bijna als een diamant met veel, veel, heel veel facetten. Kijk naar een paar andere kanten. Misschien zal deze kanker je eerder redden dan doden. Dank je.

Vraag van SHAUMBRA 6 ( vrouw bij de microfoon) Ik ben die Ik ben Kerri, de magnifieke.

TOBIAS: Voor je….. We stoppen je hier. Heerlijk, heerlijk.

SHAUMBRA 6: Dank je, Dank je.

TOBIAS: kun je het nu zeggen en menen?

SHAUMBRA 6 (erg luid): Ik ben die ik ben, Kerri de magnifieke!!!! Whoo!!!!

TOBIAS: Verfrissend, tussen haakjes.

SHAUMBRA 6: Dank je, dank je. Dank je dank je. In het licht van het einde van de Oude Energie vragen, ga ik twee vragen stellen ten behoeve van de dualiteit. Hoe dan ook, ik heb je ooit een vraag gesteld hoe mijn zusje te helpen genezen door het in beweging brengen van energie en je zei dat je een verslag wilde.

TOBIAS: Ja.

SHAUMBRA 6 : Ze kreeg een “F”. Ze kreeg een “F” en ze worstelt nog steeds met deze verwonding die ze had. En mijn vraag aan jou is over het moven van energie, weet je wanneer ik bij iemand in de buurt ben, krijg ik een gevoel en denk enkel: “Wel, ik ga alleen maar ademen. Ik hoef niets te zeggen, ik kan enkel ademen en energie moven.” Maar het feit is dat ik het hen niet opdring, maar krijgen ze iets door enkel in de buurt te zijn? Of..

TOBIAS: Ze ontvangen een potentieel. Het is niet iets wat jij hen opdringt. Je laat hen niets doen en dit is een van de dwaalbegrippen van de Oude Energie healing. Je voorziet hen simpelweg van een potentieel. Zij kunnen er uit kiezen of niet. Het is net alsof je het voor hen zet. Nu, wat ze ermee doen is hun zaak. De “F” graad die je uit hebt gegeven is de “F”graad die je jezelf hebt gegeven want je hebt het gevoel dat je healing niet effectief was. Maar je gaf je potentie uit en het is aan hen of zij kiezen.

Er zijn zelfs tijden - feitelijk heel vaak - wanneer iemand zegt: “Ik kies voor genezing. Ik kies om beter te worden” En ondanks dat ze dat zeggen, kiest de Kleine Mens om een of andere reden er toch niet voor om dit te doen. Ze kunnen wel de woorden zeggen, omdat ze niet het ongemak of de pijn willen, maar een deel van hen staat misschien niet toe dat echte genezing plaatsvindt. Ze geloven misschien niet dat ze het kunnen. Misschien hebben ze een oud contract opgezet gevuld met bestemmingszaden waar ze zich nog aan houden. Maar uiteindelijk is het aan de persoon of ze willen genezen of niet.

SHAUMBRA 6: Nummer twee: En toen zei je “Kijk uit, er komt een zakelijke kans op je weg. Mis het niet.”

TOBIAS: Ja.

SHAUMBRA 6: Ik heb het gemist.

TOBIAS: Dat deed je ??

SHAUMBRA 6: Wat was het?

TOBIAS: De waarheid moet gekend: feitelijk waren het meerdere.

SHAUMBRA 6: Oh. Heb ik ze allemaal gemist? Hoe heb ik dat gedaan?

LINDA: Dat was je tweede vraag!

SHAUMBRA 6 : het lijkt meer op drie.

TOBIAS: Verschillende dingen. De kansen waren aanwezig. We willen nu niet in bijzonderheden treden, maar jij en Cauldre praten straks maar, hij kan meer uitleggen. Je was toen in gedachten bij andere dingen.

SHAUMBRA 6: Wanneer ben ik niet in gedachten bij andere dingen!?

TOBIAS: Deel van het proces is jezelf toe te staan om gewaar te zijn. De energieën zijn niet weg, ze zijn alleen maar even in een baan gaan draaien, en ze zullen wel weer terugkomen. Dus ze zijn niet verloren, maar het is je plicht om de volgende keer wanneer ze terugkomen, meer gewaar te zijn. Het heeft te met gastvrijheid business en deze kansen zullen hun weg terug vinden.

SHAUMBRA 6: Oké, dank je.

TOBIAS: Dank je.

LINDA: Dank je. Laatste vraag.

TOBIAS: Nee, nog drie of vier.

