LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 02 mei 2024 03:56

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: eerlijk spel
BerichtGeplaatst: do 29 dec 2005 18:32 
Geplaatst: Do Dec 29, 2005 12:04 pm
Onderwerp: Voorgenomen posting

Ik ben voornemens onderstaande posting te plaatsen op het forum tenzij er een weg gevonden wordt hem rechtstreeks naar Frum te verzenden.

Bij gebrek aan de PM mogelijkheid vanwege de "gast" status schrijf ik het hier)

====


Lieve Frum,

Met respect volg ik al enige tijd je schrijfsels op dit forum, voorwaar een moedig iets voor iemand met wisselende schrijfstijlen, en ik zie dat je groeit.
Maar helaas kun je kennelijk een ding maar niet afleren: oordelen over mensen en hen lastig vallen over vermeende of echte typefouten.
Ik zal hier een paar voorbeelden geven waarvan ik hoop dat je er iets aan hebt om door te groeien opdat dat prachtmens dat je van binnen bent ruimte vind om naar voren te komen.

Je schrijft:
frum schreef:
shivo ham

nu oordeel je alweer....

wat in het verleden was, hoeft niet nu te zijn

frum


Ik oordeel niet doch geef de standaard internet etiquette regel weer voor dit soort gevallen op fora. Die zegt (ongeveer): Daar waar mensen persoonlijk in discussie/meningsverschil geraken en deze discussie dreigt te escaleren waardoor de voortgang van het onderwerp in gevaar komt en mogelijk ook anderen betrokken worden, moet die discussie buiten het forum worden voortgezet, al of niet met bemiddeling van de administrator van dat forum.

In het verleden waar ik op doelde ben jij al bijna twee jaar bezig mij (en anderen) te wijzen op typefouten (bij gebrek aan sterkere punten) en daar zo over door te zeuren dat ik op enig moment besloten heb dat forum te verlaten.
Nu, op dit nieuwe forum, begin je er weer mee en ik heb er genoeg van.
Ik kan er niets aan doen dat ik man en mens ben. Zoals je zag ben ik volwassen genoeg om mijn fouten toe te geven, zelfs als dat fout zijn niet helemaal klopt. Ik hoef niet te winnen, dit soort zaken kent alleen verliezers en het forum is er één van en dat mag niet. Ik schrijf dit alleen hier omdat jij de uitzondering van het gast zijn opzoekt en er verder geen adres van je aan mij bekend is.

Frum schreef:
*en niet alles kwakkeloos op te volgen wat de artsen vertellen*

kwakkeloos of klakkeloos, de L en de W zitten toch te ver uit elkaar voor een tiep fout dacht ik,
buiten dat je de keuze hebt om te doen wat een arts je vraagt te doen,

Gezeur over letters dus waarover Ruth als Admin terecht opmerkt:
Ruth schreef:
Oei?
We gaan niet over een paar lettertjes vallen vind ik.

Dan draai jij 180 graden en zegt:
Frum schreef:
nee ruth , ik val niet over een paar letters,
ik val over het feit dat shivo ham oordeeld.


Kijk, dat is nu eens een echt oordeel: ShivoHam oordeeld.
Vervolgens oordeel je over Ruth, je weet wel een van de admins van dit forum die dat in goede banen proberen te leiden:
Frum schreef:
ik dacht dat jij wel weet dat ik niet over een paar letters val,
wel over een oordelende mening.
die ontneemt namelijk de vrije keuze.
en het valt me tegen dat jij zo makkelijk
denkt dat er hier over woorden gevallen word.
oftewel , dat jij oordeeld over wat ik bedoel duidelijk te maken.


Hier boven liet ik zien dat je wel degelijk over letters valt.
Een mening is geen oordeel maar simpelweg een mening, zoals het jou ook vrij staat een mening te hebben. Juist daarom is een mening geen oordeel!
Bovendien is het Ruths werk om te (be-)oordelen. Ze draagt daarvoor de verantwoording, ook voor jouw veiligheid hier op het forum.
Het geeft geen pas een admin hierop aan te vallen.
Als iemand een mening uit is dat op geen enkele wijze een blokkade om je eigen mening te verkondigen, iets wat je hier in dit topic al veelvuldig liet zien.

