LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 13:09

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Vragen en antwoorden; SHOUD 10
BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2007 06:53 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
THE TOBIAS MATERIALS

De Leraar Reeks
SHOUD 10: "Energie in beweging” - met Adamus Saint Germain, gechanneld door Geoffrey Hoppe
Gepresenteerd aan de Crimson Circle
5 mei 2007

Vragen en antwoorden

http://www.crimsoncircle.com

http://www.crimson-circle-holland.com

Ik ben, ja ik ben, Adamus Saint Germain. Het was geweldig om hier vandaag voor deze Shoud bij jullie te zijn. Soms raakt dat hele terrein van spiritualiteit zo verstrikt, zo laag. Is het je ooit opgevallen dat religieuze mensen -zelfs spirituele, New Age- zovaak weinig energie hebben? Het is vandaag mijn bedoeling, gebaseerd op de energie van deze Shoud of van jullie, om dingen in beweging te houden, de humor ervan in te zien, de vreugde en de zegeningen in iedere dag weer te ontdekken.

Dus zonder verdere gedoe, laten we starten met hen die vandaag de vragen durven te stellen.

VRAAG VAN SHAUMBRA 1 (gelezen vanaf internet door Linda):
Zoals je weet heb ik met mijn zoon problemen met entiteiten. Om hem of mezelf heen voel ik er één die demonisch aanvoelt. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Waarom gebeurt dit? Ik heb ervaren hoe het is om vrij te zijn van illusie en ik besef dat tot ik in die ruimte ben en me dit volledig herinner en volledig in eigendom heb, dat ik nog steeds een slachtoffer ben. Ik weet dat mijn angst en opvattingen deze entiteit voeden. Het probleem is dat ik niet altijd in die ruimte ben en mijn menselijke ik is enorm bang. Ik probeer het geen enkele energie te geven maar ik kan niet doen alsof ik niet bang ben. Gisteravond zei hij dat hij me kende. Is dit waar?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Absoluut.

SHAUMBRA 1: Bepaalde dingen voelen bekend aan, maar ik kan er de vinger niet op leggen. Moet ik naar een enorm grote opvatting kijken?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Inderdaad. Over het algemeen Shaumbra, als je bezoek krijgt van deze entiteit, dan voel je dat er een energie rondhangt en vooral dat het zich aan je voedt. Over het algemeen zal het in 1e instantie een aspect van jezelf zijn. Het zal één van die ongekoppelde delen van je zijn, die nog steeds rondhangt. Misschien een deel uit een ander leven, maar heel vaak zelfs een aspect van jou van dit leven. Je bent zo slim, je bent zo’n grote schepper dat je zelfs deze entiteiten kan vermommen als iets van buiten jezelf, maar begrijp dat het een deel van jou is.

Wat elke entiteit betreft, of het nu een deel van jou of buiten jou is, jij -de essentie die in het Nu moment bestaat, degene die zich bewust is van deze gedachten- bent de Meester….. de Meester in het moment -op elk moment- en je kunt letterlijk eisen dat deze entiteit vertrekt. Als het een externe entiteit is, wat ook voorkomt -die zal soms spelletjes met je spelen, doen alsof hij controle of macht over je heeft- eis gewoon vanuit je positie van meesterschap dat ze vertrekken. Dat moeten ze trouwens. En als ze de eerste keer niet weggaan omdat ze je niet direct geloven -waarom zouden ze je geloven als jij jezelf niet gelooft?- eis het dan drie keer. Gebruik “Ik ben”. “Ik ben de Meester. Ik eis dat je vertrekt. Ik ben de Meester.” Zeg het lang genoeg tegen jezelf en jij zou het zelfs gaan geloven! Maar gebruik deze simpele woorden.

En als het een aspect van jezelf is, laat dat aspect weten dat jij de Meester bent. Laat het weten dat ze simpelweg een aspect zijn en dat ze zonder jou niets zijn. Voel de energie van dat aspect. Voel waar het geblokkeerd of gekwetst of verwond is en bevrijd dan die energie. Je probeert dat aspect niet te vernietigen, je bevrijdt zijn geblokkeerde energie. “Ik ben de Meester, daarom bevrijd ik jouw geblokkeerde, gekwetste of verwrongen energieën.”

Nu ben jij moeilijker om af te handelen dan een externe energie want je kent je eigen trucjes. Je kent je tekortkomingen en zwakheden, en dat aspect entiteit zal je voor de gek proberen te houden. Het zal je allerlei dingen proberen te vertellen: dat het niet weg kan gaan tot jij het al die dingen hebt gegeven; het zal je een schuldgevoel opleggen; het zal je voor de gek proberen te houden, misschien zelfs jou vertellen dat jij het niet bent. Maar nogmaals: je gebruikt weer: “Ik ben de Meester, daarom bevrijd ik alle energieën waar ik niets aan heb- en ik heb niets meer aan jou! Dus ik laat je vrij, terug naar je pure essentie.”