LINDA: Ze gaan ons er hier uitgooien!

TOBIAS: Ze gaan ons er sowieso uitgooien. De Lucifer Reeks! Waar dacht je aan.

Vraag van SHAUMBRA 7: (vrouw aan de microfoon): Hallo. Mijn uitdagingen lijken erg nietig, vergeleken met alles wat vandaag gebeurt. Ik ben graag hier in Denver. Dit is de tweede keer dat we hier wonen, maar het is een strijd geweest. Onze Kleine Mensen worstelen om hier in Denver te blijven. Dingen zijn gaan trekken en stromen terug naar Chicago en ik dacht ik zou graag…

TOBIAS: En je problemen, gaan die niet mee terug naar Chicago?

SHAUMBRA 7: Ik weet niet, Nee, de problemen die ik heb…

TOBIAS: Zullen ze niet in je koffer springen?

SHAUMBRA 7: Ja eh. Wel daarom na vandaag geluisterd te hebben, denk ik dat het allemaal een groep van mijn demonen is die rondrent en er om vechten wie iedere dag zal winnen.

TOBIAS: Feitelijk heb je een interessante situatie, als je het niet erg vindt dat ik je vraag onderbreek. Ja, je zou kunnen zeggen dat het je demonen zijn. Het is een situatie die je letterlijk in je leven hebt geplaatst om te voorkomen dat je komt waar je werkelijk heen wilt gaan. Het is een soort rare manier om jezelf uit te dagen, en dat dient je niet echt meer. En er is een tegenstrijdige dynamiek tussen jou en je echtgenoot. Jullie lijken beide hetzelfde te zeggen, maar jullie bewandelen heel verschillende wegen. En dit is als een voordurende confrontatie van energieën, zelfs als je niet met elkaar ruziet, maar een constant verschil in energieën, dat er toe leidt dat jullie beiden onvervuld blijven. Geen van jullie komt hiermee ergens. Dus of je nu hier bent, in Chicago, L.A. waar ook maar, jullie zullen nog steeds die kern van basisverschil in waarden hebben.

Er zijn verschillende manieren om hiermee om te gaan. Ga uit elkaar. Dat is één. En we kunnen de oh’s en de ah’s horen van de toehoorders, maar soms moet je dat doen, om voor een langere periode energetisch van de ander weg te gaan - niet een dag of twee. Het andere is om heel diep te onderzoeken wat werkelijk belangrijk is. Nu heb je onderzocht wat aan de oppervlakte belangrijk is. Maar ga naar de grote verlangens en je zult er achter komen dat er nogal wat blokkades zijn.

Ik ga ook aan dit recept toevoegen dat iemand anders - een Nieuwe Energie persoon - je moet helpen om deze discussie tussen jullie te faciliteren, want soms is het .. Wel, jullie hebben zo’n geschiedenis met elkaar dat het moeilijk zal worden uit de oude manieren van doen te komen. Een Nieuwe Energie moderator/ balancer zal helpen om werkelijk diep in sommige issues duiken. Zie je, het doet er niet toe waar je heengaat, je hebt dezelfde set van omstandigheden en blokkades. Dus pak deze aan, voor je je koffers pakt en vertrekt.
De rest van de vraag zou zijn?

SHAUMBRA 7: Het ging over deelname aan de Ascension Teacher training en ik dacht dat ik het hier zou doen, maar omdat ik voelde dat er een behoefte en plaats om te beginnen in Chicago was, of doet het er werkelijk toe? Dus, daar gaan we.

TOBIAS: Dank je.

En ik moet er nog iets tussen gooien. Er was een foute uitspraak, waar ik me misschien meer zorgen over maak dan Cauldre, maar..

Linda: Beelzebub?

TOBIAS: Hij had het moeilijk met het channelen en het uitspreken van Be-elzebub ( tijdens de Shoud werd het uitgesproken als Be-lee-zebub) Dus wanneer je transcriptors hiermee bezig zijn, we willen hen niet erg in de war brengen. Be-elzebub.

LINDA: Ja ik vroeg me dat al af.

TOBIAS: Soms hebben we een dyslectische channeler!!

Vraag van SHAUMBRA 8 ( gelezen door Linda): Tobias en vrienden, wie zijn de insecten. Welk doel dienen zij op Aarde en is er iets nuttigs aan een teek?

LINDA: Ik kon het niet weerstaan.

