LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 20 apr 2024 02:57

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Het is beter voor het forum en haar bewoners als Jan het forum verlaat.
Peiling eindigde op do 26 okt 2006 15:00
Ja  33%  [ 3 ]
Nee  67%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 9
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Democratische besluitvorming
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 15:00 
Offline
Beheerder

Lid geworden op: do 05 okt 2006 11:08
Berichten: 160
Lieve mensen,

Ik heb het nu een langere tijd bekeken hoe het conflict rond mijn persoon een leven is gaan leiden op dit forum en ik ga daar een einde aan maken. Samen met jullie.

Uit alle berichten moge duidelijk zijn wat mijn intenties zijn geweest op dit forum, waarom ik hier ben, wie ik ben en het moge ook duidelijk zijn dat ik buiten mijn schuld om betrokken ben geraakt in een web van boosheid, nijd en afgunst.

Betrokken personen mogen trots zijn op zichzelf.

Ikzelf heb veel verdriet gehad door de valse aantijgingen van Frummel, die werkelijk haar eigen ellende schept en ik heb me bijzonder geergerd aan de plaatselijke jaloerse egotripper in de vorm van Jemanneke.

Het is afgelopen. Ik noem vanaf nu de mensen gewoon bij de naam. Wie die derde persoon is die zich er ook nog tegenaan bemoeit weet ik niet en eerlijk gezegd... het laat me koud.

Uiteindelijk, laat het me ook koud wat zij allemaal over mij te zeggen hebben want ik weet wel beter.

Wat me echter niet koud laat is de wijze waarop andere lieve mensen hier door ditzelfde drietal bedreigd wordt en afgestemepeld als lafhartige liefdeloze verraders, daar waar zij het slechts opnemen voor dit forum en al haar bewoners.

Ik vind het onacceptabel hoe Ruth, die een zeer innemende liefdevolle persoon is wordt neergesabeld en ik bewonder de kracht waarmee ze zich dapper weert.

En dit allemaal vanwege de hersenspinsels van drie mensen over mij en mijn aanwezigheid.

Ik heb me de laatste dagen afgevraagd of ik hier wel moet blijven.
Ik dacht werkelijk dat door mij de goede sfeer van dit forum werd aangetaast. Tot ik zag hoe het drietal er niet voor terugsschrikt om ook anderen aan te vallen.

Dit gaat nu een einde nemen wat mij betreft. Moet ik gaan? Ikzelf vind van niet want het is duidelijk dat de problemen werkelijk onder de hersenpan van een paar enkelingen liggen.

Echter, ik ben een enkeling en jullie lieve mensen zijn met velen. Het belang van de meerderheid komt voor het belang van de enkeling. Ik ben die enkeling in dit verhaal en ga jullie een democratisch besluit laten nemen.

Gelieve hierom dus simpelweg de volgende vraag te beantwoorden die je in de POLL zult vinden.
We gaan deze POLL een drietal dagen laten staan. Na drie dagen zullen we weten wat te doen.

Mag ik blijven of moet ik gaan? Als een meerderheid besluit dat ik moet gaan, dan ga ik en keer ik niet meer terug. Zegt een meerderheid dat ik mag blijven, dan roep ik Jemanneke, Frummel en die ander op om hier vrede mee te hebben en verder de zaak af te sluiten. Dit MOET een einde nemen.

Jan

PS: enkel stemmen van geregistreerde leden worden geteld. Gasten dienen zich dus eerst in te loggen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 15:18 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hoi grote schat.

Afbeelding

Heej Jan, even heb ik zitten puzzelen of ik je nu een pb zou sturen of het hier maar gewoon onder zetten.
Kweet nog ff niet wat het beste geweest zou zijn.... Afbeelding ...

Ik hoef niet te kiezen hier want tuurlijk mag jij blijven en natuurlijk moet je niet weg.
Iedereen mag blijven nl. en niemand moet hier weg.
Onzin! :wink:
Daarbij vind ik de keus aan jou.
Want om hier te blijven of weg te gaan beklijft niet lieverd, als het niet resoneert met jouw eigen gevoel immers?

Dat je van streek raakt door wat gerommel zo links en rechts kan ik me wel voorstellen hoor.
Jeetje, ik heb er ook aan "moeten" wennen weet je?
Maar joh, de les die ik eruit heb mogen leren is het méér dan waard geweest. Enfin, voor mij dan.
En dan hangt er een dikke ESPAVO boven mijn Banner: lichtwerkersforum
Omdat ik hier geleerd heb, (o. a. of juist! door opstuivende musketiers) me er niets meer van aan te trekken.
Het zegt nl. niets over jou lieverd.

Niet eenvoudig hoor, loslaten wat niet van jou is.
Want de verleiding is o zo groot om de slechte te verslaan en de goeie te doen zegevieren.
Maar dan?
We zijn allemaal "slecht" schat.
En van zodra we die slechtheid accepteren in onszelf kunnen we dat ook in de ander.

