LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 04:35

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 16:07 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Om niet in een andersvrouws :wink: topic te belanden met mijn sores wil ik graag iets van me af schrijven.
Mijn ziekte heeft een punt bereikt waar mijn huisarts een eerste aanwijzing uit het bloed kreeg. De rest moet nog komen en aangezien ik de bekende rode ring van een tekenbeet heb gehad , drie maanden geleden is er ook een andere onderzoek gaande. Als daar een aanwijzing uit komt voor Lyme dan moet er speciaal een onderbouwde aanvraag naar de bacterioloog gedaan worden.

Maar toen bleek dat een van de uitslagen die binnen waren mijn imuniteits factoren helemaal niet goed waren. Hij heeft ze vast meegegeven en ik heb een afspraak voor mijn internist staan maar moet ook nog de rest van de uitslagen meenemen en ga dus 4 oktober naar het ziekenhuis.

Mijn huisarts keek niet vrolijk meer. Ik weet genoeg van het medische af om te weten dat deze uitslag heel wat kan inhouden maar het blijft nog onzeker wat het is.
Ik liep vanuit de bus naar huis en begon midden op straat ineens te huilen , maar gelukkig kon ik dat wel even stoppen.
Mijn boodschappen en geld worden verzorgd door mijn bovenbuurman en de andere vriendinnen springen in wanneer nodig.
Ik ben nog steeds erg ziek.

Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 17:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Lieve , lieve Nel ,

Mag ik je steunen met mijn liefde voor jou , want ik voel met je mee. Je hebt het niet gemakkelijk , maar je bent beresterk , dat weet je zelf ook wel. Op dat gebied mag je best trots zijn op jezelf.

Maar je kan nu eenmaal niet alles dragen , soms wordt het wel eens teveel en moet de energie er uit. Je even laten gaan en berusten in dat wat is zonder je ertegen te verzetten of iets onmiddelijk te wensen kan al heel wat berusting brengen.

Niets is echt wat het lijkt. Het hoeft allemaal niet zo te zijn. Probeer eens het tegenovergestelde te denken van wat je nu denkt , er zal een andere wereld open gaan. Alles is onderhevig aan onze eigen gedachten en niets ontsnapt daar aan.

Ik verstuif mijn licht over je heen , dat het je troost en kracht mag brengen en bijstaan op je pad , want het oude verdwijnt waar het nieuwe verschijnt.

Een hele zachte warme knuffel voor jou lieverd.

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 17:35 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Ik kan weinig meer... Behalve nu mijn verstuivertje met helder stralend ragfijn wit licht vullen met en nu naar jou toe laten brengen door het licht.

Kimm


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 18:01 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Helmut

Ergens is een proces gaande wat uiteindelijk iemand iets mag leren en mezelf ook.

Wijsheid , vergeving en vrijheid. Ik ben ergens helemaal niet bang alleen maar een soort spanning want ik wil weten waaarom ik zo ziek ben. En natuurlijk zitten daar psychische zaken bij maar ook iets anders. Ik heb al zo vaak geprobeerd om gezondheid te creeeren maar het is nog niet gelukt en ik weet ook dat het een hele diepe reden heeft.

Dank je voor je liefde Helmut , ik heb innerlijk een licht branden maar er zijn nog wat drama's die tot een goed einde gebracht moeten worden.

Grote knuffel van mij. :idea:

Lieve Kim.

Jouw Lichtje brandt op volle toeren meid, en ik ben zo blij met het lichtcadeau aan mij.

Hele dikke knuffel voor jou , lieverd.
Nel. :idea:

.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 19:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve Nel,

Het komt wel in bakken over je heen.
Ik zie je ook sterker worden.
Voor mijn gevoel heeft het met loslaten te maken, maar omdat ik het niet zo helder zie, weet ik niet met welk loslaten, ik denk alleen dat het een loslaten is van iets wat tot nog toe niet duidelijk is dat je het vast hebt.
Jammer dat ik niet duidelijker kan zijn.

In ieder geval is mijn verstuiver ook op jou gericht.

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 20:09 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Yol

Lief Frans/Nederlands meisje ik weet maar al te goed wat ik los moet laten , dat is me de laatste twee weken duidelijk geworden en mijn kinderen zijn nu los , ik moest even helemaal voor mezelf kiezen en dit proces zal goedkomen.