TOBIAS: Ieder wezen op Aarde, elk insect - inclusief een teek - ieder dier, alles is allemaal met elkaar verbonden en deel van de werking van Gaia. Als je ziet dat zoveel van deze scheppers van de Aarde zelf te maken hebben met het voortdurende proces van vernieuwing. Wanneer iets oud en afgeleefd is, komen de insecten erbij, voeden zich eraan, vernieuwen de energie ervan zodat het opnieuw geboren kan worden. Dat is een manier voor jullie allen om te zeggen: “Kom niet te vast te zitten of te oud te worden.”

LINDA: Mooi.

Vraag van SHAUMBRA 9 ( vrouw bij de microfoon): Hi Tobias. Dank je dat je me vandaag toestond enkel demonische ballonnen op te blazen. Ik heb je een vraag gesteld in San Diego en nadat de eerste schok voorbij was, herinner ik me het meeste van het antwoord niet. Kun je alsjeblieft meer inzicht geven omdat andere mensen er afhankelijk van zijn?

TOBIAS: De vraag.

LINDA: Wat was de vraag?

SHAUMBRA 9: Mijn vraag ging over mijn chocolade zaak. Ik vroeg… Ik vind het heerlijk om chocola te maken en ik wil de beste chocola ter wereld maken - en ik denk dat ik dat doe. Maar ik ben blut. Ik verdien geen geld. Ik vroeg je om je input daarover. Dank je.

TOBIAS: Inderdaad. Weer hebben we een situatie met wat we zouden noemen een tegenstrijdige soort verlangens of wanneer je echt in de energie gaat, het is een soort faalangst. Iedere keer wanneer je een passie hebt zoals deze, iets wat je werkelijk graag wilt doen en dan heb je je blokkades, kijk ernaar waarom die blokkades er zijn. Ze zijn niet onbeweeglijk. Met andere woorden, ze kunnen opgelost worden, maar er is een kwestie met werkelijk succes bereiken - succesvol zijn als chocolatier?

We hebben eerder gesproken en gezegd dat dit misschien voor jou op dit tijdstip niet de beste weg was. Er waren wat andere zaken in je leven, die aandacht nodig hadden, zelfs al is chocola je passie. Er is een barrière die je opgericht hebt. Er is iets wat niet zal toestaan dat dit vervuld wordt totdat je enkele andere issues in je leven aanpakt. Je weet welke issues dat zijn, je hebt er omheen gedanst. Je hebt er naar gekeken, maar dan kijk je een beetje met grote ogen en zegt: “Ja, maar als ik chocola ga maken, zullen al deze dingen weggaan en zal ik gelukkig zijn.” Dus op een bepaald niveau zet je deze barrière van het geld op.

Ga terug en kijk naar sommige van deze heel erg kern issues die in je leven zijn, dingen die je hebt gehad sinds je vroegste jeugd, demonen die je om je heen gespookt hebben. Je kunt niet - hoe te zeggen - de demonen zoet houden door je chocola. Je kunt hen niet om de tuin leiden door voor te wenden dat je zoetigheid maakt. Je bent absoluut begaafd in het kunnen integreren van energie in de chocola, maar stop er voor een ogenblik mee. Stop tegen de issue te duwen. Kom terug. Breng wat tijd met jezelf door. Er zijn twee kern issues, nogmaals je weet ervan. Je kunt niet voorwenden dat je het niet weet. Pak deze eerst aan. De chocola, de passie, het geld, zullen allemaal voor zich zelf zorgen.

Dit is een goed voorbeeld voor jullie allemaal in je leven. Je hebt bepaalde passies of verlangens, maar het lijkt net niet te werken. Sta een ogenblik achter de korte muur. Wat zijn de demonen? Wat zijn de kwesties die je beletten het te doen? Kijk naar de vele facetten van de kwestie. Kijk niet alleen maar naar die welke op dat moment vlak voor je is, maar kijk naar alle issues en alle facetten. Pak sommige van de dieper liggende dingen aan, dan zul je ervaren dat dingen zoals geld voor je chocolade winkel of je postorder bedrijf voor zichzelf zullen zorgen. Dank je.

SHAUMBRA 9: Dank je.

Vraag van SHAUMBRA 10 ( gelezen door Linda):Ik heb een dringende vraag. Ik ben een door spirit geleide vrouw en ik woon in Colorado. Hoewel ik hier pas iets meer dan een jaar woon, voel ik heel zeker dat God me hierheen gezonden heeft om een soort leven te vinden met als grootse bedoeling het helpen van anderen. Ik deed altijd sociaal werk en heb veel voor anderen gedaan. Tijdens die periode was ik onder de hoede van een heilige man, en mijn derde oog chakra heeft zich een tijdje geopend. Daarna had ik een donkere tijd en ik kom nu terug naar het licht.

