LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 20 apr 2024 03:28

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hallo allemaal!
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 12:21 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 03 dec 2007 11:59
Berichten: 156
Mag ik me even voorstellen?

Ik ben Denise en heb me zojuist aangemeld op het lichtwerkersforum. Alles is nog heel nieuw voor mij. Vorige week raakte ik bekend met de term lichtwerker en zoals ik een rijtje 'kenmerken' zag, kon ik voor mezelf zeggen dat elk kenmerk in meerdere of mindere mate op mij van toepassing was. Ik las het bijstaande verhaaltje en het voelde echt als 'ohhh maar is dát het!' :)

Mijn leven op dit moment: ik ben dus Denise, 22 jaar, woon een jaar samen met mijn vriend. Ik heb een kat en twee cavia's en ik ben werkelijk gek op ze. Ik word altijd vrolijk van ze en verzorg ze met alle liefde. Ookal heeft mijn kat, 9 jaar en uit het asiel, wel wat gedragsprobleempjes en hebben mijn 2 caafjes ook niet de allerbeste start gehad. Dan denk je nou, waarom schrijf je dat? Omdat ik het zelf geen toeval vind dat al deze beestjes hier beland zijn, bij mij! :) Ohja er is nog een schildpad in huis, maar die is van mijn vriend en die is niet zo uh...knuffelbaar ;) Ik ben uit liefde voor dieren vegetarier.
Ik werk als woonbegeleidster in de verst. gehandicaptenzorg. Deze baan vergt veel van me door omstandigheden op het werk. En het gegeven dat ik eigenlijk niet op mijn plek zit in dit vak. Al vorig jaar deze tijd, wist ik dat. Ik was net afgestudeerd en kreeg ineens een heel twijfelachtig gevoel over mijn gekozen vak. Op de paranormale beurs sprak ik een man die mij vertelde dat ik zou gaan 'hulpverlenen op een heel ander niveau; hoger maar het mijne'. Hij zei dat het goed zou komen.

Ik vind het heel moeilijk om mijn werk los te gaan laten. Waarom precies weet ik nog niet. Ik voel wel dat ik aan het begin sta van iets nieuws; een mooie lange zoektocht.
Ik houd erg veel van muziek maken. Sinds ik 12 was vind ik drummen prachtig. Door alle onzekerheid heeft het nog een paar jaar geduurd voor ik daar echt mee aan de slag ging, maar inmiddels zit ik in een eigen band. Van muziek krijg ik zoveel energie. Dan sta ik volledig in mijn kracht. Muziek loopt als een leidraad door mijn leven. Als kind kon ik al geintigreerd raken door een bepaald liedje en wat voor gevoel me dat gaf.

Ik heb me ook altijd anders gevoeld en sinds de middelbare school ben ik dat steeds bewuster gaan voelen. Ik kwam uit bij de term hooggevoelig en nu bij lichtwerker. Het voelt heel vertrouwd.

Wil ik graag afsluiten met een mooi teken wat ik jaren terug al tegen ben gekomen. Ik was eens met mijn moeder in een new age winkel en ik wilde heel graag iets kopen. Ik had niet zoveel geld bij me, dus keek ik bij de kaarten. Er waren verschillende afbeeldingen, waaronder één van een man op een paard met een schild en speer. De achtergrond was mooi licht en oranje gekleurd. De titel van de kaart was 'warrior of light' . Ik nam de kaart mee en heb hem boven mijn bed opgehangen. Dit was ook in een periode dat ik me vaak depressief voelde. De kaart is in mijn ogen een teken geweest, een signaal. Dat ik me nu misschien rot voelde, maar dat ik naar mijn hele mooie essentie toe zou gaan reizen: een lichtwerker ! :)

Ik hoop dat ik hier mooie ervaringen kan uitwisselen maar ook een hoop kan leren.

Groetjes, Denise

_________________
Faith lies in the ways of sin


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 14:08 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Wouwww, welkom Denise.
Leuk dat je je zo uitgebreid aan ons voorstelt.
Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt.

Als zo iemand op een paranormaal beurs aan jou vertelt dat je nog op een heel ander niveau zal gaan hulpverlenen, dan betekent dat niet dat je gelijk volgende week je werk los moet gaan laten hoor.
Het kan zelfs zo zijn dat je dat andere niveau van hulpverlenen op je werk gaat doen.
De tijd zal het leren en je zult het weten op het moment dat het zover is.

Kun je mij een vertaling geven van je onderschrift?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 14:13 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Hoi Denise,

Welkom hier!!
Allicht kan je je mooie zoektocht als lichtwerker een beetje samen met ons delen.
tot 'spreeks' :D

Liefs,
Lotte


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 14:44 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Trouwens, ff nieuwsgierig :wink: ,die kaart van de warrior of light, is dat een kaart van de aartsengel Michaël?

Liefs,
L


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 15:06 
Hallo Denise!

Leuk dat je hier bent!
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt! 1hart1
Mooi dat van die kaart!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 15:10 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Welkom Denise, fijn dat jouw pad het onze kruist. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hallo Denise

Hartelijk Welkom en leuk zo al wat van je te lezen.

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Hallo Denise,

Welkom hier op het forum.
Ga niet naarstig op zoek naar ander werk, kijk wat er op je weg komt.
Je hebt duidelijk wel voeling met je werk, dus laat dat rustig zijn gang gaan.