Zo simpel is dat. Als het moeilijker wordt, als je lang met deze entiteiten gaat discussiëren; als je ze toestaat steeds weer terug te komen; als je ze een vinger geeft, dan nemen ze de hele hand. “Ik ben de Meester en ik bevrijd je van je geblokkeerde energieën. En zo is het.” Zo simpel is het. Ze zullen weggaan. Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 2 (een man bij de microfoon):
Hallo Adamus. Ik heb een vraag over mijn gezondheid. Waarom doen mijn handen zo zeer en prikken ze zo?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Je handen doen zeer en prikken, ten dele omdat…..er zijn hier verschillende redenen voor, maar de energie circuleert niet naar je handen en het wil niet alleen maar helemaal door je handen gaan, maar zelfs daarbuiten gaan. De energie wil voor andere dingen worden gebruikt, creatieve dingen, dingen die jij jezelf niet toestaat te doen. Je weet dat je nu veel droomt. Je bent ’s avonds laat wakker en werkt zogezegd aan allerlei dingen, maar je past ze niet toe. Je brengt ze niet naar de aarde. Je doet ze hier niet en je handen staan symbolisch in principe voor het feit dat je niet hands-on bent. Je bent hier (wijst naar het hoofd), je bent daarbuiten, maar je past het niet toe. Je laat die energie niet naar deze realiteit stromen en je doet niets. We hebben het niet alleen maar over, laten we zeggen, iets mechanisch en fysieks doen, maar de energie kan via je handen naar deze creaties stromen.

Als we naar je energie nu kijken, je hebt meer dan 300 verschillende actieve creaties in de andere dimensies en een deel hiervan zuigt je energie weg. Probeer er maar drie te kiezen waar jij je op concentreert. [Gelach] Dit is één van de redenen waarom je in teveel verschillende dingen verzeild raakt. Vroeg of laat kun je ze allemaal doen, maar kies er drie, en begin ze nu direct in deze realiteit te doen. Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 3 (gelezen vanaf internet door Linda):
Waarom is Geoffrey Hoppe eigenlijk met de Crimson Cirkel begonnen? Was het weer één van zijn zakendeals of wilde hij werkelijk anderen helpen? SPREEK S.V.P. JE WAARHEID!
(Linda zegt “En dat is met hoofdletters.”)

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Ik ben goed in het vertellen van mijn waarheid [gelach] en mijn waarheid is dat de beste heer Hoppe niet met de Crimson Cirkel of de Crimson Raad begon, hij was een geleider van de energie van Shaumbra. Hij was de uitverkorene, toen jullie allemaal in dit leven in de rij stonden, klaar om het Nieuwe Energie werk te beginnen, en we zeiden “Iemand moet als eerste beginnen.” De rest van jullie deed een stap achteruit, hij bleef staan…..[het publiek en Saint Germain lachen] Hij is het zowaar voor een keer met me eens! [meer gelach]….en deed het werk. Nu leidt dit weer terug naar de eerste vraag -het gewoon doen. Het gaat terug naar de essentie van de Shoud vandaag -het gewoon doen. Doe iets.

We hebben hier dus een groots potentieel, die in de andere dimensies werd gecreëerd. Het heet “Shaumbra op Aarde in dit tijdperk van de Kwantum Sprong.” Dit werk doen vereist voor jullie allemaal een combinatie van wat wij de multi-dimensionale skills noemen. Of wat jullie soms jullie spirituele vermogens noemen, en het vereist ook de zeer praktische vermogens om om te gaan met het huidige bewustzijn van de Aarde.

Dus hoe neem je nu dit concept van de Shaumbra Universiteit zoals het in de andere dimensies bestond? Hoe neem je de afspraak die Shaumbra hadden al sinds de Tempels van Tien tot in de tijd van Yeshua en pas je het praktisch toe? Hoe breng je het naar de Aarde? De essentie van onze discussie vandaag: Je kunt er alleen maar over nadenken, ermee spelen en het in een dromerige staat overwegen: “zou dat niet mooi zijn”; of je zou het kunnen doen.

Als het tot het punt komt van daadwerkelijk doen is er niemand, behalve dan misschien ikzelf, die dat zo goed weet als Shaumbra. Jullie zijn degenen die nu in een menselijke gedaante leven. Daarom vertellen we jullie over het algemeen niet wat je als Crimson Cirkel en Shaumbra op Aarde moet doen. Je kent de ins en outs van het omgaan met mensen, met de wet, met financiën, met al die dingen. Je weet hoe je dat moet doen. Dus laten we het over aan de experts en dat zijn jullie. Hoe breng je een wereldwijde wereldse associatie van Nieuwe Energie Leraren tot stand? Hoe geef je dat een basis? Hoe blijf je dat expanderen? Hoe zet je het in de markt? Dat zijn de kwesties van mensen op Aarde, bekend als Shaumbra. We laten het aan jullie over.

Als antwoord op jouw vraag: al deze activiteiten hebben te maken met energiestroom, en de energiestroom komt van meervoudige niveaus. Eén van deze niveaus is absoluut, en ik ben hier een expert in, het niveau van geld. In mijn leven toen ik bekend was als Saint Germain, werd ik vaak bekritiseerd omdat ik rijker was dan men zich voor kon stellen. Ik kon koningen kopen, landen, koetsen, juwelen -en dat deed ik ook veel! [gelach] Ik deed het omdat ik daarvan genoot, omdat ik anderen iets wilde bewijzen, omdat het gewoon energie was.

Dus ik wil hier een punt maken, volgens mijn absolute waarheid: als jij problemen met geld hebt, om de geldstroom en de overvloed jou laten bedelven en door je heen laten gaan en onderdeel van je te laten zijn en het dan uit je laten stromen….als je daar problemen mee hebt zul je het moeilijk hebben om naar de Nieuwe Energie te gaan. Ik zou je nu direct willen aanraden om tien stappen achteruit te doen, uit de Crimson Cirkel, en jouw hele spirituele proces van vooraf aan beginnen. Dank je, vanuit mijn waarheid.

