LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 20 apr 2024 00:21

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2006 21:48 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
In dit leven kom ik Patrick tegen op dit forum.
Heel bijzonder kan niet anders zeggen.
Tijdens het weg-zijn van Patrick begon ik me af te vragen waarom ik hem zo ontsettend miste. Joehoe Ruthazel...bende weer us verliefd?.... :oops:
Nee dat is het toch niet O Grote Verleidelijke Gedachte, maar dat is het niet.
Gelukkig maar, maar wat dan wel?
Na enig zoeken, waarbij Miek-As-Always mij geholpen heeft natuurlijk, kwam ik er toch vrij snel achter dat Patrick en ik ooit tweelingen zijn geweest. Hij mijn broer.
Nou mooi, opgelost zou je zeggen. Maar kennelijk toch nog niet. Ergens zit er iets "vast" bij mij.
Afgezien van een soort verdriet wat er "hangt" blijven de beelden zich aanmelden. Hetzij in slapende toestand of tijdens meditatie or what ever.
Dit puzzeltje is nog niet gelegt zogezegt. Althans...voor mij niet.

In dat leven, wat verassend veel lijnen legt met wat er "hier" gebeurd, was een moeilijk en verdrietig leven.
Gelijk een film met een mooi begin maar een verdrietig einde.
We waren dus een tweeling. We woonden niet erg rijkelijk bij onze moeder. Ons vader weet ik niet. kennelijk is dat niet belangrijk anders krijg je dat ook wel te zien.
Tussen de weilanden en bossen en bomen. Fruitbomen weet ik. Ik denk dat het in de 18e eeuw geweest moet zijn gezien de uniformen die toen gedragen werden. Ons moeder had veel kinderen. Wij waren er 2 van en we hadden een liefdesband haast. zoals tweelingen dat kunnen hebben: 1 ziel, alles delen (wat redelijk bijzonder was voor die tijd) maar ons moeder vond het heel gelukkig want ze zag ook wel dat die tijden (oorlogstijd) niet zo makkelijk was om in te leven. We speelden overal samen, waren gek op onze paarden in de stal en we wandelden uuuuren door de weilanden en vertelden elkaar van alles wat we zagen en beleefden. Altijd samen. Toen hij 18 of 19 werdt, nog heel jong eigenlijk, was de situatie, kennelijk thuis zo moeilijk dat er geld bij verdient moest worden en ons Patrick ging in het leger.
Afschuwelijke tijd was dat. Ik weet dat ik het enorm verdrongen heb gewoon omdat ik niet kon geloven dat er een leven was zonder Patrick.
Ik stelde mijn gevoel uit tot de dag dat we samen aan het hek stonden met een van onze paarden en Patrick in een uniform een heertje gelijk, daar stond. Ons moeder stond met 2 emmers in haar hand. Hier komt nu een beeld wat ik heel duidelijk heb: ze staat met emmers in haar handen, heur haar in plukken los om haar hoofd en eigenlijk wil ze ook afscheid nemen van haar zoon maar ze wil ons alleen laten en kiest ervoor om dan maar naar binnen te gaan. Ik zie haar lopen met die emmers en mijn hart breekt langs alle kanten.
Wie moet ik kiezen? Ons mam die ook dag wil zeggen? Of nog even alleen zijn met hem om hem nog voor mezelf te hebben?
Ik weet het niet maar opeens komt als bij een bliksemslag het hele verhaal op me af. Opeens realiseer ik me dat hij weggaat.
En mijn gevoel schiet op slot. Dag Patrick, tot gauw..........als een steen sta ik aan de grond genageld. Ik wil hem niet eens een kus geven en hij klampt zich a.h.w. vast aan mij....."hou me vast: zegt hij.
En zo staan we een beetje gebroken tegen elkaar aan geleund en het paard duwt met haar neus in Pat zijn rug: "kom we moeten gaan".

Daar zie ik hem gaan. Hij kijkt nog achterom, heel lang tot ik niets meer zie.
Daarna is alles donker.

Veel meer dan deze herinnering heb ik niet, enkel dat ik weet dat hij nog een paar keer thuis gekomen is en dan was het feest!
Of er kwam een brief! Allemaal om de tafel en moeder altijd huilen....wenen was dat toen. Met een grote zakdoek.
En dan werdt er een groot en stevig brood gebakken en teveel geld uitgegeven waar Pat zich dan weer schuldig over voelde maar het niet zei om moeder niet verdrietig te maken. Hij bracht altijd geld mee voor moeder en lavendel voor mij.

