LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 15:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: hi there, mijn naam is Wikvaya
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 10:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Hallo lieve mensen van dit forum.

Ik ben blij dat ik op dit forum ben terechtgekomen want ik heb sterk het gevoel dat ik van jullie nog een boel kan leren. Even in het kort over mezelf.
Ik ben eenvrouw van 59 jaar, heb een baan, een man en een zoon van 37 jaar oud en twee honden. 21 maanden geleden ben ik letterlijk en figuurlijk door een subtiel maar duidelijk aanwezig geklingel van een klokje wakker gebeld midden in de nacht. Vanaf dat ogenblik zijn er in een enorme stroomversnelling allerlei dingen met me gebeurd die ik zelf niet kon verklaren en na veel zoeken eindelijk een klein beetje een plaatsje heb kunnen geven. Gidsen hebben een intrede in mij leven gedaan, ik kan via gedachten met ze praten,ik heb 11 maanden lang een enorme energie toegediend gekregen waavan ik later er achterkwam dat dat een naam heeft en kundalini heet. Ik begon flitsen van beelden te krijgen en 1 beeld werd werkelijkheid. Het is een jonge man van 21 jaar, na veel speurwerk kwam ik er achter dat het een wat men noemt Indigokind moet zijn en dat het niet zonder bedoeling is geweest dat zijn aanwezigheid in mijn leven mij van te voren is meegedeeld. Er begonnen steeds meer puzzelstukjes op zijn plaats te vallen. Ik ontdekte dat 1 van mijn begeleiders een oude Hopi indiaan is(mijn levensbegeleider) en een hele lieve boodschap van hem was , je hebt de glimlach ingeruild voor een brede lach, het is een thuiskomen in de materie die je op het lijf geschreven is. Hij noemt mij een mooie zwaan en zijn bloem. Voor iemand die de zin van het leven totaal niet meer zag zitten is dit allemaal een openbaring. Ik ben in staat geweest kontakt te maken met mijn hogere entiteit. Uit dit kontakt is gebleken dat ik uit eigen vrije wil deze tijd op aarde heb mee willen maken. Niemand heeft je hiertoe gedwongen, zei ze. Je moest en zou de nieuwe tijd mee maken vanuit de aarde. Je hebt een taak te vervullen. Wat die taak is weet ik nog niet. Ik moet eerst met mezelf aan de slag is me verteld. Ik moet leren mezelf te waarderen en van mezelf te gaan houden. Dat vind ik erg moeilijk. Ik hoop dan ook dat ik jullie af en toe eens een vraag mag stellen. Al een hele tijd komt er een enorme energie mijn kruinchakra binnen. Ook heb ik vaak energie die via mijn haargrens zeg maar naar binnen komt. Als ik eventjes aan het staren ben zie ik violette wolken bewegen rondom mij heen. Van mij gids krijg ik als antwoord dat dit helende energie is. Ik weet het allemaal niet en misschien dat ik bij jullie een paar antwoorden kan vinden op mijn vele vragen. Ik heb eventjes een aantal topics doorgelezen en ik moet bekennen dat ik niet erg bekend ben met het begrip lichtwerker. Recent heb ik een medium bezocht die in het universum met haar lichtlichaam werk verricht. Van haar heb ik te horen gekregen dat ik dit ook schijn te doen. Maar ik ben mij dit niet bewust. Zij vertelde mij dat zij bij mij de specifieke kristalkracht voelt die zij ook bij kinderen die haar praktijk met hun ouders bezoeken waaneemt. Je bent een kristalmens, zei ze. Na veel gespeur kwam ik bij een indigotest. Die heb ik gedaan maar ik hou niet zo van mensen in een hokje duwen ,echter moet ik erkennen dat veel van de eigenschappen die men aan indigomensen geeft bij mij mij te vinden zijn. Het was alsof ik ineens wakker werd. He, ik snap nu ineens waarom ik zo ben. Het is een lang verhaal geworden. ik hoop veel van jullie te leren en daardoor mezelf te leren kennen en wens jullie veel liefde. :D
liefs marion


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 11:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Lieve Marion,

Welkom hier!

Wat een intensieve periode zal dat geweest zijn die afgelopen 21 maanden.
Ik hoop dat dit forum een plek kan zijn waar je je thuis voelt op je weg.