VRAAG VAN SHAUMBRA 4 (een vrouw bij de microfoon): Ik ben blij dat je het over geld hebt. Dat is ook zo’n beetje mijn vraag. De laatste maand heb ik naar je channeling CD’s van ’04 over overvloed geluisterd en ik hoor dezelfde boodschap als vandaag: “Doe iets. Overvloed begint als jij begint”. Dat vertelde je ons dus al minstens drie jaar. Ik ben daarmee gaan werken. Ik heb het gevoel dat ik veel energieën heb laten gaan en in beweging heb gezet, oude vastzittende energieën, en de stroom is begonnen. Maar mijn echtgenoot, mijn partner, hij wilt ook erg graag zijn Oude Energie baan opgeven en deze kant opgaan. Dat idee bezorgt mij veel angst. Hij is een soort zekerheid voor mij. Ik moet werken aan hoe ik daaraan voorbij kan gaan en met hem in die richting werken.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Zeker. Hoe graag wil je dat? Een beetje? Heel erg?

SHAUMBRA 4: Enorm. Alles.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Wil je het zo graag dat het bijna lijkt of ik je hoofd onder water druk en jij absoluut naar adem hapt, erom bidt en smeekt? Wil je dat zo graag?

SHAUMBRA 4: Voor mezelf.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: En je partner?

SHAUMBRA 4: Ik wil dat hij gelukkig is. Ik wil dat hij…..

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Niet om nu semantiek te worden, maar je kunt niet zijn vreugde willen. Je kunt alleen die van jou willen. Je kunt alleen die van jou kiezen.

SHAUMBRA 4: Oké. Waarom veroorzaakt het idee, dat hij ook naar de Nieuwe Energie zou gaan en de dingen die ik doe zou doen, zo’n angst?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Het is letterlijk van het ene energiepunt naar het andere gaan. Het is bijna als springen over rotsen, maar in plaats van dat daar een rivier is, is er niets en is daar de perceptie dat je in het grote niets zal vallen, dat je van de honger zult sterven, dat je jouw rekeningen niet zult kunnen betalen, uit je huis gezet zult worden, je auto kwijt zult raken, al dat andere. Maar je moet bereid zijn om zo ver te gaan. Je moet bereid zijn om dat alles te laten gaan, zie je. Nu is dat op zich al een beangstigende -maar bevrijdende- voorstel. Dat is de absolute vrijheid, dat je dat allemaal niet nodig hebt. Het ergste dat zou kunnen gebeuren is dat je alles kwijtraakt en sterft [gelach]

SHAUMBRA 4: Oké.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Maar zie je, mensen zijn daar bang voor en ze gebruiken dat als een blokkering of excuus en dan raken ze gestagneerd. En stagnatie is erger dan in die grote afgrond vallen, want die afgrond is niets meer dan een illusie, zie je. Ik begrijp de angst en heb er compassie voor, maar toch sta je de angst toe dat het een blokkering wordt en in die blokkering raak je gestagneerd, en die stagnatie leidt tot frustratie en woede, en vroeg of laat moet het ergens naar buiten komen.

Op dit moment is de energie in beweging. Energie is in beweging en het gaat erom jezelf toe te staan met die beweging mee te gaan. Wees niet bang wat dingen kwijt te raken of een paar fouten te maken, want in die dynamiek, in die evolutie van je eigen energie, zal de vervulling zitten die eigenlijk overvloed op zich meebrengt. De overvloed is eerder ondergeschikt aan al het andere, maar het gaat om het verlangen om je energie in beweging te hebben en het verlangen om gewoon iets te doen.

Nu heb je al die blokkeringen voor je geplaatst, en ze lijken als grote hoge muren, maar ook dat zijn eigenlijk illusies. Het feit is dat als jij laat gaan en je partner laat gaan, dat er dan iets nieuws binnenkomt. Dat hoeft niet persé slechts de oude ruimte op te vullen, in feite komt het naar een nieuwe ruimte.

Je wilt weten of…..in principe vraag je me “Komt alles goed?” Nou, dat is een hypothetische vraag. Het komt absoluut goed -maar misschien niet zoals je in 1e instantie bevalt. Maar zal het goed zijn in de zin van jezelf toestaan te genieten van het leven op elke manier? En weer is het antwoord ja; het komt binnen. Soms van onverwachte plaatsen, maar het gebeurt. De wedervraag aan jullie allebei vandaag, ben je bereid om die dingen te laten gaan, die jij zag als belangrijke dingen: zoals afbetalingen van auto of huis? Ben je bereid dat te laten gaan? Ben je bereid dat los te laten? En dat is mijn wedervraag aan jullie.

SHAUMBRA 4: Ja.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Inderdaad. Laat het dan gaan.