Mijn hele grote verdriet zat er vooral in dat ik dagelijks naar buiten rende als ik paarden hoorde lopen, of als de wind draaide, of als het plotseling regende of als de hond blafte of als ik het niet meer uithield thuis. Altijd maar naar die horzion turen om te kijken of Patrick er al aan kwam.
En heel soms was dat dan dus, maar alle dagen/nachten dat ik niet slapen kon, of dat ik uuren stond te kijken naar het weiland waar het pad langs liep waren niet meer te tellen.

Er is ooit en dag gekomen dat Pat niet meer thuis kwam.
Ik denk door een bericht of door een brief of de melding dat hij eervol gesneuveld is of zoiets, maar dat heb ik niet gezien.
Hoe dan ook, op een dag was hij dood. Liep het pad op zijn eind. Was het Kerstmis en Nieuwjaar en ging het sneeuwen en brandde de zon zonder Patrick. Bakte mijn moeder brood zonder dat hij het opat en kreeg ik een nieuwe rok zonder dat hij er was om het te zien.
Reed ik op de paarden zonder hem naast me en probeerde ik gelukkig te worden zonder Patrick.
Voor mijn gevoel is dat niet gelukt toen.

Even terug naar nu.
Ik zet even de film stil bij het moment van wachtenwachtenwachten.
En dat is precies wat ik de afgelopen maanden ook gedaan heb....wachtenwachtenwachten.
En ho.....ik leef in het nu en ik ben een gelukkig mens.
Ik heb een fijne man en schitterende kinderen en het is allemaal goed zo.
Het is ook geen drama hoor, al klinkt het nu even zo maar ik zie het meer als een film die opeens stopt.

Lieverds, het is zo raar om op een kruispunt te komen van 2 lijnen die elkaar perfect kruisen.
Ik sta stil langs die weg stil en ik stond, in September, ook stil op het forum, maar eigenlijk zou het andersom "moeten" zijn.
Iedere dag ging ik kijken of er mails van Patrick waren. Of hij op het forum was...of ik iets kon ontdekken of te weten komen.
Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze iets over Patrick gehoord hadden maar het bleef verassend stil.
Nu is het natuurlijk niet zo dat ik alle dagen bezig ben met het zoeken naar Patrick, nee hoor, helemaal niet.
Enkel nu afgelopen zondag mijn hart zo ongeveer stil stond bij het zien van Zijnen Vrolijkheid had ik net zo goed met een hamer op de computer kunnen meppen van opluchting. HIJ LEEFT!!!!!
Een historisch moment is dat.
Ik ben met een klap uit dat vorige leven en stap in 2006 en hij staat voor mijn neus.
Of toch niet?.......hmm.....

Enfin, dit hele lange lange verhaal heeft een eind.
Ik weet niet welk eind maar het heeft een eind, dat is zeker.
En door dit nu hier neer te zetten hoop ik dat ik kan ontdekken waarom dit leven met Patrick zo een magneet is. Waarom het zo "trekt" zal ik maar zeggen. Ik weet het echt niet. Ik probeer ook niet te duwen of te zoeken....nou ja dat is niet waar want ik zoek wel degelijk.
Maar het is meer dat ik, in mijn ervaring van vorige levens, er achter kom dat het zo ongelofelijk veel oplost voor mij.
Het is niet normaal dat ik zo bang ben om Patrick kwijt te raken. Ik kén hem niet eens.....maar weer overvalt mij het gevoel dat ik hem weer verliezen ga. Dit IS niet zo maar ik wil van dat gevoel af zo te zeggen. Ik wil Patrick gewoon los kunnen laten zonder die museum-angst.
Dat is stoffige angst.

Lieve Patrick, fraai heerschap, :wink: ik hou van je schat, kan niet anders zeggen.
Is dat wat?

Kom.
We zullen zien.
We zullen zien zodra we de volgende DVD in onze TV schuiven en deel 2 aanzetten.
Maar ik ga nu eerst Patrick zijn verhaal lezen...... :D

:idea: 1hart1 1hart1 :idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2006 22:05 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
wauw Ruthazel,

Wat mooi om te lezen, en dapper om het hier neer te zetten.
Je hebt nog wel wat werk voor de boeg, en helaas kan ik je daar niet bij helpen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat ons Pap en Merlijn je terzijde zullen staan.
Ik weet niet waarom, maar ons broertje Tijl komt in mijn hoofd op :?: :?: :?:
Al kan ik je niet helpen, ik wilde toch even zeggen dat ik het heerlijk vind om te lezen.