Liefs
surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 11:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Welkom Wikvaya
En wij hopen ook van jou te mogen leren. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 12:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hallo Wikvaya :D

Oh ik vind gelijk al dat je een prachtige naam hebt gekozen zeg?
Is dit een "verbond" tussen jou en je hele lieve Hopi-Indiaan?
Het klinkt een beetje zo vind ik.

Wat leuk dat je meteen zoveel verteld over jezelf?
Dat geeft recht een helder beeld hier.
Ja zeg, jij neemt zoveel waar dat het bijna niet anders kan dan een achtergrond van geen-zin-meer-hebben.
Ik heb altijd het idee dat mensen die het echt moeilijk hebben in de afgelopen tijd, een soort van taak is weggelegd.
Enfin, als je dat zo voelt ten minste. :wink:

Maar...is je gevoel hierover nu verandert, nu je je ziele-familie begint te leren kennen?

Zeg, en je mag altijd vragen hoor.
Antwoorden zijn overal.


Welkom hier.
1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 12:56 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Wat een intensieve periode zal dat geweest zijn die afgelopen 21 maanden.
Ik hoop dat dit forum een plek kan zijn waar je je thuis voelt op je weg
.

allereerst, bedankt voor het lieve welkom.
ja als antwoord mag ik wel zeggen zeer intens. maar ook natuurlijk omdat er niemand is , althans er was toen niemand, aan wie ik dit kwijt kon dus heb ik aldoor daar in mijn uppie mee lopen tobben. Want ga maar eens uitleggen aan iemand dat er een man uit een wereld die niet te zien is tegen je praat via je gedachtes en dat er een energie je lichaam in komt die dag en nacht doorgaat. Soms kon ik niet eens meer rechtop lopen als ik boodschappen aan het doen was.. ik begreep er echt helemaal niks van.



Citeer:
Is dit een "verbond" tussen jou en je hele lieve Hopi-Indiaan?
Het klinkt een beetje zo vind ik.

Hij heeft geen naam zei hij. Toen ging ik een naam voor hem uitkiezen en kwam op een Native American names website. Ik vond het leuk om 10 namen te nemen die me aanspraken en dan er drie uit te kiezen die me bijzonder aanspraken en daarna pas de betekenis ervan lezen en bij welke stam ze horen. Tot mijn verbazing had ik 10 namen uitgekozen die van de Hopistam waren. Ik ben dat gaan uitzoeken en kwam bij de Hopi profetie terecht op Goddelijk plan.(dat was ook een boek wat ik van een volkomen vreemde gemaild had gekregen een jaar daavoor, waarin over de nieuwe tijd stond en het wakker worden van de mensen). alles ging opeens passen, stukje bij beetje. maar ik ben er nog bij lange na niet. Ik heb zelf de naam Wikvaya uitgekozen omdat die naam mij bijzonder aansprak. Het is eigenlijk een mannennaam maar kan mij wat schelen. En hij zei da ik ook met de Hopi een band heb. Ik heb ook een naam van mijn gids gekregen maar die kan ik nergens op internet vinden. Chapensae.
De betekenis van die naam heb ik gekregen van hem, het betekent, Hij die nooit opgeeft.
Ik heb wel een gevoel dat ik met mijn gedachtekracht iets kan betekenen voor de men en de aarde. In 21 maanden tijd ben ik wel 180 graden gedraaid. Mijn probleem is mijn denkpatroon. Ik denk te verstandelijk. Ik analyseer nl al mijn gedachtes. maar dat hoop ik ook te veranderen.

dank jullie wel voor het antwoord.
Liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 13:28 
Wat mooi deze beelden!
Welkom Wikvaya!
Natuurlijk moest ik dit vandaag lezen, nadat ik me ook weer eens onbegrepen had gevoeld.
Ik hoop dat je hier wat antwoorden kunt vinden, of in ieder geval mensen die je geloven en meeleven!

Trouwens ook interessant van die Indiaan en mooi! Ik heb ook pas mijn link met Indianen ontdekt.
Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 13:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Natuurlijk moest ik dit vandaag lezen, nadat ik me ook weer eens onbegrepen had gevoeld.
Ik hoop dat je hier wat antwoorden kunt vinden, of in ieder geval mensen die je geloven en meeleven!

Trouwens ook interessant van die Indiaan en mooi! Ik heb ook pas mijn link met Indianen ontdekt.

dank je wel Saskia, Skyeblue
mag ik vragen hoe jij dat hebt ontdekt?
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 14:28 
Lieve Wikvaya,

Eerst tijdens een therapie (Inverse Wave therapie) waar ik terugging naar een vorig leven zag ik een Indianenman, daarna later tijdens een meditatie heb ik hem weer gezien en ook een Indianenvrouw. Ik heb er ook een stukje over geschreven in het topic bij EVBO over verdrietig.....