SHAUMBRA: Oké.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Laat het gaan. En ik moet hieraan toevoegen, ondanks mijn arrogantie. Er is een diepe compassie. Ik weet hoe het is om te laten gaan, en ik weet dat alle Shaumbra hier, die luisteren, naar het antwoord luisteren omdat jouw vraag niet alleen voor jou was. Jouw vraag was eigenlijk voor hun allemaal. Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 5 (voorgelezen vanaf internet door Linda) Ik ben net in de Crimson Cirkel gekomen tijdens de Leraren Reeks. Moet ik wat huiswerk inhalen? Iets wat ik of elke andere nieuwkomer moet inhalen? Of kan ik zo gewoon verder gaan?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Gewoon verder gaan, gewoon verder gaan. De energie van Shaumbra is dynamisch en niet persé gebonden aan een bepaald tijdspad of reeks. Dus wie nu binnenkomt is eigenlijk al vanaf het begin onderdeel van de ervaring. Als je teruggaat en je vanaf de Schepper Reeks leest, of zelfs daarvoor, dan zul je erachter komen dat je werkelijk de ervaringen ondergaat, misschien niet op hetzelfde moment van die Shoud, maar je hebt die ervaringen ondergaan en nu kom je hier bij ons in dit Nu. Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 6 (een vrouw bij de microfoon): Saint Germain, deze Shoud heeft me in mijn diepste kern geraakt. Ik kan het erg diep voelen en ik dank je voor het bewust herkennen van bepaalde symptomen, vooral sinds de workshops met de Standaard Technologie in San Diego. Dus ik denk dat de vraag dan is: waarom ontwaakt het lichaam juist nu? En zal dit allemaal ineens veranderen of meer in fasen, als we ons bewustzijn veranderen? En moet het nou zo pijnlijk zijn?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Dat zijn uitstekende vragen en vragen, waar we niet nadrukkelijk een specifiek antwoord op hebben. Is het lichaam -ontwaakt het allemaal ineens? Waarschijnlijk niet, want datgene, dat jullie je totale essentie zouden noemen, heeft voldoende algemene intelligentie om te weten dat het voor je lichaam erg moeilijk zou zijn om een complete verandering te ondergaan. Nogmaals, dit soort spirituele of fysieke regeneraties, die velen van jullie ondergaan, zou levens kunnen duren, of al levens effect kunnen hebben. Je ondergaat nu een versneld proces, maar je lichaam -dit fysieke lichaam waar je nu in bent- weet dat je in een bepaald tempo of snelheid moet ontwaken om niet alle systemen te overbelasten.

Soms wordt pijn door verschillende dingen veroorzaakt. Alles in je lichaam wordt opnieuw gedaan -de DNA, de cellen, de communicatienetwerken in je lichaam. De pijn, hoewel
oncomfortabel, is eigenlijk een indicatie dat dit allemaal gebeurt. Het is niet persé nodig de pijn te willen verdoven, met andere woorden: door het gebruik van zware medicijnen, want de pijn op zich dient eigenlijk een deel van het doel om het lichaam opnieuw te laten werken. De pijn geeft aan je bio-mechanisme een signaal af dat de energie moet worden verdeeld of worden gestuurd naar bepaalde plaatsen. En elke keer dat het pijn voelt gaat het in een soort crisis respons modus, zelfs als de pijn door je hele lichaam gaat. Daardoor ontwikkelt het een soort bio-intelligentie; die faciliteert eigenlijk een deel van de herbedrading of de regeneratie van je lichaam, het gebruikt de pijn letterlijk niet alleen als alarmsysteem, maar ook als energiesysteem en helpt je deze hele verandering te ondergaan. En onthoud, jij bent degene die deze verandering kiest.

Dus de pijn is eigenlijk een onderdeel van het proces, maar belangrijk om te onthouden is, dat je niet in je hoofd gaat zitten over de pijn. Met andere woorden: ga het jezelf niet verwijten, je afvragen wat je verkeerd hebt gedaan omdat je pijn hebt. De pijn neemt na een bepaald punt af. Dan is het niet meer nodig. Je gehele lichaamsnetwerk weet dan hoe het dit proces, dat gaande is, moet afhandelen.

Ik weet dat we dit zo vaak als antwoord op alles geven maar ademen zal het hele proces ondersteunen. Nu zal in eerste instantie het ademen eigenlijk de pijn versterken, want het laat dan energie met een andere sterkte door je gehele lichaam stromen. Maar via het ademen zal het ook de behoefte of wens aan die pijn bevrijden.

SHAUMBRA 6: Wat ik dus vandaag of de laatste paar weken voel is de combinatie van het hoofd die betrokken raakt bij de transitie van de fysieke kenmerken. En door de Shoud herken ik wat het hoofd doet en dan adem ik door de angst heen, of ik moet snel iets doen om het te regelen en het toe te staan zijn koers te volgen. Dus ik denk dat….is dat nu wat je het strijdperk noemt?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Ja, inderdaad. De angst en verwarring komen uit het hoofd want het hoofd vraagt zich af waarom de pijn er is, hij is namelijk gaan geloven dat dit hele proces geen pijn zou moeten doen. Maar eigenlijk is pijn hier tot op zekere hoogte een deel van het proces. Als het verstand zich eenmaal richt op de pijn maakt het dit groter, trapt het in zekere zin in de energie van pijn en duurt deze pijn in je lichaam langer. Maar begrijp nu dat het een natuurlijk onderdeel van het proces is en dat het relatief snel weggaat.

SHAUMBRA 6: Dank je.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Uiteraard. Jij bedankt.