Ik bevind me in een toestand met een verwarde oude vriend die me in zijn huis nam vlak bij Georgetown, Colorado. Nu kan ik daar niet langer blijven wonen en ik kan nergens heen. Ik werk erg hard in wat ik ook doe en heb twee Hogeschool diploma’s en ik ben thuis een erg goede kok, maar nu zonder auto en zonder vergunning. Ik heb een plek nodig om te wonen en wie ook maar, als iemand me in zijn huis opneemt, zullen ze zo blij zijn. Dit weet ik. Kun je me iets zeggen, me een soort richting geven? Ik ben erg serieus, hoe onzinnig het ook klinkt. Is er iemand in je groep, iemand van wie je weet dat hij mijn goedheid en vibratie van liefde en zuivere intentie kan voelen, en me een plek wil geven om voor een tijdje te wonen en te werken - een sprong van vertrouwen te maken voor een andere lichtwerker.

Ik heb metafysica gestudeerd en geleefd mijn hele leven van kinds af aan, maar raakte een paar jaar geleden verdwaald in een erg slecht huwelijk en andere kwesties, maar nu begin ik opnieuw. Er was een tijd dat ik veel mensen heb geholpen, het grootste deel van mijn leven, beide, zowel persoonlijk als professioneel, en nu heb ik de hulp nodig. (Tobias begint te fluiten op de achtergrond) Ik kijk uit naar je antwoord.

LINDA: Jij bent degene die meer vragen wilde! …. liefde en licht.

TOBIAS: Opgeblazen spiritueel ego. Dat is alles wat ik hier kan zeggen. Je hebt een erg interessante dynamiek, niet ongewoon, maar we zullen met jou hierover heel direct zijn. Je Kleine Menselijk zelf, je beperkte menselijke zelf, is binnengekomen en heeft dit hele concept van spiritualiteit overgenomen. Je hebt jezelf absoluut opgeblazen wat betreft hoe spiritueel je bent, hoe je al deze goede dingen doet. Je hebt je menselijkheid toegestaan je spiritualiteit over te nemen, het te verwringen en het te verdraaien om te proberen je Kleine Mens te bevredigen.

De Kleine Mens rent nu met dit ding teugelloos rond , en claimt dat God je vertelde ergens naar toe te verhuizen. Het kan God niets schelen waar je woont! Waar ook maar! Jij bent God. Jij maakt de keuzes en de beslissingen. Je hebt het over alle dingen die je voor anderen hebt gedaan. Dat is je Kleine Mens die roept om aandacht. Je hebt gesproken over al die vaardigheden en talenten en diploma’s die je hebt. Dat is je Kleine Mens, beperkte mens luidkeels roepend hoe goed het eigenlijk wel is.

Je kreeg dit opgeblazen spirituele ego waarmee de Kleine Mens rond rent en het veroorzaakt je extreme zorgen. Je zette jezelf met de rug in de hoek, God zij dank, want tenminste wat je zou noemen je zielsniveau of het Alles niveau - al je aspecten - begrijpen dat dit gekke kleine spirituele zelf dat je hebt gecreëerd , Alles wie je bent, groot lijden en kwaad gaat veroorzaken. Alle aandacht is op jou gericht, maar enkel een klein aspect van je, niet alles van jou.

Dus heb je letterlijk een situatie gecreëerd. Je hebt de diepten geraakt, je hebt geen plek om naar toe te gaan, geen plek om te wonen, niemand die je wil opnemen. Wat zegt dit allemaal? Het zegt “Nee!” Het zegt nee tegen dat verwende spirituele, beperkte menselijke kind van je. Een deel van je zegt “We gaan het niet langer tolereren”. Je moet jezelf aanpakken. Ga naar binnen en kijk naar jou.

Laat je diploma’s gaan. Laat de studie met de heilige man los. Hij is niet zo heilig. Ik zou je verhalen over hem kunnen vertellen! Hij moet naar de SES gaan, dat is zeker! Laat alle goede daden die je voor anderen hebt gedaan gaan, je voedde jezelf met hen toen je deze goede daden deed. Laat je spirituele hoogte gaan, want het dient je niet meer. Laat alles gaan, want je zult sowieso gedwongen worden te doen. Binnen een paar weken blaast het zich over jou allemaal op en in plaats van het te laten gaan, zal het exploderen. Dan zullen we een totaal andere discussie hebben en zul je een van die brieven schrijven zoals een eerdere vraag, je afvragend waarom niemand ooit naar je luistert, waarom de Crimson Council niet komt en je niet al deze gaven van grootsheid verleent?

