LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 05 mei 2024 08:48

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 dec 2005 19:44 
Hellowa lieve allemaal,

Mijn naam is Heksje... ik vloog op mijn bezemsteel langs en de wind deed mij hier landen. :)

Ik wens hierbij Ruthazel, Annemiek en Bigbear veel succes en plezier met het beheren van dit nieuwe forum.

*STRAAAAAAAAAAAAAAAL* en warmte,
Heksje.


P.s. IRL woon ik samen met Bigbear.




Ruthazel
Beheerder


Geregistreerd op: 30-11-2005
Berichten: 65
Woonplaats: Brabant
Geplaatst: Do Dec 01, 2005 9:10 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

JEUJ!

Heksje.
Oh vlieg vlieg...dat was het dus!
Ne bezemsteel in het forum.
YES!



Welkom in dit huis.
Ik hoop dat je het recht naar je zin hebt...en eh lieverd...kijk uit voor die ram.......

ramen dus.

_________________
Haas in Huis

Naar boven


yolleke



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 36
Woonplaats: Ardenne,Frankrijk
Geplaatst: Do Dec 01, 2005 9:15 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Yes een echt heksje op het forum.
Dat gaat gezellig worden
Welkom.

Liefs,
Yolleke
_________________
Leven als God in Frankrijk

Naar boven


Mariposa



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 37
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Do Dec 01, 2005 10:03 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Welkom Heksje!

BIG HUG, Mariposa
_________________
SMILING IS CONTAGIOUS!

Naar boven


Nel



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 27

Geplaatst: Do Dec 01, 2005 10:07 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------



Hoi Heksje...smokkelt Bear niet met Wild Divine????
Kun jij bekijken . Ik ben die andere speelster en ben er al doorheen...

leuk dat je er bent.

Liefs van Nel.
_________________
Licht en Liefde voor allen

Naar boven


Heksje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Do Dec 01, 2005 10:47 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hellowa lieverds,

Dank jullie voor jullie hartelijke welkom!... Dat doet dit Heksje goed!


Lieve Ruthazel,
Had je het niet eerder kunnen zeggen van het raam? Jeetje... ik heb er bult op mijn heksenneus aan overgehouden! Maar goed, ik ben niet voor niets een heksje... ik heb net een smeerseltje van gedroogde spinnenkopjes en vleermuizenpootjes gemaakt. Dat smeer ik er zo direct op, daarna gooien we er nog een anti-neus-bult-heksenspreuk tegenaan en... voilà... dit heksje kan zich morgen weer in het openbaar vertonen.

Lieve Yolleke,
Dit Heksje is ook heel blij met een echt Yolleke op dit forum! Gezellie!

Lieve Mariposa,
Big *heksenhug* voor jou!

Lieve Nel,
Aha... ook een Wild Divine-verslaafde! Wat een mega cool en heerlijk spel he?
Bigbear smokkelt niet... hij heeft nl. nog niet ontdekt hoe ie kan valsspelen... maar ikke dus wel... *heksengrin*.
Euh... heb jij het tweede spel al uitgespeeld? Dan ben je nu zeker helemaal in de *hammmmmmmmmm*-modus?

Knufffffffffie, Heksje.
_________________
I love being me.

Naar boven


Nel



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 27

Geplaatst: Do Dec 01, 2005 11:00 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------




hihihihi....die Heksje....ja , je kunt smokkelen maar Bear weet dat niet? hahahaha maar o.k ik ben wel eerlijk door de tweede ronde gekomen en ik ben inderdaad helemaal in de hammmmmmm..modus ( hemel wat betekent dat nou.. )

Liefs van Nel in Modus.
_________________
Licht en Liefde voor allen

Naar boven


Heksje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Do Dec 01, 2005 11:19 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hahaha Nel, nee Bigbear weet idd niet hoe je kunt smokkelen en *stttttttttt* ook niet vertellen hoor! *heksengrin*

Ik ben pas aan het begin van het tweede spel. Het eerste spel had ik nog niet in de gaten dat je kon smokkelen en heb daar dus ook niet één keer gesmokkeld. Bij het tweede spel kwam ik er toevallig achter.
Vanmorgen (voor ik naar mijn werk ging) voelde ik me een beetje *bleeehhh* en opgefokt en dacht dus even snel tot rust te komen door een stukje Wild Divine te spelen. Nou ja, dat werkt dus niet: met één oog op de klok omdat ik anders te laat op mijn werk zou komen en aan de andere kant proberen in de *hammmmmm*-modus te komen om te kunnen ontspannen. Nee dus! Ik kreeg die luchtballon niet naar beneden! En dus heb ik maar even valsgespeeld... hehe.
Ik was blij dat dat ding op de grond stond maar het gaf me toch geen lekker gevoel hoor... ik ga gewoon helemaal opnieuw beginnen en dit keer zonder trucjes!
(Snap je nu wat ik met *hammmmmm*-modus bedoel? )

Liefssssssssss, Heksje.
_________________
I love being me.