Ik heb uiteindelijk uitgevonden dat zij van de Crow Indianen was.
Het is al weer even geleden dat ik contact met haar had, ik denk dat het een gedeelte was van een vorig leven van mij, wat ik moest verwerken.
Dus dat is wel anders volgens mij dan een gids.

De energie waar je het over hebt, voel ik ook vaak en ik heb ook een aantal keren gehad dat ik bijna omviel, nu is het wat beter gereguleerd denk ik en voel ik soms een bijna constante stroom energie, heel zacht, maar wel sterk.
Meestal als ik er aan denk voel ik het zeker en soms ook ineens als ik er niet aan denk, wat volgens mij de bedoeling is... :wink:

Ken je dit al? het gaat over kristalkinderen.
http://www.lichtwerker.com/bakens/2002/februari.htm

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 14:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
De energie waar je het over hebt, voel ik ook vaak en ik heb ook een aantal keren gehad dat ik bijna omviel, nu is het wat beter gereguleerd denk ik en voel ik soms een bijna constante stroom energie, heel zacht, maar wel sterk.
Meestal als ik er aan denk voel ik het zeker en soms ook ineens als ik er niet aan denk, wat volgens mij de bedoeling is...

Ken je dit al? het gaat over kristalkinderen.


dank je wel. Ga ik zeker lezen een dezer dagen. heb jij het nu over die kundalini energie of over de energie die via je kruin naar binnen komt?
Wat ik heb begrepen van die kundalini is dat het helende energie is. Maar die andere kracht, die mij hoofd inkomt, daarvan werd gezegd dat het de goddelijke kracht is, ofwel, de kracht van het universum. En inmiddels was ik bij een spiritueel centrum beland waar ik ook deze vraag heb gesteld aan diverse mensen maar ik kreeg alleen maar als antwoord, je staat te open en je moet je beter aarden. Onzin zegt mijn gids, je bent juist teveel geaard, laat maar lekker binnenkomen die energie, die is goed voor je. En inderdaad, je kunt gaan visualiseren dat er wortels vanuit je voeten naar het middelste van de aarde groeien tot je een ons weegt, die kracht blijft stromen. Leuk dat jij dat ook hebt. ik ben nog niemand tegengekomen tot nu toe die dit voelt. Zie je wel, maar goed dat ik dit forum heb ontdekt. ik voel me meteen een stuk normaler nu jij dat ook hebt.
Het is ook mooi verhaal van jou van die Indianen ontmoeting. Mooi dat je deze twee mensen hebt ontmoet. Zie je misschien ook die paarse kleuren die bewegen als je in gedachtes bent, met je ogen dicht zowel als je ogen open?
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 14:59 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
Afbeelding wikvaya
en deel met ons in licht en liefde.
voel je thuis bij ons in het lichthuis.

dikke Afbeelding knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 15:36 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
dank je wel Flower, wat lief, ik voel me nu al thuis. ik stuur je een rode roos.

:D

liefs marion


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 16:41 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Wikvaya schreef:
..heb jij het nu over die kundalini energie of over de energie die via je kruin naar binnen komt?
..


Hier ben ik nou nieuwsgierig naar.

Maak jij....of ja ..ervaar jij onderscheid in deze 2?
Dat Kundalini anders is dan de kruinenergie waar je het over hebt?
Ik heb hier nooit zo bij stil gestaan maar nu je het zegt?

Een mooi en indrukwekkend relaas van je ontmoeting met je gids vind ik hoor.
En een heel bijzondere naam rolt er uit.


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 16:48 
wikvaya schreef:

