LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 06 mei 2024 11:00

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Dag lieve Lichten,
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 18:15 
Hallo allemaal. Namaste,

jezelf voorstellen, wat is dat toch altijd moeilijk, niet?
Vraag ik me net af hoe dat eigenlijk komt.
Is het misschien omdat we ons-Zelf niet zo goed her-in-neren of is het omdat we zoveel willen delen maar tegelijkertijd toch niet teveel willen zeuren en zagen of de aandacht opvragen?
Wat de reden er ook voor is, 'k zal mijn best doen een zo accuraat beeld van mezelf te scheppen zoals ik (denk/voel dat ik) ben

Enkelen van jullie zullen me waarschijnlijk nog herinneren van het vorige forum maar een nieuw forum = een nieuwe introductie denk ik dan maar :wink:

De naam die mijn ouders me gaven is Patrick, een naam die ikzelf wel mag, hehe.
Op 5 maart 1973, om 06:45h, werd ik geboren in het ziekenhuis te Maaseik in België en ik ben dus een Vis (voor de Astrologen onder ons, ik heb Zon, Maan, Mercurius, Venus en het Gelukspunt in Vissen, onderschept in mijn eerste huis. Blup, blup ... hahaha)
Mijn moeder was Maagd en mijn vader een Ram.
Oh, ik heb ook nog een broer die zo'n 3 jaar ouder is dan mij en die is Boogschutter.
Toen ik drie was verliet mijn vader ons gezinnetje en verhuisde naar Maastricht en zo'n 2 jaar later verdween ie volledig uit ons leven.
Mijn moeder is niet meer bij ons. Ze verhing zich in 1995 maar was al op zeer korte tijd na haar overlijden op haar plaats in rust en vrede, zoals men dat dan zo mooi zegt.
Ik mocht veel "zien" van haar bestaan na haar overlijden en in de juiste thread zal ik het hier misschien wat meer uitgebreid over hebben.
Hmm, familie, doorheen de jaren is die volledig uit mijn leven verdwenen; dan eens abrupt, dan erg bombastisch.
Blijkbaar zijn de karmische banden zo'n beetje afgewerkt met mijn familie, althans dat is hoe ik dit alles interpreteer.
Een van de lessen in mijn leven is dan ook : loslaten.

Mijn leven nam al vrij vroeg rare wendingen en dat "rare" is tot op vandaag niet gestopt.
Al dat "raars" heeft, althans zo lijkt het me, voorbereid om mijn bewustzijn te openen naar het wezenlijke van Mens en ... erm, tsja, Mens en Al, Mens in Al, Mens met Al, ... Mens = Al misschien.
De vroegste herinnering die ik heb van iets dat me werkelijk zo enorm verbaasde maar aan de andere kant zo enorm natuurlijk leek, op het moment zelf, was toen mijn vader op een nacht al dronken de straat door kwam gewaggeld, zeer luidkeels zingend.
Mijn moeder nam mijn broer en mij mee naar haar kamer en deed de slaapkamerdeur achter ons dicht.
Vraag me niet waarom maar we staarden alledrie als gehypnotiseerd naar de deur en de sleutel die erin stak en na enkele minuten draaide die sleutel als vanzelf om.
Tot op de dag van vandaag weet ik nog niet hoe of waarom dat gebeurde maar ondanks al mijn pogingen om het te herhalen heeft zich een dergelijk incident zich nooit meer herhaald.
Oh, enkel eenmaal, maar dat voelt toch heel anders aan.
Ik was een stukje vis aan 't magnetiseren (een proefje voor mezelf). Ik denk dat ik 18 of 19 jaar oud was en dat stuk vis begon als vanuit zichzelf te wiebelen, iets wat anderen ook gezien hebben.