Klinkt dit als blah-die-blah nu Jan?
Want echt een antwoord op jouw vraag is het natuurlijk niet..geloof ik?


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 15:29 
En hier hebben we het theater....zo voorspellend dit...

Daar zit het addertje onder het gras. Het bewijs! Natuurlijk zijn de bewijzen pijnlijk mager. Vooral makkelijk te weerleggen door ontkenning, theater en huichelen.

Afbeelding
Bravo Jan werkelijk een groot theater,wat je hier zet...is het forum al van Jou?
Van mij mag je hier blijven of weggaan dat is je eigen keuze,maar op mijn forum ben je nooit welkom bij deze!

vriendelijke groet Karnayna en Merlijn/Jemannekke


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 15:43 
Offline
Beheerder

Lid geworden op: do 05 okt 2006 11:08
Berichten: 160
Citeer:
maar op mijn forum ben je nooit welkom bij deze!


Jij moet wel heel erg in jezelf geloven als jij veronderstelt dat ik zelfs maar de moeite zou doen om jouw forum te vinden.

Joh, ga eens vroeg slapen of zo.... :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 16:04 
Citeer:
dit doende bij personen waar ze schuimbekkend( door teveel Ariel te gebruiken) zich een focus op hebben geworpen.


Ach jan Ja wij geloven in ons zelf, ik zou je het eens aanraden om het ook eens te doen.

En janIk maak geen enkele letter nog vuil aan jou.

greetz merlijn


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 16:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Jan...........
Turbulentie ...dat is alles.
Emotionele turbolentie. :wink:

Luister naar je eigen gevoel.
En kies dan.
Voor mij geldt wat al eerder gold........wees welkom........
Trouwens wij hebben samen een filosofodingesse afspraak, dus die kan je niet in ene zomaar intrekken.....

Lieve groetjes Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 16:35 
Offline

Lid geworden op: do 12 jan 2006 08:56
Berichten: 163
Lieve Jan,

Omdat ik in je poll even mijn mening duidelijk wilde maken heb ik gestemd......maar :oops: :oops: per ongeluk het verkeerde aangklikt.
Graag zou ik dit gecorrigeerd willen zien.

Kan je dit regelen Jan of Annemiek, Ruth?
Ik was weer even aan het klungelen.

En om vooral geen verwarring te krijgen, Jan kent mijn mening.
De keuze is aan jou, maar ik zou je missen als je ging.

Mery
Licht en liefde voor allen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 17:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Dito hier..

Ik tikte ook ja blijven, niet goed gekeken bij het intikken.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 17:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Jan,

Ik geloof niet in democartie en zal daarom ook niet stemmen. Van mij mag iedereen blijven of weggaan. Het is zijn of haar keuze. Het verbaast me wel waarom je deze vraag stelt. Kun je zelf niet bepalen of je hier wilt zijn of niet wilt zijn? Waarom laat je dit afhangen van wat iedereen er van vind?

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 18:19 
Offline
Beheerder

Lid geworden op: do 05 okt 2006 11:08
Berichten: 160
Lieve Bigbear,

Een goede en oprechte vraag. Jawel, ik kan zelf bepalen of ik hier wil zijn of niet en ik WIL hier graag zijn. Echter, het belang van één iemand, in dit geval ikzelf, mag niet ten koste gaan van de belangen van een hele groep.

Dat is waarom ik deze stemming in gang heb gezet. Ondertussen heb ik al wel lieve reacties gekregen waarin men me vraag om zeker niet weg te gaan.

Liefs,

Jan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 18:31 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Jan schreef:
Jawel, ik kan zelf bepalen of ik hier wil zijn of niet en ik WIL hier graag zijn.



And so be it.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 20:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Volkomen overbodig die poll, we (ver-)oordelen hier immers niet?
Toch zie ik er hier enkelen, inclusief jijzelf die wel op Gods stoel gaan zitten, maar dat is begrijpelijk als iets pijn doet.
Ik werd in het verleden ook aangevallen door iemand die dat door haar verleden niet helemaal kon helpen, net zomin als dat ik het kon helpen dat ik man ben en ertegen in het geweer ben gekomen. Ik heb ervan geleerd en dank er een deel van mijn groei aan.

Wat je ook gedaan zou hebben, geen enkele persoon verdient een zo'n duistere reactie. Juist vergevingsgezindheid en hulp biedt de ander de hulp om te helen tot een lichtwerker. Sommige bezoekers waren dat tijdens het plaatsen van hun reacties even "vergeten". Iemand durft zelfs oordelend reclame te maken voor de eigen site en iemand anders durft de naam van een verlichte gids te misbruiken voor een minder liefdevolle boodschap die duidelijk niet van Hem kan zijn.