VRAAG VAN SHAUMBRA 7 (voorgelezen vanaf internet door Linda): Beste Tobias en vrienden. Dank je voor al je compassie, liefde en geduld met me. Ik ben dankbaar. Ik zou graag mijn angst willen uitspreken over het volgen van de workshop Seksuele Energieën, en vooral: hoe het mijn relatie met mijn vriend zou kunnen beïnvloeden, die niet bij de Crimson Cirkel betrokken is. Als ik het virus zou zuiveren zou het hem dan ook bevrijden of ons vervreemden? Ik merk dat hoe zuiverder ik word, des te nader en gelukkiger we allebei zijn. De energie van sans definition heeft nu al alle facetten van onze relatie verrijkt, vooral seksueel, en ik kan een enorme verandering in ons zien. Dus, zou de resonantie van de gezuiverde seksuele energievirus in mijn energie, die van hem en daarnaast zelfs die van de hele mensheid zuiveren?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Je kunt alleen in je eentje ascensie doorlopen. Je neemt je partner niet met je mee. Je neemt je familie niet met je mee -godzijdank. Uiteindelijk doorloop je dit proces alleen. Dus al begrijpen we best wat je precies wilt weten, we moeten toch zeggen dat elke beslissing -elke beslissing- wat betreft je eigen goddelijkheid en de integratie daarvan, door jou en voor jou alleen moet worden genomen.

Dat klinkt als een harde stelling, want we weten dat jullie met je geweldige hart en liefde ook om anderen denken. Maar wat als je iets zou laten om iemand anders, terwijl je in je hart voelt dat het juist is, alleen om er jaren later of misschien in een ander leven achter te komen, dat het voor jullie allebei het beste was geweest? We weten dat je soms bang bent: “Wat zal er gebeuren als ik zus en zo doe? Zal ik mijn baan verliezen? Mijn partner? Mijn huis? Zelfs mijn fysiek lichaam?” En Shaumbra, dat zijn beperkingen.

Je moet het doen omdat je het gevoel hebt dat het juist is. En soms, zoals velen van jullie hebben ondervonden, raak je inderdaad je partner kwijt. Maar, zoals sommigen van jullie ook hebben ondervonden, zuivert de relatie zichzelf soms, het zuivert bepaalde oude karmische kenmerken. Soms heb je ondervonden dat je eerst een partner in jezelf moet vinden en dat je dan een echtere en authentiekere partner voor anderen kan zijn. Dus we kunnen je hier niet een specifieke beslissing geven. Die beslissing moet je zelf maken, maar zoek binnenin jezelf. Zoek binnenin naar hetgeen waarvan jij voelt dat op dit moment juist is. Dank je.

LINDA: Behalve ouders, had je nog andere familie?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: [grinnikt] Kon je niet merken dat ik enig kind was ? [gelach van Saint-Germain en uit het publiek]

LINDA: Dat is het of niet?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Zeker.

VRAAG VAN SHAUMBRA 8 (een vrouw bij de microfoon): Hallo. Mijn vraag gaat over…ik denk dat het een paar Shouds geleden was dat Tobias zei hoe de Nieuwe Energie het veld van psychologie zo’n beetje veranderde, en ik denk dat ik zo ongeveer die kant op ga, maar ik weet niet zeker of ik moet wachten omdat de Nieuwe Energie verandert en ik wil niet meegaan met een oude paradigma.

LINDA: Het is een aardige jongedame -schrik haar niet af! [Saint-Germain lacht]

SHAUMBRA 8: Weet je, het is iets persoonlijks, maar ik vraag me gewoon het een en ander af over Nieuwe Energie en hoe dat het veld van psychologie gaat veranderen.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Absoluut. Ten eerste: wacht niet. Zelfs als je nu de Oude Energie of traditie gaat bestuderen, dan is dat oké want het zal je een goede achtergrond geven, het zal je de kaders geven. Je zult jezelf gaan evolueren naar de Nieuwe Energie psychologie. Je zult voor jezelf ontdekken wat dat is. Dus houd jezelf nu niet tegen.

Ik zal je een tip geven, zoals je weet zijn psychologen zeer gefrustreerd. Ze hebben bepaalde successen en ze hebben veel frustraties. Weet je, soms is er een ongelooflijke voeding gaande van de cliënt naar de arts. Er is ook een ongelooflijke voeding van de arts weer terug naar de cliënt.

Het is dat hele gedoe dat wij de seksuele energievirus noemen; in zijn kern is dat gewoon de onbalans tussen de mannelijke en de vrouwelijke energie en het verlangen van die twee energieën om nu opnieuw te integreren. Maar zijn nemesis is de seksuele energievirus, dat iets dat alles van fysiek misbruik tot mentaal en psychisch misbruik veroorzaakt. We noemen het seksueel, niet omdat het te maken heeft met alleen de daad van seks, maar als dit virus in het verstand van mensen werkt, neemt het een zeer seductieve kwaliteit aan, bijna een seksuele kwaliteit. En het wordt zo verleidelijk dat mensen het niet willen of kunnen loslaten. Maar uiteindelijk helpt het ware inzicht van wat seks waarlijk is, de virus los te laten en te bevrijden. Dat is dus voor jou een kleine tip in het werk dat volgt.

SHAUMBRA 8: Geweldig. Heel erg bedankt.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Jij bedankt.

LINDA: Laatste vraag, zo je wilt.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Nog drie.

LINDA: Oké. Oh dat is prima. [publiek lacht als Saint-Germain zijn schouders ophaalt] Ik weet het. Ik weet het.

VRAAG VAN SHAUMBRA 9 (een man bij de microfoon): Kia ora tatou. Dag allemaal. Ik dank je voor de magnifieke Shoud vandaag en ik ben dankbaar om hier vandaag fysiek aanwezig te zijn en andere Shaumbra te ontmoeten en me met hen te verbinden. Grotendeels bestaat mijn huidige werk in het onderwijs uit mensen helpen realiseren hoe magnifiek ze zelf zijn en hoe ze hun eigen soevereiniteit bereiken. Eerder sprak je in de Shoud vandaag over de twaalf wetenschappers waarvan zes mannen en zes vrouwen. Ervan uitgaande dat het geen toeval is: kun je me vertellen of er enig verschil is hoe mannen en vrouwen naar het ondefinieerbare gaan, de potentiëlen mee terugnemen en ze dan manifesteren?