Een oordeel is pas een oordeel als iemand zich ver-(be-)oordeeld voelt. Meningen, vooral die op grond van persoonlijke ervaringen en als zodanig genoemd, zijn beslist geen oordeel maar een weergave van de werkelijkheid zoals die, naar de mening van de schrijver, heeft plaatsgevonden.

Tot slot:
Als op een bijsluiter van een medicijn gewaarschuwd wordt voor bijverschijnselen en of gebruik samen met andere middelen, oordeeld de fabrikant dan of waarschuwd die alleen maar?
Nee dus, hij kijkt wel uit om zijn winstbron te veroordelen.
Maar als ik de gevolgen van medicijn gebruik aangeef en waarschuw zou ik oordelen?

======


als iemand mij een pm wil sturen:

MsRomanov_7Hotmail.com

======

ik dacht dat ik veilig zijn mocht hier
mocht zijn zoals ik ben


frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 29 dec 2005 18:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Hier snap ik dus niks van :( :( :(
Waarom zo Frum?
Ik dacht dat ik je gewoon in je waarde liet?
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 29 dec 2005 18:52 
jij laat en liet me in mn waarde
dit is de PM van karel/shivo ham

inge/frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 29 dec 2005 21:58 
Frum

Noem je dit een eerlijk spel frum als je mensen zo in hun rug een trap na geeft?
Je wens respect van anderen na jou toe, maar jezelf gedraag je er op dit moment niet na!!!
Je wenst respect van anderen, maar jij mag doen en laten van wat jij wilt, ten koste van de ander?

Je geeft niet alleen schivo-Ham een trap na, maar ook de admins die de brief met zorgvuldigheid hebben behandeld en verzonden naar je. Je hebt nu niet een persoon geraak, maar meerdere en wat heeft hij jou aangedaan, dat je zo'n agressie vertoond. Ook ik zou net als Annemiek willen weten, waarom je dit gedaan hebt. Wat wil je hiermee bereiken?

Verder wens ik je in de toekomst het beste en kan je verder verzekeren dat Shivo-ham geen commentaar meer zal leveren op je stukken als je hem nog eens zal benaderen onder een topic. En verder wist bijna iedereen dat Shivo-ham Karel was, tevreden frum!!!

Leer ook jij eens met respect de andere te benaderen, het zal je goed frum en Shivo-ham mag leren mensen los te laten die hem bewust een trap geven.

Je mag op mijn bericht reageren, het is jouw keuze.

Je hebt het hier wel over mijn vriend en partner, dit wat je nu aan het doen ben heeft hij en de Admins niet verdient.

Veel liefs van Samoeray.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 29 dec 2005 22:17 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: Och die Frummel toch.

Lieverd, inderdaad van mij ook een vraag:
wat zou je nu het liefste willen?
Wat zit er achter deze gedachte ?

Vind je niet dat het integer is om persoonlijke berichten persoonlijk te laten zijn?

Zeker mag er openheid zijn op het forum.
Je zegt eerlijk spel.
Maar vind jij dit een schoolvoorbeeld van "eerlijk spel" vraag ik u af?
Want dat betekent toch niet dat je daarmee de vrijheid hebt, of de verantwoordelijkheid neemt om berichten van ánderen hier neer te slingeren?

Enfin.
Ik ga dit nu verhuizen naar de Ronde Tafel.
Het klettert me een beetje te hard.
Straks gaan al die champagneglazen voor Nieuwjaar aan diggelen.... :wink:

:arrow: Ronde Tafel

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 07:18 
Lieve Strijders,

Het oorlogsgedrag komt weer naar boven. Jij oordeelde over mij dus nu mag ik naar jouw oordelen. Het oordelen kan alleen maar stoppen als je naar je eigen berichten gaat kijken en dan gaat kijken of je misschien zelf oordeelt. En het maakt dan niet uit " Wie er is begonnen". Het gaat alleen maar over je eigen reactie, daar kan je wat van leren.