Tja en het komt met bakken maar op een of andere manier voel ik innerlijk een kracht. Ondanks de huilbuien en de leegte en wanhoop van gisterenavond. Wat was ik blij dat mijn vriendin me woordeloos begreep en direct kwam.

Het vervelende aan dit gedoe is dat ik me steeds zo ziek voel en echt zwak ben en dat mijn afweer niet goed werkt waardoor de wondroos snel zijn gang kon gaan en keelpijn en griepverschijnselen enz. Maar ook kan Lyme zijn gang gaan als dat er ook bij zit.
Ik val af en dat is nu niet erg, was toch te zwaar en lust haast niets maar probeer wel te eten al smaakt veel naar bordkarton. :?
Fruit en vitaminepillen moeten nu maar even hun werk doen.

Wie weet is alles voorbij in een paar weken en is er niets meer te vinden..je weet maar nooit. Eerst maar eens de verdere bloedonderzoeken afwachten en de internist bezoeken , ik zorg wel dat mijn zorgpremie er dik uitkomt... :roll: Weten jullie tenminste waarom de regering de premies verhogen... :wink:

Dikke knuffel en dank voor je lichtspray. ( moeten we patent op aanvragen want zo'n prachtig product heb ik in jaren niet gezien)

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 20:21 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Nel,

een knuffel geef ik je en wens je kracht toe in dit vervelende ontwetende stukje van afwachten op de uitslagen.

1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2007 21:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Een warme, zorgende deken van mij en heel veel versterkende lichtjes.

:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea:

Liefs
Anjasa


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 06:35 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hoi Nel

Eerst een dikke knuffel voor een moedige schippersvrouw.

1hart1 1hug1 1hart1

Lieverd, misschien is het ongepast om hier op te reageren en dan weet je de weg naar de prullebak hè schat. 1hart1
Maar ik wil hier iets over zeggen.
Want kijk eens wat ik allemaal lees:


...dat ik me steeds zo ziek voel en echt zwak ben ..
..dat mijn afweer niet goed werkt ...
..de wondroos snel zijn gang kon gaan en keelpijn en griepverschijnselen ...
..lust haast niets ...



Het valt me dikwijls op in jouw berichten over jezelf dat er veel opsommingen zijn van jouw zwakte, ziekte, pijn enz.
En ergens heb ik het gevoel dat iedere keer dat dit genoemd wordt, er weer iets neergezet wordt aan creatie.

Niettemin zie ik ook jouw groei zoals Yol beschrijft.
Tuurlijk zie ik dat!
En daar getuigd dan deze zin van,


Wie weet is alles voorbij in een paar weken en is er niets meer te vinden


want ook dát staat er.
En daar gaat dan weer een positieve kijk vanuit.
Ja precies lieverd, wie weet?
Want het bestaat schat, het bestaat echt!

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 09:23 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Ruth

Ik hoop altijd op een goede afloop en probeer die te creeeren maar ik heb de koorts nog niet weggecreeerd en ook de foute waarden niet en zodra ik maar even kan doe ik alles zelf en ik geniet ook nog maar soms wordt het me teveel. Dan ben ik te ziek om iets te doen.

Astma ben ik ook niet kwijt , allergieeen ook niet en wondroos is helemaal niet een lekker iets.

Dat zet ik tegenover jouw woorden want God weet dat ik me rot zit te creeeren ....maar er zit hier een les in , een afspraak voordat ik hier op aarde kwam en die les is voor mijn kinderen. IK heb dit gezien en wil me toch ook aan mijn afspraak houden. Dat doe je niet bewust want er is iets ingebouwd.

Dus is de keus , creeer ik me even gezond en kom de afspraak niet na?
Dan geef ik die andere de kans niet iets van belang te leren.
Dit even zakelijk en kort maar ik heb dat wel gezien .

Ook bij die bijna doodervaring? hartstilstand had ik daar kunnen blijven maar heb me laten overhalen om terug te gaan want er kwamen zware taken. Als ik dat niet had gedaan waren er mensen diep in de narigheid gekomen.