Doorheen de jaren ben ik medium, kaartlegger, healer, amateur-astroloog, magiër en nog enkele van die "rare" dingen geweest en heb hier en daar wat lezingen en workshops gegeven maar dat zijn allemaal maar facetten van Zijn, middelen om te ontwaken, bewust te worden van de Ziel die we Zijn, in deze wereld verbonden aan ons lichaam.
Dit leven dat ik hier op aarde leid lijkt te bestaan uit het telkens opbouwen naar een grotere en ruimere bewustzijnstoestand ... die vaak gevolgt wordt door een diepe val in, tsja, hoe moet ik het noemen, twijfel, soms zelfs wanhoop om mezelf dan weer te verbinden en op te bouwen en te groeien naar een nog ruimer bewustzijn dat ik me voordien zelfs niet kon verbeelden.
Waar dit alles naartoe gaat, ik heb er geen idee van moet ik eerlijk toegeven.

Zo, da's een hele brok wat ik hier allemaal neertyp en ik heb er geen idee van hoe dit voor jullie klinkt maar het is wat uit me komt op dit moment.
Als er iets is wat dit leven me verduidelijkt heeft is dat we allemaal engelen zijn,
prachtige, Liefde-volle Engelen, met mekaar verbonden tot in de kern,
doorheen tijd, ruimte en dimensies.
Onze Ziel is Liefde, is goddelijk, Is Leven.
Het herinneren hiervan, hier en nu op deze Aarde ... het is een proces dat me blijft ver-wonder-en. Of anders gezegd, het creëert wonderen en het is hierin dat mijn "werk" ligt voel ik.

Ok, ok, da's voldoende, denk ik, anders ga ik jullie al van dag een vervelen :P

Oh, nog een dingetje,
ik ben me op 't moment aan 't voorbereiden om eind maart of begin april te gaan rondtrekken met een rugzakje door de wereld, iets wat ik al enkele malen heb gedaan maar dan telkens voor relatief korte tijd.
Sinds jaren stuwt een kracht me vooruit om alles los te laten en me te laten leiden door ... door Leven? ... maar iedere keer kwam ik terug omdat ik toch zo begon te twijfelen, zelfs temidden van zo'n overduidelijke wonderen.
Telkens ik weer hier was wist ik dat ik mijn "werk" hier niet kan doen.
Tsja, het is me wat, hahaha.

Om af te sluiten (deze thread bedoel ik) geef ik jullie allemaal een warme, hartelijke knuffel en een liefdevolle straal energie.
Voor diegenen die me emailden voordien, sorry dat ik niets meer van me liet horen. Jullie zijn vaak in mijn gedachten geweest

Warmte, Licht en Liefde,


Patrick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Welkom lieverd. :idea:
Fijn jouw ster weer aan dit firmanent te mogen ontwaren.
Laat hem stralen Patrick!
Namaste Annemiek :lol:
1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:09 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Dag Patrick, leuk dat je er weer bent.

Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:13 
Dank je wel, lieve Annemiek
Afbeelding

Het voelt zo juist dat ik net nu weer voor een tijdje kom binnenwippen en Liefde met jullie deel.
Dank voor de mogelijkheid :D

Weet je, die droom van destijds houd me de laatste tijd weer zo enorm bezig ... een van die wonderen die konden gebeuren door de aanwezigheid in dit prachtige Licht-huis.
Lekker samen stralen, is er iets mooiers op deze wereld?

Het is echt een beetje als thuiskomen, hier in dit forum.
Dank aan jullie allen, lieve Lichtjes



Patrick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Hoi Patrick ,

Wat leuk dat je er weer bij bent , hoe meer licht , hoe meer vreugde!
Laten we lekker stralen.

Een warm hart.

Helmut

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:17 
Oh, lieve Ruthazel, jij wonder! ***knuffels***

Ondanks dat ik je af en toe in "gedachte" heb opgezocht, wat heb ik je gemist, lieverd.
Sorry dat ik niet meer op je mailtjes reageerde.
Vaak wist ik gewoonweg niet wat zeggen en brandde dan maar een kaars voor je volgeladen met Liefde
Afbeelding

Wat een feest om weer hier te zijn voor een tijdje :D


Dank je, lieve Helmut Afbeelding
Ik sta verbaasd van de wijsheid die hier gedeeld word.
Hoe kan het me eigenlijk verbazen als ik weet dat hier zo'n bewuste en bewustwordende Engelen aanwezig zijn.
Oh ja, lekker stralen, daar wil ik aan mee doen :idea: :idea: :idea: :idea:
Voelt net alsof er al een kleine lichtcirkel zich aan het vormen is.
Héérlijk!