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2006 22:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Juist Yol!
Dat is nou precies wat ik ook al weken heb. Tijl.
En weet je dat het zo gek is Yol? Dat ik heel sterk het gevoel heb dat jij Patrick ook kent.

nog iets erover.
Ik was in meditatie, met Patrick zelf geloof ik......oh..ff wachten Yol..

(Patrick schat, ik spreek nu over jou en dat is raar maar ik doe maar voort... :oops: )

..ik was dus in meditatie en ons pap stond er. Overduidelijk! Helemaal stralend. Merlijn stond er ook bij (dat betekend dat er weer iets gaat gebeuren en dat het "belangrijk" is zo te zeggen) .
Ons pap pakt onze handen en legt ze in elkaar.
Nu, ik kan je vertellen Yol, dat gebeurd zelden!!
Dat tijdens meditaties, in de andere dimensie, er iets wordt gedaan, of geregeld voor de aanwezige "mensen" zo te zeggen.
Men doet dat boven niet. Men laat ons met rust en er worden beelden getoond, of we worden aan onze hand meegenomen om enen les te aanschouwen maar 2 mensen met elkaar verbinden is me nog nooit overkomen. En het rare was dat ons pap stond te stralen. Zo van....kijk eens? Jullie worden weer verbonden. Zo blij en liefdevol en mooi was het.

Later heb ik zitten puzzelen want ergens moet dat passen in ons gezin heb ik het idee maar waar?
En nu zeg jij Tijl!

YES!
:idea:

Hoezo niet helpen Yol?
Echt wel!
8)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2006 22:33 
Lieve, lieverdse, liefste Ruthlief Afbeelding Afbeelding,

dank je om dit hier neer te schrijven. Vind ik ook best wel dapper van je.
We hebben het er een paar maal via emailtjes over gehad maar ik ben dan toch zo ontwijkend, niet? Afbeelding

Ik voel, net zoals jij, zo'n enorme aantrekkingskracht tussen ons beiden en ik denk dat we'r beiden, langzaamaan, aftastend en onderzoekend zijn achtergekomen dat het geen verliefdheid is die we voelen, ook al is het dat ergens wel maar niet die verliefdheid die er normaal gezien tussen twee mensen is. Het zit zoveel dieper.
Moesten we mekaar eerst in "het echt" zijn tegengekomen dan zouden we misschien wel door dat gevoel van verliefdheid of door een sterke aantrekkingskracht een relatie zijn begonnen maar ik ben er zeker van dat dat nu een van de redenen is dat we mekaar eerst online, in een Lichtforum hebben ontmoet.
Een liefdesrelatie als "boy meets girl, boy kisses girl and they live happily ever after", dat is niet waarom we mekaar in dit leven weer zijn tegengekomen.
Wat dan wel de reden is, ik ben er echt niet uit en ik moet eerlijk zijn, ik heb er niet zo heel erg veel bij stilgestaan of over nagedacht, hoofdzakelijk omdat Liefde zo enorm makkelijk tussen ons beiden vloeit.
Voor jou zitten er vragen en antwoorden in verborgen en wie weet, misschien is dat voor mij ook wel het geval. Ik vind het alleen ... anders?

Over het vorige leven, iets in me sluit zich ervoor af, al heb ik er geen verklaring voor.
Ik ben echt al zoveel mensen tegengekomen die me van vorige levens kennen - soms begonnen zij erover, dan weereens ik - en soms was dat wel effe schrikken, ook omdat ik het zo duidelijk ervaarde en soms maakte het herinneren de dingen er niet bepaald makkelijker of aangenamer op.
Ook met Joli, mijn "vriendin", heb ik dit. Beiden herinneren we ons meerdere levens waarin we samen leefden.
De ene keer was ik de moeder en zij mijn zoontje die achterbleef nadat ik gestorven was, de andere keer was ik een vriendje van haar, de zoon van de stalknecht van haar familie terwijl zij een gehandicapt kind was enz.