Naar boven


Surya



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 17

Geplaatst: Vr Dec 02, 2005 8:51 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Heksje,

Welkom hier! Leuk je te zien.
ik moest erg lachen om je smokkel verhaal!

Fijne dag!
Surya
_________________
in verwondering
over hoe prachtig mooi het leven zich ontvouwt als ik mij overgeef aan de stroom

Naar boven


Nel



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 27

Geplaatst: Vr Dec 02, 2005 9:02 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------



Hihihi...Heksje, dat lukt ook mooi niet om gestresst even een ballon naar beneden te ademen.
Maar ik weet een manier om er toch te komen zonder smokkelen.....ga maar eens terug naar die windmill met zijn mooie harpmuziek en zoek het dan maar zelf uit...

En ik zie Bigbear er ook niet op aan dat hij smokkelt, iemand die zo standvastig en recht door zee is , smokkelt gewoon niet....of hij is een pietsie on-slim...

Ik doe nu ook even niets met het spel anders lukt het toch ook niet.

Liefs en vlieg fijn, maar kijk uit voor ijsafzetting op de takjes van je bezemsteel.

Nel.
_________________
Licht en Liefde voor allen

Naar boven


Zonne-elfje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 20

Geplaatst: Vr Dec 02, 2005 2:02 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Heksje,

Nog een welkom van mij en ik heb al genoten van jullie vertelsels over Wild Divine, want ik zie hier weer nieuwe dingen...
*smokkelen*........?
Huh?
Dát had ik nog niet ontdekt!

Bigbear is dus niet de enige die nog niet weet hoe je moet smokkelen...
en dan woon ik nog wel vlakbij de Belgische grens.. en dan niet weten hoe je moet smokkelen (andere generatie hé).



Liefs,
Zonne-elfje
_________________
'No one else can speak the words on your lips'
'Today is where your book begins - the rest is still unwritten' (songtekst Natasha Beddingfield)

Naar boven


Heksje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Za Dec 03, 2005 11:21 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nel schreef:


Hihihi...Heksje, dat lukt ook mooi niet om gestresst even een ballon naar beneden te ademen.
Maar ik weet een manier om er toch te komen zonder smokkelen.....ga maar eens terug naar die windmill met zijn mooie harpmuziek en zoek het dan maar zelf uit...


Nel.



Lieve Nel,
Ik heb ook gemerkt dat als ik een oefening tè graag wil halen, het juist niet lukt... dan ben ik te veel bezig met het focussen daarop ipv te ontspannen. Ik merk ook weleens dat als ik "ergens bijna ben", de adrelanine in mijn lijf ervoor zorgt dat het juist weer nèt niet lukt. Mijn "smokkelmanier" is om dan om me heen te kijken en me ergens anders op te richten: onze katten die lekker ontspannen liggen te slapen etc. Een andere manier van "smokkelen" is om gewoon mijn ogen dicht te doen en niet naar het beeldscherm te kijken... dan lukt het ook veel makkelijker.
Maar... die vlieger gaat niet op als het juist de bedoeling is dat je kijkt omdat je één of andere actie moet uitvoeren als je op het punt van ontspanning bent (zoals bij de slang die de parel bewaakt). Vanmorgen is die slang me trouwens gelukt... en wel zonder smokkelen! Yeahhh!
Ik vond het trouwens wel grappig om de echte smokkelmethode te ontdekken.

Kizzzzzzzzie, Heksje.
_________________
I love being me.

Naar boven


Heksje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Za Dec 03, 2005 11:23 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nel schreef:



Liefs en vlieg fijn, maar kijk uit voor ijsafzetting op de takjes van je bezemsteel.

Nel.


Haha... ik heb geen last van ijsafzetting op mijn bezemsteel hoor. Ik heb een ultramoderne bezemsteel: één met een turbo antivriessysteem.
_________________
I love being me.

Naar boven


Heksje



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Za Dec 03, 2005 11:26 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Zonne-elfje schreef:
Hallo Heksje,

Nog een welkom van mij en ik heb al genoten van jullie vertelsels over Wild Divine, want ik zie hier weer nieuwe dingen...
*smokkelen*........?
Huh?
Dát had ik nog niet ontdekt!

Bigbear is dus niet de enige die nog niet weet hoe je moet smokkelen...
en dan woon ik nog wel vlakbij de Belgische grens.. en dan niet weten hoe je moet smokkelen (andere generatie hé).



Liefs,
Zonne-elfje


Hiiii Zonne-elfje,
wat leuk... nog een Wild Diviner! Wat een ge-wel-dig spel he?
Heb jij ook spel 1 en 2? En hoe gaat het jou af?

Liefs, Heksje.
_________________
I love being me.

Naar boven


helmut



Geregistreerd op: 1-12-2005
Berichten: 18
Woonplaats: Deurne/Antwerpen
Geplaatst: Za Dec 03, 2005 11:34 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Een liefdevolle hallo voor jou Heksje.
_________________
Zachtjes gedragen op de adem van het leven
met de stroming mee , in het ritme van de dag
laat ik mezelf , door de liefde stil omgeven
proeven van mijn tranen en proeven van mijn lach.

Naar boven


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.