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 08:00 


Sam, ik had al een heel stuk over jouw * waarheid * hier neergezet en ik ken je vanaf de begintijd....
Ik heb het weggehaald want dan valt het forum.

Ik laat het hierbij, maar wordt jij eens echt en eerlijk!!!!!

Ik spreek nu voor mezelf en Frum kan voor zichzelf spreken.

Nel.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: De bal spelen
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 08:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieve mensen
Ondertussen draai ik als foralid al zón 2.5 jaar mee,heb fora's zien opkomen en veranderen,mensen leren kennen en ook weer zien verdwijnen.
Hoort er allemaal bij,is ook goed zo.
Net als konflickten met de regelmaat van de klok voorbij kwamen.
Ik heb altijd bewondering gehad voor de webmasters die daarbij meermaals in de frontlinie terecht kwamen en vanuit die oncomfortabele positie het forum weer de veilige plek konden maken zoals bedoeld.
Nu ben ik zelf admin,of geef het maar een naam en sta middenin de storm.
Dat dit niks meer met de oorspronkelijke topic te maken heeft zal wel duidelijk zijn,er komt iets naar buiten dat allang om licht en lucht vroeg.
Ik heb besloten om hier niet als een scheidsrechter bij te gaan staan en zeker niet om gele kaarten uit te delen.
Het enige wat ik wil vragen is om de bal te spelen en niet de man/vrouw.
Vertel wat je dwars zit,maar behoud het respect voor de ander.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 10:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Dat wat hier allemaal onderling gebeurt, daar snap ik in ieder geval niets van en het brengt mij in verwarring.
Ja, vast en zeker een les voor mij: weer 'onderhuidse dingen, conflicten enz' ervaren en het niet begrijpen.

Annemiek zegt
'Er komt iets naar buiten wat allang om licht en lucht vroeg.'

Ik dacht dat we hier een lichte, opene, heldere plek hadden.
Ik kan dit allemaal niet volgen en ik voel me hier niet goed bij.


Zonne-elfje :?

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 10:50 
Hallo Lieve big beer.

Je hebt geheel gelijk, oorlog voeren door een oordeel te vellen is vrij makkelijk en ik ga hier verder ook niet meer in discussies met mensen die dit makkelijk weten uit te lokken. Ik kan mijn energie wel beter gebruiken. Ze zullen zelf maar tot inzicht moeten komen. Ik dank je voor dit bericht.


Nel.

Het interesseert mij allang niet meer van wat je over mij zegt, schrijft of spreekt, de waarheid komt zelf wel ooit eens boven water. Of je nu van plan bent het negatieve of het positieve over mij te schrijven, het is :”jouw waarheid en jouw gevoel hoe je over mij denkt”. Het gaat hier even niet om mij, het gaat hier even over Schivi-ham.



Lief Zonne-elfje.

Laat het gewoon los, Kom ik drink met jou even een glaasje champagne voor het nieuwe jaar 2006. En ik wens met jullie allen het nieuwe jaar goed door te komen. “Proost op het nieuwe jaar.”


Met veel innerlijke vrede, liefde, licht en kracht.
Gewenst door,

Samoeray.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 12:06 
Ik wil niet meegaan in de disussie eigenlijk, maar alleen even melden wat het wel met me doet.

Het maakte me in eerste instantie vooral verdrietig.
Het raakt bij mij vooral mijn eigen werken aan niet te willen oordelen en het toch te doen.
Ik zakte er echt even in weg, na een zware dag gisteren waarin veel oordelen voorbij kwam van en naar mij.

En ineens..........
Met een gigantische klap valt er in mijn kamer een grote hangende plant naar beneden. Interventie, boem.. :shock: , over aarde, overal.
En ik direct in het hier en NU, tussen de aarde....

En ik schiet in de lach...
Kijk naar wat het met mij doet en besef.
Ik oordeel, direct na het lezen al, over anderen en mezelf...
En ik besef,oordelen doen we toch allemaal.
Blinde vlekken hebben we allemaal toch ?

