LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 06:04

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Even wachten nog?
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2007 18:58 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hallo Opschoners :)

Ik had jullie gevraagd of het mogelijk is om al mijn oude berichten te verwijderen met 1 druk op de knop, want ik was al begonnen daarmee maar is wel veel werk.
Ik wil graag beginnen met een schone lei als dat kan wel gewoon als brighteyes natuurlijk!
En hebben jullie liever dat ik nog even wacht met schrijven totdat jullie klaar zijn?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 09:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieve schat.
Ten eerste hebben wij geen knop, om met een klik alle berichten van een bepaalde gebruiker te verwijderen.
Bovendien lieverd, Trek je het hele forum uit zijn verband, als je een schakel, uit de ketting haalt.
Stel je voor, jij opent een nieuwe topic en daar wordt door anderen op gereageerd.
Nu haal jij jouw opening weg, en blijven die antwoorden, ergens in het luchtledige zweven.
En als dat over een bepaalde topic gaat, kunnen we die in zijn geheel verwijderen, als er geen bezwaar komt van degene die gereageerd hebben.
Maar om nu zón 297.000 duizend berichten na te pluizen, om individuele gebruikers te wissen, is wel erg veel.
Ik zou gewoon schrijven wat je wilt schat, wat geweest is, is geweest en je hoeft het oude niet te wissen, om nu gelukkig te zijn, Toch?
1hart1 :idea: 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 10:30 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Dankjewel voor je reactie Annemiek.

Bedankt voor het helpen indalen van dit besef.

Citeer:
Ten eerste hebben wij geen knop, om met een klik alle berichten van een bepaalde gebruiker te verwijderen.


Citeer:
Ik zou gewoon schrijven wat je wilt schat, wat geweest is, is geweest en je hoeft het oude niet te wissen, om nu gelukkig te zijn, Toch?


Je hebt gelijk en het is mijn eigen pijn en verdriet wat ik probeer te deleten, terwijl dit juist de schakel naar eenwording is binnen in mijzelf. Altijd probeerde ik te vluchten van mijzelf en vaak is het mij niet gelukt om te blijven leven. Altijd de angst gehad dat ik waarschijnlijk niet zolang zou blijven omdat ik weer weggerukt zou worden door de dood. Omdat ik het al zoveel levens niet gered heb. Belofte maakt schuld en ik weet nu dat het niet mijn schuld was. Het is oud zeer wat naar boven mag komen nu. En er gebeurt momenteel zoveel met mij door de sessies en dit heeft er allemaal mee te maken. Het spijt me lieve mensen ik heb al een paar schakels weggehaald ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven. Ik zal gewoon schrijven heb het nodig nu om te kunnen relativeren en "op te schonen" :wink: Dankjewel Schat voel me een stuk beter nu :roll:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 10:57 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
:idea: 1hart1 :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 11:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieverds,

Aan wat hier zo prachtig geschreven is valt nauwelijks iets toe te voegen, maar mijn gevoel zegt iets over loslaten te schrijven.

We hebben in dit forum vaak onze gevoelens opgeschreven van enig moment waarin deze speelden, soms in reactie op gevoelens van anderen.
Vaak komen die gevoelens los door zaken die nog in ons spelen en een plaats moeten vinden of gewoon losgelaten mogen worden omdat ze, na het opschrijven, hun functie gehad hebben.
Dat is de kracht van dit forum, van communicatie. Het is alsof we tegen onszelf spreken en zo het verborgene in ons naar buiten laten komen opdat we er iets mee kunnen doen, vaak geholpen door zienswijzes van de andere lichtjes hier.

Dit forum kan gezien worden als ook een stukje schepping dat begon met de energie van Ruth en Annemiek, waarna er vanaf bericht 1 een ontwikkeling onststond, een stroom van golven lichte energie waarop velen zijn meegevaren, ontwikkeld en gegroeid.
Nu we de driehonderduizend lieve, droevige, boze, warme, hulpvragend en gevende berichten naderen, merken we dat als we niet losgelaten hadden, we geen stap verder waren gekomen, alsof we nog in de grotten leefden en met een knots onze geschillen bevochten en met een stenen beitel het eerste voedsel binnen haalden.
Maar kijk eens hoe deze schepping gegroeid en ontwikkeld is tot een klankbord voor het hart waar een ieder zijn deeltje vind, bewerkt en weer loslaat om daarna een nog mooier, zinniger en verlichter topic te starten.
We zijn wakker geworden, ontwikkeld en uit de grotten vertrokken en lijken nu soms op geestelijke vleugels gedragen te worden op ons spirituele pad. Dat hadden we niet bereikt zonder de kunst van het relativeren en loslaten in onszelf, maar ook op dit forum.

Het is tijd voor een nieuwe stap, het loslaten in het groot en we mogen erop vertrouwen dat de basis van de berichten die we loslaten aanwezig blijft als een lichte energie waarop we verder kunnen op onze weg naar verlichting.

Een mooi nummer dat hier op slaat is Let it be.

Namasté Puran.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 12:08 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Mooi stuk Puran, Echt wel.
Alleen een kleine voetnoot.
We nadere het 30.000 bericht.
1hart1 :idea: 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 12:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Dank. :shock: Oops je hebt gelijk. Ik was blindelings uitgegaan van jouw 297.000 duizend berichten in je eerste reactie. Hmm schiet er weer iets langs over eigen waarneming, mea culpa.

Namasté Puran.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 12:25 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
:oops: :oops: :oops:
Oh, oh, hoezo terug lezen?
:idea: :idea: :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 18:13 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Dankjewel hoor Lievert voor je prachtige bijdrage, fijn dat je naar je gevoel hebt geluisterd!

En ook voor dit tijdloze nummer.

Liefs Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.