dank je wel. Ga ik zeker lezen een dezer dagen. heb jij het nu over die kundalini energie of over de energie die via je kruin naar binnen komt?
Wat ik heb begrepen van die kundalini is dat het helende energie is. Maar die andere kracht, die mij hoofd inkomt, daarvan werd gezegd dat het de goddelijke kracht is, ofwel, de kracht van het universum. En inmiddels was ik bij een spiritueel centrum beland waar ik ook deze vraag heb gesteld aan diverse mensen maar ik kreeg alleen maar als antwoord, je staat te open en je moet je beter aarden. Onzin zegt mijn gids, je bent juist teveel geaard, laat maar lekker binnenkomen die energie, die is goed voor je. En inderdaad, je kunt gaan visualiseren dat er wortels vanuit je voeten naar het middelste van de aarde groeien tot je een ons weegt, die kracht blijft stromen. Leuk dat jij dat ook hebt. ik ben nog niemand tegengekomen tot nu toe die dit voelt. Zie je wel, maar goed dat ik dit forum heb ontdekt. ik voel me meteen een stuk normaler nu jij dat ook hebt.
Het is ook mooi verhaal van jou van die Indianen ontmoeting. Mooi dat je deze twee mensen hebt ontmoet. Zie je misschien ook die paarse kleuren die bewegen als je in gedachtes bent, met je ogen dicht zowel als je ogen open?
liefs Wikvaya


Ik heb het over allebei die energien. Eigenlijk allereerst over de kundalini, maar de andere energie heb ik dat ook mee. Ik kan het niet echt uit elkaar houden denk ik, omdat ik het idee heb dat het tegelijkertijd gebeurt. De Kundalini energie voel ik wel het duidelijkst van mijn bekken naar omhoog, maar ik denk dat de andere energie tegelijk door me heen gaat.

Ja, dat heb ik ook gehoord, dat ik te open was en me moest aarden. Ik raakte daardoor nog meer in de war. Pas toen ik dat idee losliet en meer op mezelf ging vertrouwen wat dat betreft, voelde ik me beter.
Ik doe wel bijna elke dag aardingsoefeningen, maar dat is omdat ik dat lekker vind om de dag mee te beginnen. Het helpt me wel om wat beter bij mezlef te blijven. Daarna kan ik alsnog wegzweven! :D
Die energie voel ik ook nog niet eens zo lang hoor!
Vertrouw maar op wat JIJ voelt en niet op wat een ander er van vind, dat ben ik nu aan het leren.

Nee, ik zie met open ogen geen kleuren en met ogen dicht alleen soms tijdens meditaties. Ik doe meestal 's middags reiki bij mezelf en maak daar meteen een meditatie van en dan krijg ik soms kleuren te zien en ook raak ik soms in een soort lichte trance, waardoor ik mensen zie. Ook heb ik een aantal keren een oefening gedaan van Steve Rother om angst los te laten en daarbij zie ik dan ook iets van vorige levens.

Ik trok net een leuke kaart bij Lightworker :D
Zie maar in het chat en pretboek, daar past het beter....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 17:46 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Oude Indigo

Wij hebben ooit eens een stuk gevonden dat ons beschreef. De oudere Indigo's. Heel herkenbaar.

Lichtwerker? Ach gewoon een naam, want iedereen werkt met Licht . Licht in allerlei vormen. Kosmische energie kun je zowel Licht als donker gebruiken en zo krijg je dualiteit.

Mooi dat je hier bent. Ik las na het plaatsen van het Lichthuisstuk jouw verhaal hier en ook ik ben 59 en kreeg mijn eerste ervaringen ( heb het toch wel wat mijn hele leven ) in 1992. En in 1995 na mijn hartstilstand wist ik dat ik terug was gestuurd en zware taken kreeg en die kwamen ook binnen een paar maanden.

Alles gaat gewoon door, heb vele vorige levens van me gezien en krijg vaak onverwachts contact met overledenen bij bepaalde mensen en dan kan ik ze een boodschap overbrengen. Ook heb ik een tijdje gereisd in het Universum maar doe dat nu vrijwel niet meer.
Alle bewustwording gaat gewoon door met vallen en opstaan.

Ik wens je een fijne tijd bij ons toe.
Liefde en Licht van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 18:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
http://www.starchildglobal.com/starchil ... ryned.html
Hier een heel stuk over Indigo's, ik weet alleen niet of dat hetzelfde is. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 18:52 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Dit is het niet want we hebben het zeker 3 jaar geleden al op het forum geplaatst. Ik heb het nooit meer teruggevonden. het ging echt over oudere Indigo's en wat ze schreven was zo ongelooflijk raak. En dat is de generatie van net na de oorlog.

Knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 21:38 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Ik heb het over allebei die energien. Eigenlijk allereerst over de kundalini, maar de andere energie heb ik dat ook mee. Ik kan het niet echt uit elkaar houden denk ik, omdat ik het idee heb dat het tegelijkertijd gebeurt. De Kundalini energie voel ik wel het duidelijkst van mijn bekken naar omhoog, maar ik denk dat de andere energie tegelijk door me heen gaat.