LINDA: Heb je een channeler nodig om je dat te vertellen? [veel gelach van Saint-Germain en het publiek]

SHAUMBRA 9: Nou, er zijn bepaalde verschillen!

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Ja, uitstekende vraag. Die zijn er. Nogmaals, we zouden hier een boek over kunnen schrijven maar iemand was ons voor -Mars en Venus boeken-, maar die zijn er. Vrouwen….even kijken…we proberen hier enigszins politiek correct te zijn.

LINDA: Wees aardig.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Vrouwen zijn over het algemeen intuïtiever en makkelijker dan mannen in staat om hun energie uit te breiden of te expanderen naar die andere dimensies. Mannen zijn, wat jullie zouden noemen, meer gebaseerd of georiënteerd op het verstand, maar vrouwen zijn terughoudender in het meenemen van die energie en ervoor zorgen dat zij dat tot expressie brengen. Mannen kunnen slechts een beetje meenemen uit de andere dimensies en er hier enorme ophef over maken! [veel gelach] Vrouwen kunnen naar die andere dimensies expanderen en een fenomenale hoeveelheid energie ontvangen, maar zichzelf in principe niet vertrouwen en erg terughoudend zijn om dat hier in te brengen. Dus ze vinden het over het algemeen erg moeilijk om hier wat dan ook te brengen. Dat zorgt ervoor dat ze in zekere zin bi-dimensioneel leven. Met andere woorden: ze hebben daar de informatie, maar ze leven hier en ze laten die twee niet samensmelten. Dus hebben ze de neiging het te ondermijnen of te bagatelliseren voordat het weer binnenkomt.

Dus als er al een vervolgtraining voor vrouwen zou zijn, dan is dat: hoe breng je het binnen….hoe laat je dat toe -hoe breng je spirit aan boord? Hoe breng je dat nu hier? Voor mannen is dat: zichzelf toestaan om voorbij de nabije dimensies of de verstandelijke dimensies naar de dimensies van sans definition te gaan. Dus dan zie je: als je een man en vrouw samenbrengt zoals het geval is met Cauldre en Linda, dat de balans in samenwerken zorgt dat er veel meer energie binnenkomt. Uitstekende vraag.

LINDA: Ja.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Dank je [het publiek klapt]

VRAAG VAN SHAUMBRA 10 (een vrouw bij de microfoon): Gegroet Adamus. Ik ben benieuwd. Ik verkoop boeken via internet, veel romannetjes, verhalen over vampiers en tijdreizen en ik exporteer die over de hele wereld. Ik weet dat er veel meer achter deze pakketjes zit en wat ik daarmee naar buiten breng. Ik zou graag jouw mening willen over wat ik doe en de wereld over zend. Voed ik de seksuele energievirus door deze boeken te verstrekken of wat? En jij bent de ultieme foute jongen! [gelach] Foute jongens zijn in!

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Oh, hier is een combinatie van dingen. Dit is bijvoorbeeld een creatieve uitdrukking die een behoefte vervult. Of je het nu een voeding of anders noemt: het is gewoon het vervullen van een behoefte in het bewustzijn van de mensen. Ik zou het meer drama willen noemen. Zoals je weet over jouw klanten over de hele wereld: ze hebben wat opwinding in hun leven nodig en jij geeft ze dat. Je geeft ze een zeer pittig diner zogezegd om hun honger te stillen, want velen vinden geen voldoening of bevrediging in hun eigen leven. Ze leiden eerder een gewoon of gestructureerd leven en ze zoeken naar iets pittigs en jij geeft ze dat. Je geeft hen ook een energie die verder gaat dan de gedrukte woorden. Een energie van potentieel die zegt: “Als je klaar bent om te ontwaken, dan is er nog meer. Als je klaar bent om verder te gaan dan alleen maar het drama in het verhaal dat jij creëerde, dan is hier nog iets anders.”

Nu heb je deze boodschap al een tijdje verspreid, iets dat wij de boodschap in de ruimte tussen de ruimtes zouden noemen, in het ongeschreven deel van het boek, in het energetisch deel. Maar nu zul jij -wat jij me eigenlijk vraagt- zul je dapper en moedig genoeg zijn om een geheel nieuw genre boeken te schrijven, in een geheel nieuwe stijl die jouw vaardigheden en talenten voor energie in beweging combineert, maar die niet rekent op dat publiek of dat publiek nodig hebt, die alleen maar een beetje pit in hun leven nodig hebben zodat ze hun dagelijks bestaan kunnen doorstaan of verdragen? Ben jij klaar voor die nieuwe stijl van schrijven?

SHAUMBRA 10: Ik ben begonnen met een boek, maar dat is meer “hoe te” dus……zal dat me naar het volgende leiden?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Ik heb het hier over gebruiken wat je in het verleden hebt gedaan. Je hebt het talent, het vermogen om een verhaal te weven, zie je.Ga je nu dan een nieuw verhaal weven?

SHAUMBRA 10: Is er iets dat ik toe kan voegen aan al die pakketjes die ik de hele wereld over zend?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Oh, maar dat doe je al.