Ik doe het in ieder geval nog dagelijks...
En mocht er met deze Topic weer even op gewezen worden.


:cry: :wink: Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 12:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ten eerste wil ik mij graag richten naar de lichtjes (zoals Zonne Elfje) die van streek raken door dit soort duels.
Het gaat hier inderdaad om een ouwe vete.
Maar in wezen doet dat er niet toe.
Allemaal herkennen we wel de gevoelens die hier achter zitten.
De boosheid, ergernis, irritatie en zelfs het genoegen waarmee we elkaar af en toe wel om de oren zouden willen slaan.
Deze turbulentie zegt NIETS over het forum zelf.
Wij vormen allemaal samen het forum en de liefde die hier door iedereen wordt uitgestraald is vele vele malen groter dan een enkel schijngevecht.
Toch kiezen wij ervoor (ik spreek dan ook een beetje namens Bear en Annemiek ) om openheid te creeeren en niet de "negatieve" gevoelens weg te stoppen.
Het mag er allemaal zijn.
Wat het voor de "nieuwe" lichten moeilijk maakt is het ontbreken van informatie. Wat is dit voor ruzie? Waarom onploft hier deze boel? Hoe kan het dat lichten, waarvan we dachten dat het smetteloze lichten waren, zo tekeer kunnen gaan tegen elkaar?
Het antwoord is heel simpel: zo zijn we allemaal.
Dit is het gewone leven. Dit is het gewone alledaagse spel en zo wordt het gespeeld. Ook op dit forum.
Persoonlijk hoorde ik nogal wat kritiek op het oude forum dat dingen soms met een soort van mantel der liefde bedekt zou worden.
Ik vond dat moeilijk.
Je kunt iets niet met liefde bedekken.
Bedekken uberhaubt hoeft niet meer.
Dat hebben we gehad.
Wat je wel kunt is welke mantel dan ook weghalen en kijken wat eronder zit.
En ik kan dit met een gerust hart zeggen want ik weet nl. zeker dat er een regenboog onder zit.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding



Lieve oud-gedienden.
Wat Annemiek hier zegt vind ik mooi en ik sluit me er derhalve bij aan.
Ouwe koeien zijn nog steeds boos omdat ze in de sloot beland zijn.
Geeft nix.
En al heel zeker sta ik achter het idee dat deze koeien uit de sloot gehaald mogen worden ten einde het prachtige licht hier op het forum te mogen aanschouwen. Ze hebben er nu lang genoeg in gezeten.
Echter het gaat hier wel om een aloude vete die al 2.5 jaar duurt als ik het wel heb.

Nu ligt er de vraag over deze competitie die ik graag zou willen stellen.
Voelen wij er iets voor om inderdaad deze battle hier uit te vieren?
Wat zullen we doen.
Elkaar alle grieven naar het hoofd slingeren? Elkaar onze eigen irritaties kenbaar maken?
Zo van.....en wat jij toen zei zit me nog steeds dwars! :evil:
Jij ook altijd met je stomme opmerkingen! Afbeelding
Als jij denkt dat je "verder" bent dan ik, nou nee! Afbeelding
Ik heb jou altijd al een doorn in het oog gevonden! Afbeelding

Dat het hier al lang niet meer over ShivoHam gaat, of over taalfoutjes of over depressie moge duidelijk zijn.
Welaan.
Ik stel hier 2 mogelijkheden voor .
Laten we als ridders de juiste mogelijkheid kiezen zo helpe ons alle Engelen.

1) we gaan tot de bodem en geven mensen de gelegenheid elkaar eens flink de "waarheid" (?) te zeggen.
2) we sluiten deze hele topic en staan niet toe dat er dergelijke gevechten op dit forum plaats vinden.

Aan jullie de keus.

Tot slot nog dit:
Dit forum wenst een vrolijk, liefdevol opgewekt en licht uitdragend forum te zijn.
Daar zijn we het allemaal over eens denk ik.
Er mogen werkelijkheden naar boven komen.
De waarheid mag gezegt worden.
maar wel met dit in het achterhoofd:
Niemand hier heeft DE waarheid in pacht.
Wij werken allemaal samen aan onze forum-waarheid.
Want daar gaat het nu om.

ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE.

Afbeelding :idea: Afbeelding :idea: Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 15:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Mooi verwoord lieverd. :idea:
Ik sluit me hier dan ook graag bij aan.
ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 16:15 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Lieverds,

Ik zeg AMEN op het verhaal van Ruth.
Toegegeven....ik word er niet blij van.
Maar.... wat mij betreft mag hier alles in het licht gezet worden, en dus open en zichtbaar gemaakt worden voor wie dat wil.
Alleen dan kan er iets oplossen, losgelaten worden.
Als wij werkelijk lichtwerkers zijn is dat, voor mijn gevoel, de weg.
Wat mij betreft zie ik graag dat wat we soms negatief noemen niet onder de mantel der liefde of onder het kleed geschoven wordt.
Ik ben in het verleden juist vaak opgestapt uit "sprituele" groepjes omdat het allemaal alleen maar lief en aardig mocht zijn.
Voor mij voelt dat niet 'echt' en 'rosewolkerig'.
Natuurlijk zou ik het het fijnst vinden als we allemaal in liefde en acceptatie samen zouden kunnen zijn maar alleen dan als dat oprecht van binnen ook zo gevoeld wordt.

Voor ieder hier


:idea: , 1hart1 en 1hug1, Mariposa

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: antwoorden
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 17:15 
Onderwerp: Voorgenomen posting

Ik ben voornemens onderstaande posting te plaatsen op het forum tenzij er een weg gevonden wordt hem rechtstreeks naar Frum te verzenden.

Bij gebrek aan de PM mogelijkheid vanwege de "gast" status schrijf ik het hier)




1: als de admin geen emailadres van me had gehad, was dit dus zo wie zo geplaatst...zie hierboven.

2: annemiek, ik liet en laat je in je waarde.

3: samoerya, waarom jij reageerd is me totaal duister, want karel kan pirma voor zichzelf opkomen.

4: ruth, de oorspong van de topick . ligt in het feit, dat er gedreigd werd dit te plaatsen. dus dat deed ik dan maar zelf.

5: bear, ik ben geen strijder, hooguit een sponche ball squeare pants.

6: nel. ik spreek altijd voor mezelf.

7: zonne elf, als het je niets zegt, laat het voor wat het is.

8: simone , ik word wel vaker een spiegel genoemd, ga door met kijken .

9: mariposa, ik accepteer een ieder, al lijkt het soms niet zo.

10: heb me kostelijk vermaakt, te zien hoe een ieder zijn eigen kijk op alles heeft.

en tot slot wens ik een ieder een fijn nieuw spiegel jaar toe in 2006.

frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: eerlijk spel
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 21:25 
Citeer:
10: heb me kostelijk vermaakt, te zien hoe een ieder zijn eigen kijk op alles heeft.

en tot slot wens ik een ieder een fijn nieuw spiegel jaar toe in 2006.

frum
[/quote]

Het is maar net waar je humor ligt...
Ik zal me niet gauw kunnen vinden in wat je nu schrijft.

Ik vraag me af..........
Is dit geen aandachttrekkerij?, een heb je misschien serieuzere problemen?
Kijk zelf maar eens in die spiegel.

Ik kan me er niet aan onttrekken, dat je eigenlijk zorg nodig hebt, ipv de aandacht waar je nu om vraagt.
En........
Al sla ik zo mis als een l*l op een drumstel.........
Denk jij eens lekker na over jezelf, maar maak dit hier niet kapot.

Misschien kun je je eigen forum beginnen, ik weet niet of ik je link zou door durven geven aan een ander :shock:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 21:46 
Ik zou het toch wel waarderen als ik wist wie wat schreef.

Zomaar een gast. Wie ben jij?

Er is gevraagd "Speel op de bal, niet op de man/vrouw" of iets in die trant.

Jij verklaart hier dat iemand zorg nodig heeft. Dat vind ik echt te grof. Met zulke opmerkingen tracht je Frum moedwillig en expres pijn te doen.