Jouw spirituele waarheid is verstikt en verdraaid en gemanipuleerd door het Kleine Menselijke zelf. Je hebt serieuze professionele spirituele Nieuwe Energie hulp nodig. Het is te verkrijgen, maar jij uiteindelijk… op dit punt heb je ongeveer twee weken. Dus raden we je aan in plaats van zulke lange vragen te schrijven, de telefoon te pakken en de hulp te krijgen die je nodig hebt. Dank je.

LINDA: Jij bent in vorm! Hmmmm. Laatste vraag geachte heer?

TOBIAS: Laatste vraag.

LINDA: Dank je.

Vraag van SHAUMBRA 11 ( vrouw aan de microfoon): Hallo Tobias. Mijn kleinkinderen leven in een chaotisch, gewelddadig en erg ongelukkig huis. Hoe krijg ik helderheid en compassie? Hoe beïnvloed ik de situatie op een positieve manier? En hoe kom ik er zo snel mogelijk vandaan als ik niets goeds kan doen?

TOBIAS: Inderdaad. Moeilijke omstandigheden… gezinsomstandigheden kunnen het meest, meest moeilijke van alle zijn. In de eerste plaats is het belangrijkste voor jou - ieder die met deze situatie wordt geconfronteerd - om jezelf in balans te brengen. Je onmiddellijke reactie is te proberen de kleinkinderen te helpen, te proberen vrede en evenwicht te handhaven, te proberen om een - hoe zeg ik het - een energie middelaar te zijn, maar zoals je weet, zuigt het letterlijk je energie op wanneer je dit doet. Het is nu voor alles belangrijk, om jezelf in balans te brengen. Als dat betekent, wat ook maar te doen - dingen die je wilde doen maar niet gedaan hebt, een tijdje weggaan, iets voor jezelf doen, zelfs meer dan wat je gedaan hebt.

Wanneer je voelt dat je op de plek van je eigen balans bent, wanneer je energie weer helemaal terug is, op dat punt, sta dan achter de beruchte korte muur. Kijk naar de dynamieken in het gezin, met de kleinkinderen, met alle anderen in het gezin en verdere familie. Kijk naar de keuzes die op zielsniveau werden gemaakt omtrent het terugkomen, het samenzijn. Kijk zelfs naar wat we zouden noemen de contracten of de overeenkomsten om samen te zijn. Begrijp dat jij wellicht niet zoiets voor jezelf zou hebben gekozen, maar zij wel.

Zodra je een gevoel hebt voor hun keuzes, het feit dat niemand van hen werkelijk in de val zit, niemand van hen hierin gevangen zit om zo te zeggen, dat het hun keuze was. Wanneer je dat niveau van compassie en begrip hebt, zal dat op zichzelf veel van de dynamieken beginnen te veranderen. Je zult zien dat op een natuurlijke manier een verschuiving van energieën plaatsvindt.

Dan, op dit punt, kijk dan heel zorgvuldig naar wat er gebeurt. Het kan zijn dat sommigen van de anderen in deze situatie vertrekken. Het kan uit de lucht komen vallen dat je wordt gevraagd om voor de kleinkinderen te zorgen. Of het kan ook zo zijn dat jij je realiseert dat ze zo diep verweven zijn in hun eigen ervaring, disfunctioneel als het kan lijken, dat jij weg moet gaan.

Maar als je komt van een plek van kracht en evenwicht in jezelf en compassie voor hen, dan beginnen alle energieen op een heel natuurlijke manier te bewegen. En nu op dit moment zijn ze inderdaad erg vastgelopen. Dus doe eerst deze dingen. Kijk hoe de energie stroomt. Dank je.

SHAUMBRA 11: Dank je.

TOBIAS: En hiermee, dierbare Shaumbra, het is me een dag geweest. Het is een heerlijke ervaring geweest samen te zijn. Kijk naar je demonen, kijk hoe je ze buiten jezelf hebt geplaatst, en een soort grote macht hebt gegeven. Ga naar het Shaumbra Service Center. Laat de lucht uit de oude demonen.

En zo is het.

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.