SHAUMBRA 10: ……..expanderend, energetisch, fysiek.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Je zou er een paar engelen van folie in kunnen gooien en zo de mensen die de dozen openen enorm schokken! [gelach] Maar behalve dat, doe je……

SHAUMBRA 10: Ik doe het al.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Je doet het al.

SHAUMBRA 10: Ik doe wat ik dus doe.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Je doet wat je doet. Maar overweeg nu om naar een anders soort publiek te gaan.

SHAUMBRA 10: Dank je.

VRAAG VAN SHAUMBRA 11 (een man bij de microfoon): Ik kom nu naar voren om de energieën van die twaalf wetenschappers te reflecteren en de aanwezigheid van Nikola Tesla te eren, die een grotere impact op de wereld had dan de meesten hier zien. Zijn de veranderingen die nu worden gezien in het planetair magnetisch veld een reflectie van de Nieuwe Energie? Zijn er energiepunten die op de planeet worden geactiveerd, die de Aarde veroorzaakt of verbindt aan diegenen die in bewustzijn veranderen? En zou je enig advies kunnen geven aan diegenen die interesse hebben in het planetair rooster van de Aarde?

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Absoluut. De magneten zijn gelinkt aan de verandering van het bewustzijn en je zult zien dat de magnetische polen van de Aarde in een beetje onvoorspelbaar patroon veranderen. Dat deden ze al een tijdje, en als je de werkelijke veranderingen van de magnetische polen van de laatste paar honderd jaren in kaart zou brengen en je zou daarover heen leggen, wat jullie je significante nieuwswaardige gebeurtenissen zou noemen: dan zou je een rechtstreekse verbinding zien met een gebeurtenis die plaatsvond…..bijvoorbeeld 11 september of voor het grootste deel van wereld toen Kennedy werd vermoord of de tweede W.O……je zult een verbinding zien in hoe de beweging van het magnetisch veld verandert. Dit is niet op de dag van de gebeurtenis zelf, maar het gebeurt als antwoord op de gebeurtenis.

Het zou interessant zijn als een iets meer wetenschappelijk, academisch type dit uit zou pluizen omdat er een direct bewijs is van de impact van het bewustzijn van de Aarde zelf op de magneten. Kijken naar zowel de kracht als de plaats van de magneten is belangrijk.

En nu, nu we naar de tijd van de Kwantum Sprong gaan, de Aarde zelf, haar magnetische en elektrische velden en haar -oh, daar is geen technische term voor- maar er is een…..dit is niet helemaal accuraat, maar een krachtveld. Het heeft te maken met hoe energie van de Aarde wordt afgevoerd. Dit verandert allemaal. Dat heeft ook energie in beweging en in zekere zin, afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, zou het kunnen lijken dat er chaos in dit systeem heerst. Dat de magneten, de elektrische velden en de krachtpunten van de Aarde allemaal kapotgaan of dat ze zich in een soort chaos begeven.

Maar onthoud wat ik bij het begin van onze Shoud vandaag zei: dat het universum en het omniversum perfect in orde zijn. Alles gebeurt zoals het zou moeten en als iets lijkt op chaos, dan is het alleen omdat je het vanaf één laag of niveau bekijkt. Als je verder kijkt, en daar weer aan voorbij en nog weer verder, dan zul je zien dat het perfect in orde is.

Dus absoluut. Nu zijn al deze, wat jullie zouden noemen: roosters -of het nu interne roosters van de Aarde zelf zijn of externe of erop liggende roosters- die zijn aan het veranderen. De roosters veranderen het bewustzijn niet. Het bewustzijn verandert het rooster. De roosters zijn gewend te bewegen en op te slaan en -oh, hoe zeg je dat- energie te regelen. En als het bewustzijn verandert, moeten de roosters natuurlijkerwijze ook veranderen, want je relatie nu met deze intense of zeer gedetailleerde web van interdimensionale energieën die de Aarde vormen, verandert helemaal. Hoe jij energie van buitenaf of binnenuit ontvangt, verandert. Je verbinding met wat jij je menselijk aspect en je zielsaspect zou noemen -sommigen noemden het een gouden of zilveren koord dat verbindt- dat is allemaal aan het veranderen. Dus absoluut: momenteel zijn alle roosters van de Aarde gewoon energie in beweging.

Waar jij de energie vandaan haalt om van je zielszelf naar je menselijk zelf te stromen, waar jij de energie vandaan haalt om je focus op je essentie energie te behouden om de realiteit van de mens die jij op Aarde bent te creëren, dat is allemaal aan het veranderen. Hoe jij je met jezelf verbindt is aan het veranderen. Dus elke dag als jij uit je bed stapt, laat ik zeggen vooral de komende paar jaren, je bent gewend om ’s ochtends wakker te worden en contact met jezelf te maken als je vanuit de andere dimensies of vanuit het ondefinieerbare terugkeert. Je maakt opnieuw contact met je menselijk zelf en je bent gewend dat te doen op een bepaald punt van afscheiding, zoals wij het noemen. Dat verandert nu, iedere dag. Dus als je nu wakker wordt: als jij jezelf niet direct kan vinden omdat jezelf zich nu opnieuw inroostert of oriënteert op een nieuwe plaats, gewoon ergens anders dan waar jij jezelf vannacht bevond, zie je.

Dus dan kunnen we nu uitgebreid ingaan op de details van roosters en velden……

SHAUMBRA 11: Ik heb alle tijd.