Het is me niet echt duidelijk wat ons zo enorm ver-bindt maar dat we mekaar al sinds lang kennen, lieverd, dat is zo kristalhelder.
Ik zie ook dadelijk hele taferelen van die soldaat op zijn paard, een jongeman met dik, donker haar, redelijk groot en op gegeven moment in een groot gevecht beland.
Hij voert manschappen aan, een kleingedeelte van allen die aan 't gevecht deelnemen en geeft van bovenop zijn paard orders, al schreeuwend en signalen gevend met de hoed in de hand om zijn bevelen meer kracht bij te zetten en naar bepaalde richtingen en mensen te wijzen.
Rechts van hem is er een lange stok met wat een klein vlaggetje aan, een driehoekje van een vlag met rode en witte lijnen (Frans?) en op gegeven moment raakt iets hem door de borst en hij valt met paard en al maar leeft nog en gaat nog niet meteen sterven. Het gaat nog verder.

Als ik me openstel komt er zoveel binnen maar ... nu eventjes niet, lieverd.
Vraag me niet wat me weerhoud, ik zou het niet kunnen beantwoorden maar dank je voor het opschrijven wat je hebt doorgekregen.

Mijn hart omarmt je volledig nu, terwijl ik dit opschrijf en ik zou je zo willen geruststellen. Ik zie je er zelfs bij huilen.

Ik heb het al een paar maal in dit forum geschreven, lieverd: verliezen kan je nooit iets, nooit!, dus laat me maar lekker los en laten we gewoon lekker met mekaar hier in dit forum en via emailtjes delen.
Mijn adres heb je en als je wil geef ik mijn telefoonnummer ook. Valt me nu pas op dat ik dat nog niet gedaan heb en ik ben er zeker van dat voordat ik vertrek we mekaar in levende lijve ontmoet hebben.
Voordien leek me dit niet zo belangrijk om doen maar hierbij zet ik die deur wagenwijd open.

Jeuj, laten we dan gezellig met een paar lichtjes samenkomen. Waarom niet?
Kunnen we misschien gezamenlijk wat Licht-oefeningen doen, ofzo? Lijkt me echt een heel feest.

Ok, dit is weer erg lang geworden maar de woorden bleven er maar uitstromen.

Ik hou ook enorm veel van jou, lieve Ruth Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laten we lekker samen werken om je angst te overwinnen



Patrick :idea:


Laatst gewijzigd door Patrick op wo 18 jan 2006 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2006 22:58 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Afbeelding ....

Zeker janken schat, precies!
Is goed lieverd, helemaal goed!!

Thnx love...ook voor je verhaal want die vlag is, hoe kan het ook anders, weer midden in de roos.

Huplakee.
We houden het banier hoog!

Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 11:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Tjee,wat me weer eens temeer opvalt is dat er sinds het internet er is zoveel meer verbindingen gelegd kunnen en mogen worden.
Net of ze daarboven ook het internet gevonden hebben als zijnde een medium om elkaar weer te ontmoeten.
Het is natuurlijk ook zo dat gezamelijke raakvlakken of herinneringen je gemakkelijker op het pad van die ander brengen door de computer dan gewoon in het dagelijkse bestaan.
En de kontackten op het net gaan vaak ook gelijk veel dieper dan wanneer je iemand ergens anders voor het eerst ontmoet.
Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je al zittend op een bankje in het park gelijk al aan iemand waar je mee in gesprek raakt je hele levensverhaal verteld.
Prachtig en moedig lieve Ruth,dat jij ons laat meeleven met jouw verhaal,ons er ergens deel van laat uitmaken.
Al ben ik dan in de bevoorrechte positie jou ook regelmatig te zien en te spreken.
En eigenlijk voel ik bij veel meer mensen op het net en hier in het forum speciaal, oude,zo niet zeer oude banden,maar vaak wordt er niet over gepraat,toch nog een beetje angst(vermoed ik) dat deze herkenning eenzijdig is.
Of bang voor het oprakelen van dingen die je heel ver weg gestopt hebt,omdat ze of pijnlijk zijn,of het gemis van nu weer duidelijk maken.
Ergens is dat jammer,want die stukjes worden niet getriggerd als ze geen functie voor het hier en nu hebben,daar ben ik van overtuigd.
In elk geval kijk ik reikhalzend uit naar het vervolg van de levensverhalen,of de verhalen van hen die nu nog misschien wat aarzelen om ze te vertellen.Dus dames en heren;mochten jullie hierover ook wat te vertellen hebben,aarzel niet.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 12:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh schat ik ben blij met wat je hier nu zegt!
Right time right moment. Dat is Miek hoor.! Afbeelding

De puzzel begint vorm te krijgen.
Eerst reikt Yolleke me een kant-en-klaar stuk lucht aan: Afbeelding
Hup. De Engelen.