Hi Skyeblue ,het hoort ook tegelijk te stromen. van beneden naar boven en van boven naar beneden. Dat heb ik gelezen. De kundalini zoals ik heb ervaren gedurende 11 maanden was van beneden (bekken) naar boven. In die 11 maanden wist ik niet van het bestaan van kundalini. Maar via het intypen van Hopi kwam ik bij Goddelijk plan terecht en ik heb een mailtje gestuurd naar ze om te vragen of zij wisten wat die enorme energie zou kunnen zijn. Weet je, het genante vond ik nl dat het zo seksueel was. En ook al kreeg ik iedere keer het antwoord, het is geen sexuele energie, dat voel jij zo maar het is helende energie, je energie wordt geheeld want je bent helemaal dood van binnen (ik had een ernstig trauma gehad in 2003). Hij had het ook over geestelijke liefdesenergie. Ik wist totaal niet waar hij het over had en ik begreep ook al helemaal niets van de term tweelingziel. Aan wie moet je zoiets nu vragen? Rita van die website kwam met kundalini op te proppen en ik ben haar zo dankbaar want het klopte voor 100%. Het voelde aldus. Er kwam via mijn zonnevlecht een energie naar binnen en via mijn wortelchakra naar boven. Die energie circuleerde in het rond leek wel. Ik had niet het idee
dat het er an de bovenkant weer uitging trouwens. De energie was zo sterk dat ik smeekte er mee op te houden. Je kunt het vergelijken met een soort orgasme leek wel maar anders dan een fysiek orgasme. Totaal anders. En dan non stop dag en nacht. Ik kreeg zelf fysieke problemen ermee. Blaasontsteking en maagklachten. Ik kon bijna niet meer slapen en werd steeds van die energie wakker. Op een gegeven moment is de gids weggegaan en meteen hield ook de energie op. Tussendoor kwam iemand eventje mij weer opvoeden en na een maand of twee kwam ineens de energie terug. Verdraagzaam. In een soort afgezwakte vorm. Het begon nu dus prettig te voelen. Het bleek dat mijn gids geleerd had deze energie te beheersen. Ik vind het een beetje vreemd maar hij heeft dus die kundalini vrij laten komen bij me. Die kudalini komt nu af en toe weer maar in afgezwakte vorm. Ik heb er alleen andere energieen bij gekregen. Een konstante invoer in mijn kruinchakra en regelmatig via mijn slapen zeg maar. Elke dag een keer of 2 minimaal krijg ik een soort hitteband om mijn hartstreek heen. Net alsof er iemand met zijn armen om mij heen staat. Omdat ik mijn lieve begeleider heb gevraagd mij een herkenningsteken van zijn persoonlijke aanwezigheid te geven hebben we afgesproken dat hij een soort electrische stroom op mijn neuspunt geeft. Onmiskenbaar want regelmatig word ik ineens door een mij volkomen onbekende bezocht die zijn of haar naam niet noemt en mij ineens een les gaat geven. . Ik kan deze begeleiders of leraren niet zien want ik moet nog leren met mijn geestesogen te kijken is me verteld. Ik ben te verstandelijk en te denkerig. Ik denk te veel zegt mijn begeleider. Ik moet meer in mijn gevoel maar ik weet niet hoe dat moet. Voor mij is dit allemaal nieuw.
De test die ik heb gedaan voor indigovolwassenen scoorde 75%. Er is dus een grote kans dat ik dit ben. Als ik wel eens klaag dat ik de aarde zo verfoei omdat er zoveel geweld is en de ene helft in weelde en overvloed leeft en de andere helft niets te eten heeft en waarom ik hier zo nodig dan moet zijn komt ineens mij hogere ik te voorschijn en zegt tegen mij dat ik niet zo moet zeuren omdat ik zelf voor mijn aanwezigheid in deze tijd heb gekozen. Wat ik ook helemaal niet begrijp is dat mijn lichtlichaam er gewoon uit is en op stap gaat terwijl ik gewoon op mijn werk zit bv. Ik snap er helemaal niets van. Dus ik dacht. misschien kan iemand mij dit uitleggen. Wat me nl is verteld door een medium die zelf met haar lichtlichaam in het universum reist en zelf een kristaloudere is (ze heeft zelfs van de lichtengelen een kristal gekregen waarmee ze de duistere gebieden in kan want daar helpt ze ook), is dat ik er gewoon uit ben. ik ben naar haar toegegaan omdat ik van haar wilde leren om bewust met mijn lichtlichaam uit mijn fysiek te gaan en mijn gids te kunnen ontmoeten. Toen ik daar was zei ze , wat kom je hier doen, je doet het al, je bent er al uit. En ik zat daar maar naar de muur te staren want ja, ik merkte helemaal niets daarvan. Het is me ook niet gelukt om me dit bewust te worden. Ik heb dus geen gids gezien jammer genoeg. Omdat ik het zo jammer vond vroeg ik aan haar waarom het niet lukt en toen is haar gids door haar mond met mij gaan praten en van hem heb ik gehoord dat ik een kristalmens ben maar te veel denk waardoor ik niet genoeg in mijn gevoel zit en dus ook niet bewust rond reis. Vroeger toen ik 12 was kon ik al uit mijn lichaam door er alleen maar aan te denken. Huppekee, daar stond ik dan ineens aan de andere kant van de kamer naar mezelf te kijken. Maar nu lukt het me niet meer bewust. ik weet niet waarom dit allemaal met me gebeurt maar ik weet wel 1 ding en dat is dat ik met mijn eigen gedachtekracht liefde naar het univerum moet sturen en dat doe ik dus. Maar ik vind het zo prachtig wat jullie allemaal schrijven. Wat een lieve mensen zijn jullie om mij zo hartverwarmnd te begroeten.