ADAMUS SAINT-GERMAIN: [lacht en het publiek lacht]…..en ik garandeer je dat we dat zullen doen, omdat we veel moeten bespreken. Maar nu nemen we Shaumbra mee naar een niet mentaal proces, dat je een beter ultiem inzicht zal geven in een proces, dat erg mentaal, erg technisch zou kunnen worden.

En we moeten je nu direct vertellen dat je niet vindt wat je zoekt door de roosters en de systemen en de patronen te analyseren. Die roosters en systemen en patronen en dat allemaal….we noemen ze de weefstukken, de weefstukken van de realiteit….dat is iets wat je begrijpt en leert te waarderen na -na de integratie en na de acceptatie van jou. Dan zul je in staat zijn te begrijpen dat dit allemaal was ingelegd in een zeer mooie, geordende….het gaat zelfs verder dan wiskunde, maar een zeer geordend systeem. Maar als je eraan werkt om de roosters zelf te begrijpen om zo te bereiken waar je werkelijk naar zoekt, dan zul je eeuwig blijven zoeken en zoeken en steeds weer zoeken.

SHAUMBRA (in het publiek): Hij zoekt naar Atlantis, hoe vindt ie dat? [gelach]

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Het bestaat momenteel in een andere dimensie en een andere sfeer. In zekere zin zou je kunnen zeggen dat het onder de Aarde is begraven, ergens bij de kust van Cuba, één van de vier centra van Atlantis, maar het bestaat ook in een andere dimensie. Sommigen van jullie zijn daar weer naartoe gegaan. Anderen realiseerden zich dat die etherische beschaving, die nog steeds bestaat, heel erg vast zit en je zult het niet vinden…….je zult de antwoorden die je zocht niet in Atlantis vinden. Je zult ze in het nieuwe Atlantis vinden, dat nu hier is. Dank je.

En daarmee……(applaus uit het publiek)

LINDA: Dank jullie allemaal voor jullie bescheiden meningen!

ADAMUS SAINT-GERMAIN: Het was geweldig om vandaag jullie invalleraar te zijn. Ik weet zeker dat Tobias snel terugkomt.

Ik ben, ik ben Saint-Germain.


--------------------------------------------------------------------------------

Bij overnemen, kopiëren en verspreiden van deze teksten het vriendelijke verzoek om de onderstaande referenties ook op te nemen.


--------------------------------------------------------------------------------

Tobias van de Crimson Council wordt gepresenteerd door Geoffrey Hoppe, ook wel bekend als ” Cauldre”, in Golden, Colorado. Het verhaal van Tobias, uit het apocriefe boek Tobit, is te vinden op de website van de Crimson Circle: http://www.crimsoncircle.com. Het Tobias materiaal wordt sinds augustus 1999 gratis verspreid onder alle lichtwerkers en Shaumbra over de hele wereld. Vanaf deze tijd, vertelt Tobias, is de mens voorbij gegaan aan de mogelijkheid van totale vernietiging en is de Nieuwe Energie in gegaan.

De Crimson Circle is een wereldwijd netwerk van menselijke engelen die zich onder de eersten bevinden die de overgang maken in de Nieuwe Energie. Terwijl zij de vreugde en de uitdagingen meemaken van ascensie, helpen zij andere mensen op hun reis, door delen, zorgen en begeleiden. Meer dan 50.000 bezoekers bezoeken de website van de Crimson Circle iedere maand om het laatste materiaal te lezen en te discussiëren over hun eigen ervaringen.

De Crimson Circle komt iedere maand bij elkaar in Denver, Colorado, waar Tobias de nieuwste informatie geeft via Geoffrey Hoppe. Tobias stelt dat hij en de anderen van de hemelse Crimson Council in werkelijkheid de mensen channelen. Volgens Tobias lezen zij onze energie en geven ons onze eigen informatie terug zodat we het van buitenaf kunnen waarnemen, terwijl we het van binnen voelen. De “Shoud” is het deel van de channeling waarin Tobias opzij stapt en hij Geoffrey Hoppe de energieën van de mensen direct door te geven.

Bijeenkomsten van de Crimson Circle staan open voor publiek. De Crimson Circle ontvangt haar overvloed door de liefde en giften van Shaumbra over de hele wereld.

Het uiteindelijke doel van de Crimson Circle is te dienen als menselijke gidsen en leraren voor degenen die hun pad lopen van spiritueel ontwaken. Dit is geen evangelische missie. In plaats daarvan zal het innerlijk licht mensen naar jullie voordeur brengen op zoek naar jouwe compassie en zorg. Je zal in dat moment weten wat je moet doen en onderwijzen, wanneer die unieke en dierbare mens, die op het punt staat om de reis te beginnen over de Brug van Zwaarden, naar je toekomt.

Wanneer je dit leest en dit voelt voor jou als de waarheid en je voelt verbinding hiermee, dan ben je inderdaad Shaumbra. Je bent een leraar en een menselijke gids. Sta toe dat het zaad van Goddelijkheid in je kan ontkiemen, nu en voor altijd. Je bent nooit alleen, want er is familie over de hele wereld aanwezig en er zijn engelen in de koninkrijken om je heen.

Verspreid deze teksten alsjeblieft op niet commerciële basis, zonder er kosten voor te rekenen. We vragen je deze informatie ook toe te voegen aan je teksten, tezamen met de voetnoten. Als je op een andere manier gebruik wilt maken dan moet je daarvoor schriftelijke toestemming hebben van Geoffrey Hoppe, Golden, Colorado.

© Copyright 2003 Geoffrey Hoppe, P.O. Box 7328, Golden, CO

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.