Ik sprak met mijn gidsen de verbazing uit op 15 oktober dat de 17e zo'n bijzondere dag leek te gaan worden en waarom ik niet mee moest doen. Het antwoord: Ze hebben een waarschuwing nodig. Kijk maar eens naar het forum wat er gebeurd de komende weken, die krijgen het nog zwaar. Ze wilden verlichting, die krijgen ze in een sneltreinvaart.
En zie wat er gebeurd. Onze zwakke punten worden versterkt met een doel: Ze liefdevol op te pakken en er van te leren en te helen.
Laten we dat doen!

Karel

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 21:04 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
ShivoHam schreef:
..Kijk maar eens naar het forum wat er gebeurd de komende weken, die krijgen het nog zwaar. Ze wilden verlichting, die krijgen ze in een sneltreinvaart....


HAHAHAHA!!!!! :lol: :lol:
Oh Karel!

Sorry Jan dat ik even ontsettend moet lachen hier. :oops:
En wel hardop.

Dit is toch schitterend!

Ja hoor Karel, helemaal gelijk vind ik.
Het forum wenst verlichting en zie?
Hup het knettert langs alle kanten.
Nou die kortsluitingen geven werkelijk de prachtigste vonken.
Bepaald geen zwakstroom. 8)
Als je het kunt zien.
En YES ik kan het zien!!!

Dank je wel lieve lieve Pooh-beer.
Dank je wel lieve lieve Jan. 1hart1
I LOVE YOU!

1hart1 1hug1 1hart1



(sorry als dit wat "mistig" overkomt.
Kan er even nix aan doen..... :oops:
GEeft nix.
Komt allemaal goed.)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 24 okt 2006 07:12 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Jan

Warom mag jij geen plaats innemen van jezelf op dit forum? Ben jij alleen minder dan de "groep"?

Ik ben het niet met je eens . Je bent van evenveel waarde als ieder ander hier en aan stemmen doe ik niet want ik vind dat het jouw vrije keus moet blijven.
Niet beinvloed door wat en wie dan ook .
( zie wie het zegt---Nel , die een topic plaatste aardig gelijkend op de jouwe.. :D )

Ik kan je niet dwingen maar denk eens na over wat ik hier zeg..ik blijf en ik ben in de emotie geschoten gisteren omdat ik steeds ziek ben.

Ik had beter moeten weten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je blijft , heel fijn en als je toch besluit te vertrekken, dan wens ik je een heel goeie verlichtte reis en hoop dat je toch weer eens langs komt.

Liefde en Licht van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 24 okt 2006 08:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
De Vriendelijke Ziel antwoordde: ‘Als ik je kwets en als ik je pijn doe, als ik je het ergste aandoe dat je je kunt voorstellen - dan ... ‘
‘Wat dan? Wat dan?’ viel de kleine Ziel hem in de rede.
Omringd door een nog grotere stilte dan eerst zei de Vriendelijke Ziel: ‘dan ..., dan ..., dan moet je bedenken Wie Ik Werkelijk Ben.’
‘Natuurlijk! Dat zal ik voor je doen!’ riep de kleine Ziel, ‘ik beloof het. Ik zal me je altijd herinneren zoals je hier nu voor me staat!’
‘Goed’, zei de Vriendelijk Ziel, ‘want zie je, ik zal zo erg moeten doen alsof, dat ik mezelf zal vergeten. En als jij je dan niet meer herinnert hoe ik werkelijk ben, dan kom ik daar een hele tijd lang niet meer achter. Als ik vergeet Wie Ik Ben, vergeet jij misschien zelfs Wie Jij Bent. Dan zijn we allebei verloren. En dan hebben we weer een andere ziel nodig om te laten ontdekken Wie We Zijn.’
‘Dat gebeurt niet,’ beloofde de kleine Ziel nog eens, ‘ik zal me je herinneren. En ik zal je dankbaar zijn voor je geschenk: de gelegenheid om mezelf te ervaren als Wie Ik Ben.’
En zo werd het afgesproken. De kleine Ziel ging over naar een nieuw leven, verrukt van het feit dat hij het Licht was. Dat was immers heel bijzonder. En de kleine Ziel was er ook verrukt van dat hij dat deel van bijzonder dat vergevingsgezind heette, mocht zijn.
De kleine Ziel wachtte vol ongeduld op het moment dat het zichzelf als vergevingsgezind mocht ervaren. En dat het de ziel die dat mogelijk maakte kon bedanken.
En elke keer als er een nieuwe ziel in zijn nieuwe leven kwam opdagen, of die nu vreugde bracht of verdriet - en speciaal als hij verdriet bracht - dacht de kleine Ziel aan de woorden van God. ‘Onthoud goed,‘ had God met een glimlach gezegd, ‘Ik stuur je alleen maar engelen.’

Uit: Een gesprekje met God - Neale D. Walsch

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.