In deze topic moet ik stoom afblazen en zit dan niet meer in andermans topic maar weet wel dat ik niet zomaar ziek ben en al jaren aan het anders creeren maar tot nu toe niet gelukt.

Voel je niet aangevallen maar ik heb dit proces nu eenmaal als blauwdrukje. En ik geniet ook nog van wat ik wel kan.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 09:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Maar lieverd, als ik er nog even op mag terugkomen....

Hoe zie jij dat dan: je rotcreeeren?
Hoe kan ik me dat voorstellen?

Overigens..oh wil ik er wel aan toe voegen!
Ik bedoel niet dat je het niet goed zou doen of zoiets want jeetje ik neem mijn petje af hoor.
Dat nog even ter verduidelijking.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 10:24 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Ruth

Haha...rotcreeeren...met andere woorden , ik spreek met mijn lichaamscellen , ik spreek met mijn Gidsen en visualiseer gezondheid en dat al jarenlang met tussenpozen want je wordt er soms flauw van als het toch niet lukken wil.

Weet je Ruth, ik lig er nu niet eens wakker van, gooi mijn frustraties van de dag op het forum en ga lekker zo in mijn Harry Potterspel zitten toveren en verhipt zeg...ik creeer van alles met mijn zoektocht maar vecht ook tegen Ombers overname van het kasteel....wat een avontuur en het is wel zo dat ik alleen ben en van anderen afhankelijk als ik er echt niet uit kan.
Ik moet wat eten en Joost ook en ik heb geen echtgenoot of kinderen die dat voor me doen.
Maar gelukkig doet mijn bovenbuurman het nu en mijn hulp wil ook.

De andere vriendin heeft zwaar reuma en kan zelf niet veel.

Dus denk eens hoe frustrerend het kan zijn als je op zondag spoedartsen moet bellen en je medicijnen op zondag ergens in Haarlem gehaald moeten worden en je niemand met een auto hebt...je komt er gewoon niet want alles is nog opgebroken ook.
Dat zijn dingen die het dan bepaald niet gemakkelijk maken maar weet je lieverd...misschien moeilijk te geloven maar met mijn hele probleemleven ben ik blij want al die ellende had ik niet willen missen omdat ik unieke ervaringen heb opgedaan die me een ander mens hebben gemaakt.

Ik omarm dus ook mezelf met al mijn duisternis en licht.

Lieverd, veel licht voor jou en denk toch eens aan dat boek uitgeven...

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 10:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik zou toch eens navragen, of jou apotheek niet thuisbezorgd!
Hier in de omgeving, gebeurt dat al jaren, heb je voor de spoedklussen niks aan, maar voor de reguliere wel natuurlijk.
:idea: :idea: 1hart1 :idea: :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 10:37 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Mijn apotheek bezorgd wel degelijk thuis maar in het weekend moeten wij naar Haarlem in de binnenstad en iedereen heeft heftig geprotesteerd maar het is nog niet teruggedraaid. Vooral in de nacht als er ook geen bus rijdt ( ben je een 3 kwartier onderweg ) is het voor veel mensen een groot probleem.
Dus ziek worden gaarne in kantoortijd... :lol:


Dikke knuffel van mij. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 10:45 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hallo,

Als je niet naar de apotheek kan, dan stuurt de apotheek de medicijnen met een taxi naar je toe. Dat is mij tenminste wel eens gebeurd, maar dat is wel al een jaar of twintig geleden. De taxi werd betaald door de apotheek, die zijn rekening doorstuurt naar het ziekenfonds.

Is deze service wegbezuinigd??

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 11:22 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Vick

Niet in onze IJmuidense /Haarlem situatie in noodgevallen.
Niet te geloven maar wegbezuinigd eveals ons ziekenhuis wat er tientallen jaren was en we hebben in IJmuiden heel veel inwoners en bedrijven zodat als er wat is , je of de tunnel doormoet naar Beverwijk of naar Haarlem Zuid...uur rijden met bus. Kwartier met ambu op volle snelheid ( heb die ervaring gehad )

Er is toen enorm geprotesteerd maar de directeur van het Kennemergasthuis ( hij is nu weg ) had een prestigieus ziekenhuis in zijn gedachten maar dan wel in Haarlem Zuid.
Geld weggesmeten voor niets en Beverwijk moet ons ook opvangen want veel mensen waaronder ik, hebben slechte ervaringen met het ziekenhuis in Haarlem.
Fout op fout en het is daar niet echt fijn en ook niet echt goed.