Vervolgens Patrick met een enorm stuk.
Ik kijk wat er op staat en ik zie een veldslag. Afbeelding
Hup. Patrick

Nu Annemiek die een enorm stuk "landschap" heeft bijgelegd. Afbeelding waarop Patrick waar te nemen is met zijn favoriete hobby.

Maar we zijn nog niet uitgepraat want nu komt Merlijn met een kleine bijdrage...

(even in mijn eigen woorden)
Leg de lucht van Yolleke en de veldslag van Patrick boven elkaar en wat zien we?
(enfin, die kleur zit er precies niet op maar hup maar )

PAARS

En wat is paars?
Magic!
Afbeelding

En daar kruisen de wegen.
Daar kruist het degen.
Afbeelding

Om dat te besluiten met dit schattige plaatje wat niettemin een reuze impact heeft:
Afbeelding

Dit hele verhaal mag wellicht "gezocht" lijken, of diplomatiek in elkaar gedraaid toch is het dat niet.
Gewáágd?
Dat wel.
Afbeelding

Ben ik nog in beeld eigenlijk?......
:oops: Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Ja hoor grote schat
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 12:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ja hoor grote schat,ik kan de lijn nog volgen,hm zelfde frequentie wellicht?
1hart1 1hug1 1hartje1 :idea:
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 12:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Afbeelding

1hart1 1hug1 1hartje1 :idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 18:10 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Ruth en Patrick wat is dit mooi zeg ik word er warm van deze liefde.
Weet je Ruth nu moet ik heel sterk aan Ceciel denken daar had ik ook zo n band mee en dat gevoel van liefde is niet te verklaren meis dat is er gewoon.

En nu ben ik zo dankbaar dat ik dat heb mogen meemaken en lieverd probeer het niet te veel te verklaren en durf het er te laten zijn.

Hou van je
Liefs inge

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2006 19:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Afbeelding

Afbeelding
thnx love!

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 09:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja.
Deze muis blijft ook maar rondlopen met zijn staartje.

Hier klopt iets niet merk ik nu.
ff teruglezen...

Citeer:
..Er is ooit en dag gekomen dat Pat niet meer thuis kwam.
Ik denk door een bericht of door een brief of de melding dat hij eervol gesneuveld is of zoiets, maar dat heb ik niet gezien.
Hoe dan ook, op een dag was hij dood....


Juist.
Precies maar dát was dus niet zo.
Geen wonder dat ik het niet gezien heb maar ik zie het nu wel.
Patrick was niet dood.
Dat is precies waarom deze puzzel nog niet volledig is.
En dat is precies waar de schoen nu nog wringt.
Ik vraag me steeds al af waarom dit hele verhaal me zo bezig houdt, waarom ik het hier zo kwetsbaar open en bloot neerzet op gevaar dat ik me in-populair maak ( Afbeelding )maar dát is het dus.
Ik ben Patrick nog steeds aan het zoeken..... :lol: ...hihhi..gewéldig!
Moet je kijken, 2/300 jaar later loop ik nog in diezelfde rok naar Patrick te zoeken. Afbeelding
Hmm.....kan ik lang zoeken want hij zit nog steeds in 17-dinges geloof ik...... :?
.... Afbeelding .....

Nee flauw, :roll: maar ondertussen beginnen de sluiers wel dunner te worden.
Hier ligt een taak.
Afbeelding

Wat voelt dit goed allemaal.
Deze puzzel komt wel af Mr. Holmes, geen zorg. 1hart1 :idea:

Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 22:56 
Afbeelding



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 08 jun 2006 10:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock:

Ben ik hier rustig in de tuin aan het werken en herinner ik me opeens dat we jonge poesjes hadden toen Patrick thuis kwam.
Een van de eerste dingen die ik hem vertelde.

Jeetje...ppfff......en het was zomer en de zon scheen en het was kei-warm.
Ons mam maakte bramenjam..... :(
Oet wat histerisch klinkt dit zeg! :oops: Maar ondertussen komt het hier wel knoeterhard uit de lucht vallen gewoonweg.
Ik denk echt nergens aan en ben er ook bepaald niet mee bezig maar ik zie zwaluwen vliegen door de lucht en dan wetende dat hier helemaal geen zwaluwen zitten.... :?

