LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 17:35

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Yolleke
BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2005 10:31 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Dag lieve lichtjes,

Ik heet Yolleke en ben een vrouw van 54, al bijna 30 jaar getrouwd met Bert.
Wij hebben 4 kinderen, drie al groot 28, 25 en 24 jaar oud en een "kleintje" van 14 jaar.
We wonen met de jongste sinds begin 2003 in Noord Frankrijk.
Ik ben zie steeds beter wie ik ben en geniet van het leven.
Hier in Frankrijk heb ik mijn plek gevonden, hier hoor ik thuis.
Ik ben erg aards, in mijn beleving wonen we hier op aarde om in een lichaam te zijn.
Een lichaam betekent bepaalde beperkingen, maar ook mogelijkheden.
Je kunt dingen ervaren die je zonder lichaam niet kunt ervaren, vlinders in je buik, voedsel eten, kietelen, slapen, pijn, verslaving, zielig, de wind door je haren, de geur van een bloem, de regen op je gezicht, koud, warm, de zon op je huid, moe worden van het lopen, een aai over je bol en verder kun je emoties voelen, vreugde, verdriet, angst, rust, plezier, jaloezie die kun je door je hele lichaam voelen.
Dit zijn de dingen die me mateloos boeien, hoe voel ik me en hoe komt dat, kan ik daar iets aan veranderen, wil ik daar iets aan veranderen.
Ik geloof in levens voor en na dit leven, maar ik zie ze niet, een 5D ervaring heb ik niet bewust.
Ik denk dat groeien je hele leven doorgaat, en daarna ook nog wel
Telkens leer je een stukje bij, maar voor je "alles" weet en vooral kunt toepassen

Verder is ons huis een half jaar geleden tot de grond toe afgebrand, als we het dan toch over keuzes hebben
Wij hebben de keus gemaakt om vanaf het eerste moment te zeggen, dit is geen einde maar een nieuw begin. Hierdoor heb ik een unieke kans gehad om het proces van dichtbij bij mijzelf te volgen en in de aardse praktijk toe te passen en het is ongelooflijk boeiend. Het is niet zo dat de inzichten me om de oren vliegen, maar heel langzaam komen er allerlei dingen op hun plaats. Stapje voor stapje.
En in ieder geval hebben we voor geen moment een drama beleefd, al was niet alles even makkelijk.

Ik kan natuurlijk zo nog wel een paar velletjes vol vertellen, maar ik denk dat dit wel wat informatie over mij geeft. En let wel dit is mijn mening, maar als er iemand iets op te zeggen heeft, graag

Liefs,
Yolleke
_________________

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.