Ik vind het voor de oudere bevolking hier best erg. IJmuiden vergrijsd snel dus veel potentiele zieknhuisklanten die allemaal met die afstanden zitten.

Tja, IJmuiden had ooit een goed ziekenhuis en nu is een dure projectontwikkelaar met zijn dure woningen bezig op het ziekenhuisterrein....

Ze kunnen hun lol nog op want ik heb gezien dat er nog zielen zijn die daar zijn overleden en niet de weg naar het Licht hebben gevonden . Ik ben niet de enigste die dit heeft gezien.
Als er gevoelige mensen wonen dan konden die wel eens niet lekker wonen in hun peperdure koop/huurwoning.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 12:10 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ah ja Harry Potter schat.

Helemaal duidelijk. :wink:

Enne......wat klinkt het blij.

Afbeelding


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 16:19 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Nel,

Dat spreken met de lichaamscellen . . .

Op wat voor manier doe je dat ?

Dit vraag ik omdat ik het een jaar lang heb gedaan en nog steeds geregeld doe en ik uit mijzelf enkele technieken intuitief heb ontwikkeld om te kunnen cleanen. Deze technieken zijn zeer specifiek gericht op het bewustzijn van de cel, het geheugen en het visualiseren. Ik weet dat er boeken over zijn, maar daar heb ik mijn informatie niet uit. Ik heb het over zeer bewust communiceren met je lichaamscel en het wel dan niet gezonde bewustzijn dat je er zelf in aan hebt gebracht. Het is heel pittig, verantwoordelijk maar gelijktijdig ook zeer interessant om te weten dat je ziekte zelf manifesteert.

Je kunt zeggen dat je gezonde lichaamscellen wilt en dergelijke, maar als er werkelijk diepe patronen aan ten grondslag liggen aan symptomen die je onbewust in stand houdt communiceer je niet op het werkelijke wezensniveau met de cellen. En dan schiet je de pijl werkelijk helemaal mis met 1000 visualisaties met gezonde lichaamscellen omdat je geen echte pijl afschiet, maar een onechte.

Anders draag ik wel wat tips aan of wil wel op 1 aspect het geheugen van een lichaamscel van jou aflezen. Het herprogrammeren zul je zelf moeten doen mogelijk met hulp van een verstuivertje van mij.

Hoor van je.
Kimm


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 17:19 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Kim

Er zat vanmiddag al wat te borrelen in me en ineens vanavond wist ik het toen ik jouw stukje las en ik ben naar mijn Lichthuis gerend en heb Marcus en mijn Gidsen gesproken en zei tegen ze: Dit kan niet, he? Ik heb ooit afgesproken om met deze ziektes 3 mensen een bijzondere les te leren waaronder ikzelf. Als ik mezelf beter ga maken , ga ik voorbij aan een bijzondere ervaring en kans voor ons drietjes om verder te komen en DAN pas ben ik genezen. Dat hoeft niet eens op fysiek niveau te zijn.
Ze keken me heel liefdevol aan en zeiden ja, dit is jouw en hun afspraak en natuurlijk zou ik de afspraak niet kunnen houden maar dan mis ik een hele grote stap voorwaarts en niet alleen ik maar de twee anderen ook.

Ik kies op een andere bijzondere manier voor genezing.

Ik voel het tot in mijn botten dat het de juiste weg is en ik was erg ontroerd door de steun van Marcus en mijn Gidsen die zo mooi stralend waren.
Tranen in mijn ogen van diepe geraaktheid.

Lieve Kim, ik begrijp dat je helpen wil maar ik kies voor de vooruitgang van onze afspraak.
het is goed zo.

Ik denk dat ik nu heel raar over kom voor sommigen maar ik voel van binnen zo sterk de vrede en mijn Engelenkaartenm die er al dagen lagen vertelden hetzelfde verhaal.

Wijsheid
Vergeving
Vrijheid.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 17:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Klinkt mij als muziek in de oren lieve Nel.
Tranen ervan...
1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.