Waarom schrijf ik dit op eigenlijk?
Geen idee.
Ik moet dat ff kwijt geloof ik.
Ons mam is opeens een stuk ouder zie ik nu.
Grijze haren en ze is toch wel erg mager voor een plattelandsvrouw.
Maar die poesjes zijn er dan toch maar.
In een doosje, naast elkaar.
Kijk schat? Zie je dat? Die kleine poesjes? Mooi hè?
joli joli...drôle..charmant n`est pas?


en dan veeg ik m`n handen af aan mijn schort.

Tja...ik weet er ook geen weg mee ff....

Dag broer.
Was je daar weer even opeens?
Alles goed daar?


Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 22:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Eigenlijk wil ik hier even zitten.
In dit vorige leven.
Want het is niet zo vorig meer als het, bijv gisteren, leek.

Wéér zit ik te wachten op Patrick.
..Nee Ruth, dat was het vorige leven weet je nog? Nu zit je in 2006.

Ja dat kan wel zijn maar nu in 2006 zit ik ook te wachten.
Want Patrick komt over een paar uur hier ergens naar toe.
En ik kreeg een brief waarin dat stond.
Dat had hij niet zelf geschreven maar iemand voor hem.
En een man op een paard met belangrijke kleren aan bracht dat hier.
Wat was ik blij.

En nu weer.
Maar dit keer via de mobiel.
:D "JEUJ Ruth, we gaan elkaar zien...ik verheug me er zo op!.
Dat gaat een stuk sneller.
En Annemiek was erbij. ..toch?
Annemiek weet dat het echt is.
Enkel weet ik nu ......pppffff.......ik weet dat niet meer.
Was het echt Miek?

Lieverds, ik ben kei-bang!
En dat is ouwe angst.
En ik kan dat nu gewoon weggooien, of naast me neerleggen, of het advies van velen: om die hele zaak nu eens eindelijk te laten rusten, opvolgen.

Koppig schudt ze van nee.
Ergert u niet lezer, maar ik leg het NIET naast me neer.
Deze zaak/taak dient afgewerkt.
Dit schreeuwt om schoonmaak, reiniging.
Afwerken. Gedane zaken, een schone lei.

Waarom bent ge nu bang? Uwen broeder gaat u aanstonds bezoeken.
Wel? Zijt ge niet blij?

Ha!
Blij!
Ik ben al uren geleden voorbij mijn blijheid geschoten. Rechtdoor gestoten naar angst.
Zenuwen en sidder.
Wat nu?
Wat nu als hij niet komt?
Wat nu als ik hem toch net niet zie?
Wat nu........

Wat ben je nu aan het creeeren Ruth? Zit je in je drama?
Nee, ik zit in het drama van 1700 nog iets en toen was het zwart/wit
Nu zie ik hetzelfde drama maar dan in kleur.
En daar ben ik bang voor.
Wat te doen?

Merlijn? Engelen van het Zuiden....maak alles stil.


:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:04 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Het was echt, het is echt :idea:
En nu, zón 300 jaar later, kan en mag nu eindelijk die pijn losgelaten worden.
Lang gewacht, stil gezwegen, nooit verwacht, en nu eindelijk je broertje terug gekregen.
Geef hem een dikke knuffel van mij en voor jou ook een, hier, vangen;
XXXXXX

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2006 23:52 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:o Epicurus

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 06:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Waarschijnlijk, zo ik hier nu schrijf, hebben patrick en jij elkaar in de armen gesloten.

Hmmmmm een mens vreest?? hoe was het ook alweer? miek help eens?

Nou lieverds het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat en je weet ook dat ook dit weer voorbij gaat.

Geniet van elkaar, wie weet denk je wel even pfffffffffff was dat nou zo errug? heb ik me daar nou zo op verheugd, hihihihi, maar jullie zielen zijn toch altijd verbonden, ja echt wel.


Liefs Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 07:00 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
De mens lijd het meest, door het lijden dat hij vreest.
Ik kreeg al een smsje, om goed 7 uur vanmorgen, dat hij er was.
En Ruths strijdkreet eronder;
!! JEUJ!!!
Ze zullen nu wel onderweg zijn. :idea:
De lichttrein naar Samoe en Karel.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 07:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hmmm mooi


Ben benieuwd naar de ervaringen van het treintje

Knuf voor jou miek :thanks:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.