Patrick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:22 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Patrick?......PATRICK???....... ...PATRICK???? Afbeelding

JEUJ YESYESYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding ..........................
.........heej... Afbeelding ....wacht even....waarom was jij zomaar weg gegaan?.. Afbeelding
Afbeelding ...waarom zeg jij niet dag en dat je zomaar opeens weg was en we niet wisten waar jij was? Hè? Afbeelding ....stomme Patrick! Afbeelding

Afbeelding ........... Afbeelding ............


JEUJ I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:31 
Oh lieve Ruth,
mijn hart slaat tienmaal sneller en tranen springen me in de ogen van je explosie aan energie.
Dank je, dank je, dank je

Ik ben een tijdje in Italië geweest maar voor de rest heb ik niet veel uitgericht.
Mijn Licht werd verduisterd, laat ik het zo stellen en ik wist niet goed wat ik er allemaal mee moest.
Na een initiatie enkele maanden geleden werd ik me toch zo enorm onzeker, alweer, lol.
Het is dan dat ik me terugtrek en afstand begin te nemen ... Liefde blokkeer.
Wat kan een mens toch dom zijn, niet?

Weten is een ding maar leven met wat je weet is vaak een heel ander paar mouwen.
Maar Jeuj
I love you too!





Patrick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 19:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Afbeelding

Afbeelding

Thnx love, dit is het mooiste wat ik vandaag gehoord heb.!

Heej lieverd, ik had je zien lopen hoor, met je rugzakje.
En die tranen waren hier gevallen zomaar terwijl de zon scheen.
Ik en ik dacht....oh? kom op Patrick, even samen dansen dan. Waar je ook bent. En zelfs had ik je een paar keer op bezoek gehad hier, zo gezellig! Afbeelding

En ik wilde dat ik je kon helpen maar ja weet je, soms mág dat gewoon niet en dat is dan eh....... Afbeelding

Maar ja een les hè, zegt onze Meester dan. Merlijn zwaait en zegt: "komt allemaal goed Ruthazel".
En nu tegen jou: "komt allemaal goed Patrick, ik zie het toch?

Afbeelding

Jeetje schat toch!
IK WIST gewoon dat ik je weer zou zien.
Hoewel "men" zei dat je weg was WISTWISTWIST ik gewoon dat je er weer was...en ik kan wel janken gewoon..maar dat vind ik stom.
Dus doe ik dat niet.

HOERA!
Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 20:20 
Janken stom?
Herinner je wat je destijds ervaren had toen je Nel zag huilen in de cirkel?
Hoe prachtig engelen dit vonden?
Huilen is zo enorm héérlijk, lieve Ruth en bestaat uit zo'n prachtige kleuren en kristallen

Ik ben me toch zo blij dat ik me eindelijk hier geregistreerd heb vandaag
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Oh lieve Merlijn, jij prachtig wezen. Dank!
en lieve Ruthazel ... waaaaaaaa
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

effe schudden ...
... okies.
Heh, wat een pracht!


Zo, pfoe, dat is me wat.
Ik ga effe deze thread loslaten en wat doorheen de forums snuffelen want mijn solar plexus is me hier toch aan het tollen, maar dan op een prachtige wijze

Warmte, Licht en Liefde naar jullie allen



Patrick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 21:09 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D jaah...tol ik even mee Afbeelding en hobbel achter je aan..... :arrow:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 22:00 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Ha Patrick,

Leuk je weer te zien. Afbeelding
Je hebt weer het een en ander meegemaakt de afgelopen maanden. Afbeelding
Ik hoop nog wel het een en ander van je te horen voor je je rugzakje pakt

Afbeelding
Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 22:37 
Hoi Patrick,

Welkom terug. Hoe gaat het met het roken?

liefs Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 18:37 
:oops: ... ik rook weer, lieve Vick :(
Hmm, eigenlijk voel ik me er niet zo slecht mee als ik dacht dat ik zou doen maar toch, roken heeft zijn effect op zowel lichaam als zoveel anders.
Ik heb er geen idee van of ik het er ooit volledig zonder zal doen ...