Boos zijn mag. Zeggen waar het op staat mag. Schoppen onder de gordel mag niet En wat mij betreft kan dat al zeker niet anoniem.

Dus wees een man/vrouw van het licht. Maak je bekent, stap in het licht en speel dit eerlijk.

Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 22:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Nee Vick, je hebt gelijk..

Het mag niet anoniem...dat ben ik nu dus niet meer.

Maar ik kan wel heel erg kwaad worden als iemand lol heeft, om reakties,
Mi, is dat een ziekelijke reaktie.
Ik heb ook niet verklaard dat ze zorg nodig heeft, en het was niet bedoeld als een schop onder de gordel, ik denk dat als frum in haar eigen spiegel kijkt, ze de waarheid wel ziet.
Of het zou moeten zijn, dat ze in de spiegel kijkt in de badkamer, die na het douchen behoorlijk beslagen is.

Dit is hier een spiksplinternieuw forum, dus laten we het oude achter op het andere forum.
Hier kun je vertoeven uit eigen vrije wil, maar om ruzies uit te vechten.
Nee, daar hecht ik toch teveel waarde aan zoiets moois als dit.
Ik vind dat het bezoedeld word, op deze manier.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 22:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Ps ik heb me maar laten zien als "gast"
Iets wat wel meer mensen hier menen te mogen doen. .........He..............., FRUM.....!!!!!!!

Ik ben in ieder geval niet te sch..terig om er nog voor uit te komen, dat IK dit had geschreven.

Iedereen kan wel reageren met een naampje onder zijn/haar bericht, als die persoon als "gast" op de site komt te staan.

Misschien toch een reden om mensen daadwerkelijk er toe aan te zetten, om zich als lid in te schrijven
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Sorry, maar dit hele gedoe.........ik kots er gewoon van.
Dacht ik een mooie wereld gevonden hebben, zonder geweren en granaten en kannonnen....tjeeeeee

De wereld is dus verdorverner, dan ik gedacht had.

Ieder in zijn eigen waarde laten, nee, het lijkt ons kabinet wel hier..

Laat Zalm maar komen , dan kunnen we die tenmisnste terecht in mootjes hakken...

En nou ben ik echt kwaad....op idiegene, die mijn laatste strohalm probeert te knakken...

Adieu, maar nu meen ik het echt, ik heb even de tijd nodig voor mezelf, om dit hier nog even te taxeren, en relativeren.
Hoe dat uitvalt.........ja ik laat die weg open,tenzij er stemmem op gaan, die "gekke Marietje liever zien gaan dan komen....
Het zou moeilijk zijn, maar ach, ik ben het zo onderhand wel gewend,
Ik weet voor mezelf, dat ik al zoveel mensen verloren heb, die ik eigenlijk wilde behouden....maar goed

Jammer voor mij, omdat er hier vele waren waar ik van kon/kan leren.
Maar ik zoek mijn eigen weg wel.
Als ik steun zoek , verwacht ik niet op een landmijn te trappen.
Als ik een lief woord wil toefluisteren, verwacht ik geen raketaanval.
(buiten deze topic om dan)

Maar jullie zullen me toch niet missen, weet ik zeker.
Ik ben hier op aarde voor mijn kids, en nee, zelfs niet voor Giel.
Maar 50% deels van jezelf, waar je eigen kids uit bestaan, daar ga IK voor.

Jullie zoeken het maar uit.
Ik kan niet meer tegen aanvallen en ruzie.
Ik heb teveel geknokt in mijn leven, en helaas,denk ik dat ik iemand ben , die akelige spelletjes snel doorziet.

Diegene die zich er door aangesproken.......have fun,.... in het ontdekken van jezelf.
Heerlijk gevoel moet dat zijn, als ze dan inderdaad hun vruchten die ze afwerpen, zien groeien tot onkruid...
Afbeelding


Laatst gewijzigd door Maja op vr 30 dec 2005 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2005 23:11 
Dank je wel, Maja, dat je eventjes heb laten weten dat jij het was.

liefs Vick


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.