Citeer:
Maak jij....of ja ..ervaar jij onderscheid in deze 2?
Dat Kundalini anders is dan de kruinenergie waar je het over hebt?
Ik heb hier nooit zo bij stil gestaan maar nu je het zegt?

Een mooi en indrukwekkend relaas van je ontmoeting met je gids vind ik hoor.
En een heel bijzondere naam rolt er uit.


Hi. Ja zeker een heel verschil. Die naam is van mij hoor. Wikvaya. Ik heb hem een andere naam gegeven. twee namen. ik heb mezelf Wikvaya genoemd omdat ik erg veel met indianen heb al mijn hele leven en ik tussen al die namen deze het mooist vond. Het is natuurlijk we een Hopi naam he!. ik denk dat er tussen de reincarnatiezelven wellicht een Indiaan zit.
Ik ben erg dol op mijn begeleider. Hij respecteert mij ook en dat vind ik fijn. Hij spreekt me altijd moed in als ik het even niet meer zie. Ik heb een beetje moeite met mijn verblijf op de aarde. met het geweld op de aarde dan. soms als ik echt de pe in heb en ik zeg, ga maar weg want ik wil niet dat je mij in zo'n bui ziet dan geeft hij een soort energie op mijn zonnevlecht en ik kan doen wat ik wil maar ik krijg een lachaanval. Die is nergens mee tegen te houden wat ik ook probeer. En dan is het over.

Ik vind het leuk met jullie te praten.

slaap lekker
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 21:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
is. Hier een heel stuk over Indigo's, ik weet alleen niet of dat hetzelfde


dank je wel. Dit heb ik nog nooit gelezen. wat een prachtige stad zeg, geweldig. Ik kreeg er kippenvel van van die tekst.

liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 22:13 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Gewéldig wat je schrijft.
Het geeft me hier een heel mooi inzicht opeens.
Hier ga ik me even op bezinnen.

Dank je wel Wikvaya.
En ook je Gids ben ik dankbaar.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 13:22 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Het geeft me hier een heel mooi inzicht opeens.
Hier ga ik me even op bezinnen.

hi
goh zeg :oops: kom om van jullie te leren.
Ruthazel wat betekent jouw naam?

Ik heb helaas niet zo veel tijd om berichtjes meer te typen want ik ben weer aan het werk. Op mijn computer op mijn werk staan sites als fora standaard geblokkeerd dus nu zit ik eventjes op een aparte computer te typen.(stiekem)
Wat ik kwijt wil nog is dat ik vind dat de liefde hier op het forum zowat van het scherm af komt stralen. Jullie gaan allemaal zo leuk met elkaar om. Zo hoort het ook natuurlijk maar ik heb wel eens op fora dialogen gevolgd waar ik het gevoel kreeg dat er een wedstrijd wie heeft gelijk gespeeld werd. Dat is heel jammer. Ik ga me snel in jullie werk verdiepen.
Liefs van Wikvaya

o ja nog even dit. een paar dagen geleden kreeg ik een plaatje in mijn hoofd en daar stonden de letters "licht in ervaring op". voor zover ik het kan uitleggen betekent dit dat elke ervaring licht oplevert.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.