Dank jullie, lieve Vick en Yolleke, voor jullie welkom Afbeelding Afbeelding

Warmte, Licht en Liefde,



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 18:58 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
YES hij rookt weer!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding



Goed gezien schat, wat is er erg aan roken? Dat het ongezond is? Of dat je "denkt" dat het ongezond is?

Stoppen met roken begint niet met "NIET".
Want stoppen met iets is proberen weg te komen van een magneet die je continue in stand houdt door te bevestigen dat ze er is.
Niet is niets.
En tja....dát mijn lieve schat kennen de Engelen "niet".
Dus kunnen ze je "niet" steunen in je "niet".
Als je nu zegt: ik wil graag een vrij en gezond mens zijn en gelukkig en blij en het doet er niet toe wat daarvoor nodig is want gezond en blij zijn IS al gezond dan huplakee. Op weg naar GELUK!
En schat, je hoeft de Afbeelding van geluk maar uit te spreken en de Engelen staan in de startblokken.

Zolang je er geen last van hebt IS het niet ongezond. Klaar!

Afbeelding Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 21:34 
Hahaha, wat een lekker enthousiasme dat ik weer rook :P
Dank je, lieve Ruthhazel Afbeelding

Ik heb maar eventjes "niet gerookt" en ging dan verder roken alsof ik nooit gestopt was. Raar eigenlijk.

Roken, bij sommige volkeren is het zelfs een manier om te helen. Gek, niet?
Alles kan gebruikt worden om je af te stemmen op een trilling "ten goede", zelfs roken maar voor mij blijft mijn roken toch een vastzetten, verdichting van een zuiver iets.
Dat roken niet "per sé" slecht is, absoluut, ben ik het volledig mee eens maar ...
Ach, we zien wel wanneer het tijd is om iets anders te doen dan te roken, hehehe



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 21:43 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nu lieverd, als jij het als een verdichting ziet wat is dan de overkant?

Ben je het niet eens met wat ik schrijf over "niet"?
Ik zie dat steeds vaker nl. dat verslavingen (interessante topic) hangen heel vaak aan iets nietigs zal ik zeggen.
Het anker van: ik wil dit niet maakt het zo moeilijk denk ik.
Net als ergens naar toe gaan of ergens vandaan.
Als je ergens naar toe gaat zit er verassend weinig in je rugzak, enkel toekomst.
Als je ergens van weg gaat moet je kijken wat er dán allemaal in zit?

Verleden....hoho... Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 22:29 
De overkant zie ik een beetje als dat er meer "ruimte" zal zijn voor zuiverheid, Licht-heid.
In het lichaam bijvoorbeeld zal er meer ruimte vrijgemaakt worden voor zuurstof, ruimte die nu door rook, nicotine en andere onzuiverheden ingenomen wordt.
Ook heeft dat roken invloed op mijn gevoelsleven, iets wat me voor het eerst zo duidelijk werd tijdens mijn Reiki inwijdingen. Er kwamen zoveel gevoelens los dat ik het heel moeilijk had om te wachten op mijn volgende sigaret.
Eens dat ik die aangestoken had werd ik een stuk rustiger.
Is dat goed of niet? Ik weet het niet maar het lijkt me veel beter om door die gevoelens heen te gaan dan ze met het roken te onderdrukken.

Over het "niet", ben ik het volledig mee eens, lieve Ruth.
"niet" willen roken creëert vaak het tegengestelde effect, zo'n beetje als "denk nu niet aan een roze olifant" er alleen maar voor zorgt dat je aan niets anders kan denken dan die roze olifant, hahaha.

Citeer:
Als je ergens naar toe gaat zit er verassend weinig in je rugzak, enkel toekomst.
Als je ergens van weg gaat moet je kijken wat er dán allemaal in zit?

Prachtig! Afbeelding



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 22:53 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
..Eens dat ik die aangestoken had werd ik een stuk rustiger.
Is dat goed of niet? Ik weet het niet maar het lijkt me veel beter om door die gevoelens heen te gaan dan ze met het roken te onderdrukken...