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:52 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hallo Denise


Welkom hier op het forum en meteen al een heel verhaal aan het vertellen, leuk hoor :wink:

Hoop dt je het naar je zin hebt hier en dat we nog veel van je mogen lezen.

1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 18:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Welkom Denise en dank je wel voor je verhaal meteen.

Klinkt prachtig: Warrior of Light.
Klinkt moedig.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 19:11 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dee Dee,

Van harte welkom ! Blij met een Blij Enthousiast Lichtje erbij !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 19:11 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Welkom Denise warme engel ,

Wat leuk dat je er bij bent en wat een mooi pad heb je reeds afgelegd. Laten we samen stralen in de liefde die we zijn. Ik wens je leuke momenten op het forum , het licht straalt steeds harder.

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 20:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 21 nov 2007 12:25
Berichten: 85
Hallo Denise, je begrijpt dat een reactie van mij niet achterwege kon blijven ;)
Ik vermoed, dat we beide tot een grote familie behoren: die van Michael.
De liefde op dit forum is erg sterk, dompel er maar lekker in onder.

Greetingz & Light, LW


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 22:12 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 03 dec 2007 11:59
Berichten: 156
Dankjulliewel voor het warme welkom ! Dat vind ik heel leuk.

Vick, je vroeg een vertaling van mijn onderschrift. Het is een stukje songtekst uit een nummer van The Smashing Pumpkins, wat ik erg mooi vind. Nu merk ik dat de tekst ook wel op mij van toepassing is op dit moment in mijn leven. Wat de schrijver letterlijk bedoelt heeft weet ik niet maar voor mij betekent het: doe wat je hart je ingeeft, dat zal op weerstand stuiten van de omgeving (ways of sin -> zondigen in hun ogen), maar vertrouw erop en alles komt goed. Roest niet vast in vaste verwachtingspatronen die anderen van je eisen of verwachten!

De kaart heb ik nog wel ergens maar ik weet niet waar (veel spullen uit mijn oude kamertje opgeborgen). Ik geloof niet dat het een engel was die afgebeeld is. Maar het zou natuurlijk wel kunnen. Ik zal de kaart eens opzoeken.

Ik werk pas een jaar op deze locatie, maar ik ervaar best wat stress van lange werkweken(soms 40 tot 50 uur) en onregelmatig werken. Ik kan moeilijk plannen, daarnaast blijven de veranderingen zich maar acht er elkaar scharen in de vorm van wisselend personeel, diensten die geschapt worden, vertrekkend locatiehoofd. Er gebeuren moeilijke dingen met een client die me best hebben aangegrepen.
Ik ben dus niet zomaar van plan op te stappen, temeer omdat ik nog zo twijfel over van alles. Misschien dat het wel een beetje zo leek uit mijn voorstel post.
Ik heb gewoon zelf ook het gevoel dat hulpverlening niet zo mijn ding is. Op de opleiding al had ik het erover dat ik het niet langer dan 10 jaar zou gaan doen.

Light Warrior, je maakt me wel een beetje nieuwsgierig hoor. De familie van Michael? Behoren we daar allemaal toe als lichtwerker/lichtwerker in wording?

_________________
Faith lies in the ways of sin


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 10:54 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Hoi Deedee,

The Smashing Pumpkins, geweldig zeg, daar ben ik al jaren 'fan' van al luister ik het laatste paar jaar veel minder. Beetje begonnen in m'n pubertijd, waarin ik al m'n heftige emoties zo mooi kon uiten/ laten stromen, door keihard S.P. nummers te draaien; vrolijke maar ook minder vrolijke.
Die tekst komt uit 'Hummer' he, mooi hoor, vooral dat wat het voor jou betekend.
Van dat album vond ik toen met name 'Mayonaise' erg goed, dat nummer heb ik echt platgedraaid toen, en uiteraard Disarm en Today.
Staat me zo iets bij dat toen ik 18 was en hoorde dat ik geslaagd was voor mijn havo diploma, ik zo hard 'Today' op had staan dat er een glas brak dat in de buurt van mijn geluidsbox stond, en tja daar was ik dan 'trots' op of zo :lol: tja..

Tot 'spreeks' :D ,
Liefs
Lotte


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 10:58 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
..Staat me zo iets bij dat toen ik 18 was en hoorde dat ik geslaagd was voor mijn havo diploma, ik zo hard 'Today' op had staan dat er een glas brak dat in de buurt van mijn geluidsbox stond, en tja daar was ik dan 'trots' op of zo tja..
..


:lol: hihihi prachtig.
Today op zulke hoge frequentie dat het glas breekt.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 13:15 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 03 dec 2007 11:59
Berichten: 156
Haha nou dan had je hem wel heel hard staan ! :p
Het komt inderdaad uit Hummer; zo als ze het nu live spelen, echt ge-wel-dig. Kan hem echt wel 20 keer achter elkaar luisteren alleen maar om het geweldige intro op de drums. De groove 8)

_________________
Faith lies in the ways of sin


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 18:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hi Deedee

Welkom op het forum.
Moii he die herkenning.

liefs wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 18:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
dag lieve Denise


Welkom op het forum
ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben

liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 21:56 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Hai Dee-Dee Denise,

Een warm welkom hier en veel lees en her-inner plezier.

Ook ik werk sinds kort met verstandelijk gehandicapten. Leuk om misschien eens samen te kletsen?

Liefs
Anjasa

_________________
Luister naar je hart. Het fluistert, dus luister er goed naar!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.