Nu, maar het is maar helemaal de vraag of je je gevoelens onderdrukt door te roken.
werkelijke gevoelens laten zich heusch niet onderdrukken!
Maar wij menselijke wezens zijn zo bang dat het niet goed gaat als we toe zullen geven aan verleidingen.....
Als we de weg van de minste weerstand kiezen (roken in dit geval)
De weg van de minste weerstand kán nooit goed zijn immers? Dat gaat veel te gemakkelijk en wat makkelijk gaat beklijft niet...denken we.

We hebben Het Grote Vertrouwen dat we de boel (o.a. ons lichaam) in de hand moeten houden anders gaat het niet goed.
We krijgen kanker van roken.
O schitterende illusie!
We worden niet ouder dan 100 jaar.
O Prachtige Kunstigheid!
We "moetenmoetenmoeten" gezond leven.
O Heilige Strijd!

Maar wat doet de mens zich aan op deze Ouwe Aarde?
Leven achter de sluier.
De sluier van drama en leed. Van terging en Heilig-Wording ten einde in de Hemel te komen.
Heej Patrick, waar zitten we op te w88?
Op de hemel die "strax" als een beloning in onze schoot geworpen zal worden? Zo van...joehoe..we hebben het gehaald! YES!
Afbeelding


NEEN mijn Engel.
Zo is het niet.
De Nieuwe Aarde maakt Engelen van ons en ge kunt nimmer ne goeie Engel zijn als er iets NIET mag.
Juist door jezelf te confronteren met je verslaving (die geen verslaving is enkel angst om los te laten ) zie je wie je in werkelijkheid bent: een prachtig mens wat gezond en uitgerust voor de Nieuwe Aarde zijn "werk" met plezier doet.
Als lichtwerker die op zoek is naar Gelukkig zijn.
En ik denk dat er geen belangrijker doel is hier op deze aarde dan gelukkig ZIJN. Niet gelukkig WORDEN.
En schat, jij kunt op 2 manieren jouw sigaret roken:
1) Afbeelding
2) Afbeelding

Oh Merlijn kan zo tevreden zijn pijpje roken, samen met ons pap en Godfried Bomans (ken je die schrijver trouwens?)
Ze genieten van hun rokertje, zelfs in de Hemel kunnen ze het niet laten. :shock:
En wat denk je? Zou ons pap dood gaan aan kanker?
Nee want dat is hij al gegaan.
En vlak voor zijn dood zei hij: hè hè....nu kan ik ten minste roken zonder schuldgevoel, en nu ben ik een gelukkig mens.
En dat is echt zo.

Hoi pap.
Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 23:45 
Hehe, dat doet me denken aan toen een goede vriendin, net voor ze in 't ziekenhuis kwam te overlijden, nog eventjes haar bed verliet, een sigaretje ging roken en zich daarna terug in bed legde en dan overging.
Hoi Ruth's pap Afbeelding Afbeelding

Misschien geef ik wel teveel eigenschappen aan dat "roken" en wat "het" met me doet. Waarschijnlijk wel.

Ik ben het volledig met je eens dat "iets niet mogen" het schitterende wezen wat je bent inperkt, beperkt maar aan de andere kant bestaat ons bestaan wel uit keuzes maken ... totdat het dat niet meer is natuurlijk. Dan laat je los en bent, iets wat ik van plan ben te bereiken met mijn "reis"

Je overgeven aan verleidingen kan iemand enorm vooruit helpen in zijn bestaan, in zijn evolutie maar terwijl je je overgeeft aan die "verleidingen" kan je je wel afwenden van de richting die je in je leven wil uitgaan.
De ene richting is niet beter dan de andere, dat is niet wat ik wil zeggen. Ze zijn gewoonweg anders, noch beter noch slechter maar zolang een mens keuzes maakt, zolang zal hij ja zeggen tegen het een en neen tegen het ander.
Dit oplossen, opheffen, da's de uitdaging.

Citeer:
En ik denk dat er geen belangrijker doel is hier op deze aarde dan gelukkig ZIJN.

Niemand kon dat beter zeggen, lieverd.
Vanuit gelukkig Zijn is men verbonden met Al, door Al en in Al en is alles perfect zoals het is, was en zijn zal.
Afbeelding

Ik ben er effe stil van nu. Goed moment om een kop koffie te halen, hahaha

Straal ... straal ... straal



Patrick :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.